OH GAAN WE ZO BEGINNENquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR OM JOU TE PESTEN
En word je er nog steeds warm van?quote:
Nee, zie je toch.quote:
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh echtMaar een aantal users hangt nogal aan het Stage SC, vandaar...
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En word je er nog steeds warm van?
Noh! Boefjequote:
Ok! Je post spaties mafkees!quote:
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, Nicocali zouden het ook een keer wèl met de rest eens zijn zeg
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.quote:
Nicali was het toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellen
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt niet
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SCquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Doe dr de groetjesquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.
Kan ook, ik volg het niet zoquote:
Dat is al langer bekend jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenOpgelost.
Ze is natquote:
NOUDAN!quote:
Maar SSC staat niet voor 80.000 andere dingen en daar vielen volgens mij mensen overquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SC![]()
heeft niets met niet ergens mee eens zijn te maken want zoals ik eerder als zei kan het me vrij weinig schelen hoe het beestje heet...
Wat heeft het nou weer met uitdrukken te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
sorry, maar +1quote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |