quote:
Lastig lastigquote:Op maandag 9 februari 2009 13:18 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
inderdaad en als verdediger ben je dan toch gezien..
hoiquote:Op maandag 9 februari 2009 13:16 schreef Bravebart het volgende:
Tevens zat ik me vandaag zo te vervelen onder college dat ik 3 uur lang staartdelingen ben gaan makenBen ik nu zwanger?
Groetjes,
een onzekere veldmuis
Ik wist het ook niet meer, maar mn 11 jarige vriendinnetje wist het nogquote:Op maandag 9 februari 2009 13:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
hoi
Ik heb nu straks 2 uur werkcollege van de 3 uur erop zitten. Ik zoek alleen nog een scheermesje om mijn polsen mee door te snijden uit pure verveling...
Nou is mijn vraag: hoe gingen staartdelingen ook alweer?
En om eerst de bal op de borst aannemen is soms wat pijnlijker dus..quote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
En voor je man komen bij een vrouw is natuurlijk ook niet te doen
De basisschoolquote:Op maandag 9 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet meer, maar mn 11 jarige vriendinnetje wist het nog
Ja, daar heb ik dan weer geen lastvan, maar we hadden het toch over koppenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En om eerst de bal op de borst aannemen is soms wat pijnlijker dus..
20 Toppertjes voor jouquote:
Jaquote:
studeren wtf........quote:Op maandag 9 februari 2009 13:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
De basisschoolMooieverschrikkelijke tijd
jah what the fuck jahquote:
Breinaalden heeft ook niemand meer in huis natuurlijk.quote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn 11 jarig dochtertje laatst zwanger gemaakt![]()
Gelukkig zijn er nog dingen zoals lange trappen waar ze perongeluk van af valt, ze is ook zo stuntelig af en toe
Ja daarom kop ik hem er meteen inquote:Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ja, daar heb ik dan weer geen lastvan, maar we hadden het toch over koppen
welke 11-jarig dochterjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:25 schreef HostiMeister het volgende:
Mijn 11 jarig dochtertje laatst zwanger gemaakt![]()
Gelukkig zijn er nog dingen zoals lange trappen waar ze perongeluk van af valt, ze is ook zo stuntelig af en toe
zeer flauw ja, om me eerst af te leiden met je borstenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja daarom kop ik hem er meteen in![]()
Anyway, flauw
je vroegt je echt af wat wtf was?quote:
denk je?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
je vroegt je echt af wat wtf was?
Van voor je tijd, ze woont bij d'r 23 jarige moeder ergens in de slums of Venloquote:
Ik hang mijn kleren altij op aan een kledinghaakquote:Op maandag 9 februari 2009 13:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Breinaalden heeft ook niemand meer in huis natuurlijk.
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Van voor je tijd, ze woont bij d'r 23 jarige moeder ergens in de slums of Venlo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |