Dat laatste is zeker waar!quote:Op woensdag 11 februari 2009 17:20 schreef theKiD het volgende:
Nokia![]()
Samsung was de ene redelijk goed, de andere minder
SE was bagger
niet Jim van According to Jim?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef styliste het volgende:
ben ik de enige die Jim van ghostwhisperervindt?
haha! Jim Belluci heet ie toch? nee die is wel grappig maar nee... ik bedoel... ik zoek m even op...quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet Jim van According to Jim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoogstwaarschijnlijk nietquote:Op woensdag 11 februari 2009 19:24 schreef styliste het volgende:
ben ik de enige die Jim van ghostwhisperervindt?
Wat een f*cking grote foto die bovenstequote:Op woensdag 11 februari 2009 19:28 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
niet Jim van According to Jim?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoezoquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:55 schreef Crazy-M het volgende:
FF telefoon discussie:
SEnooit problemen mee gehad
HTCSlome kutdingen zeg
zijn echt kut dingen.quote:
als je nog toestellen nodig hebtquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zijn echt kut dingen.
Wij hebben ze voor werk. maar aantal minpunten:
Wil je opnemen springt hij naar: I am busy right now
Opnemen: Eerst calibreren (als je pech hebt)
Neem je op, dan snapt hij pas seconde of 2 a 3 later dat je hebt opgenomen
Als je gebeld wordt gaat eerst de verlichting aan en dan pas zoiets van: O jah, ik moet overgaan (terwijl volume vol open staat en niet eerst op trillen)
Vastlopen,
Traag met menus
ehm, moet ik nog ff doorgaan?
btw, complete bedrijf klaagt erover, dus we stappen binnenkort over naar nokias ofzo
Ook de wisseling van verticaal beeld naar horizontaal beeld (om de toetsenbord te gebruiken) gaat erg langzaam)
zelfs met andere OS erop was het baggerquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:07 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
als je nog toestellen nodig hebtmoet je het maar even laten weten
* -_Tommy_- ziet handel
Maar wat jij verteld heeft niet specifiek met HTC te maken, gewoon het gehele windows mobile systeem is zo!
Mijn touch cruise werkt perfect, net als de 9100 van Nint, het enige herkenbare is dat de verlichting eerst aanspringt voor het toestel overgaat, vind ik wel makkelijk eigenlijk. Welke toestellen hebben jullie in hemelsnaam?quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zelfs met andere OS erop was het bagger
ik heb Samsung Omnia en i780 hier liggen, een Sony Ericsson X1 en een HTC Tytn IIquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn touch cruise werkt perfect, net als de 9100 van Nint, het enige herkenbare is dat de verlichting eerst aanspringt voor het toestel overgaat, vind ik wel makkelijk eigenlijk. Welke toestellen hebben jullie in hemelsnaam?
is wel leuk ding op zich jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 21:41 schreef Messenga het volgende:
Omnia lijkt me wel vet om te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |