abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:20:26 #51
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65923254
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:08 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens wie heeft er nog meer een pm van ene betty jansen
Ikke
pi_65923392
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:20 schreef mstr het volgende:

[..]

Ikke
snap jij er wat van?
en wat een ranzig wijf op die foto.

(das ook zo'n fucking nadeel, mijn ex had zo'n perfect lichaam )
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:24:47 #53
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65923404
Zit net allemaal oude smsjes door te lezen, bij sommige weet je nog gewoon wat je dacht, voelde en waar je was op dat moment dat je hem kreeg. Best raar, leuk en pijnlijk tegelijk.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:25:11 #54
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65923413
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

snap jij er wat van?
en wat een ranzig wijf op die foto.

(das ook zo'n fucking nadeel, mijn ex had zo'n perfect lichaam )
Nee, heb het niet gelezen.
Vond ik dus ook al.
En met dat laatste zit ik ook, was bij mij ook zo
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:26:31 #55
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65923458
Jongens jullie zitten mekaar lekker de put in te kletsen he?
Prrrrr
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:27:12 #56
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65923476
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Vind het wel gezellig
pi_65923704
quote:
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doen )

ik ga ook steeds gekker denken joh.
van die what if scenario's

weer zo een:

stel dat mijn ex compleet los slaat. een extreme slettebak word en op een gegeven moment HIV besmet raakt en iedereen om der heen verliest.

kom je der weer tegen als een stukje gebroken ellende maar heeft ze wel weer die blik in der ogen van toen.
of je zelfs in zo'n situatie iemand terug zou nemen ook al heb je voor de rest een goed/normaal leven.
ik zou knettergek zijn dan denk ik

iig wel een leuk concept voor een film.
misschien moet ik ons verhaal op papier zetten en een alternatief einde bedenken, ga ik veel geld verdienen als ik het script verkoop en dan verbrand ik alles
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:41:29 #58
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65924039
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doen )

ik ga ook steeds gekker denken joh.
van die what if scenario's

weer zo een:

stel dat mijn ex compleet los slaat. een extreme slettebak word en op een gegeven moment HIV besmet raakt en iedereen om der heen verliest.

kom je der weer tegen als een stukje gebroken ellende maar heeft ze wel weer die blik in der ogen van toen.
of je zelfs in zo'n situatie iemand terug zou nemen ook al heb je voor de rest een goed/normaal leven.
ik zou knettergek zijn dan denk ik

iig wel een leuk concept voor een film.
misschien moet ik ons verhaal op papier zetten en een alternatief einde bedenken, ga ik veel geld verdienen als ik het script verkoop en dan verbrand ik alles
Een mix van alle verhalen hier, zou een behoorlijk goede jankfilm opleveren

Maar zulke gedachten waar je je nu mee bezig houd, moet je juist niet doen, ga je jezelf alleen maar kut door voelen.
pi_65924196
ik denk er trouwens wel over om eens een keer een boek te schrijven
heb van heel veel dingen een dagboek bij gehouden en als ik dat bundel krijg je wel een leuk verhaal.

word alleen lullig als het gepubliceerd word en zij het ook leest
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:47:06 #60
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65924280
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik denk er trouwens wel over om eens een keer een boek te schrijven
heb van heel veel dingen een dagboek bij gehouden en als ik dat bundel krijg je wel een leuk verhaal.

word alleen lullig als het gepubliceerd word en zij het ook leest
Ik heb van de week er nog aan zitten denken om dingen op te gaan schrijven..
Maar toch maar niet aan begonnen.. Wel meer zorgen aan mn hoofd
Maar eerst vrijdag lekker 5 dagen weg!

Alleen.. Ze gaat ook mee..
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:10:10 #61
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65925261
quote:
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex

Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
pi_65925472
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex

ik sta er misschien ook nog op, ooit een hele tijd geleden aangemaakt.
nee, der staan kansloze mensen op.

een meisje met een heel mooi gedicht maar die is niet meer actief

maar misschien wil jij mijn ontbrekende puzzelstukje zijn

[ Bericht 3% gewijzigd door thestoryofus2009 op 10-02-2009 20:20:06 ]
pi_65925780
en morgen lekker een motor naar huis rijden
vriend heeft er weer een gekocht en die is toch te laf om met slecht weer te rijden.

en ik ben gek genoeg
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:30:42 #64
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_65926132
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]
maar misschien wil jij mijn ontbrekende puzzelstukje zijn
dat soort teksten inderdaad. Rot op met je puzzel , soulmate en wederhelft

Zoals je ziet zit ik in mijn boosheid fase. Hoe lang duurt die?
pi_65926413
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

dat soort teksten inderdaad. Rot op met je puzzel , soulmate en wederhelft

Zoals je ziet zit ik in mijn boosheid fase. Hoe lang duurt die?

je moet van jezelf houden om van anderen te kunnen houden

ook weer een van die uitspraken die zo wrang is
pi_65928586
Oke ben net langs alle posts gescrolled, sorry mensen niet alles gelezen (goed teken ) alleen Vandaag.. jammer dat het niet is gegaan zoals je hoopte, maar hoop dat je wat sterker bent nu om het sneller te verwerken..

Vanavond toch even.. héél even een shit momentje was donker boodschappen gedaan geld op (te veel uitgegeven deze maand) potje hutspot gemaakt, mp3 speler op pctje aan beetje gamen, biertje erbij wat chocolaatjes en begin langzaam me weer lekker te voelen.

Gek man hoe z'n emotie werkt opeens is het er en dan ebt het de ene keer langzaam weg en de andere keer is het meteen weg. Gaat verders goed met me, toch denk ik nog naar mijn idee té vaak aan m'n ex op een nutteloze (en niet hopeloze) manier.. maarja hoop dat dat wel weer weg gaat.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef dompertje het volgende:
@ Chev
Veel lol met je date !
Nog geen date weet niet of die komt zie wel
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65929221
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Chev het volgende:
Oke ben net langs alle posts gescrolled, sorry mensen niet alles gelezen (goed teken ) alleen Vandaag.. jammer dat het niet is gegaan zoals je hoopte, maar hoop dat je wat sterker bent nu om het sneller te verwerken..

Vanavond toch even.. héél even een shit momentje was donker boodschappen gedaan geld op (te veel uitgegeven deze maand) potje hutspot gemaakt, mp3 speler op pctje aan beetje gamen, biertje erbij wat chocolaatjes en begin langzaam me weer lekker te voelen.

Gek man hoe z'n emotie werkt opeens is het er en dan ebt het de ene keer langzaam weg en de andere keer is het meteen weg. Gaat verders goed met me, toch denk ik nog naar mijn idee té vaak aan m'n ex op een nutteloze (en niet hopeloze) manier.. maarja hoop dat dat wel weer weg gaat.
[..]

Nog geen date weet niet of die komt zie wel
Yep die emoties kunnen zomaar komen en gaan.
Door dingen die je hoort zolas een bepald nummer.
Dingen die je buiten of op je werk ziet die je aan iets herinneren van toen.

En volgens mij blijven de gedachtes altijd wel maar wordt het wel minder, tenminste dat hoop ik
  dinsdag 10 februari 2009 @ 21:59:18 #68
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65929539
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.
Prrrrr
  dinsdag 10 februari 2009 @ 22:07:28 #69
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65929897
.

[ Bericht 100% gewijzigd door mspoez op 10-02-2009 22:07:49 (foute topic :)) ]
Prrrrr
pi_65944330
hmm, de leuke herinneringen! uitjes enzo! waren toch wel heel gezellig!

maar dat komt vanzelf weer! nog even geduld resque!!!!
pi_65944622
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef mspoez het volgende:

[..]

Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.
Bijna 8 maandjes alleen, 1 date gehad, mogelijke 2e date komt eraan.

Gisteren telefoonnummer gekregen van iemand op Paiq waarmee ik al een tijdje chat, maar weet ook niet of ik er open voor sta MsPoez als ik denk aan een relatie krimpt mijn maag al, bang voor nieuwe pijn, toch is de aandacht wel leuk, en ben eerlijk als je elkaar ziet en het is niks of het klikt niet dan ook niet verder gaan.

Overigens vanmorgen op de radio wat de belangrijste dingen zijn in een relatie, de meeste antwoorde het volgende:
1. Goede Liefde
2. Goede Sex

Daarna kwam er een meisje aan de telefoon die zei 'Financiele zekerheid' die wedr 'n beetje wegemoffeld met het antwoord dat je zonder geld elkaar altijd nog hebt.

Vond dat wel grappig dat er zo op gereageerd werd, want ik dacht er net zo over want liefde en goede sex zijn inderdaad belangrijk, en een baan en (minimum) salaris ook (want naar mijn mening bestaat er niet zoiets als slecht werk), maar financiele zekerheid heb je nooit en je geeft toch uit naar wat je verdiend zolang je maar niet op een houtje hoeft te bijten en nog leuke dingen kan doen vind ik.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_65945152
quote:
Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Chev het volgende:

[..]

Vond dat wel grappig dat er zo op gereageerd werd, want ik dacht er net zo over want liefde en goede sex zijn inderdaad belangrijk, en een baan en (minimum) salaris ook (want naar mijn mening bestaat er niet zoiets als slecht werk), maar financiele zekerheid heb je nooit en je geeft toch uit naar wat je verdiend zolang je maar niet op een houtje hoeft te bijten en nog leuke dingen kan doen vind ik.
my thoughs exactly!
pi_65958057
vandaag met een vriend een motor wezen ophalen.
dezelfde lange weg die ik altijd naar mijn ex reed...
man, dan zie je de tankstations waar je dan stopte voor diesel, peukje en een kop koffie en denk je terug aan dat lekkere gevoel om op weg te zijn naar je grote liefde.

bah. maar goed, heb een avondje gratis drinken verdiend, word sneu voor die vriend want ik ga keihard zuipen

edit, had vanavond een paar uur een beter gevoel maar nu dus weer de gedachte die continu spookt:

had ik 7 maanden geleden maar een keer "NEE" gezegd.
was ws alles anders gelopen aangezien ik toen ook al klote gedachten had (maar dacht dat dat was omdat ik dus die angst nog had en paranoide kan worden).

ik wou dat ik nog een avond en nacht bij haar kon zijn, zoals ik haar ken en zoals ik was.
gewoon eerst heel lang praten, der lach zien en der zachtjes kussen.
en het was zo fijn dat als we in bed lagen ze altijd helemaal tegen me aan kroop, mijn arm pakte en als kussen gebruikte of gewoon met haar hoofd op mijn borstkast ruste zodat ik der nog kon kussen

heb toen op die momenten wel eens gedacht wat het mooi zou zijn om dan dood te gaan, gewoon gelukkig. was altijd bang dat dit zou gebeuren, heb der zelfs over gedroomd.

ben zo bang dat dit de grootste en domste fout is van onzer beiden levens.
maar goed, ik wacht iig een jaar, stuur haar volgende week nog een email.
zeg tegen mijn beste vrienden dat ze niks meer mogen zeggen hoe het met me gaat (ze vraagt wel eens of het goed gaat met mij en mijn beste vrienden weten dat ik het heel kut heb, dus dan liegen ze maar).
en tegen de oppervlakkige vrienden speel ik wel een rol.

ben er alleen nog niet over uit of ik weer achter andere vrouwen aan moet om iig te laten zien dat ik zogenaamd verder ga met mijn leven, weet niet wat het beste is, denk ik nog over na.

en tegelijkertijd wil ik er ook altijd voor der zijn. maar goed, kan dit wel mooi bedenken maar of ik het zelf aan kan...hoop het iig. wil mijn vriendin terug en niet dat geval wat ze nu is

[ Bericht 66% gewijzigd door thestoryofus2009 op 11-02-2009 22:51:12 ]
  donderdag 12 februari 2009 @ 04:54:44 #74
189314 AapBeest
half aap - half beest
pi_65974019
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
Zit net allemaal oude smsjes door te lezen, bij sommige weet je nog gewoon wat je dacht, voelde en waar je was op dat moment dat je hem kreeg. Best raar, leuk en pijnlijk tegelijk.
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...

Jongen, wat ... de ... neuk ... doe jij jezelf aan?

Stop eens even onmiddelijk met zulke rare dingen te gaan doen als oude sms'jes van de ex waar je overheen probeerd te komen te lezen! Gewoon niet doen. Je maakt het moeilijker voor jezelf (en ik begrijp echt wel dat dat voor jezelf een 'aantrekkelijk' iets is om te doen). Ik ben echt niet van mening dat je fotos moet gaan lopen verbranden o.i.d., maar dit zijn dingen waar je je echt niet mee bezig moet houden nu. SMSjes wissen, de relevante foto's even weg onderin de kast tot je er klaar mee bent, dan kunnen ze weer.

Nu lees ik dat je met 30 man op wintersport gaat, da's effe slikken (maar gelukkig zijn er veel anderen bij), maar probeer daar toch zoveel lol te maken als kan (en doe daar echt je best voor), en zodra je terug bent moet die chick gewoon even 'de kast in'. Als ze onderdeel van je vriendengroep is is dat extra moeilijk, zo niet, dan gewoon de komende paar maanden elk contact vermijden tot je zover bent dat je idd vrienden kan zijn (of niet, als je niet verplicht bij elkaar in de buurt moet zijn en/of daar geen zin in hebt).

Probeer hier echt niet de expert uit te hangen oid, maar ik ben over zat meisjes heen gekomen (haha dubbelzinnig ) en een ding wat dus echt niet werkt is jezelf met de dame in kwestie blijven confronteren.
pi_65975275
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 04:54 schreef AapBeest het volgende:

[..]

Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...

Jongen, wat ... de ... neuk ... doe jij jezelf aan?

Stop eens even onmiddelijk met zulke rare dingen te gaan doen als oude sms'jes van de ex waar je overheen probeerd te komen te lezen! Gewoon niet doen. Je maakt het moeilijker voor jezelf (en ik begrijp echt wel dat dat voor jezelf een 'aantrekkelijk' iets is om te doen). Ik ben echt niet van mening dat je fotos moet gaan lopen verbranden o.i.d., maar dit zijn dingen waar je je echt niet mee bezig moet houden nu. SMSjes wissen, de relevante foto's even weg onderin de kast tot je er klaar mee bent, dan kunnen ze weer.

Nu lees ik dat je met 30 man op wintersport gaat, da's effe slikken (maar gelukkig zijn er veel anderen bij), maar probeer daar toch zoveel lol te maken als kan (en doe daar echt je best voor), en zodra je terug bent moet die chick gewoon even 'de kast in'. Als ze onderdeel van je vriendengroep is is dat extra moeilijk, zo niet, dan gewoon de komende paar maanden elk contact vermijden tot je zover bent dat je idd vrienden kan zijn (of niet, als je niet verplicht bij elkaar in de buurt moet zijn en/of daar geen zin in hebt).

Probeer hier echt niet de expert uit te hangen oid, maar ik ben over zat meisjes heen gekomen (haha dubbelzinnig ) en een ding wat dus echt niet werkt is jezelf met de dame in kwestie blijven confronteren.
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...

smsjes en mailtjes etc had ik ook bijna meteen allemaal gewist... dat is wel het slimst, want dan kan niks je verleiden om toch te gaan lezen, want ze bestaan niet meer... die chick ook niet meer overigens...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')