Ben je hier dan weer wat vakerquote:Op zondag 8 februari 2009 21:33 schreef mash_ het volgende:
Even een tvp voor morgen
Deze snel volspammen danquote:Op zondag 8 februari 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Had eigenlijk een leukere TT in gedachte.. Nou ja.. volgende keer dan maar weer
Nah, ik ga vandaag eens vroeg mijn bed in.quote:
Dat doe ik ook maar eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, ik ga vandaag eens vroeg mijn bed in.
Stom he!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie de neuk vond het nou weer nodig om de TT te veranderen in een gedrocht ipv een simpel Stage SC?
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.quote:
Vanaf de verandering van Stage naar SES SC is al knudde! en nu ook de SSCquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.
Wat boeit een naam nou?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf de verandering van Stage naar SES SC is al knudde! en nu ook de SSC![]()
Mooie OP???? Zie je de titel daarin niet dan?quote:
Als die naam niet boeit, kan hij prima op Stage SC. WIj (heleboel mensen van Stage SC) hebben daar de beste herinneringen aan!quote:
Het gaat om het idee.. maargoed ben er toch nooit.. dus zal me er niet meer mee bemoeien..quote:
Hee hee, ben het helemaal met je eens, zit hier nu ook al een behoorlijke tijd hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als die naam niet boeit, kan hij prima op Stage SC. WIj (heleboel mensen van Stage SC) hebben daar de beste herinneringen aan!
Hee hee, ben het met je eens hoor...quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.. maargoed ben er toch nooit.. dus zal me er niet meer mee bemoeien..
ik ben blij dat je me begrijptquote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, ben het helemaal met je eens, zit hier nu ook al een behoorlijke tijd hoor
Als je het met me eens bent, snap je the big deal ookquote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, ben het met je eens hoor...Vroeg me gewoon af what the big deal was... maar die naam is wel fugly
Oke, is goed hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het met me eens bent, snap je the big deal ook
quote:
Dat zegt toch genoeg lijkt mequote:
Ja irriteerde me er ontzettend aan dat ik mijn bladwijzers niet meer had en die actieve topics en alles.quote:
Die is niet dood, die is gewoon erg slow. Zoals de SES SC, toen die nog bestond. Niks mis mee zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg, MUZ SC! Die is toch dood, kunnen we mooi leven in brengen.
Wees trots op de reeks die we nu al hebben.. en blijven voortzettenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
I could get used to thatquote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Alleen maar over muziek praten de hele tijd
Jup, volgens mij is onze muzieksmaak sowieso wel een beetje aangrenzend onderling.quote:
SSC hier je ding?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er weer vandoor..
En ook nog eens heel erg goedquote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, volgens mij is onze muzieksmaak sowieso wel een beetje aangrenzend onderling.
Voel me hier niet meer thuisquote:
quote:
Ruzie met wiequote:Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, flink ruzie gemaakt omdat ik me irriteerde aan mijn nieuwe namen. Nu maar afwachten of het heeft geholpen
mwah.. kan beter... maar goed.. volgende weekend natuurlijk met 30 vrouwen op stap....quote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe was jullie weekend vriendjes en vriendinnetjes?
Leukquote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe was jullie weekend vriendjes en vriendinnetjes?
het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..
de twee magische woorden... eindeloze discussie..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
who cares about het aantal?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Werken in projecten moet je leren...quote:
Ik wil details horen!!quote:
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de twee magische woorden... eindeloze discussie..
Oh, probeer eens tien.. dat is complete chaos.
pciesquote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werken in projecten moet je leren...
Heb weleens met 8 man in projectgroep gezeten.. So what?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Vrijdag avond gevoetbald, 9-4 gewonnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil details horen!!
<bootje's weekend >
Leuk weekend
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Je moet alleen zorgen dat je dat ook eens kan flikken zonder onvoldoendequote:Op maandag 9 februari 2009 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel goed. Paula is ijverig enzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doen
1 woord: Samenwerkingsovereenkomst (3x woordwaarde en 2x letterwaarde)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel goed. Paula is ijverig enzo.
eens.... mijn god wat heb ik het meerdere malen moeten uithouden met mensen die geen fuck dedenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 woord: Samenwerkingsovereenkomst (3x woordwaarde en 2x letterwaarde)
Schrijf duidelijk en meetbaar op wat er van iedereen wordt vereist. Als iemand zich hier dan niet aan houdt, kan je hem waarschuwen. 3x Waarschuwing is kutkick
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schrijf duidelijk en meetbaar op wat er van iedereen wordt vereist. Als iemand zich hier dan niet aan houdt, kan je hem waarschuwen. 3x Waarschuwing is kutkick
bij ons moest je ze zelfs maken in de eerste 1,5 jaar.... daarna is het afhankelijk van met wie je in de groep zatquote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.
Als je een voorbeeldje nodig hebt, kan ik misschien nog wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]komt goed, dat gaan we maar is fixen denk ik.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.
Zeker mocro's moet je duidelijke taal laten horen. Doe je niets, dan pleuren we je uit de groep
Als ze het niet willen accepteren om te ondertekenen, haal je een docent erbij die druk op de ketel zet.
Ze zijn verplicht om te tekenen zelfs hoor ik net. En die taal die ken ik wel, daarnet is al besproken dat ze niet de de luiwammes kunnen gaan uithangen van vorig jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.
Zeker mocro's moet je duidelijke taal laten horen. Doe je niets, dan pleuren we je uit de groep
Als ze het niet willen accepteren om te ondertekenen, haal je een docent erbij die druk op de ketel zet.
Heel erg graagquote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je een voorbeeldje nodig hebt, kan ik misschien nog wel ff voor je kijken.
Damn, ik ben veel te lief vandaag..![]()
Ik zeg ook niet dat het álleen mocro's zijn. Maar bij ons vaak wel.. Nederlanders kunnen ook lui zijn. Niet gelijk denken dat ik in hokjes denk oid..quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zijn ook mocro's die hard en normaal werken hoor! goed, niet altijd... maar het zijn net zo goed nederlanders die geen flikker uitvoeren
bij mij was het ook verplicht, maar eigenlijk gingen we zo goed met elkaar om dat het niet nodig was en dat er niet zo moeilijk wat gedaan als je in een moeilijke periode wat minder deed. We wisten wat we aan elkaar hadden.. Daarom heb ik er zo weinig ervaring mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
bij ons moest je ze zelfs maken in de eerste 1,5 jaar.... daarna is het afhankelijk van met wie je in de groep zat![]()
Ik wacht nog steeds op de foto'squote:
Sorry, maar aan hoe je het schrijft denk ik wel dat je een hokjes persoon bentquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het álleen mocro's zijn. Maar bij ons vaak wel.. Nederlanders kunnen ook lui zijn. Niet gelijk denken dat ik in hokjes denk oid..
Zo kan het ook best overkomen. Alleen was het niet zo bedoeldquote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, maar aan hoe je het schrijft denk ik wel dat je een hokjes persoon bent
bij ons op een gegeven moment ook! en daarom werd ie ook niet zo veel meer gemaakt... maar als je de pech had om met DE rotte appel opgescheept te zitten....dan werd er nog 1 opgesteld... en 'kutkicken' werden meerdere keren uitgedeeltquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij mij was het ook verplicht, maar eigenlijk gingen we zo goed met elkaar om dat het niet nodig was en dat er niet zo moeilijk wat gedaan als je in een moeilijke periode wat minder deed. We wisten wat we aan elkaar hadden.. Daarom heb ik er zo weinig ervaring mee.
ahaquote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo kan het ook best overkomen. Alleen was het niet zo bedoeld
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bijna je voorgedaan hebt hoe je er moest komen, maar helaas, ze zijn nu weg.
ja ok.. ze zijn wel een uitkomst in zo'n gevalquote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
bij ons op een gegeven moment ook! en daarom werd ie ook niet zo veel meer gemaakt... maar als je de pech had om met DE rotte appel opgescheept te zitten....dan werd er nog 1 opgesteld... en 'kutkicken' werden meerdere keren uitgedeelt
zeg dat welquote:
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwequote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bijna je voorgedaan hebt hoe je er moest komen, maar helaas, ze zijn nu weg.
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwe
Dat mag niet meer van moedersquote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwe
Ik snap niet dat je daar uberhoud ooit zin in hadquote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om nog een keer van die foto's online te gaan zetten
Ik wil best beloven om ze privé te houden hoor.. maar goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om nog een keer van die foto's online te gaan zetten
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil best beloven om ze privé te houden hoor.. maar goed.
Daar heb je gelijk in. Alleen is dat moment nog niet aangebrokenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?
Sommigen zijn gewoon wanhopig gesteld op een grote collectiequote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?
mijn weekend was geen moment rustig. Feestje, zuipen, ouwehoeren, naaktfoto's terugkijken, voetbal kijken, eten, enz.. druk dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alleen is dat moment nog niet aangebroken![]()
Hoe was je weekend Nico?
Ik hap natuurlijk zoals je al verwacht had.. Naaktfoto's.. van wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn weekend was geen moment rustig. Feestje, zuipen, ouwehoeren, naaktfoto's terugkijken, voetbal kijken, eten, enz.. druk dus.
van paula natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hap natuurlijk zoals je al verwacht had.. Naaktfoto's.. van wie?
quote:
haha.. het was ook te makkelijk om niet te maken natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er ook wel een paar.. Van Bregje (van 40 dgn zonder sex) en nog een paar..![]()
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar uberhoud ooit zin in had
Volgens mij ging ze de discussie niet aan, was gewoon een opmerkingquote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze de discussie niet aan, was gewoon een opmerking
Niet meteen zo happen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?
Snap ik, maar aan de andere kant kun je het verwachten als je het onder je gewone account post.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.
Dat kun je toch verwachten hierquote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.
Ze zijn nu weg, klaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Snap ik, maar aan de andere kant kun je het verwachten als je het onder je gewone account post.
En weg is de vrolijkheid. Er moet immers het juiste stickertje opzitten anders krijg je hoofdpijnquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.
MUZ SC is toch ook geen Stage SC? Als je daarheen zou verhuizen, geef je aan dat de topictitel je weinig uitmaakt. En dat is het enige dat hier veranderd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Dat is puur om jullie beleid te boycotten, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MUZ SC is toch ook geen Stage SC? Als je daarheen zou verhuizen, geef je aan dat de topictitel je weinig uitmaakt. En dat is het enige dat hier veranderd is.
Oh, een rationele gedachte zat er niet achter. Zeg nou eens eerlijk: wat was er afgelopen maand voor jou anders?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is puur om jullie beleid te boycotten, niets meer, niets minder.
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, nieuwe users, ik zie ze niet hoorLigt dat aan onze vijandigheid jegens hun, of werkt de TT veranderen gewoon niet?
De TT? Het is puur een principekwestie, is dat nou zo lastig te begrijpen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, een rationele gedachte zat er niet achter. Zeg nou eens eerlijk: wat was er afgelopen maand voor jou anders?
Hmm ja, Motorbloempje kwam uit de 'oude' SES SC en is nu weg en Daph_ was er omdat ze stage liep. En een jaar is echt totale onzin, dan is het puur op kans gebaseerd dat er toevallig users binnenkomen en blijven, dat gebeurt ook als het Stage SC is (kijk maar naar mij bijvoorbeeld).quote:[..]
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.
De principes worden vanzelf minder, en op een dag maak je je er niet eens meer druk omquote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De TT? het is puur een principekwestie, is dat nou zo lastig te begrijpen?
MoBlo postte hier vanmorgen nogquote:[..]
