1 woord: Samenwerkingsovereenkomst (3x woordwaarde en 2x letterwaarde)quote:Op maandag 9 februari 2009 10:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel goed. Paula is ijverig enzo.
eens.... mijn god wat heb ik het meerdere malen moeten uithouden met mensen die geen fuck dedenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
1 woord: Samenwerkingsovereenkomst (3x woordwaarde en 2x letterwaarde)
Schrijf duidelijk en meetbaar op wat er van iedereen wordt vereist. Als iemand zich hier dan niet aan houdt, kan je hem waarschuwen. 3x Waarschuwing is kutkick
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Schrijf duidelijk en meetbaar op wat er van iedereen wordt vereist. Als iemand zich hier dan niet aan houdt, kan je hem waarschuwen. 3x Waarschuwing is kutkick
bij ons moest je ze zelfs maken in de eerste 1,5 jaar.... daarna is het afhankelijk van met wie je in de groep zatquote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:15 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wel een goeie tip. Wel de vraag hoe haalbaar dat is, maar het is wel wel een idee ja.
Als je een voorbeeldje nodig hebt, kan ik misschien nog wel ff voor je kijken.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Puala het volgende:
[..]komt goed, dat gaan we maar is fixen denk ik.
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.
Zeker mocro's moet je duidelijke taal laten horen. Doe je niets, dan pleuren we je uit de groep
Als ze het niet willen accepteren om te ondertekenen, haal je een docent erbij die druk op de ketel zet.
Ze zijn verplicht om te tekenen zelfs hoor ik net. En die taal die ken ik wel, daarnet is al besproken dat ze niet de de luiwammes kunnen gaan uithangen van vorig jaarquote:Op maandag 9 februari 2009 10:20 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Bij ons werd het ook vanaf de 2e verplicht ofzo. Vaak was het wel prettig om een middel te hebben tegen luilakken.
Zeker mocro's moet je duidelijke taal laten horen. Doe je niets, dan pleuren we je uit de groep
Als ze het niet willen accepteren om te ondertekenen, haal je een docent erbij die druk op de ketel zet.
Heel erg graagquote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je een voorbeeldje nodig hebt, kan ik misschien nog wel ff voor je kijken.
Damn, ik ben veel te lief vandaag..![]()
Ik zeg ook niet dat het álleen mocro's zijn. Maar bij ons vaak wel.. Nederlanders kunnen ook lui zijn. Niet gelijk denken dat ik in hokjes denk oid..quote:Op maandag 9 februari 2009 10:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Er zijn ook mocro's die hard en normaal werken hoor! goed, niet altijd... maar het zijn net zo goed nederlanders die geen flikker uitvoeren
bij mij was het ook verplicht, maar eigenlijk gingen we zo goed met elkaar om dat het niet nodig was en dat er niet zo moeilijk wat gedaan als je in een moeilijke periode wat minder deed. We wisten wat we aan elkaar hadden.. Daarom heb ik er zo weinig ervaring mee.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:18 schreef Californium het volgende:
[..]
bij ons moest je ze zelfs maken in de eerste 1,5 jaar.... daarna is het afhankelijk van met wie je in de groep zat![]()
Ik wacht nog steeds op de foto'squote:
Sorry, maar aan hoe je het schrijft denk ik wel dat je een hokjes persoon bentquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het álleen mocro's zijn. Maar bij ons vaak wel.. Nederlanders kunnen ook lui zijn. Niet gelijk denken dat ik in hokjes denk oid..
Zo kan het ook best overkomen. Alleen was het niet zo bedoeldquote:Op maandag 9 februari 2009 10:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Sorry, maar aan hoe je het schrijft denk ik wel dat je een hokjes persoon bent
bij ons op een gegeven moment ook! en daarom werd ie ook niet zo veel meer gemaakt... maar als je de pech had om met DE rotte appel opgescheept te zitten....dan werd er nog 1 opgesteld... en 'kutkicken' werden meerdere keren uitgedeeltquote:Op maandag 9 februari 2009 10:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bij mij was het ook verplicht, maar eigenlijk gingen we zo goed met elkaar om dat het niet nodig was en dat er niet zo moeilijk wat gedaan als je in een moeilijke periode wat minder deed. We wisten wat we aan elkaar hadden.. Daarom heb ik er zo weinig ervaring mee.
ahaquote:Op maandag 9 februari 2009 10:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zo kan het ook best overkomen. Alleen was het niet zo bedoeld
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bijna je voorgedaan hebt hoe je er moest komen, maar helaas, ze zijn nu weg.
ja ok.. ze zijn wel een uitkomst in zo'n gevalquote:Op maandag 9 februari 2009 10:29 schreef Californium het volgende:
[..]
bij ons op een gegeven moment ook! en daarom werd ie ook niet zo veel meer gemaakt... maar als je de pech had om met DE rotte appel opgescheept te zitten....dan werd er nog 1 opgesteld... en 'kutkicken' werden meerdere keren uitgedeelt
zeg dat welquote:
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwequote:Op maandag 9 februari 2009 10:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik bijna je voorgedaan hebt hoe je er moest komen, maar helaas, ze zijn nu weg.
quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwe
Dat mag niet meer van moedersquote:Op maandag 9 februari 2009 10:36 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze waren er al niet meer toen ik ze gevonden had. Dan maak je maar nieuwe
Ik snap niet dat je daar uberhoud ooit zin in hadquote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om nog een keer van die foto's online te gaan zetten
Ik wil best beloven om ze privé te houden hoor.. maar goed.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:42 schreef Puala het volgende:
Ik geloof niet dat ik zin heb om nog een keer van die foto's online te gaan zetten
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil best beloven om ze privé te houden hoor.. maar goed.
Daar heb je gelijk in. Alleen is dat moment nog niet aangebrokenquote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?
Sommigen zijn gewoon wanhopig gesteld op een grote collectiequote:Op maandag 9 februari 2009 10:56 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
kom op man.. ik begrijp best dat je er een paar keer om vraagt, maar op een gegeven moment stopt dat toch wel?
mijn weekend was geen moment rustig. Feestje, zuipen, ouwehoeren, naaktfoto's terugkijken, voetbal kijken, eten, enz.. druk dus.quote:Op maandag 9 februari 2009 10:58 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Alleen is dat moment nog niet aangebroken![]()
Hoe was je weekend Nico?
Ik hap natuurlijk zoals je al verwacht had.. Naaktfoto's.. van wie?quote:Op maandag 9 februari 2009 11:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mijn weekend was geen moment rustig. Feestje, zuipen, ouwehoeren, naaktfoto's terugkijken, voetbal kijken, eten, enz.. druk dus.
van paula natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 11:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik hap natuurlijk zoals je al verwacht had.. Naaktfoto's.. van wie?
quote:
haha.. het was ook te makkelijk om niet te maken natuurlijkquote:Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er ook wel een paar.. Van Bregje (van 40 dgn zonder sex) en nog een paar..![]()
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?quote:Op maandag 9 februari 2009 10:43 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je daar uberhoud ooit zin in had
Volgens mij ging ze de discussie niet aan, was gewoon een opmerkingquote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij ging ze de discussie niet aan, was gewoon een opmerking
Niet meteen zo happen.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Krijgen we de discussie dan nu weer opnieuw? Kom ik er echt werkelijk nooit vanaf bij jullie?
Snap ik, maar aan de andere kant kun je het verwachten als je het onder je gewone account post.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.
Dat kun je toch verwachten hierquote:Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Puala het volgende:
[..]
Ze blijven er over bezig, net als bootje, ben het gewoon wel zat.
Ze zijn nu weg, klaar.quote:Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Snap ik, maar aan de andere kant kun je het verwachten als je het onder je gewone account post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |