ben extreem veel onder de mensen, afgelopen week nauwelijks alleen geweest...quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:34 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
onder de mensen zijn, en dan wel gezellige mensen zodat je geen tijd hebt om in jezelf te kruipen. En anders wil Fok!ken nog wel eens helpen
ja je hebt ook wel gelijk. maar ik heb zoals ze dat noemen geen "closure" en gewoon het idee dat het een samenloop van noodlottige omstandigheden is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:19 schreef Vandaag... het volgende:
TSOU, ik snap hoe verschrikkelijk klote je je voelt en dat je soms niks anders kan dan je wanhopig voelen. Maar het gaat voorbij, echt.
Probeer het niet te snappen, dat lukt je toch niet en kost je alleen maar heel veel energie. Misschien snap je het over een tijd vanzelf wat beter als je er wat verder vanaf staat of komt zij het over een tijd eens uitleggen. Maar nu in cirkeltjes in je hoofd draaien schiet echt niet op, daar wordt je alleen maar verdrietiger van.
Voel, rouw en schuif het ook van je af op momenten en doe wat je moet doen in je eigen leven.
Ik voel me trouwens zelf ook behoorlijk depri, ook omdat ik al 3 dagen ziek op de bank lig te snotteren. Had allemaal koortsdromen over dat mijn moeder de auto van mijn ex in de prak reed enzo.In ieder geval allemaal over mijn ex. En nu is het avond en ben ik alleen en zielig en wacht ik behoorlijk verdrietig op die ene mail of sms die er nooit meer komt. En ik snap het ook niet.
Maar goed, volgende week mijn 1e motorrijles. Das dan wel weer leuk, ik hou me er maar aan vast dat ik zeker weet dat ik me daarna beter voel.
in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:26 schreef mspoez het volgende:
Je verstikte haar, TSOU. Ik word al ibbel als ik lees wat je over haar en jullie leven samen typt, laat staan als iemand zo met me zou omgaan. Een relatie is geen samensmelten; jij hebt een leven, zij heeft een leven en samen heb je een leven.
Sterkte man, je zit zo diep.Ik wens je een fijne nacht, hoop dat je kan slapen. FIJn dat je met je vader kan praten, dat scheelt vast!
het gaat niet om hoe vaak je haar zag maar of zij het gevoel heeft dat jouw ziel en zaligheid van haar af hangt. Die indruk wek je hier wel een beetje.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 21:00 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
in 6 maanden tijd zag ik der eens per 3 weken, gewoon vanwege de drukte.
vroeg haar misschien te vaak of er wat was, of het goed ging.
maar is dat zo verstikkend?
Ze weet toch al heel lang hoe je bent. Als je even tijdelijk zo was (iedereen heeft overigens het volste recht op een kwetsbare periode) had ze hier ook met je over kunnen praten. Blijkbaar zat er dus wel meer niet goed.quote:heb dat zelf ook wel eens gedacht, heb ik de liefde tussen ons kapot gemaakt daarmee?
tering, vind dat extreem kut aangezien ik dus eerst niet zo was, was die periode.
ze emailde wel een keer dat ik opeens heel afhankelijk en hulpeloos was en dat dat idd moeilijk voor haar was.
Zou je dat willen als je niet eens jezelf een korte periode kan verliezen (en heel terecht na het overlijden van je moeder) op 6 jaar relatie zonder dat ze wegholt?quote:zou ik dit ooit nog goed kunnen krijgen?
? Doe toch niet zo raar. Het lijkt mij volkomen logisch waarom je zo afhankelijk werd gezien de omstandigheden waarin je zat. Dat snapt ze toch hopelijk wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 22:02 schreef thestoryofus2009 het volgende:
de vraag aan jullie vrouwen:
moet ik morgen of begin deze week nog een email sturen over hoe ik me voelde afgelopen periode, waarom ik zo extreem aanhankelijk werd, ik alle kanten op vloog, dat ik haar afschrikte...
Bizarre uitspraak van haar. Hoe oud is ze als ik vragen mag? Ik waag even de gok dat ze niet bijster veel levenservaring heeft anders zou ze weten dat ieder mens zich een periode extreem kut kan voelen, en dan heel erg kwetsbaar is en verward. Als partner ben je er dan voor iemand, accepteer je iemand op z´n kwetsbaarst en vertrouw je erop dat de persoon zoals je die kende daar gewoon nog in zit. Ook al weet die persoon even zelf niet meer wie die is.quote:edit: ze zei trouwens wel een week geleden tegen een vriend van mij dat ze erg geschrokken was van mijn hulpeloosheid en afhankelijkheid.
dat ze het heel jammer vond omdat ze echt met me verder wou.
en dat het "misschien wel beter was zo"
Kon 't even niet laten op de laatste post te reageren..quote:
ga gewoon door. die date met haar zeg ik wel af.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 11:49 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik praate er wel over met ze maar niet te veel of zo.
Ben u bezig om mensen van vroeger op te zoeken en misschien weer op voetbal te gaan.
En online pokeren ben ik net van af, haha!
Goed hoor! Klinkt positief.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:45 schreef thestoryofus2009 het volgende:
vanavond weer sporten, heb me voorgenomen weer 5x per week te gaan.
ff mijn oude figuur terug krijgen
sinds kort ook een professionele bokszak thuis hangen dus ook weer wat aan boksen doen, lekker agressie kwijt
hahaha, ja ik doe exact hetzelfde en ook van die domme dingen.quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:49 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Goed hoor! Klinkt positief.
Ik heb ook een gratis dagpas uitgeprint voor een sportschool in de buurt. Nu nog een keer gaan..
Ik merk wel dat de afstand en leuke dingen doen helpt. Ik fantaseer tegenwoordig niet meer over mijn ex maar over fictieve prinsen op witte paarden. Waarbij mijn dagdromen dan wel steevast eindigen met dat prins en ik mijn ex tegenkomen die dan jaloers wordt en ontdekt dat ik toch de ware ben![]()
![]()
![]()
Nou ja, ik denk dus tegenwoordig met een omweg aan hem. Dat is vooruitgang denk ik...
heb je geen stapmaatjes dan?quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:47 schreef 2PaCaVeLi het volgende:
Ik weet t , gewoon door gaan nieuwe vrienden maken....
Het is allemaal makkelijk gezegd maar vind t vrij moeilijk om te doen merk ik.
Nieuwe vrienden maken is leuk maar wat is de beste manier?
Zelf dacht ik dus om weer te gaan voetballen, leek me wel leuk.
Verder ga ik gewoon uit dus dat is wel prima.
Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..quote:Op dinsdag 17 februari 2009 22:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
en dan gaat het meisje een zoektocht houden om haar redder te vinden en na een lange tijd waarin ze zelf ook is gaan motorrijden en me daartussen ergens zoekt vind ze me. eindelijk een meisje die wat voor mij doet.
we kijken elkaar aan, kussen en leven nog lang en gelukkig.
quote:lekker cheesy maar het is gewoon een lekker ontsnapping van de fucking harde realiteit.
Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiënquote:oh ja, en de schoonouders behandelen me direct als hun eigen zoon, bla bla bla
ja zoiets met werk en zo heb ik ook een fantasie over, ook een keer over gedroomdquote:Op dinsdag 17 februari 2009 23:10 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaaaah! En dan blijkt hij (in mijn geval) dus een collega van mijn ex en kom ik mijn ex tegen op een feestje van dat werk en dan.. en dan..![]()
[..]
denk ook best dat het wel goed is om bewust over andere mensen te fantaseren. Dan stel je je dan toch een beetje open voor andere mogelijkheden.
[..]
Schoonouders komen niet voor in mijn fantasiën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |