Idd.. natte sneeuw. Prut.quote:
Weet je toevallig waar ze dan naartoe gaan? Want nu twijfel ik of ik er eentje ga zoeken en slot open ga knippen...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een fiets op het station staan die hij al een tijdje niet meer gebruikt?
Want de helft vd fietsen heeft al een week een kaartje aan het stuur dat ze 3 maart verwijdert worden.
Mooie nieuwe OP trouwens![]()
(ben ff een paar delen weggeweest)
Maar waar is het GTA achtige plaatje van 013 gebleven?
denk diamant fietsen opvangquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:12 schreef theKiD het volgende:
[..]
Weet je toevallig waar ze dan naartoe gaan? Want nu twijfel ik of ik er eentje ga zoeken en slot open ga knippen...
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:02 schreef SwiffMeister het volgende:
Heeft er trouwens nog iemand een fiets op het station staan die hij al een tijdje niet meer gebruikt?
Want de helft vd fietsen heeft al een week een kaartje aan het stuur dat ze 3 maart verwijdert worden.
Mooie nieuwe OP trouwens![]()
(ben ff een paar delen weggeweest)
Maar waar is het GTA achtige plaatje van 013 gebleven?
Daar staan jullie toch al in? Jij iig wel...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogen
Je bedoelt omdat we in Broekhoven-Zuid wonenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 13:53 schreef toma het volgende:
[..]
Ik vind dat wij ook wel in dat plaatje van de OP mogen
Ik had in n95 topic een question gesteld..quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:23 schreef Tegan het volgende:
toma stond er dacht ik vroeger wel in. Maar ik had hem opgeschoond tot mensen die in de laatste paar topics hadden gepost... Toendertijd dus.
Stuur eens doorquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Kregen jullie ook een PM van Betty met dat verhaal?
uh nee... wie is betty?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef Tegan het volgende:
Hallo. Kregen jullie ook een PM van Betty met dat verhaal?
Oeps, ik lees daar altijd alleen als ik zin heb. Ik heb al antwoord gegevenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik had in n95 topic een question gesteld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |