Zoals ik al zei...het kan me niet schelen... maar je moet niet gaan lopen zeiken dat ik het weer eens ergens niet mee eens ben als jij gewoon niet duidelijk kan zeggen wat je wilquote:Op maandag 9 februari 2009 13:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar SSC staat niet voor 80.000 andere dingen en daar vielen volgens mij mensen overDie willen Stage SC terug als TT. Dus daarom opperde ik het... maar laat maar zo hoor, ik bemoei me er al niet meer mee.
Kudosquote:
Oh sorry, ik zal volgende keer gelijk uitleggen dat een afkorting iets anders is dan een volledig uitgeschreven termquote:Op maandag 9 februari 2009 13:10 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al zei...het kan me niet schelen... maar je moet niet gaan lopen zeiken dat ik het weer eens ergens niet mee eens ben als jij gewoon niet duidelijk kan zeggen wat je wil
jij wil school en stage SC gaan veranderen in school en stage sc... als ik dan zegquote:Op maandag 9 februari 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wat heeft het nou weer met uitdrukken te makenVolgens mij maak ik nergens een fout in uitdrukken hoor...
het staat volledig uitgeschreven in de OP volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal volgende keer gelijk uitleggen dat een afkorting iets anders is dan een volledig uitgeschreven term
Sommige mensen kunnen wel tussen de regels door lezenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:11 schreef Californium het volgende:
[..]
jij wil school en stage SC gaan veranderen in school en stage sc... als ik dan zegik snap niet wat het nut is ga je lopen zeiken dat ik er niet mee eens wil zijn.. zeg dan gewoon dat je de afkorting wil verwijderen...
dat bedoel ik met duidelijk maken wat je nu precies wil
Vast wel. Vast ook wel op de koelkast van Piles, maar het ging om de TTquote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef Californium het volgende:
[..]
het staat volledig uitgeschreven in de OP volgens mij
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zettenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen wel tussen de regels door lezen
Wederom mij maakt het geen ruk uit hoorquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zetten
School en stage slowchat nummer 809
prima idee hoor
School en stage slowchat nummer achthonderdennegenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
wil je dan elke keer in de TT: School en Stage SC gaan neerzetten? Zullen we dan slowchat ook maar gelijk erbij zetten
prima idee hoor
Goed idee! Zie je, je kan het welquote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
prima idee hoor
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:13 schreef Californium het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer 809 achthonderdnegen
prima idee hoor
weer te laatquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer achthonderdennegen
Toch nog iemandquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wederom mij maakt het geen ruk uit hoor
Zeg alleen dat ik begreep waar Bart heen wilde
geweldigquote:Op maandag 9 februari 2009 13:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
School en stage slowchat nummer achthonderdennegen
lieve veldmuis,quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Tevens zat ik me vandaag zo te vervelen onder college dat ik 3 uur lang staartdelingen ben gaan makenBen ik nu zwanger?
Groetjes,
een onzekere veldmuis
Elke sc wordt nu 809?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Californium het volgende:
[..]
geweldigdat betekend dat nooit meer iemand een TT hoeft te bedenken
quote:
Yeah! Jailbait FTW!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:17 schreef Californium het volgende:
[..]
lieve veldmuis,
je bent zwanger!
groetjes van Break-out
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |