En weg is de vrolijkheid. Er moet immers het juiste stickertje opzitten anders krijg je hoofdpijnquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.
MUZ SC is toch ook geen Stage SC? Als je daarheen zou verhuizen, geef je aan dat de topictitel je weinig uitmaakt. En dat is het enige dat hier veranderd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg, MUZ SC! Die is toch dood, kunnen we mooi leven in brengen.
Dat is puur om jullie beleid te boycotten, niets meer, niets minder.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:47 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
MUZ SC is toch ook geen Stage SC? Als je daarheen zou verhuizen, geef je aan dat de topictitel je weinig uitmaakt. En dat is het enige dat hier veranderd is.
Oh, een rationele gedachte zat er niet achter. Zeg nou eens eerlijk: wat was er afgelopen maand voor jou anders?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is puur om jullie beleid te boycotten, niets meer, niets minder.
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:51 schreef Bravebart het volgende:
Trouwens, nieuwe users, ik zie ze niet hoorLigt dat aan onze vijandigheid jegens hun, of werkt de TT veranderen gewoon niet?
De TT? Het is puur een principekwestie, is dat nou zo lastig te begrijpen?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:55 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Oh, een rationele gedachte zat er niet achter. Zeg nou eens eerlijk: wat was er afgelopen maand voor jou anders?
Hmm ja, Motorbloempje kwam uit de 'oude' SES SC en is nu weg en Daph_ was er omdat ze stage liep. En een jaar is echt totale onzin, dan is het puur op kans gebaseerd dat er toevallig users binnenkomen en blijven, dat gebeurt ook als het Stage SC is (kijk maar naar mij bijvoorbeeld).quote:[..]
Ik zag hier laatst ene Daph_ en ene Motorbloempje. Twee per maand is meer dan de aanwas van Stage SC. Maar pas na langere tijd, reken op een jaar, kun je oordelen.
De principes worden vanzelf minder, en op een dag maak je je er niet eens meer druk omquote:Op maandag 9 februari 2009 12:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
De TT? het is puur een principekwestie, is dat nou zo lastig te begrijpen?
MoBlo postte hier vanmorgen nogquote:[..]
Hmm ja, Motorbloempje kwam uit de 'oude' SES SC en is nu weg en Daph_ was er omdat ze stage liep. En een jaar is echt totale onzin, dan is het puur op kans gebaseerd dat er toevallig users binnenkomen en blijven, dat gebeurt ook als het Stage SC is (kijk maar naar mij bijvoorbeeld).
Reken daar maar niet opquote:Op maandag 9 februari 2009 12:07 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
De principes worden vanzelf minder, en op een dag maak je je er niet eens meer druk om
Dat is dan ook weer sinds een weekquote:[..]
MoBlo postte hier vanmorgen nogEn juist door over lange periode te kijken filter je het kanselement weg, zie oa de LLN.
Kunnen we mee levenquote:Op maandag 9 februari 2009 12:50 schreef Bravebart het volgende:
Waarom maken we er niet School & Stage SC van? In de lijn van de forumnaam... Stage SC-ers tevreden, mods tevreden, iedereen vrolijck en jolijtig.
Logische volgorde zou zijn, School & Stage SC. Maar ik laat het aan de rest overquote:Op maandag 9 februari 2009 12:52 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Kunnen we mee leven. Iemand nog voorkeur voor School & Stage SC of Stage & School SC?
Ben ik het mee eens. Mooie titel.quote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Logische volgorde zou zijn, School & Stage SC. Maar ik laat het aan de rest over
Ben ik weer. Direct ook even gelunchedquote:
Heb je hem weerquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha hier postte ik vroegâh ook nog.
volgens mij staat SSC voor school en stage SC jahquote:Op maandag 9 februari 2009 12:54 schreef Psychonikeo het volgende:
wat een offtopic gezeik..BB.. Dat was het toch al inmiddels?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=voorbeeld+samenwerkingsovereenkomst&meta=quote:Op maandag 9 februari 2009 12:46 schreef Puala het volgende:
Bootje, heb je nog dat document voor mij?
ALLEEN MAAR OM JOU TE PESTENquote:
Ah dat weet ik nog wel jaquote:Op maandag 9 februari 2009 12:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha hier postte ik vroegâh ook nog.
Joh echtquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef Californium het volgende:
[..]
volgens mij staat SSC voor school en stage SC jah
OH GAAN WE ZO BEGINNENquote:Op maandag 9 februari 2009 13:01 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
ALLEEN MAAR OM JOU TE PESTEN
En word je er nog steeds warm van?quote:
Nee, zie je toch.quote:
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt nietquote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Joh echtMaar een aantal users hangt nogal aan het Stage SC, vandaar...
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En word je er nog steeds warm van?
Noh! Boefjequote:
Ok! Je post spaties mafkees!quote:
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Zucht, Nicocali zouden het ook een keer wèl met de rest eens zijn zeg
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.quote:
Nicali was het toch?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
huh? het interesseert mij geen zak, maar ik snap gewoon niet wat je probeert voor te stellen
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
je wilt de naam van school en stage SC veranderen naar school en stage SC..... ik zie het punt niet
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SCquote:Op maandag 9 februari 2009 13:05 schreef Bravebart het volgende:
Doe dr de groetjesquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, wat bezielt me? Ik ga gelijk naar de dokter.
Kan ook, ik volg het niet zoquote:
Dat is al langer bekend jaquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Het is BB, kom op zeg dat snapt niemand.
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Verschil tussen afkorting (vrij interpreteerbaar) en uitschrijvenOpgelost.
Ze is natquote:
NOUDAN!quote:
Maar SSC staat niet voor 80.000 andere dingen en daar vielen volgens mij mensen overquote:Op maandag 9 februari 2009 13:06 schreef Californium het volgende:
[..]
nee serieus! jij zegt veranderen naar school en stage SC... maar het heet toch al school en stage SC![]()
heeft niets met niet ergens mee eens zijn te maken want zoals ik eerder als zei kan het me vrij weinig schelen hoe het beestje heet...
Wat heeft het nou weer met uitdrukken te makenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
sorry, maar +1quote:Op maandag 9 februari 2009 13:07 schreef Californium het volgende:
[..]
zit dan niet te zeiken dat ik het 'weer en keer ergens niet mee eens ben' en leer jezelf verdomme eens uitdrukken kerel..... zeg dat dan gewoon!!!
sjeezzzz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |