Ben je hier dan weer wat vakerquote:Op zondag 8 februari 2009 21:33 schreef mash_ het volgende:
Even een tvp voor morgen
Deze snel volspammen danquote:Op zondag 8 februari 2009 21:42 schreef PieterBas het volgende:
Had eigenlijk een leukere TT in gedachte.. Nou ja.. volgende keer dan maar weer
Nah, ik ga vandaag eens vroeg mijn bed in.quote:
Dat doe ik ook maar eens.quote:Op zondag 8 februari 2009 21:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, ik ga vandaag eens vroeg mijn bed in.
Stom he!!!!quote:Op zondag 8 februari 2009 22:21 schreef GoeRoe86 het volgende:
Wie de neuk vond het nou weer nodig om de TT te veranderen in een gedrocht ipv een simpel Stage SC?
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.quote:
Vanaf de verandering van Stage naar SES SC is al knudde! en nu ook de SSCquote:Op zondag 8 februari 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
Belachelijk. Iedereen is vrolijk aan het posten. Er komen een paar mods posten en ineens moet de naam van dit naar dat om vervolgens weer zus te worden.
Wat boeit een naam nou?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Vanaf de verandering van Stage naar SES SC is al knudde! en nu ook de SSC![]()
Mooie OP???? Zie je de titel daarin niet dan?quote:
Als die naam niet boeit, kan hij prima op Stage SC. WIj (heleboel mensen van Stage SC) hebben daar de beste herinneringen aan!quote:
Het gaat om het idee.. maargoed ben er toch nooit.. dus zal me er niet meer mee bemoeien..quote:
Hee hee, ben het helemaal met je eens, zit hier nu ook al een behoorlijke tijd hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Als die naam niet boeit, kan hij prima op Stage SC. WIj (heleboel mensen van Stage SC) hebben daar de beste herinneringen aan!
Hee hee, ben het met je eens hoor...quote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het gaat om het idee.. maargoed ben er toch nooit.. dus zal me er niet meer mee bemoeien..
ik ben blij dat je me begrijptquote:Op zondag 8 februari 2009 22:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, ben het helemaal met je eens, zit hier nu ook al een behoorlijke tijd hoor
Als je het met me eens bent, snap je the big deal ookquote:Op zondag 8 februari 2009 22:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hee hee, ben het met je eens hoor...Vroeg me gewoon af what the big deal was... maar die naam is wel fugly
Oke, is goed hoorquote:Op zondag 8 februari 2009 22:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als je het met me eens bent, snap je the big deal ook
quote:
Dat zegt toch genoeg lijkt mequote:
Ja irriteerde me er ontzettend aan dat ik mijn bladwijzers niet meer had en die actieve topics en alles.quote:
Die is niet dood, die is gewoon erg slow. Zoals de SES SC, toen die nog bestond. Niks mis mee zou ik zeggen.quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
Ik zeg, MUZ SC! Die is toch dood, kunnen we mooi leven in brengen.
Wees trots op de reeks die we nu al hebben.. en blijven voortzettenquote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
quote:Op zondag 8 februari 2009 22:49 schreef Bravebart het volgende:
I could get used to thatquote:Op zondag 8 februari 2009 22:50 schreef HostiMeister het volgende:
[..]![]()
Alleen maar over muziek praten de hele tijd
Jup, volgens mij is onze muzieksmaak sowieso wel een beetje aangrenzend onderling.quote:
SSC hier je ding?quote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik ben er weer vandoor..
En ook nog eens heel erg goedquote:Op zondag 8 februari 2009 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup, volgens mij is onze muzieksmaak sowieso wel een beetje aangrenzend onderling.
Voel me hier niet meer thuisquote:
quote:
Ruzie met wiequote:Op maandag 9 februari 2009 09:10 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Ja, flink ruzie gemaakt omdat ik me irriteerde aan mijn nieuwe namen. Nu maar afwachten of het heeft geholpen
mwah.. kan beter... maar goed.. volgende weekend natuurlijk met 30 vrouwen op stap....quote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe was jullie weekend vriendjes en vriendinnetjes?
Leukquote:Op maandag 9 februari 2009 09:26 schreef Bootje84 het volgende:
Hoe was jullie weekend vriendjes en vriendinnetjes?
het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
quote:Op maandag 9 februari 2009 09:33 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
het is wel een mooi rond en even aantal.. Oh wacht..
de twee magische woorden... eindeloze discussie..quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Wie in hemelsnaam verzint het om met 5 personen een projectgroep te vinden? 5 werkt toch niet lekker
who cares about het aantal?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
Werken in projecten moet je leren...quote:
Ik wil details horen!!quote:
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijnquote:Op maandag 9 februari 2009 09:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
de twee magische woorden... eindeloze discussie..
Oh, probeer eens tien.. dat is complete chaos.
pciesquote:Op maandag 9 februari 2009 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Werken in projecten moet je leren...
Heb weleens met 8 man in projectgroep gezeten.. So what?quote:Op maandag 9 februari 2009 09:31 schreef Puala het volgende:
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doenquote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Vrijdag avond gevoetbald, 9-4 gewonnen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik wil details horen!!
<bootje's weekend >
Leuk weekend
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:38 schreef Puala het volgende:
[..]
Het is gewoon een ramp, zeker gezien het 3 respectloze mocro's zijn![]()
En 10 lijkt me helemaal niets
Je moet alleen zorgen dat je dat ook eens kan flikken zonder onvoldoendequote:Op maandag 9 februari 2009 09:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en je komt ook genoeg mensen in project tegen die geen reet doen.
Daar heb je gelijk in, maar dat komt ook wel goed. Paula is ijverig enzo.quote:Op maandag 9 februari 2009 09:47 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sowieso moet jij dan zorgen dat je docenten zien dat jij je inzet. Veel meer is er niet aan te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |