nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijnquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:18 schreef styliste het volgende:
ik ben gebeld door mijn baas dat ik niet voor maandag hoef te proberen terug te komen
Nee, wel gedaanquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
nou das beter dan dat ie zegt je moet er morgen weer zijn
gisteren bijna dood op je werk gezeten?
beterquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:24 schreef styliste het volgende:
[..]
loop al een aantal weken op mn laatste benen dus ik denk dat mijn collega's dat hebben gezegd. Scheelt natuurlijk ook dat ik net mijn stem kwijt was toen de telefoon ging..
dan heb je nu wel honger!quote:Op woensdag 11 februari 2009 14:48 schreef automatic_ het volgende:
Oeps, ik ben een lunchafspraak vergeten![]()
da's lompquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:27 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
beterlas ergens hier op Fok iemand met een hernia waarvan de baas zei... kom over 2 weken maar weer werken want dan is een hernia wel voorbij
![]()
![]()
Je kan ook te ver gaanquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
Haha. Ik heb thius gegetenquote:
vraag me af of dat het bij de Lidl wasquote:Op woensdag 11 februari 2009 14:58 schreef twister_rodriguez het volgende:
http://www.brabantsdagbla(...)oodschappen-doet.ece
of nettoramaquote:Op woensdag 11 februari 2009 15:01 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
vraag me af of dat het bij de Lidl was
Nee, jij bent meer van het lurkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 00:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou, dat is genieten
[..]
Ik ben niet vna het meeten
Ik heb vandaag (oke, gister) al twee Fok!kers gezien, dus das wel genoeg
Volgende keer zeg ik echt iets!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:13 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nee, jij bent meer van het lurken!
Hallo allemaal.
redelijk goedquote:
Oei dat is minder!quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
Waarover?quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:20 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
redelijk goedzit alleen aan een marketing plan te schrijven, maar krijg het niet verzonnen :S
en met jou?
propositie zakelijk markt betredeing Samsung in BeNeLux...quote:Op woensdag 11 februari 2009 15:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
Waarover?Als 2e jaars moet ik er tegenwoordig al 5 schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |