studeren what the fuck!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
je vroegt je echt af wat wtf was?
Mijn manier van fysiek voetballenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeer flauw ja, om me eerst af te leiden met je borsten
oh ja.. maar ik heb van die grote houten kledinghangers...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang mijn kleren altij op aan een kledinghaak
quote:
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...quote:
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Californium het volgende:
ik heb mijn kinderen gewoon naar het ziekenhuis gestuurd toen zij zwanger waren hoor... wat voor een slechte ouders zijn jullie
heeft ze iig een strak kutjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
ik heb ze niet zwanger gemaakt... dat kan ik heul niet.... het waren die negers die mij soms wat geld geven om hen uit te wonenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
Swatsnegger kon het ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf zeg jij over mijn meisje man
juniorquote:
Nee, door zichzelfquote:Op maandag 9 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die was toch niet zwanger gemaakt door een vrouw?
is ook heul natuurlijkquote:
junior??quote:
ik betaal die negers heul niet.... zij betalen mij! lezen manneke!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
junior??
En dat jij negers betaald... die van mij passen mij juist de doekoe, jij kan echt slecht hosselen zeg
wel hequote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:41 schreef Californium het volgende:
wat ook grappig was he
was dus zaterdag wezen stappen in de El Barrio he... sta bij de bar wat te drinken te bestellen komt er zo'n kerel op me af:
Hij zo: Are you from brazil?
Ikhet zal waarschijnlijk mijn typische zuid-amerikaanse huidskleur zijn die me verraadde
![]()
dus ik maar zeggen: No I'm Dutch!
Hij: Ah! where about from Germany are you from?
ik:I'm from Holland
Hij: O nice...
Ik:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]![]()
In mijn uitwisselingtijd.. vroeg een Pakistaanse of ik Frans was..
Ik: I'm from Holland, where the f..
Toen realiseerde ik me dat I'm from Holland, where the fuck you from... niet bekend was buiten Nederland..
Nog kekke picca's gemaakt?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:44 schreef Californium het volgende:
[..]
wel heof ik een drankje van m wou... nah doe maar niet... heb al besteld en voor 3 mensen.... Oh...
of hij dan wel met mij op de foto mag.... Ik had me camera bij me....
dat vond ik dan wel goed
wel leuke pics jahquote:Op maandag 9 februari 2009 13:56 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nog kekke picca's gemaakt?
Deel eens
Zij: Is it true that there are coffeeshops at Amsterdam Airportquote:
3 uur aan werkcollege achter elkaarquote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zij: Is it true that there are coffeeshops at Amsterdam Airport
Ik met een hele serieus blik
Ik: yes
Zij:really?
Ik wachtte 2 seconden met antwoorden
Ik: A Starbucks...
Ja dat is er maar eentjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:58 schreef Californium het volgende:
[..]
wel leuke pics jah
had er gister al 1 neergegooid
met een jongen en meisje waar ik mee ben wezen stappen
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is er maar eentje
[bootje modus] stuur me anders je picca's[/bootje]
leukquote:Op maandag 9 februari 2009 13:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 uur aan werkcollege achter elkaarOp maandag...
Ik mag ook eten op stagequote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Californium het volgende:
mash_ mag jij eten op stage? das wel chill denk ik jah
Psst, vergeet hyves-pagina niet!quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja dat is er maar eentje
[bootje modus] stuur me anders je picca's[/bootje]
[relmodus]Trek. Kindertjes in Afrika hebben hongerquote:Op maandag 9 februari 2009 14:09 schreef Californium het volgende:
man man man....sterf van de honger hierowaarom is de rest nog niet terug
Vroeg er ook eentje of ik naar Amsterdam mee wou om high te worden.. "we waren toch in de buurt"quote:Op maandag 9 februari 2009 14:00 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
![]()
ken je dat ook... dat als je zegt dat je uit nederland komt... dat ze vragen waar precies uit Nederland... dat ze alleen Amsterdam kennenEn er zijn mensen die denken dat je alleen coffeeshops kan vinden in Amsterdam
en daarbuiten niet
Lamste relpoging, ooit.quote:Op maandag 9 februari 2009 14:19 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[relmodus]Trek. Kindertjes in Afrika hebben honger[/relmodus]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.quote:
Ik mag eten jaquote:Op maandag 9 februari 2009 14:12 schreef Californium het volgende:
mash_ mag jij eten op stage? das wel chill denk ik jah
alsof iemand hier jou als moraalridder zou zienquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.
Ja want we nemen je hier ook allemaal zoooooo serieusquote:Op maandag 9 februari 2009 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Mag ik ook ff flauw doen..? Ik vind het zelf ook altijd een kutopmerking, daarom vermeld ik er ff bij dat ik het doe om te plagen. Anders krijg ik weer woorden als "moraalridder" naar mn kop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |