quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n mafkees die keihard gaat schreeuwen: HEE AUTOMATIC_!!!!!!!!!!!!Daar schrik je mensen mee af man!
Fieuw!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 22:47 schreef theKiD het volgende:
[..]
Zo erg is het nu ook weer niet Kimmel
Humpfreysquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Morgen iets met dextromethorfan erin halen.. arts op msn hebben is handig.
Vandaag ben ik 3,5 jaar met mijn vriend samen en morgen komt ie hierheenen dan gaan we uit eten
. Zit erover te denken om bij de Havana te gaan eten maar als iemand anders nog een leuk tentje weet waar je leuk met z'n tweeetjes uit eten kan
?
Haha, ik heb ook allerlei soorten in msn staanquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
Vandaag ben ik 3,5 jaar met mijn vriend samen en morgen komt ie hierheenen dan gaan we uit eten
. Zit erover te denken om bij de Havana te gaan eten maar als iemand anders nog een leuk tentje weet waar je leuk met z'n tweeetjes uit eten kan
?
Thnxquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, ik heb ook allerlei soorten in msn staan
Ooo wat leuk! Gefeliciteerd
Sprakeloosquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
?
Ik zit op de laptop & dan wordt hij zooooo traag als ik msn aan gooi. Als ik mij aanmeld, dan beginnen er kei veel mensen te praten en dan pfffquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:20 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Thnx. Waarom ben jij niet op MSN?
Iedereen blocken behalve mijquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:21 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zit op de laptop & dan wordt hij zooooo traag als ik msn aan gooi. Als ik mij aanmeld, dan beginnen er kei veel mensen te praten en dan pfff
Te sjiek, in de zin dat ze gerechten hebben die ik niet eet (vis, eendenborst.. nee bedanktquote:
Laatst met het huis wezen eten.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:23 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Te sjiek, in de zin dat ze gerechten hebben die ik niet eet (vis, eendenborst.. nee bedankt). Maaar bedankt voor de tip, jij ook Messenga, daar had ik ook al aan gedacht
.
Had je die niet gekregen voor sinterklaas ofzo? Dacht ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
Heb je mij nodig dan?![]()
Maarre ik moet gewoon een keer écht op een nieuwe laptop
Nee,quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Had je die niet gekregen voor sinterklaas ofzo? Dacht ik. Ja ik heb morgen dus acva3 gesprek en je moet ver gevorderd zijn met je essay maar ja, wanneer ben je ver gevorderd? Ik heb alles nog heel beknopt staan maar ik heb nog veel vragen dus die wil ik eerst stellen voordat ik alles uitwerk.
Nouja je kan geen onvoldoende halen voor dat gesprek of wel?
Verket!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:09 schreef hetzusjevan het volgende:
?
quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:24 schreef existenz het volgende:
Messenga, heb jij zaterdag nog gewerkt? Er stond namelijk een medewerker mij nog al schaapachtig aan te kijken in de heuvel
Leuk hèquote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:39 schreef hetzusjevan het volgende:
. msn gesprek via FOK lijkt het wel zo
.
Maar hij is niet goedgekeurd? Klote voor die jongen zeg.. maarja, hij had het zichzelf ook niet zo moeilijk moeten maken I guess?
Goed ik ga tanden poetsen en poging tot slapen.. morgen weer om 9.15 de bus.
Moet jij niet gaan slapen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 23:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Leuk hè
Tja, hij deed toen zo uit de hoogte! "Ik heb genoeg artikelen, dus dat komt wel goed"
Toen zat hij met het gesprek voor de herkansers voor mij en deed hij wéér zo uit de hoogt een nu is het afgekeurd![]()
Slaap lekker en ik hoor het graag hoe het is gegaan!
Morgen meetquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:40 schreef automatic_ het volgende:
Hoi
Ik ben morgen en donderdag vrij, dus ik blijf nog even wakker
Nou, dat is genietenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:42 schreef PierreTT het volgende:
Netjes netjes...ik heb morgen midterm statistiek
Ik ben niet vna het meetenquote:
En toch heb ik jou nog nooit zien "rondhuppelen" in P, terwijl ik daar ongeveer elke dag de halve dag benquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ben niet vna het meeten
Ik heb vandaag (oke, gister) al twee Fok!kers gezien, dus das wel genoeg
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is genieten
[..]
Ik ben niet vna het meeten
Ik heb vandaag (oke, gister) al twee Fok!kers gezien, dus das wel genoeg
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
De terrorpasta wacht nog steeds
Ik jou ook niet.quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:47 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En toch heb ik jou nog nooit zien "rondhuppelen" in P, terwijl ik daar ongeveer elke dag de halve dag ben
Jaquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik jou ook niet.
Huppel je vrijdag op de uni rond?
Maandag?
Dinsdag?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:49 schreef theKiD het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Als ie nog steeds wacht, dan hoef ik m nu niet meer.. Dan zal dr wel haar op staan
![]()
![]()
Daarom kom ik nooit, hahaquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
JaJa
Ja
Ik zit vrij vaak in P103
Slaap zequote:Op woensdag 11 februari 2009 00:51 schreef theKiD het volgende:
Menschen ik ga slapen. Op msn kan ik toch niet opkomen.. dus dan maar nuttig slapen
Snap ikquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daarom kom ik nooit, haha
[..]
Slaap ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Half bezopen is weggegooid geld.
quote:Op woensdag 11 februari 2009 00:56 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Snap ik
Ik ga ook maar eens slapen, morgen nog even de hele dag leren en dan 19.00 midterm statistiek. Woepie
jij doet ook bs?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |