Dat is inderdaad het beste.quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:58 schreef resque het volgende:
[..]
wel mee eens hoor... contact vermijden werkt het best. Maar ik snap wel waarom ie af en toe nog foto wil bekijken...
smsjes en mailtjes etc had ik ook bijna meteen allemaal gewist... dat is wel het slimst, want dan kan niks je verleiden om toch te gaan lezen, want ze bestaan niet meer... die chick ook niet meer overigens...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
Ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:44 schreef resque het volgende:
[..]
door alles te wissen blijf je niet in de cirkel hangen...
ja! laat maten van je het weten, familie, die zullen je daarbij steunen, je langs vragen of je komt eten, mee uit gaan etc etc etcquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:48 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
Maar toch voel ik me heel vaak alleen en leeg.
Dan is de neiging groot om zulke dingen te gaan lezen, maar dat kan niet.
Je zelf alleen en eenzaam voelen is erg man.
Het is ergens beter, maar het is voor mij moeilijk, omdat ze nu 2-3 jaar m'n vriendin ook is.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:38 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het beste.
Heb ook alle smsjes en mails gewist.
Geen contact is gewoon het beste ook al is dat moeilijk.
Denk nog wel onwijs veel aan haar en mis d'r onwijs.
Maar door dingen van toen terug te gaan lezen maak je het erger.
ja dat heb ik ook, ex woont ver weg en vrienden ver weg of druk aan het werk.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:57 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ja dat is wel zo.
Echter twee echte maten van me wonen in dezelfde stad als mijn ex redelijk ver weg.
Dit zijn ook vrienden van mijn ex.
In mijn eigen stad heb ik wel een paar school vrienden waar ik mee op stap ga.
Maar jah die echte maten hebben ook niet altijd tijd en wonen dus ff een eindje weg en dat is kut.
quote:Ergens voelt het alsof het al verwerkt en verleden tijd is. Soms doet het wel weer pijn, maar echt er diep over nadenken of heel veel huilen doe ik niet, vind ik zelf ook wel vreemd....
maar als je mij een tijdje kent dan leer je wel dat ik eigenlijk de meeste negatieve emoties onderdruk net zo lang totdat ik er niet meer over nadenk.
En dan is het niet verwerkt, maar wel weg uit je gedachten.... maargoed dat komt dan allemaal af en toe in één keer uit !! Ja echt efficient is de methode niet maar kheb met die depressie and all zo lang in de put gezeten en nu wil ik gewoon niet te lang stilstaan bij negatieve dingen ofzo.... ik weet het ook niet!!!
zijn hele oude gesprekken maar wat ze dus niet weet is dat ik wel weet waarom ze zo is en denkt.quote:zwakke punten: onzeker in onbekende situaties en heel erg gevoelig voor (prestatie)druk, verder ben ik vrij eigenwijs/koppig en ik denk ook wel moeilijk om mee samen te leven. Waarom precies weet ik niet, waarschijnlijk om de eerdergenoemde eigenschappen. Ik vind het moeilijk om kritiek te accepteren (dat is wel duidelijk) en ben snel 'geraakt' door anderen, makkelijk doelwit. Ik ben een piekeraar en vat dingen (te) snel negatief op.
Je oet er helemaal niets aan kerel.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:40 schreef Frenkeyy het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook, als hierboven beschreven.. Ik wil er voor haar zijn ik hou nog van haar..
(bij mij is het na bijna 4 jaar relatie uitgegaan.. ) Ik wil haar niet laten vallen.. maar zij liet mij als een baksteen vallen..haar gevoel was steeds minder geworden door allerlij kleine dingen zegt ze.. ik dacht dat het altijd we meeviel maar het bleek haar meer te doen dan dat ik d8..
is het een bewuste keuze van haar of een opwelling.. moet ik hoop houden of niet..
Moet ik er wel voor haar zijn als zij er niet voor mij is.. ?
Het verstandigste is om het af te sluiten en verder te gaan.. mijn gevoel zegt dat me dat ze misschien nog terugkomt.. hou ik mezelf aan het lijntje?
Ik denk dat ik het gewoon laat gaan, ondanks dat ik me nu na 3 weken nog steeds af en toe erg alleen voel..
tis gewoonmaar wat doe je eraan..
Goed! Fijn om te lezen E_O!quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
Ach joh waarschijnlijk denkt ze nu de ware gevonden te hebben, laat haar maar lekker dromen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[knip]
Wel goed om te weten dat het me niet veel meer kan schelen.. ik ken mijn ex-geval ook langer dan vandaag. Ik weet dat het uiterlijke schijn is dat ze er zo gezellig en verliefd bijlopen.. Ik ken een hele andere kant van haar en die komt hij ook nog wel tegen.
quote:Oceans apart day after day
And I slowly go insane
I hear your voice on the line
But it doesn't stop the pain
If I see you next to never
How can we say forever
Wherever you go
Whatever you do
I will be right here waiting for you
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I took for granted, all the times
That I though would last somehow
I hear the laughter, I taste the tears
But I can't get near you now
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
I wonder how we can survive
This romance
But in the end if I'm with you
I'll take the chance
Oh, can't you see it baby
You've got me goin' crazy
Wherever you go
Whatever you do
Whatever it takes
Or how my heart breaks
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:23 schreef Chev het volgende:
[..]
Hoop 't in iedergeval nooit meer mee te hoeven maken wat er is gebeurd, en ik gewoon een normale meid aan de haak kan slaan.. voel me soms wat alleen, maar red me verders prima.
Kan je niet zelf zorgen dat je ze niet meer tegenkomt? Verhuizen gaat ook weer wat ver maar er moet toch wel een manier zijn om ze niet tegen het lijf te lopen. En nieuwe bezigheden doen tussen de middag bijvoorbeeld. Lastig, gelukkig woon ik niet bij mijn ex in de buurt.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zo voel ik het nu ook.. Alleen het zou een stuk makkelijker zijn als die mensen echt uit mijn leven verdwenen. Ik heb geen behoefte om mijn ex met haar vriend te zijn of mijn oudste exstiefdochter tussen de middag.. Die me mijdt als de pest, maar waar ik veel om gegeven heb..
Als ik dan inwisselbaar ben, wissel me dan ook echt in.. Dan ben ik ervanaf
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 15:29 schreef Chev het volgende:
Oké mensen ik ga jullie voorlopig verlaten![]()
Kreeg vandaag te horen van m'n beste vriend dat zijn vriendin 't een beetje zat begin te raken dat ik over m'n ex praat, dat terwijl ik dacht dat terwijl ik zelf dacht me aardig inhield hmm.. heb mezelf voorgenomen om er helemaal niks meer over te zeggen![]()
succes:)quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:44 schreef mstr het volgende:
Ik ben op vakantie, we zullen zien hoe het gaat lopen
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 18:29 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
iemand idee hoe je je hersens tijdelijk uit zet, word helemaal gek hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |