jij met je nieuwe autoquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan sneeuwde het vanmorgen in Tilburg
Gelijk iedereen reed weer langzaam
rij gewoon door is maar sneeuw ...
snelweg was niks aan de hand, en ook in EHV niks gevallen
reed vanmorgen langs de bocht Ringbaan West naar Ringbaan Zuid... Was er eentje toch om zijn as en in de vangrail gegaan... Het was wel weer redelijk snotglad op de weg omdat onze gemeente zo goed strooit!quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:16 schreef Crazy-M het volgende:
Dan sneeuwde het vanmorgen in Tilburg
Gelijk iedereen reed weer langzaam
rij gewoon door is maar sneeuw ...
snelweg was niks aan de hand, en ook in EHV niks gevallen
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjesquote:Op donderdag 12 februari 2009 06:51 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen tilburgers![]()
(en niet tilburgers
![]()
![]()
)
hmm ik kon niet echt zeggen dat ik het glad vond.quote:Op donderdag 12 februari 2009 10:42 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
reed vanmorgen langs de bocht Ringbaan West naar Ringbaan Zuid... Was er eentje toch om zijn as en in de vangrail gegaan... Het was wel weer redelijk snotglad op de weg omdat onze gemeente zo goed strooit!
Ging er bij Arnhem van de snelweg af... Helemaal wit en ook echt glijden! Dus weer leuk!
Jah, de meeste echte tilbo's zijn mannenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjes
Krijg ik geen kusje van jou?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Jah, de meeste echte tilbo's zijn mannen
Neuhquote:
Woon je wel in Tilburg?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, niet Tilburgers krijgen kusjes
ik zoen geen mannen.quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:11 schreef Crazy-M het volgende:
misschien krijg je er wel 1 van Tomma
Ikquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:27 schreef Messenga het volgende:
Iemand die nog een goede goedkope kapper weet?:
quote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef styliste het volgende:
ik woon echt in tilburg en ben echt een meisje hoor! Oh en ik lig in bad dus ik weet het zeker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |