abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65977824
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef resque het volgende:

[..]

wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...

smsjes en mailtjes etc had ik ook bijna meteen allemaal gewist... dat is wel het slimst, want dan kan niks je verleiden om toch te gaan lezen, want ze bestaan niet meer... die chick ook niet meer overigens...
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.

Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
pi_65978014
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

door alles te wissen blijf je niet in de cirkel hangen...
pi_65978120
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef resque het volgende:

[..]

door alles te wissen blijf je niet in de cirkel hangen...
Ja dat klopt wel.
Maar toch voel ik me heel vaak alleen en leeg.
Dan is de neiging groot om zulke dingen te gaan lezen, maar dat kan niet.

Je zelf alleen en eenzaam voelen is erg man .
pi_65978170
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel.
Maar toch voel ik me heel vaak alleen en leeg.
Dan is de neiging groot om zulke dingen te gaan lezen, maar dat kan niet.

Je zelf alleen en eenzaam voelen is erg man .
ja! laat maten van je het weten, familie, die zullen je daarbij steunen, je langs vragen of je komt eten, mee uit gaan etc etc etc vraag zelf of je langs mag komen, of je vrienden meegaan ergens eten, filmpje kijken! voel je je alleen, sms, bel gewoon! Echte vrienden vinden het niet erg en die snappen dat je je rot voelt, familie hoort sowieso altijd klaar te staan voor je
pi_65978401
Ja dat is wel zo.
Echter twee echte maten van me wonen in dezelfde stad als mijn ex redelijk ver weg.
Dit zijn ook vrienden van mijn ex.

In mijn eigen stad heb ik wel een paar school vrienden waar ik mee op stap ga.
Maar jah die echte maten hebben ook niet altijd tijd en wonen dus ff een eindje weg en dat is kut.
  donderdag 12 februari 2009 @ 11:03:47 #81
98259 mstr
Een jonge God!
pi_65978588
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:

[..]

Het is ergens beter, maar het is voor mij moeilijk, omdat ze nu 2-3 jaar m'n vriendin ook is.
We weten alles van elkaar en kunnen eigenlijk niet zonder elkaar om het maar even zo te zeggen.
Als er wat is, komt ze naar mij toe, en andersom.

En daarnaast hebben we ook veel dezelfde vrienden, wat het extra lastig maakt.
En nu moet skiën ook, er zitten nog steeds gevoelens bij ons allebei, wat het niet makkelijker zal maken.
Vooral ik naast haar in de bus zit, wilde ze zelf.. En in een slaapkamer met 2 andere jongens, naast die van haar lig.
Heeft zij ook geregeld, dus het is allemaal zo dubbel, tussen wat slim is en wat je doet zit soms een groot verschil.
pi_65979782
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat is wel zo.
Echter twee echte maten van me wonen in dezelfde stad als mijn ex redelijk ver weg.
Dit zijn ook vrienden van mijn ex.

In mijn eigen stad heb ik wel een paar school vrienden waar ik mee op stap ga.
Maar jah die echte maten hebben ook niet altijd tijd en wonen dus ff een eindje weg en dat is kut.
ja dat heb ik ook, ex woont ver weg en vrienden ver weg of druk aan het werk.
gelukkig komt een van mijn beste vrienden weer in de buurt wonen (fietsafstand).

en smsjes, emails wissen kan ik echt niet, foto's idd weg gestopt.
ik stop de smsjes en emails wel op een cd en leg ze weg.

had het gisteren en vanochtend weer heel moeilijk ondanks dat ik met een vriend er echt 3 uur over heb lopen praten. ook hij vind het nog steeds onbegrijpelijk... normaliter zeggen ze wel waar het mis zat of het niet goed klikte maar ook hij kon zoiets niet vinden.
wat wel opmerkelijk was wat hij en zijn vriendin hadden geconstateerd was dat mijn ex ook heel zakelijk was, 180 graden gedraaid.

dat is ook het klote. bij mijn vorige ex waren er tal van dingen waarom het niet klikte, konden veel mensen ook aangeven die ons konden en dat zag ik zelf ook wel.

de relatie met mijn ex begon vanuit een hele goede vriendschap en ook waren er altijd meer dan gewone gevoelens. allebei lekker gecompliceerd en we dachten dat we extreem verschilden en dat het misschien niet zou werken.
maar achteraf bleek gewoon dat alles wel werkte, dat we veel dezelfde interesses hadden maar ook wel gezonde verschillen.
alleen ze kan niet omgaan met moeilijke situaties, en dat we het door het lot niet makkelijk hadden was gewoon zo. dit zijn dan weer van die heerlijke quotes uit gesprekken die zo frustrerend zijn, ik wist dat ze zo was, maar zag het te laat
dat soort dingen deelde ze dan met mij, herkende het zelf ook.
ik weet gewoon dat er nog iets in haar is dat ontzettend veel van me houdt en gek is op mij maar die heeft ze dus weg gedrukt. en ik wil dat meisje in haar proberen aan te spreken, net als ze dat ooit bij mij ook heeft gedaan.
kan mezelf wel wijs maken dat ze niet de ware is, dat er een land vol is maar dat is om mijn geweten te sussen.
quote:
Ergens voelt het alsof het al verwerkt en verleden tijd is. Soms doet het wel weer pijn, maar echt er diep over nadenken of heel veel huilen doe ik niet, vind ik zelf ook wel vreemd....
maar als je mij een tijdje kent dan leer je wel dat ik eigenlijk de meeste negatieve emoties onderdruk net zo lang totdat ik er niet meer over nadenk.
En dan is het niet verwerkt, maar wel weg uit je gedachten.... maargoed dat komt dan allemaal af en toe in één keer uit !! Ja echt efficient is de methode niet maar kheb met die depressie and all zo lang in de put gezeten en nu wil ik gewoon niet te lang stilstaan bij negatieve dingen ofzo.... ik weet het ook niet!!!
quote:
zwakke punten: onzeker in onbekende situaties en heel erg gevoelig voor (prestatie)druk, verder ben ik vrij eigenwijs/koppig en ik denk ook wel moeilijk om mee samen te leven. Waarom precies weet ik niet, waarschijnlijk om de eerdergenoemde eigenschappen . Ik vind het moeilijk om kritiek te accepteren (dat is wel duidelijk) en ben snel 'geraakt' door anderen, makkelijk doelwit. Ik ben een piekeraar en vat dingen (te) snel negatief op.
zijn hele oude gesprekken maar wat ze dus niet weet is dat ik wel weet waarom ze zo is en denkt.
het is idd een extreem gecompliceerd meisje en ook niet de gemakkelijkste
maar goed, ik kon der altijd wel goed aan, had nooit problemen om met haar samen te zijn en eigenlijk als ze samen bij mij was was ze echt zichzelf, net als ik.

en ergens denk ik door de dingen die ze na de breuk zei dat dat kleine meisje in haar ook graag wil dat ik er blijf voor haar, wil haar ook niet in de steek laten. wat die ander ook doet.
pi_65993317
Dat probleem heb ik nou ook, als hierboven beschreven.. Ik wil er voor haar zijn ik hou nog van haar..
(bij mij is het na bijna 4 jaar relatie uitgegaan.. ) Ik wil haar niet laten vallen.. maar zij liet mij als een baksteen vallen..haar gevoel was steeds minder geworden door allerlij kleine dingen zegt ze.. ik dacht dat het altijd we meeviel maar het bleek haar meer te doen dan dat ik d8..
is het een bewuste keuze van haar of een opwelling.. moet ik hoop houden of niet..

Moet ik er wel voor haar zijn als zij er niet voor mij is.. ?

Het verstandigste is om het af te sluiten en verder te gaan.. mijn gevoel zegt dat me dat ze misschien nog terugkomt.. hou ik mezelf aan het lijntje?

Ik denk dat ik het gewoon laat gaan, ondanks dat ik me nu na 3 weken nog steeds af en toe erg alleen voel..

tis gewoon maar wat doe je eraan..
pi_65993647
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Frenkeyy het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook, als hierboven beschreven.. Ik wil er voor haar zijn ik hou nog van haar..
(bij mij is het na bijna 4 jaar relatie uitgegaan.. ) Ik wil haar niet laten vallen.. maar zij liet mij als een baksteen vallen..haar gevoel was steeds minder geworden door allerlij kleine dingen zegt ze.. ik dacht dat het altijd we meeviel maar het bleek haar meer te doen dan dat ik d8..
is het een bewuste keuze van haar of een opwelling.. moet ik hoop houden of niet..

Moet ik er wel voor haar zijn als zij er niet voor mij is.. ?

Het verstandigste is om het af te sluiten en verder te gaan.. mijn gevoel zegt dat me dat ze misschien nog terugkomt.. hou ik mezelf aan het lijntje?

Ik denk dat ik het gewoon laat gaan, ondanks dat ik me nu na 3 weken nog steeds af en toe erg alleen voel..

tis gewoon maar wat doe je eraan..
Je oet er helemaal niets aan kerel.
En ja dat alleen voelen duurt nog wel ff.
Ik denk dat je nu gewoon je eigen weg moet gaan en haar proberen te vergeten.

Dat klinkt moeilijk en dat is ook zo, heb het er zelf ook nog steeds onwijs moeilijk mee.
pi_65994603
begin steeds negatiever te denken hoe meer afleiding ik probeer te vinden.
na mijn vorige ex werd ik zo roekeloos dat ik een zwaar auto ongeluk heb gehad waar ik wonderwel zonder schram ben uit gestapt.

van binnen was ik zo gesloopt, was nog een klein beetje over dat door wou gaan. had me voorgenomen nooit meer van iemand te houden of verliefd te worden omdat ik wist dat er nog maar een keer in zat.
en nu voelt is dat laatste kleine beetje ook eindelijk dood.

ik heb alles, een lieve vader, broertje, vrienden, opleiding, financien, gezond lichaam, en toch heb ik nergens meer zin in. ga vanavond weer stappen maar zie er nu al tegenop. vlieg van mijn pa naar mijn vrienden, van mijn kamer naar huis, van stappen hier en naar daar maar nergens vind ik nog rust of geluk, word alleen maar erger. ben het zo fucking zat.
heb het gevoel dat het meisje waarvan ik hou en die van mij houdt al ergens dood is gegaan en dat ik nu hier alleen achter ben gebleven, voelt zo eenzaam en koud nu
pi_65997251
Neem de tijd om het te verwerken, je kan ook best even tijd voor jezelf nemen en lekker potje je hoeft niet altijd afleiding te hebben.. heeft mij iig wel geholpen, ook al voel ik mij ook nog steeds kut..

Het idee dat er nog hoop is sloopt mij het meest.. maar het is moelijk om je eigen weg te vinden.. ik heb hem bijna gevonden denk ik.. maar ben er ook nog niet helemaal

Tis klote maar hou de moed erin,

If you focus on the things you don't have.. You forget about the things u DO have!!
dat moet je goed onthouden.. laat jezelf niet te diep in de put zakken.. je komt er uit, nu of over een maand.. of een jaar.. time will heal !
pi_66001210
Gee.. Vanmiddag waren mijn ex en haar nieuwe vriendje in de buurt.. (Mijn oudste ex-stiefdochter zit nog in mijn buurt op school en er waren vandaag oudergesprekken, vandaar.)
Wel een goeie test. Het deed me op zich niet zoveel meer

Wat ik me wel afvroeg is wat die vent van d'r bij een oudergesprek doet. Ze wonen niet samen en zelfs als, dan blijft de dochter bij haar vader wonen. Dus hij heeft totaal geen verzorgende taak.
Ok, dat stak me wel eventjes.. Ik mis mijn stiefkinderen en vond het geweldig om voor ze te zorgen.

Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
  donderdag 12 februari 2009 @ 22:46:43 #88
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66004647
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
Goed! Fijn om te lezen E_O!
Prrrrr
pi_66007650
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]

Ach joh waarschijnlijk denkt ze nu de ware gevonden te hebben, laat haar maar lekker dromen.
Misschien heeft geluk en is het iemand die haar kan leren hoe de wereld in elkaar steekd en anders zal ze opnieuw enkele dingen blijven herhalen waardoor het waarschijnlijk opnieuw fout gaat...

Soms vraag ik 't me wel 's af, hoe iets wat zo goed voelt zo fout kan zijn, of... zo goed voelde zo fout kan lopen een van twee

Ben de laatste paar dagen zomaar soms even heel er boos op die nieuwe jongen van m'n ex, weet ook niet waarom, na bijna 8 maanden komt en gaat weer vooral met muziek op heb ik af en toe 't idee als ik 'm nu tegen zou komen.... maar zo ben ik niet.
Ik wil er niks meer mee te maken hebben

Hoop 't in iedergeval nooit meer mee te hoeven maken wat er is gebeurd, en ik gewoon een normale meid aan de haak kan slaan.. voel me soms wat alleen, maar red me verders prima.
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 01:17:22 #90
188728 Lyzio
why do we fall
pi_66008427
Hoorde deze vanavond/vannacht op de radio in de auto. Heb de auto aan de kant moeten zetten. En ik heb gejankt als een klein kind.
quote:
Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain

If I see you next to never
How can we say forever

Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks

I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks

I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance

Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy

Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
pi_66009064
ken hem van bryan adams....

man, sommige nummers zijn zo kut.
vandaag ff gesproken met mijn uber-rationele vriend.
eigenlijk is er niemand rationeler dan hem.
maar goed, hij kwam met dingen waarom we niet bij elkaar pasten en al die dingen had ie verkeerd, puur objectief.
dus ipv op te beuren heeft die het erger gemaakt

lief bedoeld maar mijn god, ik mis der zo erg.
vandaag weer in een disco en echt om me heen gekeken zoals ik overal doe om iets op te vangen van een meisje waarvan ik zou kunnnen houden.
dat is het nare, kan heel snel aan iemand zien of ik er van kan houde, verliefd worden op, gewoon de blik in iemands ogen.

en dat had ik al voor mijn ex, niet erna...

daarom zou ik zo graag nog 1x met der willen praten, met haar.
ik mis der zo, gewoon dat ze bij me is. hoeft ze niks te zeggen maar dat ik haar in mijn armen kan nemen en der kan knuffelen en zeggen dat het goed komt.

en van de ene kant wil ik gaan tot het einde van de wereld, maar ben zo bang dat ze al weg is.
houden van is het mooiste dat er is maar ook het gevaarlijkste.

bah, hoeren tering zooi.
vond de mensen in de club echt om te kotsen. de oppervlakkigheid straalt er af. observeer wel vaker mensen, gewoon om te kijken hoe dom ze zijn maar vandaag werd ik zo misselijk.
ik wou dat er iets was waardoor ik haar weer kon laten zien waar het om gaat in het leven maar ik ben zo bang dat als ik haar weer zie dat der blik veranderd is, niet alleen om mij maar om waar we beiden in geloofden.

voel me zo eenzaam en kut.

zo voel ik me uitgedrukt:

en dit is een nummer dat ik altijd zo lekker vond:

heerlijk met vrienden bij elkaar, allemaal ff de bek dicht en genieten van het moment.

man, wil janken (ik jank), wil vechten, wil houden van, wil tot het einde gaan voor een echte kus, een glimlach en dan sterf ik gelukkig.
een moment samen, zoals we zijn, daar wil ik alles voor opgeven. die blik in der ogen, die glimlach, en dat als ze me wou kussen ik plagend me afwende om der vervolgens zo intens te kussen.

waarom
oh mensen, alles is zo fout gegaan.
we noemden ons zelf romeo en juliet, hoe cliche, maar we vertonen teveel kenmerken nu.
ik zie der weer, zie der lach, herinner hoe mijn pa zei "wees voorzichtig met dat meisje, ze houd zoveel van je, zie het aan der blik" en mijn pa had zoveel gelijk.
herinner hoe we samen op de motor weg reden, en genoten van alles, samen dingen zien en elkaar kussen.
het was zo perfect totdat ene moment dat ik instortte en zij ook. alsof het ons niet gegund was.

tis nu bijna een maand uit, 2 maanden ellende ervoor, en geen goede reden. alleen maar noodlot.

en bah, nu zie ik der in mijn gedachten bevallen en ik ben er niet bij. weet niet hoe dat opeens komt maar dat idee is zo naar. we hadden het er wel eens lachend over wat voor kind dat zou worden maat het leek me altijd zo geweldig. kind van mij en haar en dan lekker voetballen of wandelen, dingen leren en samen gelukkig zijn. en dat heb ik nog nooit gehad, ik was de feestvierder en anti-burgerlul bij uitstek. en niet dat ik dat direct wou maar gewoon een soort toekomstbeeld.
gewoon iets waarmee je heerlijk in slaap viel en over droomde.

mijn god, ik hoop dat ik over x aantal maanden weer bij haar ben, wil niemand anders meer
pi_66018694
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef Chev het volgende:

[..]

Hoop 't in iedergeval nooit meer mee te hoeven maken wat er is gebeurd, en ik gewoon een normale meid aan de haak kan slaan.. voel me soms wat alleen, maar red me verders prima.
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..

Als ik dan inwisselbaar ben, wissel me dan ook echt in.. Dan ben ik ervanaf
pi_66022340
ik voel me leeg en mijn motor ook.
wil ding starten en dood

zelfs de motor mist der
pi_66023325
Oké mensen ik ga jullie voorlopig verlaten

Kreeg vandaag te horen van m'n beste vriend dat zijn vriendin 't een beetje zat begin te raken dat ik over m'n ex praat, dat terwijl ik dacht dat terwijl ik zelf dacht me aardig inhield hmm.. heb mezelf voorgenomen om er helemaal niks meer over te zeggen

Bijna 8 maanden verder realiseer ik me heel goed dat ik er nog niet helemaal ben, vertrouwen in mezelf is al aardig terug aan 't komen, twijfel en pieker bijna niet meer, en me drukmaken om iets van 3 kwart jaar terug is eigenlijk niet meer nodig

Zie dat ik een aantal dingen moet realiseren, maar ik daar totaal geen druk op zet momenteel en lekker leef, dat is het belangrijkste.

Het is tijd om het verleden geheel achter me te laten, een grote stap maar ik ben er klaar voor, en hoop dat mocht ik ooit achterom kijken om wat voor reden dan ook, dat een goede ervaring zal zijn en ik er om kan glimlachen.

Zoals ik al zei, ik ben er nog niet helemaal, maar heb fok niet zó erg meer nodig, als ik nu lees over alle nieuwe pechvogels hier krijg ik een enorme de-ja-vou's en denk ik terug aan exact dezelfde dingen die ik en anderen gepost hebben hier vanaf topic #59.

Mijn enige advies die ik aan de rest kwijt wil is het volgen van je gevoel, en luisteren naar de mensen van wie je houd en die ook van jou houden, heb geen spijt, als je dat wel heb zorg dat je je geweten zuivert en sluit op wat voor manier dan ook dit voor jezelf af.. hoe klote dit ook is je komt er beter en sterker uit.

Sorry dat ik jullie min of meer een beetje in de steek laat, maar heb genoeg gedaan, jullie komen er wel en ik zal over een tijdje vast nog wel 'n keer komen kijken, naar wat sommige 'mijn' topic noemde.

Special thanks to Misspoez, Vandaag..., ThaBrain, Kroegtijger, PhoenixNLx, Koepert, Deepak, Skadhd, Ennaecanthus Obesus, Cmck, agneria, luckystrike, Nora, Miesjl, Alec, Dompertje en zo veel anderen (sorry als ik je niet opgenoemd heb) jullie hebben me wel geholpen

Bedankt en succes
Mocht je me willen bereiken, m'n msn adres: geenweekendalleen@hotmail.com
(tussentijdse mail adres op Fok, mijn eigen mail adres is een andere maar die geef ik niet vrij op fok)
En doe dompertje de groeten leuke meid

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 13-02-2009 15:35:40 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:31:31 #95
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66023396
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..

Als ik dan inwisselbaar ben, wissel me dan ook echt in.. Dan ben ik ervanaf
Kan je niet zelf zorgen dat je ze niet meer tegenkomt? Verhuizen gaat ook weer wat ver maar er moet toch wel een manier zijn om ze niet tegen het lijf te lopen. En nieuwe bezigheden doen tussen de middag bijvoorbeeld. Lastig, gelukkig woon ik niet bij mijn ex in de buurt.
  vrijdag 13 februari 2009 @ 15:35:34 #96
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66023557
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Oké mensen ik ga jullie voorlopig verlaten

Kreeg vandaag te horen van m'n beste vriend dat zijn vriendin 't een beetje zat begin te raken dat ik over m'n ex praat, dat terwijl ik dacht dat terwijl ik zelf dacht me aardig inhield hmm.. heb mezelf voorgenomen om er helemaal niks meer over te zeggen
Soms moet iemand je even een schop onder je kont geven blijkbaar. Goed dat je de knop omzet. Ga ik over een week ook doen heb ik besloten.

Dag Chev, bedankt voor al je medeleven en goede raad hier
pi_66028328
hey chev, succes ermee en bedankt voor je bijdrage

je komt toch wel ff weer wat posten als je weer een nieuwe vriendin hebt
  vrijdag 13 februari 2009 @ 17:44:53 #98
98259 mstr
Een jonge God!
pi_66028552
Ik ben op vakantie, we zullen zien hoe het gaat lopen
pi_66029709
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef mstr het volgende:
Ik ben op vakantie, we zullen zien hoe het gaat lopen
succes:)

iemand idee hoe je je hersens tijdelijk uit zet, word helemaal gek hier
  vrijdag 13 februari 2009 @ 19:34:54 #100
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66031665
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

iemand idee hoe je je hersens tijdelijk uit zet, word helemaal gek hier
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')