Ikkequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:08 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens wie heeft er nog meer een pm van ene betty jansen
snap jij er wat van?quote:
Nee, heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
snap jij er wat van?
en wat een ranzig wijf op die foto.
(das ook zo'n fucking nadeel, mijn ex had zo'n perfect lichaam)
Vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Jongens jullie zitten mekaar lekker de put in te kletsen he?
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Een mix van alle verhalen hier, zou een behoorlijk goede jankfilm opleverenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doen)
ik ga ook steeds gekker denken joh.
van die what if scenario's
weer zo een:
stel dat mijn ex compleet los slaat. een extreme slettebak word en op een gegeven moment HIV besmet raakt en iedereen om der heen verliest.
kom je der weer tegen als een stukje gebroken ellende maar heeft ze wel weer die blik in der ogen van toen.
of je zelfs in zo'n situatie iemand terug zou nemen ook al heb je voor de rest een goed/normaal leven.
ik zou knettergek zijn dan denk ik![]()
iig wel een leuk concept voor een film.
misschien moet ik ons verhaal op papier zetten en een alternatief einde bedenken, ga ik veel geld verdienen als ik het script verkoop en dan verbrand ik alles
Ik heb van de week er nog aan zitten denken om dingen op te gaan schrijven..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik denk er trouwens wel over om eens een keer een boek te schrijven
heb van heel veel dingen een dagboek bij gehouden en als ik dat bundel krijg je wel een leuk verhaal.
word alleen lullig als het gepubliceerd word en zij het ook leest
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflexquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
ik sta er misschien ook nog op, ooit een hele tijd geleden aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
dat soort teksten inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
maar misschien wil jij mijn ontbrekende puzzelstukje zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat soort teksten inderdaad.Rot op met je puzzel , soulmate en wederhelft
![]()
Zoals je ziet zit ik in mijn boosheid fase. Hoe lang duurt die?
Nog geen datequote:
Yep die emoties kunnen zomaar komen en gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Chev het volgende:
Oke ben net langs alle posts gescrolled, sorry mensen niet alles gelezen (goed teken) alleen Vandaag.. jammer dat het niet is gegaan zoals je hoopte, maar hoop dat je wat sterker bent nu om het sneller te verwerken..
Vanavond toch even.. héél even een shit momentje was donker boodschappen gedaan geld op (te veel uitgegeven deze maand) potje hutspot gemaakt, mp3 speler op pctje aan beetje gamen, biertje erbij wat chocolaatjes en begin langzaam me weer lekker te voelen.
Gek man hoe z'n emotie werkt opeens is het er en dan ebt het de ene keer langzaam weg en de andere keer is het meteen weg. Gaat verders goed met me, toch denk ik nog naar mijn idee té vaak aan m'n ex op een nutteloze (en niet hopeloze) manier.. maarja hoop dat dat wel weer weg gaat.
[..]
Nog geen dateweet niet of die komt zie wel
![]()
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
Bijna 8 maandjes alleen, 1 date gehad, mogelijke 2e date komt eraan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.
my thoughs exactly!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Chev het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig dat er zo op gereageerd werd, want ik dacht er net zo overwant liefde en goede sex zijn inderdaad belangrijk, en een baan en (minimum) salaris ook (want naar mijn mening bestaat er niet zoiets als slecht werk), maar financiele zekerheid heb je nooit en je geeft toch uit naar wat je verdiend
zolang je maar niet op een houtje hoeft te bijten en nog leuke dingen kan doen vind ik.
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
Zit net allemaal oude smsjes door te lezen, bij sommige weet je nog gewoon wat je dacht, voelde en waar je was op dat moment dat je hem kreeg. Best raar, leuk en pijnlijk tegelijk.
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:54 schreef AapBeest het volgende:
[..]
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...
Jongen, wat ... de ... neuk ... doe jij jezelf aan?
Stop eens even onmiddelijk met zulke rare dingen te gaan doen als oude sms'jes van de ex waar je overheen probeerd te komen te lezen! Gewoon niet doen. Je maakt het moeilijker voor jezelf (en ik begrijp echt wel dat dat voor jezelf een 'aantrekkelijk' iets is om te doen). Ik ben echt niet van mening dat je fotos moet gaan lopen verbranden o.i.d., maar dit zijn dingen waar je je echt niet mee bezig moet houden nu. SMSjes wissen, de relevante foto's even weg onderin de kast tot je er klaar mee bent, dan kunnen ze weer.
Nu lees ik dat je met 30 man op wintersport gaat, da's effe slikken (maar gelukkig zijn er veel anderen bij), maar probeer daar toch zoveel lol te maken als kan (en doe daar echt je best voor), en zodra je terug bent moet die chick gewoon even 'de kast in'. Als ze onderdeel van je vriendengroep is is dat extra moeilijk, zo niet, dan gewoon de komende paar maanden elk contact vermijden tot je zover bent dat je idd vrienden kan zijn (of niet, als je niet verplicht bij elkaar in de buurt moet zijn en/of daar geen zin in hebt).
Probeer hier echt niet de expert uit te hangen oid, maar ik ben over zat meisjes heen gekomen (haha dubbelzinnig) en een ding wat dus echt niet werkt is jezelf met de dame in kwestie blijven confronteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |