nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef styliste het volgende:
ik ben gebeld door mijn baas dat ik niet voor maandag hoef te proberen terug te komen
Nee, wel gedaanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijn
gisteren bijna dood op je werk gezeten?
beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef styliste het volgende:
[..]
loop al een aantal weken op mn laatste benen dus ik denk dat mijn collega's dat hebben gezegd. Scheelt natuurlijk ook dat ik net mijn stem kwijt was toen de telefoon ging..
dan heb je nu wel honger!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Oeps, ik ben een lunchafspraak vergeten![]()
da's lompquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
beterlas ergens hier op Fok iemand met een hernia waarvan de baas zei... kom over 2 weken maar weer werken want dan is een hernia wel voorbij
![]()
![]()
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
Haha. Ik heb thius gegetenquote:
vraag me af of dat het bij de Lidl wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
of nettoramaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vraag me af of dat het bij de Lidl was
Nee, jij bent meer van het lurkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is genieten
[..]
Ik ben niet vna het meeten
Ik heb vandaag (oke, gister) al twee Fok!kers gezien, dus das wel genoeg
Volgende keer zeg ik echt iets!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van het lurken!
Hallo allemaal.
redelijk goedquote:
Oei dat is minder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
Waarover?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
propositie zakelijk markt betredeing Samsung in BeNeLux...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarover?Als 2e jaars moet ik er tegenwoordig al 5 schrijven
Eitje toch?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:24 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
propositie zakelijk markt betredeing Samsung in BeNeLux...
Wij hebben die ookquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef -_Tommy_- het volgende:
krijg net te horen dat ik dus nog geen nieuwe auto mag uitzoeken aangezien er 2 collega's weggaan....
Kut zooi!
krijg nu een
[ afbeelding ]
bleegh volle bak bijtelling
a) het is een doorschuifautoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:25 schreef hetzusjevan het volgende:
Ik vind dat best een vette auto dus ik snap het probleem niet zo?
Wij vinden je bijna zielig!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:37 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
a) het is een doorschuifauto
b) ding heeft flink wat kilometers al gereden
c) bijtelling is hoger dan wat ik nu rijd
d) vind peugeot geen fijne auto's
e) het is een bordeaux rode
f) er is in gerookt
g) de carkit is kut en nu moet ik ook weer vanuit werk een ander toestel
h) er zit geen navigatie in
half jaar ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wij vinden je bijna zielig!![]()
Hoelang moet je er mee rijden?
Tis niet die wagenquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:44 schreef theKiD het volgende:
Opzich ziet hij er best goed uit Tommy de auto dan he?!
* theKiD is weer terug van de Macro.. Lieve mama![]()
![]()
We kwamen bij de kassa en ze legde haar boodschappen eerst op de band, met een stokje ertussen, maar heeft toch ook de mijne ook mee afgerekend![]()
En dat was een heeeeeel veel meer
Ik had gelezen dat het een andere is.. Maar bordeaux rood gaat ook nog wel.. en al helemaal omdat het maar voor half jaartje isquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:45 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Tis niet die wagen!
Maar goed mijn mama is ook wel eens zo lief... Ook keer gehad dat het andersom moest, was el madre vergeten om haar pinpas mee te nemen... Mocht ik afrekenen...
ja maar daarbij moet je dus nog in acht nemen dat Samsung slechte reputatie heeft op dat gebied, beperkt aanbod, weinig ervaring...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef Messenga het volgende:
[..]
Neem aan dat het ook om de zakelijke modellen van samsung gaat?
is ook wel zoquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:46 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik had gelezen dat het een andere is.. Maar bordeaux rood gaat ook nog wel.. en al helemaal omdat het maar voor half jaartje is
Of ja... PierreTT, tuurlijk staat die afspraak nog!![]()
Dan ligt de eerste stap bij productontwikkeling.quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:51 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
ja maar daarbij moet je dus nog in acht nemen dat Samsung slechte reputatie heeft op dat gebied, beperkt aanbod, weinig ervaring...
dus je SWOT is al heel erg naar rechts aan het kantelen...
en dat zijn nu net de dingen die ze niet altijd op zakelijk willenquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:05 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dan ligt de eerste stap bij productontwikkeling.Anyway, Samsung roept bij mij design en innovatie op
wat zijn de mogelijke voordelen van Samsung t.o.v. de rest dan?quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:09 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
en dat zijn nu net de dingen die ze niet altijd op zakelijk willen
maar goed zal wel een slap verhaal in die richting wordenen het kutte is dat ik het nu in 4 dagen moet maken en niet een semester
ja inderdaad...quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
wat zijn de mogelijke voordelen van Samsung t.o.v. de rest dan?
Ik met Sony Ericsson, twee of drie keer terug moeten sturen naar de fabriek. Nooit meerquote:Op woensdag 11 februari 2009 16:11 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb alleen maar slechte ervaringen met Samsung
Haha, dat heb ik met Samsung.quote:Op woensdag 11 februari 2009 16:17 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik met Sony Ericsson, twee of drie keer terug moeten sturen naar de fabriek. Nooit meer. Schijtding.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |