iets meer infoquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:04 schreef theKiD het volgende:
[..]
Iets van de serie van "Best" Best birthday enzo
laat dat nou precies zijn wat er met de mijne mis is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Das minder idd.. Maar zo gek veel verschilt ie er niet van volgens mij. Alleen is de 8gb wat stabieler en intern geheugen
Ik las idd dat de gewone meer kinderziektes heeft dan de 8gb, ook een reden voor mij om hem niet te nemen. Daarnaast zag ik er laatst een en het scherm is veel kleiner en de knopjes irritanter. En de kleur vind ik ook niet zo mooi.quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:07 schreef styliste het volgende:
[..]
laat dat nou precies zijn wat er met de mijne mis is..
hmm kan die niet echt vinden zo... het is veel virus shitquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:09 schreef theKiD het volgende:
[..]
http://www.clickapps.com/moreinfo.htm?pid=18866§ion=S60V3
http://www.clickapps.com/catalogue.htm?section=S60V3&b=&set_device=&categoryfilter=app+bundles&phrase=Symbian%20S60%20V3%20App%20Bundles%20Software&pc=124
Something like that
kan er genoeg vinden, maar als ik die download dan loopt mijn scanner meteen te roepen dat het toch echt hele erge rotzooi is..quote:Op woensdag 11 februari 2009 22:17 schreef theKiD het volgende:
Thnx iigMaar ik kon ze dus ook niet vinden
Maakt trouwens niet uit als t niet gesigned is, aangezien ik een certificaat heb waarmee ik alles zelf kan signen(Als je toevallig wat tegen zou komtn
)
ja en nog wat FTP'squote:Op woensdag 11 februari 2009 22:21 schreef theKiD het volgende:
Jij zult wel niet met torrents zoeken maar met nieuwsgroepen of niet? en dat is nu net iets waar ik nog nooit een sodeju van heb begrepen
Als je een meisje was, en niet zo lelijk, dan kreeg je een kusjequote:Op woensdag 11 februari 2009 22:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja en nog wat FTP'smaar denk wel dat ik er aan zal kunnen komen
beloftes beloftesquote:Op woensdag 11 februari 2009 22:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Als je een meisje was, en niet zo lelijk, dan kreeg je een kusje
Hoe was je etentje bij Havana?quote:Op woensdag 11 februari 2009 23:48 schreef hetzusjevan het volgende:
Hahah KiDals je een meisje was en niet zo lelijk *proest*
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |