studeren what the fuck!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Californium het volgende:
[..]
je vroegt je echt af wat wtf was?
Mijn manier van fysiek voetballenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zeer flauw ja, om me eerst af te leiden met je borsten
oh ja.. maar ik heb van die grote houten kledinghangers...quote:Op maandag 9 februari 2009 13:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hang mijn kleren altij op aan een kledinghaak
quote:
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...quote:
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?quote:Op maandag 9 februari 2009 13:29 schreef Californium het volgende:
ik heb mijn kinderen gewoon naar het ziekenhuis gestuurd toen zij zwanger waren hoor... wat voor een slechte ouders zijn jullie
heeft ze iig een strak kutjequote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zal eens voor je zoeken... Mooi halfbloedje, mijn dochter is zelf ook een lekker kleurtje, beetje mokka zeg maar... Wel strak in d'r vel, maar wat wil je op je 11e he...
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
ik heb ze niet zwanger gemaakt... dat kan ik heul niet.... het waren die negers die mij soms wat geld geven om hen uit te wonenquote:Op maandag 9 februari 2009 13:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt je kinderen zwanger gemaakt en toen naar het ziekenhuis gestuurd voor een abortus?
Swatsnegger kon het ook!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
HOAX!!! Cali kan dr kinderen niet zwanger maken, want ze is een vrouw!!
quote:Op maandag 9 februari 2009 13:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wtf zeg jij over mijn meisje man
juniorquote:
Nee, door zichzelfquote:Op maandag 9 februari 2009 13:34 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Die was toch niet zwanger gemaakt door een vrouw?
is ook heul natuurlijkquote:
junior??quote:
ik betaal die negers heul niet.... zij betalen mij! lezen manneke!quote:Op maandag 9 februari 2009 13:35 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
junior??
En dat jij negers betaald... die van mij passen mij juist de doekoe, jij kan echt slecht hosselen zeg
wel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |