Je kunt je borst nat maken als ik het nieuws zo hoor... sneeuw en ijzel boven de lijn Utrecht/ Zwolle...quote:
Lol, pas net aangekomen maar geen sneeuw en ijzelquote:Op dinsdag 10 februari 2009 06:31 schreef theKiD het volgende:
[..]
Je kunt je borst nat maken als ik het nieuws zo hoor... sneeuw en ijzel boven de lijn Utrecht/ Zwolle...
Zusje heeft weer geen internet in d'r studentenhuis &*#^!&*#%!^*!.quote:
Idd.. natte sneeuw. Prut.quote:
Weet je toevallig waar ze dan naartoe gaan? Want nu twijfel ik of ik er eentje ga zoeken en slot open ga knippen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een fiets op het station staan die hij al een tijdje niet meer gebruikt?
Want de helft vd fietsen heeft al een week een kaartje aan het stuur dat ze 3 maart verwijdert worden.
Mooie nieuwe OP trouwens![]()
(ben ff een paar delen weggeweest)
Maar waar is het GTA achtige plaatje van 013 gebleven?
denk diamant fietsen opvangquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar ze dan naartoe gaan? Want nu twijfel ik of ik er eentje ga zoeken en slot open ga knippen...
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een fiets op het station staan die hij al een tijdje niet meer gebruikt?
Want de helft vd fietsen heeft al een week een kaartje aan het stuur dat ze 3 maart verwijdert worden.
Mooie nieuwe OP trouwens![]()
(ben ff een paar delen weggeweest)
Maar waar is het GTA achtige plaatje van 013 gebleven?
Daar staan jullie toch al in? Jij iig wel...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogen
Je bedoelt omdat we in Broekhoven-Zuid wonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogen
Ik had in n95 topic een question gesteld..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef Tegan het volgende:
toma stond er dacht ik vroeger wel in. Maar ik had hem opgeschoond tot mensen die in de laatste paar topics hadden gepost... Toendertijd dus.
Stuur eens doorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Kregen jullie ook een PM van Betty met dat verhaal?
uh nee... wie is betty?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Kregen jullie ook een PM van Betty met dat verhaal?
Oeps, ik lees daar altijd alleen als ik zin heb. Ik heb al antwoord gegevenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik had in n95 topic een question gesteld..
Het is niet echt interessant ofzo...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:38 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stuur eens door
Kutweer vandaag, pff
Thnx! Ik heb t gezien, en al terug geantwoordquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeps, ik lees daar altijd alleen als ik zin heb. Ik heb al antwoord gegeven.
Heb ik jouw kant op gekeken dan? Ik heb wel naar een ander meisje gekeken die links van mij zat meer bij de ingang, Kirstenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 18:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik keek heel de tijd! Haha.
Maar ik zat met wat andere mensen (en jij ook), dus ik dacht; Hmm... ik zag maar niet teveel
haha briljant! elkaar aan kijken maar niet durvenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb ik jouw kant op gekeken dan? Ik heb wel naar een ander meisje gekeken die links van mij zat meer bij de ingang, Kirsten. Is ook 1ejaars psych student
.
Dat is dus de oude kaart...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef BlackSheep het volgende:
Jeuj, ik sta ook weer op de kaart (die ene midden in het topic dan)!Ik wilde het net gaan vragen
Het is liefde!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:11 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
haha briljant! elkaar aan kijken maar niet durven
moet je niet doen he met een nieuwe auto!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M zwaait vanuit een mac langs de a 27.
we zijn eindelijk klaar en onderweg naar huis. toch heerlijk rijden met cruise control. voor de rest zware dag achter de rug. maar goed. hoe is het hier verder?
btw waarom rij je op de A27 als je naar Zwolle bent geweest :s waarom niet over de A50? dat scheelt je echt bijna 30km...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
we zijn eindelijk klaar en onderweg naar huis. toch heerlijk rijden met cruise control. voor de rest zware dag achter de rug. maar goed. hoe is het hier verder?
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:43 schreef Crazy-M het volgende:
Nint roept dat dat BS is wat moderne auto's betreft...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:46 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
moet je niet doen he met een nieuwe auto!
je moet een beetje blijven optrekken maar geen hoge toeren maken! dan rijdt je je auto goed inin begin rustig op 120 cruise control maakt je auto sloom!
/edit gaat om de eerste 1000 km
tegen Nint zeggen dat het inderdaad niet meer zo erg is als vroeger, maar nog steeds wel beter voor je motor aangezien je onderdelen beter op elkaar in gedraaid worden!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:50 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
[..]
Nint roept dat dat BS is wat moderne auto's betreft...
Hoe en waarom mag hij zelf uit komen leggen.
echt niet je moest blozenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom post Nint hier nooit zoveel eigenlijk?.
En nee sukkels ik had niet door dat automatic_ er zat anders had ik wel gekeken.
Ik mag van Nint níet zeggen dat dat niet mag van de GeenStijlpolitie want dat is onzinquote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom post Nint hier nooit zoveel eigenlijk?.
3.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik mag van Nint níet zeggen dat dat niet mag van de GeenStijlpolitie want dat is onzin![]()
Hij is meer een lurker die enkel post als hij wat te blaten heeft enzo...
(en volgens mij kunnen we hem hier over een seconde of drie hier verwachten)
als je dat wel doet dan ook hoor... tegen mij is dus verteld om dat wel te doen, dat warm draaien is altijd het beste...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:14 schreef Nint het volgende:
Ik kreeg het advies bij mijn laatste drie auto's om de eerste duizend kilomter de auto eerst warm te rijden en dat de rijstijl niet zoveel boeide; zolang je de motor niet over de "zeik" trok was het goed, wou je cruisen ook goed. (120 in zijn vier met 2000 toeren is qua inlopen net zoiets als 160 in zijn zes met 2000 toeren).
Met de moderne electronische systemen (ook die voor diesels) maakt het niet zo veel uit.
Het enige wat je merkt bij een diesel als je hem dan ineens in de toeren trekt is de zonsverduistering achter je.
(als je nooit veel gas geeft)
Nee, volgens mij niet. Of naja. Je liep 2x naar het kopieerapparaat (en kwam 2x terug) en toen keek ik; maar jij keek naar beneden (naar je papiertje)quote:Op dinsdag 10 februari 2009 20:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heb ik jouw kant op gekeken dan? Ik heb wel naar een ander meisje gekeken die links van mij zat meer bij de ingang, Kirsten. Is ook 1ejaars psych student
.
Ik ben een man, dus niet goed in multitasken; ik kijk tv, loop te kloten met een paar esx (ja esx niet sex MUTS (Ophelia dus)) servers die remote gehost worden, ben ingelogd op mijn werk, zoek naar de nieuwste seizoenen van series om te downloaden en als ik me verveel of Ophelia is aan het grinniken dan typ ik iets op Fokquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:18 schreef hetzusjevan het volgende:
HOI!Waarom post je hier niet zoveel?
* theKiD telt tot 10 om maar geen opmerking te maken...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, volgens mij niet. Of naja. Je liep 2x naar het kopieerapparaat (en kwam 2x terug) en toen keek ik; maar jij keek naar beneden (naar je papiertje)
Hihiquote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef theKiD het volgende:
Als ik zusje had gezien had ze het wel geweten![]()
Ook jou kom ik nog weleens tegen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 21:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Ach, sommige vinden het niet fijn als "internet"mensen hun aanspreken, dus daarom deed ik het niet [en ik ben ook een watje]
Jij bent zeker zo'n mafkees die keihard gaat schreeuwen: HEE AUTOMATIC_!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:18 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ook jou kom ik nog weleens tegen...
ik kom aan 3 geloof ik...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:22 schreef existenz het volgende:
Waarom kan ik max. 1 post doen en moet ik dan alweer het topic zoeken??
Is dat die ene van internet? [even vage omschrijving]quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Oh oh oh ik ben snel aangebrand deze week en ik ben bang dat ik een vriendin morgen een uitbrander ga geven dus ik moet me echt ff zien in te houden. Naja het is ook irritant, bij haar gaat zij overal en altijd eerst. Word je weleens moe van.
Ja dat heeft geen nut bij haar denk ik. Dan ben ik degene die fout zit oid, iig zo draait ze het dan weerquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:31 schreef automatic_ het volgende:
Hmm, gezellig.
Misschien werkt de uitbrander wel...?
Lolliesquote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:40 schreef hetzusjevan het volgende:
Nee dat was een ander meisje in de UB vanmiddag haha.
Ik hoef geen stoom af te blazen, ik heb gewoon last van PMS I guess. Heb al stoom afgeblazen door er even over te klagen hier
. Thnx
.
Heeft er IEMAND hier goede tips om onmiddelijk van hoesten af te komen? Ik heb een hoestdrankje die het hoesten juist "vergemakkelijkt", kortom, dat moest ik eigenlijk niet hebben. Echt, noem iets. Ik slaap al dagen heel slecht omdat ik zo hard en vaak moet hoesten dat ik er niet van kan slapen. Gister was het weer half 2. En ik moet vrij vroeg op dus het is kut. Sowieso liggen woelen =
.
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mafkees die keihard gaat schreeuwen: HEE AUTOMATIC_!!!!!!!!!!!!Daar schrik je mensen mee af man!
Fieuw!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet Kimmel
Humpfreysquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen iets met dextromethorfan erin halen.. arts op msn hebben is handig.
Vandaag ben ik 3,5 jaar met mijn vriend samen en morgen komt ie hierheenen dan gaan we uit eten
. Zit erover te denken om bij de Havana te gaan eten maar als iemand anders nog een leuk tentje weet waar je leuk met z'n tweeetjes uit eten kan
?
Haha, ik heb ook allerlei soorten in msn staanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag ben ik 3,5 jaar met mijn vriend samen en morgen komt ie hierheenen dan gaan we uit eten
. Zit erover te denken om bij de Havana te gaan eten maar als iemand anders nog een leuk tentje weet waar je leuk met z'n tweeetjes uit eten kan
?
Thnxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook allerlei soorten in msn staan
Ooo wat leuk! Gefeliciteerd
Sprakeloosquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
?
Ik zit op de laptop & dan wordt hij zooooo traag als ik msn aan gooi. Als ik mij aanmeld, dan beginnen er kei veel mensen te praten en dan pfffquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Thnx. Waarom ben jij niet op MSN?
Iedereen blocken behalve mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop & dan wordt hij zooooo traag als ik msn aan gooi. Als ik mij aanmeld, dan beginnen er kei veel mensen te praten en dan pfff
Te sjiek, in de zin dat ze gerechten hebben die ik niet eet (vis, eendenborst.. nee bedanktquote:
Laatst met het huis wezen eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Te sjiek, in de zin dat ze gerechten hebben die ik niet eet (vis, eendenborst.. nee bedankt). Maaar bedankt voor de tip, jij ook Messenga, daar had ik ook al aan gedacht
.
Had je die niet gekregen voor sinterklaas ofzo? Dacht ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Heb je mij nodig dan?![]()
Maarre ik moet gewoon een keer écht op een nieuwe laptop
Nee,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Had je die niet gekregen voor sinterklaas ofzo? Dacht ik. Ja ik heb morgen dus acva3 gesprek en je moet ver gevorderd zijn met je essay maar ja, wanneer ben je ver gevorderd? Ik heb alles nog heel beknopt staan maar ik heb nog veel vragen dus die wil ik eerst stellen voordat ik alles uitwerk.
Nouja je kan geen onvoldoende halen voor dat gesprek of wel?
Verket!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef existenz het volgende:
Messenga, heb jij zaterdag nog gewerkt? Er stond namelijk een medewerker mij nog al schaapachtig aan te kijken in de heuvel
Leuk hèquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
. msn gesprek via FOK lijkt het wel zo
.
Maar hij is niet goedgekeurd? Klote voor die jongen zeg.. maarja, hij had het zichzelf ook niet zo moeilijk moeten maken I guess?
Goed ik ga tanden poetsen en poging tot slapen.. morgen weer om 9.15 de bus.
Moet jij niet gaan slapen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hè
Tja, hij deed toen zo uit de hoogte! "Ik heb genoeg artikelen, dus dat komt wel goed"
Toen zat hij met het gesprek voor de herkansers voor mij en deed hij wéér zo uit de hoogt een nu is het afgekeurd![]()
Slaap lekker en ik hoor het graag hoe het is gegaan!
Morgen meetquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Ik ben morgen en donderdag vrij, dus ik blijf nog even wakker
Nou, dat is genietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef PierreTT het volgende:
Netjes netjes...ik heb morgen midterm statistiek
Ik ben niet vna het meetenquote:
En toch heb ik jou nog nooit zien "rondhuppelen" in P, terwijl ik daar ongeveer elke dag de halve dag benquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet vna het meeten
Ik heb vandaag (oke, gister) al twee Fok!kers gezien, dus das wel genoeg
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is genieten
[..]
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De terrorpasta wacht nog steeds
Ik jou ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En toch heb ik jou nog nooit zien "rondhuppelen" in P, terwijl ik daar ongeveer elke dag de halve dag ben
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Huppel je vrijdag op de uni rond?
Maandag?
Dinsdag?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Als ie nog steeds wacht, dan hoef ik m nu niet meer.. Dan zal dr wel haar op staan
![]()
![]()
Daarom kom ik nooit, hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JaJa
Ja
Ik zit vrij vaak in P103
Slaap zequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:51 schreef theKiD het volgende:
Menschen ik ga slapen. Op msn kan ik toch niet opkomen.. dus dan maar nuttig slapen
Snap ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarom kom ik nooit, haha
[..]
Slaap ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik
Ik ga ook maar eens slapen, morgen nog even de hele dag leren en dan 19.00 midterm statistiek. Woepie
jij doet ook bs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef styliste het volgende:
ik ben gebeld door mijn baas dat ik niet voor maandag hoef te proberen terug te komen
Nee, wel gedaanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijn
gisteren bijna dood op je werk gezeten?
beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef styliste het volgende:
[..]
loop al een aantal weken op mn laatste benen dus ik denk dat mijn collega's dat hebben gezegd. Scheelt natuurlijk ook dat ik net mijn stem kwijt was toen de telefoon ging..
dan heb je nu wel honger!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Oeps, ik ben een lunchafspraak vergeten![]()
da's lompquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
beterlas ergens hier op Fok iemand met een hernia waarvan de baas zei... kom over 2 weken maar weer werken want dan is een hernia wel voorbij
![]()
![]()
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
Haha. Ik heb thius gegetenquote:
vraag me af of dat het bij de Lidl wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
of nettoramaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vraag me af of dat het bij de Lidl was
Nee, jij bent meer van het lurkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is genieten
[..]
Volgende keer zeg ik echt iets!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van het lurken!
Hallo allemaal.
redelijk goedquote:
Oei dat is minder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
Waarover?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
propositie zakelijk markt betredeing Samsung in BeNeLux...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarover?Als 2e jaars moet ik er tegenwoordig al 5 schrijven
Eitje toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
propositie zakelijk markt betredeing Samsung in BeNeLux...
Wij hebben die ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
krijg net te horen dat ik dus nog geen nieuwe auto mag uitzoeken aangezien er 2 collega's weggaan....
Kut zooi!
krijg nu een
[ afbeelding ]
bleegh volle bak bijtelling
a) het is een doorschuifautoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat best een vette auto dus ik snap het probleem niet zo?
Wij vinden je bijna zielig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
a) het is een doorschuifauto
b) ding heeft flink wat kilometers al gereden
c) bijtelling is hoger dan wat ik nu rijd
d) vind peugeot geen fijne auto's
e) het is een bordeaux rode
f) er is in gerookt
g) de carkit is kut en nu moet ik ook weer vanuit werk een ander toestel
h) er zit geen navigatie in
half jaar ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij vinden je bijna zielig!![]()
Hoelang moet je er mee rijden?
Tis niet die wagenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef theKiD het volgende:
Opzich ziet hij er best goed uit Tommy de auto dan he?!
* theKiD is weer terug van de Macro.. Lieve mama![]()
![]()
We kwamen bij de kassa en ze legde haar boodschappen eerst op de band, met een stokje ertussen, maar heeft toch ook de mijne ook mee afgerekend![]()
En dat was een heeeeeel veel meer
Ik had gelezen dat het een andere is.. Maar bordeaux rood gaat ook nog wel.. en al helemaal omdat het maar voor half jaartje isquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tis niet die wagen!
Maar goed mijn mama is ook wel eens zo lief... Ook keer gehad dat het andersom moest, was el madre vergeten om haar pinpas mee te nemen... Mocht ik afrekenen...
ja maar daarbij moet je dus nog in acht nemen dat Samsung slechte reputatie heeft op dat gebied, beperkt aanbod, weinig ervaring...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neem aan dat het ook om de zakelijke modellen van samsung gaat?
is ook wel zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het een andere is.. Maar bordeaux rood gaat ook nog wel.. en al helemaal omdat het maar voor half jaartje is
Of ja... PierreTT, tuurlijk staat die afspraak nog!![]()
Dan ligt de eerste stap bij productontwikkeling.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja maar daarbij moet je dus nog in acht nemen dat Samsung slechte reputatie heeft op dat gebied, beperkt aanbod, weinig ervaring...
dus je SWOT is al heel erg naar rechts aan het kantelen...
en dat zijn nu net de dingen die ze niet altijd op zakelijk willenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan ligt de eerste stap bij productontwikkeling.Anyway, Samsung roept bij mij design en innovatie op
wat zijn de mogelijke voordelen van Samsung t.o.v. de rest dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en dat zijn nu net de dingen die ze niet altijd op zakelijk willen
maar goed zal wel een slap verhaal in die richting wordenen het kutte is dat ik het nu in 4 dagen moet maken en niet een semester
ja inderdaad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
wat zijn de mogelijke voordelen van Samsung t.o.v. de rest dan?
Ik met Sony Ericsson, twee of drie keer terug moeten sturen naar de fabriek. Nooit meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Samsung
Haha, dat heb ik met Samsung.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik met Sony Ericsson, twee of drie keer terug moeten sturen naar de fabriek. Nooit meer. Schijtding.
Dat laatste is zeker waar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:20 schreef theKiD het volgende:
Nokia![]()
Samsung was de ene redelijk goed, de andere minder
SE was bagger
niet Jim van According to Jim?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef styliste het volgende:
ben ik de enige die Jim van ghostwhisperervindt?
haha! Jim Belluci heet ie toch? nee die is wel grappig maar nee... ik bedoel... ik zoek m even op...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet Jim van According to Jim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef styliste het volgende:
ben ik de enige die Jim van ghostwhisperervindt?
Wat een f*cking grote foto die bovenstequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet Jim van According to Jim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezoquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
FF telefoon discussie:
SEnooit problemen mee gehad
HTCSlome kutdingen zeg
zijn echt kut dingen.quote:
als je nog toestellen nodig hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn echt kut dingen.
Wij hebben ze voor werk. maar aantal minpunten:
Wil je opnemen springt hij naar: I am busy right now
Opnemen: Eerst calibreren (als je pech hebt)
Neem je op, dan snapt hij pas seconde of 2 a 3 later dat je hebt opgenomen
Als je gebeld wordt gaat eerst de verlichting aan en dan pas zoiets van: O jah, ik moet overgaan (terwijl volume vol open staat en niet eerst op trillen)
Vastlopen,
Traag met menus
ehm, moet ik nog ff doorgaan?
btw, complete bedrijf klaagt erover, dus we stappen binnenkort over naar nokias ofzo
Ook de wisseling van verticaal beeld naar horizontaal beeld (om de toetsenbord te gebruiken) gaat erg langzaam)
zelfs met andere OS erop was het baggerquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
als je nog toestellen nodig hebtmoet je het maar even laten weten
* -_Tommy_- ziet handel
Maar wat jij verteld heeft niet specifiek met HTC te maken, gewoon het gehele windows mobile systeem is zo!
Mijn touch cruise werkt perfect, net als de 9100 van Nint, het enige herkenbare is dat de verlichting eerst aanspringt voor het toestel overgaat, vind ik wel makkelijk eigenlijk. Welke toestellen hebben jullie in hemelsnaam?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs met andere OS erop was het bagger
ik heb Samsung Omnia en i780 hier liggen, een Sony Ericsson X1 en een HTC Tytn IIquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn touch cruise werkt perfect, net als de 9100 van Nint, het enige herkenbare is dat de verlichting eerst aanspringt voor het toestel overgaat, vind ik wel makkelijk eigenlijk. Welke toestellen hebben jullie in hemelsnaam?
is wel leuk ding op zich jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Omnia lijkt me wel vet om te hebben
Ik moest nadenken,quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:44 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
tis maar goed dat je niet de spatie vergat en niet de shift had ingedrukt bij de 1
neuhquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, je hebt wat uit te delen dus
Ik eerst!quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nja, je hebt wat uit te delen dus
Nou en.quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:50 schreef Messenga het volgende:
[..]
Lieve schat, we willen alledrie een ander
Als die zelfde problemen krijgt als de N96, ben ik blij dat ik me toen een N95 heb aangeschaftquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik wil deze!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die wil ik ook welquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:53 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ik wil deze!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
denk het nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als die zelfde problemen krijgt als de N96, ben ik blij dat ik me toen een N95 heb aangeschaft
tis dat ik m nodig heb maar anders had ik mn n95 al lang geleden het raam uitgekeild.. wat een takke ding is die oude versie zeg...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:55 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als die zelfde problemen krijgt als de N96, ben ik blij dat ik me toen een N95 heb aangeschaft
Je moet ook de 8gb nemen. Heeft minder problemenquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef styliste het volgende:
[..]
tis dat ik m nodig heb maar anders had ik mn n95 al lang geleden het raam uitgekeild.. wat een takke ding is die oude versie zeg...
Heb m nu 2 maanden, maar nog 0,0 problemen mee gehadquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef styliste het volgende:
[..]
tis dat ik m nodig heb maar anders had ik mn n95 al lang geleden het raam uitgekeild.. wat een takke ding is die oude versie zeg...
toch jammer dat ik de mijne al had toen die uitkwam...quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Je moet ook de 8gb nemen. Heeft minder problemen.
wat zoek je dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef theKiD het volgende:
Ben alleen opzoek naar wat programma's.. Alleen voor de meeste moet je betalen en op torrents kom ik niet zoveel tegen
Das minder idd.. Maar zo gek veel verschilt ie er niet van volgens mij. Alleen is de 8gb wat stabieler en intern geheugenquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:01 schreef styliste het volgende:
[..]
toch jammer dat ik de mijne al had toen die uitkwam...
iets meer infoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Iets van de serie van "Best" Best birthday enzo
laat dat nou precies zijn wat er met de mijne mis is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das minder idd.. Maar zo gek veel verschilt ie er niet van volgens mij. Alleen is de 8gb wat stabieler en intern geheugen
Ik las idd dat de gewone meer kinderziektes heeft dan de 8gb, ook een reden voor mij om hem niet te nemen. Daarnaast zag ik er laatst een en het scherm is veel kleiner en de knopjes irritanter. En de kleur vind ik ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef styliste het volgende:
[..]
laat dat nou precies zijn wat er met de mijne mis is..
hmm kan die niet echt vinden zo... het is veel virus shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=18866§ion=S60V3
http://www.clickapps.com/catalogue.htm?section=S60V3&b=&set_device=&categoryfilter=app+bundles&phrase=Symbian%20S60%20V3%20App%20Bundles%20Software&pc=124
Something like that
kan er genoeg vinden, maar als ik die download dan loopt mijn scanner meteen te roepen dat het toch echt hele erge rotzooi is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef theKiD het volgende:
Thnx iigMaar ik kon ze dus ook niet vinden
Maakt trouwens niet uit als t niet gesigned is, aangezien ik een certificaat heb waarmee ik alles zelf kan signen(Als je toevallig wat tegen zou komtn
)
ja en nog wat FTP'squote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef theKiD het volgende:
Jij zult wel niet met torrents zoeken maar met nieuwsgroepen of niet? en dat is nu net iets waar ik nog nooit een sodeju van heb begrepen
Als je een meisje was, en niet zo lelijk, dan kreeg je een kusjequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja en nog wat FTP'smaar denk wel dat ik er aan zal kunnen komen
beloftes beloftesquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je een meisje was, en niet zo lelijk, dan kreeg je een kusje
Hoe was je etentje bij Havana?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah KiDals je een meisje was en niet zo lelijk *proest*
.
jij met je nieuwe autoquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan sneeuwde het vanmorgen in Tilburg
Gelijk iedereen reed weer langzaam
rij gewoon door is maar sneeuw ...
snelweg was niks aan de hand, en ook in EHV niks gevallen
reed vanmorgen langs de bocht Ringbaan West naar Ringbaan Zuid... Was er eentje toch om zijn as en in de vangrail gegaan... Het was wel weer redelijk snotglad op de weg omdat onze gemeente zo goed strooit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan sneeuwde het vanmorgen in Tilburg
Gelijk iedereen reed weer langzaam
rij gewoon door is maar sneeuw ...
snelweg was niks aan de hand, en ook in EHV niks gevallen
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen tilburgers![]()
(en niet tilburgers
![]()
![]()
)
hmm ik kon niet echt zeggen dat ik het glad vond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
reed vanmorgen langs de bocht Ringbaan West naar Ringbaan Zuid... Was er eentje toch om zijn as en in de vangrail gegaan... Het was wel weer redelijk snotglad op de weg omdat onze gemeente zo goed strooit!
Ging er bij Arnhem van de snelweg af... Helemaal wit en ook echt glijden! Dus weer leuk!
Jah, de meeste echte tilbo's zijn mannenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjes
Krijg ik geen kusje van jou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, de meeste echte tilbo's zijn mannen
Neuhquote:
Woon je wel in Tilburg?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjes
ik zoen geen mannen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
misschien krijg je er wel 1 van Tomma
Ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Messenga het volgende:
Iemand die nog een goede goedkope kapper weet?:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
ik woon echt in tilburg en ben echt een meisje hoor! Oh en ik lig in bad dus ik weet het zeker!
Weet je ook hoe die heet?quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:28 schreef Coam het volgende:
Aan de Besterdring zit er eentje die knipt voor een tientje.
Wat een gezeik in WGR, ik ga hier maar even rondhangen want nu heb ik het gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |