abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66036542
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpen
ben extreem veel onder de mensen, afgelopen week nauwelijks alleen geweest...
maar ws ligt mijn ex nu de hele tijd te sexen met een ander.
kan ik heel moeilijk snappen omdat ten eerste het heel kort na onze breuk was en het totaal niet bij haar past.
en ik snap niet dat ze dat ook kan doen na alles wat we hebben mee gemaakt en hoe lang we elkaar kennen.

het is alsof het meisje dat ik 7 jaar ken, 1/3 van haar leven, er gewoon niet meer is.
voel me ellendig, eenzaam, en extreem overbodig. ze zei 7 jaar lang dat ze altijd bij me wou zijn en tot een paar maanden terug nog dat ik haar zo gelukkig maakte en ze me nooit kwijt wou.

heel onwerkelijk dit, een nachtmerrie waaruit ik niet ontwaak.
en stel dat ik hierover heen kom dan kan ik nooit meer een vrouw vertrouwen, een mens niet.
zij hielp me van dat wantrouwen af, zei dat ik mensen en haar kon vertrouwen. dat niet iedereen is zoals de rest.

en nu, het meisje waar ik zo gek van ben, vertrouwde, doet me dit aan.
en na alles wat er gebeurd is, hoe ik instortte en wat ik voor haar gedaan heb had ik ook wat meer respect verwacht of iig eerlijkheid.
als ze zonodig een ander moet neuken doe het dan een paar maanden later, tis niet dat we een hele korte simpele relatie hadden.
of is dat iets voor vrouwen om zo over een relatie heen te komen?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 23:19:07 #102
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66041379
TSOU, ik snap hoe verschrikkelijk klote je je voelt en dat je soms niks anders kan dan je wanhopig voelen. Maar het gaat voorbij, echt.

Probeer het niet te snappen, dat lukt je toch niet en kost je alleen maar heel veel energie. Misschien snap je het over een tijd vanzelf wat beter als je er wat verder vanaf staat of komt zij het over een tijd eens uitleggen. Maar nu in cirkeltjes in je hoofd draaien schiet echt niet op, daar wordt je alleen maar verdrietiger van.

Voel, rouw en schuif het ook van je af op momenten en doe wat je moet doen in je eigen leven.

Ik voel me trouwens zelf ook behoorlijk depri, ook omdat ik al 3 dagen ziek op de bank lig te snotteren. Had allemaal koortsdromen over dat mijn moeder de auto van mijn ex in de prak reed enzo. In ieder geval allemaal over mijn ex. En nu is het avond en ben ik alleen en zielig en wacht ik behoorlijk verdrietig op die ene mail of sms die er nooit meer komt. En ik snap het ook niet.
Maar goed, volgende week mijn 1e motorrijles. Das dan wel weer leuk, ik hou me er maar aan vast dat ik zeker weet dat ik me daarna beter voel.
pi_66043901
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef Vandaag... het volgende:
TSOU, ik snap hoe verschrikkelijk klote je je voelt en dat je soms niks anders kan dan je wanhopig voelen. Maar het gaat voorbij, echt.

Probeer het niet te snappen, dat lukt je toch niet en kost je alleen maar heel veel energie. Misschien snap je het over een tijd vanzelf wat beter als je er wat verder vanaf staat of komt zij het over een tijd eens uitleggen. Maar nu in cirkeltjes in je hoofd draaien schiet echt niet op, daar wordt je alleen maar verdrietiger van.

Voel, rouw en schuif het ook van je af op momenten en doe wat je moet doen in je eigen leven.

Ik voel me trouwens zelf ook behoorlijk depri, ook omdat ik al 3 dagen ziek op de bank lig te snotteren. Had allemaal koortsdromen over dat mijn moeder de auto van mijn ex in de prak reed enzo. In ieder geval allemaal over mijn ex. En nu is het avond en ben ik alleen en zielig en wacht ik behoorlijk verdrietig op die ene mail of sms die er nooit meer komt. En ik snap het ook niet.
Maar goed, volgende week mijn 1e motorrijles. Das dan wel weer leuk, ik hou me er maar aan vast dat ik zeker weet dat ik me daarna beter voel.
ja je hebt ook wel gelijk. maar ik heb zoals ze dat noemen geen "closure" en gewoon het idee dat het een samenloop van noodlottige omstandigheden is.

maar goed, je gaat motor rijden

mooi zo, moeten meer vrouwen op de motor.
en motor rijden geeft echt wel een kick. heb nu 2 jaar dat papiertje en een motor en het is heerlijk.

je hebt alleen geen lekkere periode gekozen met deze kou en regen
succes met je AVB, vooral die stopproefen zijn geweldig.
en tijdens het oefenen gewoon proberen maximaal te gaan.
stoppies proberen te maken en wheelies, later als je een eigen motor hebt durf je het niet zo snel meer
pi_66063991
lama

[ Bericht 99% gewijzigd door thestoryofus2009 op 14-02-2009 20:41:42 ]
  zaterdag 14 februari 2009 @ 20:26:21 #105
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66064564
Je verstikte haar, TSOU. Ik word al ibbel als ik lees wat je over haar en jullie leven samen typt, laat staan als iemand zo met me zou omgaan. Een relatie is geen samensmelten; jij hebt een leven, zij heeft een leven en samen heb je een leven.

Sterkte man, je zit zo diep. Ik wens je een fijne nacht, hoop dat je kan slapen. FIJn dat je met je vader kan praten, dat scheelt vast!
Prrrrr
pi_66065754
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
Je verstikte haar, TSOU. Ik word al ibbel als ik lees wat je over haar en jullie leven samen typt, laat staan als iemand zo met me zou omgaan. Een relatie is geen samensmelten; jij hebt een leven, zij heeft een leven en samen heb je een leven.

Sterkte man, je zit zo diep. Ik wens je een fijne nacht, hoop dat je kan slapen. FIJn dat je met je vader kan praten, dat scheelt vast!
in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.
vroeg haar misschien te vaak of er wat was, of het goed ging.

maar is dat zo verstikkend?

heb dat zelf ook wel eens gedacht, heb ik de liefde tussen ons kapot gemaakt daarmee?

tering, vind dat extreem kut aangezien ik dus eerst niet zo was, was die periode.
ze emailde wel een keer dat ik opeens heel afhankelijk en hulpeloos was en dat dat idd moeilijk voor haar was.

zou ik dit ooit nog goed kunnen krijgen?
  zaterdag 14 februari 2009 @ 21:07:38 #107
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66066011
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef thestoryofus2009 het volgende:

[..]

in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.
vroeg haar misschien te vaak of er wat was, of het goed ging.

maar is dat zo verstikkend?
het gaat niet om hoe vaak je haar zag maar of zij het gevoel heeft dat jouw ziel en zaligheid van haar af hangt. Die indruk wek je hier wel een beetje.
quote:
heb dat zelf ook wel eens gedacht, heb ik de liefde tussen ons kapot gemaakt daarmee?

tering, vind dat extreem kut aangezien ik dus eerst niet zo was, was die periode.
ze emailde wel een keer dat ik opeens heel afhankelijk en hulpeloos was en dat dat idd moeilijk voor haar was.
Ze weet toch al heel lang hoe je bent. Als je even tijdelijk zo was (iedereen heeft overigens het volste recht op een kwetsbare periode) had ze hier ook met je over kunnen praten. Blijkbaar zat er dus wel meer niet goed.
quote:
zou ik dit ooit nog goed kunnen krijgen?
Zou je dat willen als je niet eens jezelf een korte periode kan verliezen (en heel terecht na het overlijden van je moeder) op 6 jaar relatie zonder dat ze wegholt?
pi_66066211
ze kan heel moeilijk over emoties praten.
eerst heel goed met mij en een andere vriend.
die ene vriend verdween dus net 4 maanden geleden uit der leven.
en met mij kon ze dus niet praten omdat ik inderdaad zo kwetsbaar en afhankelijk was.
die periode dat ik zo was heeft 4 maanden geduurd en daarin is ze gaan twijfelen, juist terwijl zij ook extreem druk werd met haar studie.

nu is ze wel dus extreem veel aan het stappen en met een andere jongen an het rotzooien, het is echt de 180 graden andere kant van haar ...
pi_66067768
mmm, fuck it.ik was wel erg idd, maar de periode die ik doormaakte was zwaar.

thuis was het ellende, mijn broertje ontspoorde, mijn pa kwam naar mij met alles, erfenis en shit regelen.
gingen opeens mijn vrienden verhuizen.

trok naar het enigste in mijn leven toe waar ik nog geluk vond, dat was zij.
afhankelijk, hulpeloos, teveel aandacht vragen, wou opeens samen wonen voor paar dagen per week :S
ja oke, ik was ook fout maar had mezelf niet onder controle, fuck it, normaal verlies ik de controle nooit zo.

heb der net gesmst om af te spreken, over twee weken dus ff een afspraak.

de vraag aan jullie vrouwen:

moet ik morgen of begin deze week nog een email sturen over hoe ik me voelde afgelopen periode, waarom ik zo extreem aanhankelijk werd, ik alle kanten op vloog, dat ik haar afschrikte...

zij is het type dat niet nadenkt over dingen maar weg drukt.
verstandig om te doen of gewoon eerst de "date" afwachten?

eens kijken of ik het nog in me heb om haar terug te winnen :S

edit: ze zei trouwens wel een week geleden tegen een vriend van mij dat ze erg geschrokken was van mijn hulpeloosheid en afhankelijkheid.
dat ze het heel jammer vond omdat ze echt met me verder wou.
en dat het "misschien wel beter was zo"

ben hier trouwens wel extreem open, lekker anoniem maar zoals gezegd ik stalkte haar niet helemaal kapot en we zagen elkaar dus slechts 1x per 3 week. mijn houding en blik in mijn ogen was idd niet happy

[ Bericht 20% gewijzigd door thestoryofus2009 op 14-02-2009 22:08:57 ]
  zaterdag 14 februari 2009 @ 22:32:33 #110
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66068667
quote:
Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef thestoryofus2009 het volgende:

de vraag aan jullie vrouwen:

moet ik morgen of begin deze week nog een email sturen over hoe ik me voelde afgelopen periode, waarom ik zo extreem aanhankelijk werd, ik alle kanten op vloog, dat ik haar afschrikte...
? Doe toch niet zo raar. Het lijkt mij volkomen logisch waarom je zo afhankelijk werd gezien de omstandigheden waarin je zat. Dat snapt ze toch hopelijk wel.

Ik zou aan háár uitleg vragen waarom ze je bij tegenslag laat vallen.
quote:
edit: ze zei trouwens wel een week geleden tegen een vriend van mij dat ze erg geschrokken was van mijn hulpeloosheid en afhankelijkheid.
dat ze het heel jammer vond omdat ze echt met me verder wou.
en dat het "misschien wel beter was zo"
Bizarre uitspraak van haar. Hoe oud is ze als ik vragen mag? Ik waag even de gok dat ze niet bijster veel levenservaring heeft anders zou ze weten dat ieder mens zich een periode extreem kut kan voelen, en dan heel erg kwetsbaar is en verward. Als partner ben je er dan voor iemand, accepteer je iemand op z´n kwetsbaarst en vertrouw je erop dat de persoon zoals je die kende daar gewoon nog in zit. Ook al weet die persoon even zelf niet meer wie die is.

Dat je als partner er last van kan hebben en dat het moelijk voor haar is dat je in zo´n periode zit, tuurlijk. Maar dan praat je daar over. Of je bikkelt door.

Maar je loopt niet weg.

En ik vind het belachelijk dat jij het als "fout" ziet en je schuldig voelt over het feit dat je een periode de weg kwijt was. Zij had niet genoeg vertrouwen wat ze wel had moeten hebben na 6 jaar. Haal haar eens van dat voetstuk!

[ Bericht 0% gewijzigd door Vandaag... op 14-02-2009 22:41:35 ]
pi_66076456
Zo is het ook nog eens een keer! Wijze woorden, Vandaag... ! Het is net zo goed fout van die ex van TSOU om weg te lopen als je partner het zwaar heeft.. Het feit dat ze bijkans gek werd gemaakt door hem ten spijt.. Na zo'n zware periode had ze hem moeten helpen en niet plompverloren dumpen. Zeker na zo'n langdurige relatie.

Maar goed, in nood leert men zijn vrienden kennen.. Misschien een goed idee om eens uit te zien naar een vriendin met ruggegraat én een hart, TSOU?
pi_66118572
tja misschien hebben jullie gelijk...
met pa praten heeft wel een beetje lucht gegeven.

alleen zit ik nog steeds met vragen.
1)was ze al gek op die ander
2)is ze gek geworden op die ander door de omstandigheden
3)is ze niet echt gek op die kerel maar is het dus vluchtgedrag.

mijn vorige ex flikte me ook zoiets. binnen 2 weken een ander. alleen was zij zo eerlijk om het me te zeggen.
frappante is dat ik het met mijn huidige ex daar wel eens over heb gehad...zou ze nooit doen

vannacht over mijn moeder en ex gedroomd...
heel weird.

mijn moeder kwam opeens weer thuis aan lopen.
ik zat net in de trein terug van iets.
werd ik gebeld door mama en schreeuwde de hele trein bij elkaar van geluk.
maar dan zei ze dat ze weer moest gaan en dat ze heel veel van me houd.

en ik zat bij mijn ex op de bank en toen ik haar wou kussen huilde ze en zei dat ze niet meer kon en dat het haar heel erg speet.

misschien moet ik maar denken dat mijn ex zoals ik en mijn omgeving haar kent "dood" is.
doet echt pijn aangezien ik haar van een hele lieve andere kant ken.

ik heb gelukkig hele goede vrienden, een lieve zorgzame pa en broertje, iets wat zij helaas niet heeft.
misschien komt ze er ooit achter wat ze gedaan heeft, kan me niet voorstellen dat het meisje die ik ken haar eigen gedrag zou goedkeuren.
het is echt kut om te zien hoe iemand onder invloed van een omgeving kan veranderen, zal misschien ook liggen aan de leeftijd (zij is 21).
pi_66143022
Hey allemaal,

Ik dacht dat het serieus beter met me ging.
Maar dat valt vies tegen.

Twee hele goede vrienden zijn van vorige week tot aan nu onbereikbaar.
Probeer ze te bellen maar er wordt niet opgenomen of teruggebeld.

De ene is de broer van mijn ex en de andere ook een vriend van hun.
Normaal belde ik elke dag met hem.

Kreeg net wel een sms dat ie morgen belt en dat ie druk was, erg raar vind ik.

Ik vind het al erg genoeg om mijn ex te verliezen, maar mijn twee beste maten erbij maakt het veel erger.
Gasten waar ik veel mee heb besproken, erg jammer.

Nu krijg ik helemaal zo'n gevoel als of ik helemaal alleen op de wereld ben, lekker bagger.
Er zit niets anders op dan het maar even af te wachten ook al blijf ik het erg raar vinden.
pi_66144749
quote:
Op maandag 16 februari 2009 23:16 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
[knip
Kon 't even niet laten op de laatste post te reageren..

Vrienden zijn pas vrienden als ze ook in moeilijke tijden vrienden zijn, ik heb mezelf in kunnen houden door hier te posten, maar evengoed waren vrienden van me m'n gezeur over m'n ex al maanden lang zat

Maar als ze echte vrienden zijn dan komen ze wel, zo niet dan zijn ze niet de moeite ward ondanks al die jaren.

Zo heb ik al zeker 4 mensen waarvan ik dacht dat vrienden waren kwijt geraakt.
Life go's on je maakt wel nieuwe vrienden, zorg dat je iets gaat doen waardoor je de tijd doorkomt, sporten, gamen, schaken, vliegtuigmodel bouwen, zakdoeken vouwen, noem maar wat

Ik heb mezelf 3 maanden opgesloten in m'n huis en heb alleen maar gegamed, gegeten, geslapen en gehuild voordat ik einderlijk 's rechtop kon staan.

Sterkte
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_66146240
had je het veel met hun over je ex?
kan soms ook teveel worden.

ik probeer ook minder te zeiken tegen mijn vrienden.
een paar werden doodsbenauwd toen ze mijn verhaal hoorden (die waren ook met stomheid geslagen).

ik hou nu ook een soort dagboek bij.
waarin ik van me af schrijf en naar haar schrijf.

ben nu aan het online pokeren, dat leidt ook ff af.
gewoon 4 tafels tegelijkertijd
pi_66153738
Ik praate er wel over met ze maar niet te veel of zo.
Ben u bezig om mensen van vroeger op te zoeken en misschien weer op voetbal te gaan.

En online pokeren ben ik net van af, haha!
pi_66160054
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik praate er wel over met ze maar niet te veel of zo.
Ben u bezig om mensen van vroeger op te zoeken en misschien weer op voetbal te gaan.

En online pokeren ben ik net van af, haha!
ga gewoon door. die date met haar zeg ik wel af.
stuur haar over een tijdje een email en dan is het ook af.
zoals mijn pa zegt: "het lot is ons ff niet goed gezint"

maar wellicht dat alles ooit weer goed komt.

vanavond weer sporten, heb me voorgenomen weer 5x per week te gaan.
ff mijn oude figuur terug krijgen
sinds kort ook een professionele bokszak thuis hangen dus ook weer wat aan boksen doen, lekker agressie kwijt
pi_66178984
Ik weet t , gewoon door gaan nieuwe vrienden maken....
Het is allemaal makkelijk gezegd maar vind t vrij moeilijk om te doen merk ik.

Nieuwe vrienden maken is leuk maar wat is de beste manier?
Zelf dacht ik dus om weer te gaan voetballen, leek me wel leuk.
Verder ga ik gewoon uit dus dat is wel prima.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 22:49:30 #119
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66179063
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:

vanavond weer sporten, heb me voorgenomen weer 5x per week te gaan.
ff mijn oude figuur terug krijgen
sinds kort ook een professionele bokszak thuis hangen dus ook weer wat aan boksen doen, lekker agressie kwijt
Goed hoor! Klinkt positief.

Ik heb ook een gratis dagpas uitgeprint voor een sportschool in de buurt. Nu nog een keer gaan..

Ik merk wel dat de afstand en leuke dingen doen helpt. Ik fantaseer tegenwoordig niet meer over mijn ex maar over fictieve prinsen op witte paarden. Waarbij mijn dagdromen dan wel steevast eindigen met dat prins en ik mijn ex tegenkomen die dan jaloers wordt en ontdekt dat ik toch de ware ben

Nou ja, ik denk dus tegenwoordig met een omweg aan hem. Dat is vooruitgang denk ik...
pi_66179653
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Goed hoor! Klinkt positief.

Ik heb ook een gratis dagpas uitgeprint voor een sportschool in de buurt. Nu nog een keer gaan..

Ik merk wel dat de afstand en leuke dingen doen helpt. Ik fantaseer tegenwoordig niet meer over mijn ex maar over fictieve prinsen op witte paarden. Waarbij mijn dagdromen dan wel steevast eindigen met dat prins en ik mijn ex tegenkomen die dan jaloers wordt en ontdekt dat ik toch de ware ben

Nou ja, ik denk dus tegenwoordig met een omweg aan hem. Dat is vooruitgang denk ik...
hahaha, ja ik doe exact hetzelfde en ook van die domme dingen.
droomde vannacht en werd er wakker door dat mijn ex om hulp schreeuwde, dat ze eenzaam en zich ellendig voelde. dat is ook wel naar, ik denk nog steeds dat het lieve onschuldige meisje in haar zit.
maar goed, ik droom/fantaseer ook wel eens dat ... (nee daar ga ik een keer een mooi verhaal over schrijven, had al een leuk idee vanmiddag).

nu heel kansloos fantaseer ik/droom ik dat ik op de motor ergens rij en een auto voor me te water raakt.
een vader moeder en dochter zijn door de klap bewusteloos en de auto zinkt af naar de bodem.
stop, trek mijn motorpak uit, jump in het water en trek de mensen eruit.
dan stap ik weer op de motor en rij verder.

en dan gaat het meisje een zoektocht houden om haar redder te vinden en na een lange tijd waarin ze zelf ook is gaan motorrijden en me daartussen ergens zoekt vind ze me. eindelijk een meisje die wat voor mij doet.
we kijken elkaar aan, kussen en leven nog lang en gelukkig.

lekker cheesy maar het is gewoon een lekker ontsnapping van de fucking harde realiteit.
oh ja, en de schoonouders behandelen me direct als hun eigen zoon, bla bla bla
pi_66179863
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet t , gewoon door gaan nieuwe vrienden maken....
Het is allemaal makkelijk gezegd maar vind t vrij moeilijk om te doen merk ik.

Nieuwe vrienden maken is leuk maar wat is de beste manier?
Zelf dacht ik dus om weer te gaan voetballen, leek me wel leuk.
Verder ga ik gewoon uit dus dat is wel prima.
heb je geen stapmaatjes dan?
ik bedoel, tijdens je relatie ging je toch wel wat doen met je vrienden?
voetbal is idd een goede manier.
een elftal bestaat vaak uit 15 man, vaak 3e helft kantine en daarna nog wel eens stappen.
de volwassen elftallen bestaan vaak ook uit gemengde leeftijdsgroepen dus als de ouderen naar huis gaan kun je met de jongeren mee stappen

weekend en zo heb ik wel wat te doen. doordeweeks ook wel. vandaag dus naar de sportschool geweest en ff staan talken met een instructeur. legde me van alles uit en volgende week doe ik dus mee met een groepje die speciale oefeningen doet waarmee je extreem snel een figuur kweekt op een leuke manier

woon je in een stad of in een dorp?
  dinsdag 17 februari 2009 @ 23:10:15 #122
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_66180181
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en dan gaat het meisje een zoektocht houden om haar redder te vinden en na een lange tijd waarin ze zelf ook is gaan motorrijden en me daartussen ergens zoekt vind ze me. eindelijk een meisje die wat voor mij doet.
we kijken elkaar aan, kussen en leven nog lang en gelukkig.
Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..
quote:
lekker cheesy maar het is gewoon een lekker ontsnapping van de fucking harde realiteit.
denk ook best dat het wel goed is om bewust over andere mensen te fantaseren. Dan stel je je dan toch een beetje open voor andere mogelijkheden.
quote:
oh ja, en de schoonouders behandelen me direct als hun eigen zoon, bla bla bla
Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiën
pi_66181791
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Vandaag... het volgende:

[..]

Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..
[..]

denk ook best dat het wel goed is om bewust over andere mensen te fantaseren. Dan stel je je dan toch een beetje open voor andere mogelijkheden.
[..]

Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiën
ja zoiets met werk en zo heb ik ook een fantasie over, ook een keer over gedroomd

maar door dat gedoe moest ik opeens denken aan een keer dat ik wel zoiets had mee gemaakt

was x aantal jaar terug. feestje gehad en in een bus terug. was er een stelletje dat ruzie kreeg.
dat ging dus zo lomp dat het meisje in kwestie een stomp vol in haar gezicht kreeg van die jongen.
met een paar man tussenbeide gekomen en dat meisje maar naast mij neergezet.
bleef die jongen haar voor alles en nog wat uitschelden.
nog wat van gezegd maar escalleerde weer, kreeg ze weer een halve tik (ik ving hem deels op met mijn hoofd ).
meisje dus helemaal over haar toeren en bleek dus dat ze vaker werd geslagen door die jongen.
op gegeven moment bereikt bus de eindbestemming en iedereen ging naar huis en ik zou dus het meisje naar huis brengen en dan in een cafe komen waar de rest was.
het ettertje en zijn broertje waren schijnbaar weg.

nou, de rest was nog niet weg of ze kwamen er weer aan zetten.
ventje wou weer het meisje aanvallen, kom tussenbeide en schijnbaar wou dat broertje dus ook het gevecht stoppen.

sta ik met het broertje te praten en let ff niet op krijgt die meid weer klappen alleen sloegen bij mij toen ook de stoppen erdoor (ik had die avond niks gedronken omdat ik de volgende dag een belangrijke afspraak was, en kon me dus eerst goed beheersen)...
sla eerst het ettertje tot moes en toen het broertje, totdat ze schelden en tierend afdropen.
meisje was dus enigzins gekalmeerd en maar het hele eind naar huis gelopen.
sta bij haar voor de deur en wil weer terug zie ik opeens van de andere kant die etter hetzelfde huis binnen rennen.
heb me geen seconde bedacht en ook het wildvreemde huis binnen gerend.
ventje nog een paar tikken gegeven en net zolang geroepen totdat de moeder en vader wakker waren.
het verhaal uitgelegd en toen naar het cafe gegaan.

de volgende dag dus een belletje van de politie, aanklacht wegens zware mishandeling
toen de moeder van het meisje opgebeld en die weer de politie.
was ik daar af

de weken erna kon ik niet uitgaan en der tegen komen zonder dat ze luid gillend tegen me opsprong en omhelsde
was eigenlijk een heel schattig, lief mooi meisje. achteraf misschien wel ...what if ...aangezien ik nooit achter haar aan ben gegaan omdat ik de beginbasis niet goed vond

het ventje zelf werd het pispaaltje van de omgeving, heb nog wat bedreigingen gehad maar moest iedere keer zo hard lachen dat hij daar ook geen lol meer aan had.

misschien eens een keer kijken hoe het met der gaat
  woensdag 18 februari 2009 @ 09:10:46 #124
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_66187484
Je bent een held, TSOU.!

Ik heb een dipje. Mijn ex is afgelopen weekend gesignaleerd in mijn dorp. Weet wel dat ie hier komt en de komende carnaval zal ik hem ook weer ontmoeten vermoedelijk maar ik vond het wel fijn zo, ik heb hem dit jaar nog niet gezien. "Hij is erg afgevallen' en 'hij ziet er best goed uit' en 'wat een loser is het, wees maar blij dat je er van af bent' waren zo;n beetje de reacties maar pff, het triggert bij mij meer dan ik wel wil weten. Kwaadheid vooral, kwaad op mezelf omdat ik me zo heb laten beetnemen en zolang niet de stap naar dit prima leventje dat ik nu heb met mijn jongens durfde zetten en kwaad op hem dat hij me zo belazerde. Rationeel weeet ik best dat ik daar niets aan heb! Maar pfff, mijn onderbuik kolkt en raast.

[advies aan zelf] Adem in , adem uit. Alles gaat voorbij.
Prrrrr
pi_66188752
vannacht weer gedroomd van mijn ex.
de erotische versie.
schijnbaar waren we met de fiets ff tussendoor ergens heen geweest en zei ze dat ze twijfelde.
echt op de fiets begon ze voor de 2e keer weer te klooien en ipv van het uit te maken eindigde het in extreem goede sex :S

mijn ex smst me alleen maar terug als ik wat stuur, als ik vraag af te spreken kan ze en op msn is ze nooit meer online bijna.

wel opmerkelijk gedrag van iemand die bijna huilde toen ze bang was me kwijt te raken :S

met haar vorige ex is ongeveer hetzelfde gebeurd, grote verschil is dat ze toen de relatie an sich/hem niet meer zag zitten en bij ons had het andere oorzaken.
raar meisje is het
ze studeerd btw zelf psychologie (en behoord tot de besten) maar een zelfanalyse zou toch niet verkeerd zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')