Hmm ja, Motorbloempje kwam uit de 'oude' SES SC en is nu weg en Daph_ was er omdat ze stage liep. En een jaar is echt totale onzin, dan is het puur op kans gebaseerd dat er toevallig users binnenkomen en blijven, dat gebeurt ook als het Stage SC is (kijk maar naar mij bijvoorbeeld).
Reken daar maar niet opquote:Op maandag 9 februari 2009 12:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De principes worden vanzelf minder, en op een dag maak je je er niet eens meer druk om
Dat is dan ook weer sinds een weekquote:[..]
MoBlo postte hier vanmorgen nogEn juist door over lange periode te kijken filter je het kanselement weg, zie oa de LLN.
Kunnen we mee levenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Waarom maken we er niet School & Stage SC van? In de lijn van de forumnaam... Stage SC-ers tevreden, mods tevreden, iedereen vrolijck en jolijtig.
Logische volgorde zou zijn, School & Stage SC. Maar ik laat het aan de rest overquote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kunnen we mee leven. Iemand nog voorkeur voor School & Stage SC of Stage & School SC?
Ben ik het mee eens. Mooie titel.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Logische volgorde zou zijn, School & Stage SC. Maar ik laat het aan de rest over
Ben ik weer. Direct ook even gelunchedquote:
Heb je hem weerquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha hier postte ik vroegâh ook nog.
volgens mij staat SSC voor school en stage SC jahquote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een offtopic gezeik..BB.. Dat was het toch al inmiddels?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorbeeld+samenwerkingsovereenkomst&meta=quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
Bootje, heb je nog dat document voor mij?
ALLEEN MAAR OM JOU TE PESTENquote:
Ah dat weet ik nog wel jaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha hier postte ik vroegâh ook nog.
Joh echtquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij staat SSC voor school en stage SC jah
OH GAAN WE ZO BEGINNENquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR OM JOU TE PESTEN
En word je er nog steeds warm van?quote:
Nee, zie je toch.quote:
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh echtMaar een aantal users hangt nogal aan het Stage SC, vandaar...
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En word je er nog steeds warm van?
Noh! Boefjequote:
Ok! Je post spaties mafkees!quote:
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, Nicocali zouden het ook een keer wèl met de rest eens zijn zeg
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.quote:
Nicali was het toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellen
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt niet
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SCquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Doe dr de groetjesquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.
Kan ook, ik volg het niet zoquote:
Dat is al langer bekend jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenOpgelost.
Ze is natquote:
NOUDAN!quote:
Maar SSC staat niet voor 80.000 andere dingen en daar vielen volgens mij mensen overquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SC![]()
heeft niets met niet ergens mee eens zijn te maken want zoals ik eerder als zei kan het me vrij weinig schelen hoe het beestje heet...
Wat heeft het nou weer met uitdrukken te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
sorry, maar +1quote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
Zoals ik al zei...het kan me niet schelen... maar je moet niet gaan lopen zeiken dat ik het weer eens ergens niet mee eens ben als jij gewoon niet duidelijk kan zeggen wat je wilquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar SSC staat niet voor 80.000 andere dingen en daar vielen volgens mij mensen overDie willen Stage SC terug als TT. Dus daarom opperde ik het... maar laat maar zo hoor, ik bemoei me er al niet meer mee.
Kudosquote:
Oh sorry, ik zal volgende keer gelijk uitleggen dat een afkorting iets anders is dan een volledig uitgeschreven termquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...het kan me niet schelen... maar je moet niet gaan lopen zeiken dat ik het weer eens ergens niet mee eens ben als jij gewoon niet duidelijk kan zeggen wat je wil
jij wil school en stage SC gaan veranderen in school en stage sc... als ik dan zegquote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het nou weer met uitdrukken te makenVolgens mij maak ik nergens een fout in uitdrukken hoor...
het staat volledig uitgeschreven in de OP volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal volgende keer gelijk uitleggen dat een afkorting iets anders is dan een volledig uitgeschreven term
Sommige mensen kunnen wel tussen de regels door lezenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
jij wil school en stage SC gaan veranderen in school en stage sc... als ik dan zegik snap niet wat het nut is ga je lopen zeiken dat ik er niet mee eens wil zijn.. zeg dan gewoon dat je de afkorting wil verwijderen...
dat bedoel ik met duidelijk maken wat je nu precies wil
Vast wel. Vast ook wel op de koelkast van Piles, maar het ging om de TTquote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
het staat volledig uitgeschreven in de OP volgens mij
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zettenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen wel tussen de regels door lezen
Wederom mij maakt het geen ruk uit hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zetten
School en stage slowchat nummer 809
prima idee hoor
School en stage slowchat nummer achthonderdennegenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zetten
prima idee hoor
Goed idee! Zie je, je kan het welquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
prima idee hoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer 809 achthonderdnegen
prima idee hoor
weer te laatquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer achthonderdennegen
Toch nog iemandquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom mij maakt het geen ruk uit hoor
Zeg alleen dat ik begreep waar Bart heen wilde
geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer achthonderdennegen
lieve veldmuis,quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Tevens zat ik me vandaag zo te vervelen onder college dat ik 3 uur lang staartdelingen ben gaan makenBen ik nu zwanger?
Groetjes,
een onzekere veldmuis
Elke sc wordt nu 809?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
geweldigdat betekend dat nooit meer iemand een TT hoeft te bedenken
quote:
Yeah! Jailbait FTW!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
lieve veldmuis,
je bent zwanger!
groetjes van Break-out
quote:
Lastig lastigquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad en als verdediger ben je dan toch gezien..
hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Tevens zat ik me vandaag zo te vervelen onder college dat ik 3 uur lang staartdelingen ben gaan makenBen ik nu zwanger?
Groetjes,
een onzekere veldmuis
Ik wist het ook niet meer, maar mn 11 jarige vriendinnetje wist het nogquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi
Ik heb nu straks 2 uur werkcollege van de 3 uur erop zitten. Ik zoek alleen nog een scheermesje om mijn polsen mee door te snijden uit pure verveling...
Nou is mijn vraag: hoe gingen staartdelingen ook alweer?
En om eerst de bal op de borst aannemen is soms wat pijnlijker dus..quote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En voor je man komen bij een vrouw is natuurlijk ook niet te doen
De basisschoolquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer, maar mn 11 jarige vriendinnetje wist het nog
Ja, daar heb ik dan weer geen lastvan, maar we hadden het toch over koppenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En om eerst de bal op de borst aannemen is soms wat pijnlijker dus..
20 Toppertjes voor jouquote:
Jaquote:
studeren wtf........quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
De basisschoolMooieverschrikkelijke tijd
jah what the fuck jahquote:
Breinaalden heeft ook niemand meer in huis natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn 11 jarig dochtertje laatst zwanger gemaakt![]()
Gelukkig zijn er nog dingen zoals lange trappen waar ze perongeluk van af valt, ze is ook zo stuntelig af en toe
Ja daarom kop ik hem er meteen inquote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen lastvan, maar we hadden het toch over koppen
welke 11-jarig dochterjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn 11 jarig dochtertje laatst zwanger gemaakt![]()
Gelukkig zijn er nog dingen zoals lange trappen waar ze perongeluk van af valt, ze is ook zo stuntelig af en toe
zeer flauw ja, om me eerst af te leiden met je borstenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja daarom kop ik hem er meteen in![]()
Anyway, flauw
je vroegt je echt af wat wtf was?quote:
denk je?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
je vroegt je echt af wat wtf was?
Van voor je tijd, ze woont bij d'r 23 jarige moeder ergens in de slums of Venloquote:
Ik hang mijn kleren altij op aan een kledinghaakquote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Breinaalden heeft ook niemand meer in huis natuurlijk.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van voor je tijd, ze woont bij d'r 23 jarige moeder ergens in de slums of Venlo
studeren what the fuck!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
je vroegt je echt af wat wtf was?
Mijn manier van fysiek voetballenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeer flauw ja, om me eerst af te leiden met je borsten
oh ja.. maar ik heb van die grote houten kledinghangers...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang mijn kleren altij op aan een kledinghaak
quote:
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...quote:
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Californium het volgende:
ik heb mijn kinderen gewoon naar het ziekenhuis gestuurd toen zij zwanger waren hoor... wat voor een slechte ouders zijn jullie
heeft ze iig een strak kutjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
ik heb ze niet zwanger gemaakt... dat kan ik heul niet.... het waren die negers die mij soms wat geld geven om hen uit te wonenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
Swatsnegger kon het ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf zeg jij over mijn meisje man
juniorquote:
Nee, door zichzelfquote:Op maandag 9 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die was toch niet zwanger gemaakt door een vrouw?
is ook heul natuurlijkquote:
junior??quote:
ik betaal die negers heul niet.... zij betalen mij! lezen manneke!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
junior??
En dat jij negers betaald... die van mij passen mij juist de doekoe, jij kan echt slecht hosselen zeg
wel hequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
wat ook grappig was he
was dus zaterdag wezen stappen in de El Barrio he... sta bij de bar wat te drinken te bestellen komt er zo'n kerel op me af:
Hij zo: Are you from brazil?
Ikhet zal waarschijnlijk mijn typische zuid-amerikaanse huidskleur zijn die me verraadde
![]()
dus ik maar zeggen: No I'm Dutch!
Hij: Ah! where about from Germany are you from?
ik:I'm from Holland
Hij: O nice...
Ik:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
In mijn uitwisselingtijd.. vroeg een Pakistaanse of ik Frans was..
Ik: I'm from Holland, where the f..
Toen realiseerde ik me dat I'm from Holland, where the fuck you from... niet bekend was buiten Nederland..
Nog kekke picca's gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wel heof ik een drankje van m wou... nah doe maar niet... heb al besteld en voor 3 mensen.... Oh...
of hij dan wel met mij op de foto mag.... Ik had me camera bij me....
dat vond ik dan wel goed
wel leuke pics jahquote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog kekke picca's gemaakt?
Deel eens
Zij: Is it true that there are coffeeshops at Amsterdam Airportquote:
3 uur aan werkcollege achter elkaarquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij: Is it true that there are coffeeshops at Amsterdam Airport
Ik met een hele serieus blik
Ik: yes
Zij:really?
Ik wachtte 2 seconden met antwoorden
Ik: A Starbucks...
Ja dat is er maar eentjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wel leuke pics jah
had er gister al 1 neergegooid
met een jongen en meisje waar ik mee ben wezen stappen
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is er maar eentje
[bootje modus] stuur me anders je picca's[/bootje]
leukquote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uur aan werkcollege achter elkaarOp maandag...
Ik mag ook eten op stagequote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Californium het volgende:
mash_ mag jij eten op stage? das wel chill denk ik jah
Psst, vergeet hyves-pagina niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is er maar eentje
[bootje modus] stuur me anders je picca's[/bootje]
[relmodus]Trek. Kindertjes in Afrika hebben hongerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Californium het volgende:
man man man....sterf van de honger hierowaarom is de rest nog niet terug
Vroeg er ook eentje of ik naar Amsterdam mee wou om high te worden.. "we waren toch in de buurt"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
ken je dat ook... dat als je zegt dat je uit nederland komt... dat ze vragen waar precies uit Nederland... dat ze alleen Amsterdam kennenEn er zijn mensen die denken dat je alleen coffeeshops kan vinden in Amsterdam
en daarbuiten niet
Lamste relpoging, ooit.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[relmodus]Trek. Kindertjes in Afrika hebben honger[/relmodus]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.quote:
Ik mag eten jaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Californium het volgende:
mash_ mag jij eten op stage? das wel chill denk ik jah
alsof iemand hier jou als moraalridder zou zienquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.
Ja want we nemen je hier ook allemaal zoooooo serieusquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |