het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..
de twee magische woorden... eindeloze discussie..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
who cares about het aantal?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Werken in projecten moet je leren...quote:
Ik wil details horen!!quote:
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de twee magische woorden... eindeloze discussie..
Oh, probeer eens tien.. dat is complete chaos.
pciesquote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werken in projecten moet je leren...
Heb weleens met 8 man in projectgroep gezeten.. So what?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Vrijdag avond gevoetbald, 9-4 gewonnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil details horen!!
<bootje's weekend >
Leuk weekend
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Je moet alleen zorgen dat je dat ook eens kan flikken zonder onvoldoendequote:Op maandag 9 februari 2009 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel goed. Paula is ijverig enzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |