quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme![]()
Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:31 schreef Vandaag... het volgende:
Verdomme![]()
Hij mailde net dat hij graag vrienden wil zijn en of ik meega naar Frankrijk met Pasen. NEE dat wil ik niet. Ik wil geen vrienden zijn, ik wil alles zijn! Klote-ex!
Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Dan is het misschien beter als je niet mee gaat, omdat je hem misschien achterna gaat lopen..
En hij jou misschien gebruikt als hij door heeft dat jij nog wel wat met hem wilt (doen?)
Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:37 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ga ook zeker niet mee. Het is niet eens een overweging. En ik wil ook niets meer met hem (verstandelijk dan..). Maar het is wel klote om weer even met mijn gevoel geconfronteerd te worden.
ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Toch is het wel raar.. Om je ex te vragen of ze mee wilt, vooral als ik denk dat hij ook wel weet dat jij het er moeilijk mee hebt soms?
moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef Vandaag... het volgende:
Ja, ik snap het ook niet echt. Maar ik vind hem sowieso moeilijk te peilen. Dat is ook de reden dat het toch niet gaat werken tussen ons. Ik snap gewoon geen klap van die vent.
Maar ik ga ook niet langer proberen hem te snappen. Het kost gewoon teveel energie.
Ik zit in een nog lastiger pakketquote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:45 schreef resque het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook vreemd... Als de 1 nog verliefd is, dan is een gewone vriendschap gewoon niet te doen... wanneer begrijpen die anderen dat nou es?
Haha, apart dat ik me ineens gesterkt voel door zo´n post! Dit topic werkt!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:46 schreef resque het volgende:
[..]
moet je ook vooral niet doen! heeft geen zin! forget about him!
Dat komt doordat je ook veel dingen van anderen herkent, maar die die stap al voorbij zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Haha, apart dat ik me ineens gesterkt voel door zo´n post! Dit topic werkt!
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat ik wel merk hier is dat:
A: klapt in elkaar, wil ex terug.
B: zegt dat A verder moet gaan, alles komt goed, vergeten
A: zegt, je hebt gelijk!
B: klapt in, wil ex terug
A: zegt komt goed, etc.
we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar(eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:56 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar is de hele wereld toch van afhankelijk?
De gevoelens en meningen van andere?
Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat ik wel merk hier is dat:
A: klapt in elkaar, wil ex terug.
B: zegt dat A verder moet gaan, alles komt goed, vergeten
A: zegt, je hebt gelijk!
B: klapt in, wil ex terug
A: zegt komt goed, etc.
we zijn ook een stel emotionele stumperds bij elkaar(eigenlijk te triest voor woorden dat we allemaal zo keihard genaaid zijn)
Klopt, worden gedwongen door hun omgeving om een bepaald iemand te zijn, soms alleen om er puur bij te horen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en toch denk ik dat veel mensen zichzelf niet zijn, durven zijn of kunnen zijn.
Sommige veranderingen kunnen goed zijn, maar als ze ineens anders gaan denken over wat ze zelf ooit gezegt hebben, omdat ze er nu bij horen, is dat erg jammer.quote:voorbeeldje. mijn ex was in der jongere jaren een beetje alternatief. veel van mijn vrienden vonden der raar. ook ik vond het soms jammer hoe ze zich kleedde (alto's oke maar soms overdone). maakte ik wel eens een opmerking over dat wellicht een ander outfit het allemaal minder moeilijk maakte.
was ze niet zo door gecharmeerd uiteraard en ze bleef zichzelf wel.
werd in de loop van de tijd wel beter maar nog steeds erg donkere kleding.
het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op, etc.
eerlijk gezegd liep ik er het laatste half jaar bij als een schooier.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"
nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers![]()
Dat is een keus van jezelfquote:maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan![]()
word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
Precies.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:09 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ja, klopt wel. Soms ben je geneigd je eigen gevoelens over jouw ex-relatie te projecteren op de anderen.
Maar uiteindelijk zitten we hier omdat het UIT is en we daarmee moeten dealen, en niet om tips en tricks te krijgen over hoe het weer aan kan komen.
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:06 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
het laatste jaar heeft ze dan opeens veel mooie trendy kleding, opeens modebewust, make-up op, etc.
eerlijk gezegd liep ik er het laatste half jaar bij als een schooier.
nou, kreeg exact dezelfde opmerkingen over me heen van het meisje die ooit zei "het gaat om het innerlijk"
nu vind ze van die metrosexuelen leuk en trendy clubs, ik vind het eigenlijk een verzamelplaats voor oppervlakkig loosers![]()
maar mag wel eens wat betere kleding aan doen, heb nog best wel sjieke shit in mijn kast met de prijskaartjes eraan![]()
word liever beoordeeld op wie ik ben dan om wat ik heb. net als mijn pa, stinkend rijk en loopt erbij als een zwerver
Ja, maar dat komt ook omdat ik al die dingen gewoon herken en zoals iemand al vermeldde, ik ben die stappen al voorbij (zo goed als) en weet gewoon dat je gewoon door moet gaan, het is een lastig traject...vermoeiend zelfs,kan lang duren, maar zoek steun bij mensen en het is gewoon echt niet het einde van de wereld, ook al zie je dat soms wel zo. Er zijn nog zoveel genoeg andere leuke vrouwen/mannen waarmee je je leven door kan komen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
Preciesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:18 schreef resque het volgende:
[..]
is wel zo, hoe lekkerder je je in je vel voelt,hoe leuker je je gaat kleden. Ook kan leuke kleding en veel aandacht aan je uiterlijk ervoor zorgen dat je je JUIST lekkerder in je vel gaat voelen....
ik loop er niet compleet bij als een zwerverquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:13 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Meestal gaan mensen zich beter kleden naarmate je ouder wordt. Niets meer dan logisch. En nee ook ik zou er niet bij hoeven lopen als zwerver. Je uiterlijk zegt heel veel over je innerlijk.
Als je goed in je vel zit, ben je geneigder om sneller wat te kopen dat anders dan anders is.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:21 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ik loop er niet compleet bij als een zwervermaar had een tijdje de kapper niet bezocht (kreeg een matje). paar normale g-star broeken, t-shirt, blouse of jasje.
niet de mooiste combinaties van de laatste mode, heb ooit meer aandacht eraan besteed.
maar ga binnenkort wel weer shoppen, de laatste keer kon ik niks vinden.
vind de kledingstijl van House (van die serie) wel wat voor mij. netjes maar toch een beetje tegendraads
Neequote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.
zou je jezelf laten formatteren of niet?
van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)
en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Als je goed in je vel zit, ben je geneigder om sneller wat te kopen dat anders dan anders is.
Of wat meer opvalt, dat kan juist leuk zijn
De gevoelens die erbij komen kijken en soms dat moeten veroveren van haarquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.
de zogenaamde players/metrosexuelen lopen altijd met die dingen voor op. maar bij de meesten doen ze dat puur om hun dierlijke lusten te bevredigen![]()
sex an sich is overgewaardeerd, liefde bedrijven is ondergewaardeerd
Sex is nie overgewaardeerdquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
of juist om aan een bepaald modebeeld/trend mee te doen.
de zogenaamde players/metrosexuelen lopen altijd met die dingen voor op. maar bij de meesten doen ze dat puur om hun dierlijke lusten te bevredigen![]()
sex an sich is overgewaardeerd, liefde bedrijven is ondergewaardeerd
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex is nie overgewaardeerd. Homo
![]()
Verder niets mis met je dierlijke lusten te bevredigen.![]()
Bovendien zijn we al 2 generaties verder dan metroseksuelen, dus je loopt flink achter
metrosexuele fase is voorbijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sex is nie overgewaardeerd. Homo
![]()
Verder niets mis met je dierlijke lusten te bevredigen.![]()
Bovendien zijn we al 2 generaties verder dan metroseksuelen, dus je loopt flink achter
pff, zelfs dat herken ik! Wil je niet naaien ofzo, maar ik denk dat het verloren energie is...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef mstr het volgende:
Ook mijn verhaal eventjes dan maar:
Ik was zondag bij m'n ex, hebben gezoend.. En iets verder gegaan zelfs..
En op gegeven moment zegt ze: Ik hou van je.. Maar soms.. Kan ik het gewoon niet..
We gaan vrijdag met 30 man skiën en daarna wilt ze een beslissing nemen of ze door wilt of niet..
Maar ik zit nu dus met af en toe een raar gevoel, omdat als ik bij haar ben, alles goed is.
Alleen je weet toch dat er 'niks' is. En vooral als je dan zoent etc, voelt dat heel raar..
Ik zit voor mijzelf in een opwaartse spiraal zegmaar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:41 schreef resque het volgende:
[..]
pff, zelfs dat herken ik! Wil je niet naaien ofzo, maar ik denk dat het verloren energie is...
Het verdriet en pijn zou ik idd willen verwijderen. maar dat slijt toch ook met de tijd....hoop/denk ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens laatst waren ze bezig met een manier om herinneringen bij mensen te wissen.
dus gewoon een deel van de hersenen te formatteren.
stel je krijgt die kans.
zou je jezelf laten formatteren of niet?
van de ene kant ik wel, dan zou ik tegen vrienden zeggen dat ze me na de operatie mee moeten nemen naar de plekken waar mijn ex komt (kijken of het echt ware liefde was, want dan zou ik er weer smoorverliefd op worden)
en anderzijds wil ik haar ook niet vergeten, heb (helaas) teveel fijne herinneringen aan haar
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Bekijk het nu gewoon zo: Wat er gebeurd, gebeurd er. En ik zie het allemaal wel...
heb ook zo ongeveer hetzelfde gehad alleen is die band van beste maatjes aan het wegsterven, heel apart.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:46 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik zit voor mijzelf in een opwaartse spiraal zegmaar.
Bekijk het nu gewoon zo: Wat er gebeurd, gebeurd er. En ik zie het allemaal wel...
En het is extra moeilijk, want ze zijn ook nog eens beste vriend en vriendin, we weten echt alles van elkaar
Het is heel lastig.. En soms krijg je wel een kleine terugslag, maar ben wel op de goede wegquote:
Wij blijven elkaar op dit moment opzoeken..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:51 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
heb ook zo ongeveer hetzelfde gehad alleen is die band van beste maatjes aan het wegsterven, heel apart.
en hoe je je dan moet gedragen lijkt me ook moeilijk. juist haar aandacht geven of haar wat meer negeren of jezelf zijn. je weet gewoon niet wat ze willen![]()
denk trouwens dat mijn ex een oogje heeft op der huisgenoot en goede vriend.
snap alleen niet of dat echt van haar kant verliefdheid is of gewoon een beetje vluchtgedrag.
ze kent hem al heel lang en ze heeft destijds voor mij gekozen en niet voor hem![]()
alleen nu begin ik te twijfelen of ze de laatste maanden naar hem is toegetrokken...
Weet niet meer wat de naam was. In ieder geval de James Bond Look-aLike.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
metrosexuele fase is voorbij![]()
wat is het nu dan![]()
ik draag soms ook een leren jas, dat doet het wel goed bij de vrouwtjes
zij was altijd gek op mij en zij was dus het enigste meisje dat hij niet kon krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:54 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij blijven elkaar op dit moment opzoeken..
Maar dat is helemaal genaaid, jou boven iemand kiezen en er later toch met die ander vandoor gaan..
Misschien heeft ze hem verteld over jullie problemen en maakt ie daar gebruik van?
nieuwe mode zal pantalons zijn en van die "ouderwetse" zwarte jassen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Weet niet meer wat de naam was. In ieder geval de James Bond Look-aLike.
Klopt, als ze willen zijn ze dan een hele makkelijke prooi..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
zij was altijd gek op mij en zij was dus het enigste meisje dat hij niet kon krijgen.
toen hij bij haar op kamers kwam verzekerde ze mij dat er niks zou gebeuren en ik stemde toe (kijk, das 10dubbel balen voor mij, mijn eigen graf gegraven).
toen die ellende en het feit dat ze het niet verwerkte, ik klapte in en ja daar is dan de onbezorgde altijd ouwehoerende huisgenoot...
Dat is iets wat alleen zij weet, jij moet je daar geen zorgen over maken..quote:ik was het ingestorte ellendige vriendje en anderzijds dus die gozer.
ja en als je zelf dan alles ook niet meer trekt ...
vraag me alleen af of het bij haar ook echte liefde is en niet plaatsvervangende warmte, genegenheid en fun...
Logisch dat je haar niet ongelukkig wilt zien, wie wilt nou wel iemand ongelukkig zien waar je van houdtquote:had zoiets al maanden geleden voorspeld toen ik in de put zat...
ene kant hoop ik dat ze ook keihard op der bek gaat, snapt ze iig hoe ze met mij is omgegaan en dat ze verkeerde keuzes heeft gemaakt. aan de andere kant wil ik haar ook niet ongelukkig zien.
maar als ik mezelf vergelijk met haar "omgeving" dan ben ik iig stukken beter. heb zo mijn negatieve dingen maar ben wel trouw, sta altijd voor mensen klaar en een klein beetje eer nog.
en het meisje die ik 7 jaar ken is niet zo oppervlakkig als daar waar ze zich nu in begeeft.
Klopt, maar zolang je zelf maar trouw geweest ben en jezelf in de spiegel kan aankijken, is er niks aan de hand.quote:tijd zal het uitwijzen.
misschien dat ik over een jaar hier wel een leuk verhaal post, met haar of met een ander.
alleen het vreet wel aan me. als iemand me eeuwige trouw en liefde beloofd en ik dat ook uiteindelijk voor het eerst in mijn leven geloof van een ander mens dan word je meteen keihard omlaag getrapt.
(zij is dus het eerste persoon van iedereen die ik ken die ik echt vertrouwde en dingen vertelde die ik aan anderen niet kon vertellen, ze leek het ook te begrijpen)
Het belangrijkste is gewoon, dat je jezelf kunt zijn. Bij wie je ook bent, al helemaal bij je vriendin.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:28 schreef thestoryofus2009 het volgende:
het is ook weird aangezien ze eerst aan een paar vriendinnen een hekel vanwege het gedrag, ook terecht overigens. zat ze soms te huilen dat ze in de steek was gelaten. nu lijkt het wel of ze die vriendinnetjes in het foute gedrag wil overtreffen om erbij te horen.
en wat die gozer gaat doen weet ik niet maar dikke kans dat als hij haar helemaal veroverd dat de lol ervan af gaat. en ik heb ook mijn ware ik wel eens verhult net zoals zij doet. ik stortte op een gegeven moment in. als je jezelf niet bent dan gaat het vaak niet goed en dan leer je je echte vrienden wel kennen.
hoop dat ze ooit weer zichzelf word, vind het verschrikkelijk om haar zo te zien omdat ik wel weet hoe bijzonder ze is. en dit is nu de 2e keer dat zoiets me overkomt, ga ook aan mezelf twijfelen daardoor.
daar heb je ook gelijk in maar enerzijds is het psychologisch ook normaal dat iemand door de stress kan inklappen en de ander niet meer herkend. hoorde zo een verhaal over een meisje die ik van vroeger kende waarvan de moeder van haar vriend ook overleed. die jongen flipte ook helemaal uit en het meisje ging er bijna aan onderdoor. overspannen en de relatie bijna op de klippen. dat meisje is een heel evenwichtig persoon maar die belande ook bij huisarts en ouders voor steun. dat heeft mijn ex nooit gedaan al smeekte ik haar om met iemand te gaan praten...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:39 schreef mstr het volgende:
[..]
Het belangrijkste is gewoon, dat je jezelf kunt zijn. Bij wie je ook bent, al helemaal bij je vriendin.
Als je dat niet kan zijn, als is het door jezelf, dan gaat dat niet goed.
En je echte vrienden leren kennen is lastig, je merkt ook al snel genoeg dat sommigen weglopen als jij een vriendin hebt en íets minder tijd voor ze hebt. Jammer maar waar.
Ik snap dat je aan je gaat twijfelen, ik kreeg ook paar dingen naar me toe die haar irriteerde, nou dan ga je ook wel even ten raad bij jezelf en twijfelen.
Dat zijn eerder excuses denk ik, om het een reden te geven.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 17:05 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
de dingen waar mijn ex zich aan ging irriteren kun je niet "normaal" noemen.
een lelijke jas, accent, etc.
Ik heb ook snel de neiging om te lief te zijn, dat is soms moeilijk om zelf in te zien.quote:een fout die ik wel heb gemaakt en wat me niet meer zo snel zal overkomen is "te lief" zijn.
mijn laptop weg gegeven, mijn gsm, heel veel kaartjes sturen als ze het zwaar had met de studie of gewoon zomaar. soms een pakketje opsturen met wat lekkers of leuks. der helpen met studievoorbereidingen, briefjes verstoppen in der kamer met lieve dingen erop, zeggen hoeveel ik van der hou, vakantie regelen tegen de stress, etc.
volgende keer behandel ik een vrouw wel meer als een stuk vuil, schijnt beter te werken
althans, als ik naar mijn broertje kijk![]()
Je straalt dat een heel andere gevoel uit als je samen bent en alles lief en goed isquote:en zonet foto's bekeken van toen ik 17 was en op vakantie in amerika. zag der toch idd niet zo gelukkig uit, altijd zo'n bepaalde blik ondanks dat het een mooie reis was. en als ik dan foto's van ons samen bekijk dan zie je alleen maar liefde en geluk.
Maar dat wachten op die beslissing is toch heel naar?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 15:35 schreef mstr het volgende:
Ook mijn verhaal eventjes dan maar:
Ik was zondag bij m'n ex, hebben gezoend.. En iets verder gegaan zelfs..
En op gegeven moment zegt ze: Ik hou van je.. Maar soms.. Kan ik het gewoon niet..
We gaan vrijdag met 30 man skiën en daarna wilt ze een beslissing nemen of ze door wilt of niet..
Maar ik zit nu dus met af en toe een raar gevoel, omdat als ik bij haar ben, alles goed is.
Alleen je weet toch dat er 'niks' is. En vooral als je dan zoent etc, voelt dat heel raar..
Ikkequote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:08 schreef thestoryofus2009 het volgende:
trouwens wie heeft er nog meer een pm van ene betty jansen
snap jij er wat van?quote:
Nee, heb het niet gelezen.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
snap jij er wat van?
en wat een ranzig wijf op die foto.
(das ook zo'n fucking nadeel, mijn ex had zo'n perfect lichaam)
Vind het wel gezelligquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Jongens jullie zitten mekaar lekker de put in te kletsen he?
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
Een mix van alle verhalen hier, zou een behoorlijk goede jankfilm opleverenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
ja we rouwen ook voor onze vrouwen (die dat kennelijk niet doen)
ik ga ook steeds gekker denken joh.
van die what if scenario's
weer zo een:
stel dat mijn ex compleet los slaat. een extreme slettebak word en op een gegeven moment HIV besmet raakt en iedereen om der heen verliest.
kom je der weer tegen als een stukje gebroken ellende maar heeft ze wel weer die blik in der ogen van toen.
of je zelfs in zo'n situatie iemand terug zou nemen ook al heb je voor de rest een goed/normaal leven.
ik zou knettergek zijn dan denk ik![]()
iig wel een leuk concept voor een film.
misschien moet ik ons verhaal op papier zetten en een alternatief einde bedenken, ga ik veel geld verdienen als ik het script verkoop en dan verbrand ik alles
Ik heb van de week er nog aan zitten denken om dingen op te gaan schrijven..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik denk er trouwens wel over om eens een keer een boek te schrijven
heb van heel veel dingen een dagboek bij gehouden en als ik dat bundel krijg je wel een leuk verhaal.
word alleen lullig als het gepubliceerd word en zij het ook leest
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflexquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:26 schreef mspoez het volgende:
ik sta er misschien ook nog op, ooit een hele tijd geleden aangemaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
dat soort teksten inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:14 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
maar misschien wil jij mijn ontbrekende puzzelstukje zijn![]()
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:30 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat soort teksten inderdaad.Rot op met je puzzel , soulmate en wederhelft
![]()
Zoals je ziet zit ik in mijn boosheid fase. Hoe lang duurt die?
Nog geen datequote:
Yep die emoties kunnen zomaar komen en gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:35 schreef Chev het volgende:
Oke ben net langs alle posts gescrolled, sorry mensen niet alles gelezen (goed teken) alleen Vandaag.. jammer dat het niet is gegaan zoals je hoopte, maar hoop dat je wat sterker bent nu om het sneller te verwerken..
Vanavond toch even.. héél even een shit momentje was donker boodschappen gedaan geld op (te veel uitgegeven deze maand) potje hutspot gemaakt, mp3 speler op pctje aan beetje gamen, biertje erbij wat chocolaatjes en begin langzaam me weer lekker te voelen.
Gek man hoe z'n emotie werkt opeens is het er en dan ebt het de ene keer langzaam weg en de andere keer is het meteen weg. Gaat verders goed met me, toch denk ik nog naar mijn idee té vaak aan m'n ex op een nutteloze (en niet hopeloze) manier.. maarja hoop dat dat wel weer weg gaat.
[..]
Nog geen dateweet niet of die komt zie wel
![]()
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Ik ben van de weeromstuit maar eens op relatieplanet aan het kijken. Vanuit een soort "niet terugkijken maar vooruitkijken" idee. Maar dat valt vies tegen, ik krijg bij iedere man een soort walgreflex![]()
Geen goede methode om over je ex heen te komen dus..
Bijna 8 maandjes alleen, 1 date gehad, mogelijke 2e date komt eraan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:59 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ben al een half jaar alleen en heb dat ook nog wel, in mindere mate weliswaar; heb al een paar keer afgesproken ook, merk dan dat het best gezellig is maar dat ik absoluut niet open sta voor meer dan gezellig. Maar okay, het is al meer dan helemáál niet afspreken, denk ik dan maar.
my thoughs exactly!quote:Op woensdag 11 februari 2009 12:16 schreef Chev het volgende:
[..]
Vond dat wel grappig dat er zo op gereageerd werd, want ik dacht er net zo overwant liefde en goede sex zijn inderdaad belangrijk, en een baan en (minimum) salaris ook (want naar mijn mening bestaat er niet zoiets als slecht werk), maar financiele zekerheid heb je nooit en je geeft toch uit naar wat je verdiend
zolang je maar niet op een houtje hoeft te bijten en nog leuke dingen kan doen vind ik.
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:24 schreef mstr het volgende:
Zit net allemaal oude smsjes door te lezen, bij sommige weet je nog gewoon wat je dacht, voelde en waar je was op dat moment dat je hem kreeg. Best raar, leuk en pijnlijk tegelijk.
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...quote:Op donderdag 12 februari 2009 04:54 schreef AapBeest het volgende:
[..]
Meh is misschien niet mijn plaats om dit te zeggen want ik zit zelf (momenteel) niet in deze situatie, en kom voor het eerst in twee jaar weer even dit subforum lezen (andere username, dat wel), maar op jouw post wilde ik toch even reageren...
Jongen, wat ... de ... neuk ... doe jij jezelf aan?
Stop eens even onmiddelijk met zulke rare dingen te gaan doen als oude sms'jes van de ex waar je overheen probeerd te komen te lezen! Gewoon niet doen. Je maakt het moeilijker voor jezelf (en ik begrijp echt wel dat dat voor jezelf een 'aantrekkelijk' iets is om te doen). Ik ben echt niet van mening dat je fotos moet gaan lopen verbranden o.i.d., maar dit zijn dingen waar je je echt niet mee bezig moet houden nu. SMSjes wissen, de relevante foto's even weg onderin de kast tot je er klaar mee bent, dan kunnen ze weer.
Nu lees ik dat je met 30 man op wintersport gaat, da's effe slikken (maar gelukkig zijn er veel anderen bij), maar probeer daar toch zoveel lol te maken als kan (en doe daar echt je best voor), en zodra je terug bent moet die chick gewoon even 'de kast in'. Als ze onderdeel van je vriendengroep is is dat extra moeilijk, zo niet, dan gewoon de komende paar maanden elk contact vermijden tot je zover bent dat je idd vrienden kan zijn (of niet, als je niet verplicht bij elkaar in de buurt moet zijn en/of daar geen zin in hebt).
Probeer hier echt niet de expert uit te hangen oid, maar ik ben over zat meisjes heen gekomen (haha dubbelzinnig) en een ding wat dus echt niet werkt is jezelf met de dame in kwestie blijven confronteren.
Dat is inderdaad het beste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef resque het volgende:
[..]
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...
smsjes en mailtjes etc had ik ook bijna meteen allemaal gewist... dat is wel het slimst, want dan kan niks je verleiden om toch te gaan lezen, want ze bestaan niet meer... die chick ook niet meer overigens...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
Ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef resque het volgende:
[..]
door alles te wissen blijf je niet in de cirkel hangen...
ja! laat maten van je het weten, familie, die zullen je daarbij steunen, je langs vragen of je komt eten, mee uit gaan etc etc etcquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Maar toch voel ik me heel vaak alleen en leeg.
Dan is de neiging groot om zulke dingen te gaan lezen, maar dat kan niet.
Je zelf alleen en eenzaam voelen is erg man.
Het is ergens beter, maar het is voor mij moeilijk, omdat ze nu 2-3 jaar m'n vriendin ook is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
ja dat heb ik ook, ex woont ver weg en vrienden ver weg of druk aan het werk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat is wel zo.
Echter twee echte maten van me wonen in dezelfde stad als mijn ex redelijk ver weg.
Dit zijn ook vrienden van mijn ex.
In mijn eigen stad heb ik wel een paar school vrienden waar ik mee op stap ga.
Maar jah die echte maten hebben ook niet altijd tijd en wonen dus ff een eindje weg en dat is kut.
quote:Ergens voelt het alsof het al verwerkt en verleden tijd is. Soms doet het wel weer pijn, maar echt er diep over nadenken of heel veel huilen doe ik niet, vind ik zelf ook wel vreemd....
maar als je mij een tijdje kent dan leer je wel dat ik eigenlijk de meeste negatieve emoties onderdruk net zo lang totdat ik er niet meer over nadenk.
En dan is het niet verwerkt, maar wel weg uit je gedachten.... maargoed dat komt dan allemaal af en toe in één keer uit !! Ja echt efficient is de methode niet maar kheb met die depressie and all zo lang in de put gezeten en nu wil ik gewoon niet te lang stilstaan bij negatieve dingen ofzo.... ik weet het ook niet!!!
zijn hele oude gesprekken maar wat ze dus niet weet is dat ik wel weet waarom ze zo is en denkt.quote:zwakke punten: onzeker in onbekende situaties en heel erg gevoelig voor (prestatie)druk, verder ben ik vrij eigenwijs/koppig en ik denk ook wel moeilijk om mee samen te leven. Waarom precies weet ik niet, waarschijnlijk om de eerdergenoemde eigenschappen. Ik vind het moeilijk om kritiek te accepteren (dat is wel duidelijk) en ben snel 'geraakt' door anderen, makkelijk doelwit. Ik ben een piekeraar en vat dingen (te) snel negatief op.
Je oet er helemaal niets aan kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Frenkeyy het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook, als hierboven beschreven.. Ik wil er voor haar zijn ik hou nog van haar..
(bij mij is het na bijna 4 jaar relatie uitgegaan.. ) Ik wil haar niet laten vallen.. maar zij liet mij als een baksteen vallen..haar gevoel was steeds minder geworden door allerlij kleine dingen zegt ze.. ik dacht dat het altijd we meeviel maar het bleek haar meer te doen dan dat ik d8..
is het een bewuste keuze van haar of een opwelling.. moet ik hoop houden of niet..
Moet ik er wel voor haar zijn als zij er niet voor mij is.. ?
Het verstandigste is om het af te sluiten en verder te gaan.. mijn gevoel zegt dat me dat ze misschien nog terugkomt.. hou ik mezelf aan het lijntje?
Ik denk dat ik het gewoon laat gaan, ondanks dat ik me nu na 3 weken nog steeds af en toe erg alleen voel..
tis gewoonmaar wat doe je eraan..
Goed! Fijn om te lezen E_O!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
Ach joh waarschijnlijk denkt ze nu de ware gevonden te hebben, laat haar maar lekker dromen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
quote:Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef Chev het volgende:
[..]
Hoop 't in iedergeval nooit meer mee te hoeven maken wat er is gebeurd, en ik gewoon een normale meid aan de haak kan slaan.. voel me soms wat alleen, maar red me verders prima.
Kan je niet zelf zorgen dat je ze niet meer tegenkomt? Verhuizen gaat ook weer wat ver maar er moet toch wel een manier zijn om ze niet tegen het lijf te lopen. En nieuwe bezigheden doen tussen de middag bijvoorbeeld. Lastig, gelukkig woon ik niet bij mijn ex in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..
Als ik dan inwisselbaar ben, wissel me dan ook echt in.. Dan ben ik ervanaf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Oké mensen ik ga jullie voorlopig verlaten![]()
Kreeg vandaag te horen van m'n beste vriend dat zijn vriendin 't een beetje zat begin te raken dat ik over m'n ex praat, dat terwijl ik dacht dat terwijl ik zelf dacht me aardig inhield hmm.. heb mezelf voorgenomen om er helemaal niks meer over te zeggen![]()
succes:)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef mstr het volgende:
Ik ben op vakantie, we zullen zien hoe het gaat lopen
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
iemand idee hoe je je hersens tijdelijk uit zet, word helemaal gek hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |