Verachtelijke actie weer eens van deze zelfbenoemde onrechtbestrijders. Ik mag van harte hopen dat justitie ze doet inzien dat de Nederlandse wet wel degelijk wordt gehandhaafd, en wel door de website wegens privacyschending te sluiten.quote:Adressen Nederlandse pedofielen op internet
AMSTERDAM - De namen, adresgegevens en foto's van Nederlandse pedofielen zijn vanaf vrijdagavond op een website te zien die in de Verenigde Staten wordt gemaakt.
De site is een burgerinitiatief en wordt in Amerika gemaakt om de Nederlandse privacywetgeving te omzeilen. Dat blijkt vrijdag uit een uitzending van EénVandaag.
De informatie over de pedofielen op de website wordt door slachtoffers en hun omgeving geleverd.
De site zou wel eerst controleren of het om een veroordeelde pedofiel gaat of dat hij wordt gezocht voor een seksueel misdrijf met een kind.
Website
De website stopkindersex.com is volgens EénVandaag betrokken bij de website en linkte vrijdagavond vanaf 18.00 uur door naar de Amerikaanse site.
Volgens een woordvoerder van de Nederlandse site is het nodig de adresgegevens te publiceren, omdat er anders niets tegen de pedofielen wordt ondernomen.
OM
Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie zei in de uitzending niet blij te zijn met de site omdat hierdoor burgers aan de schandpaal worden genageld.
PvdA-Kamerlid Khadija Arib heeft naar aanleiding van de uitzending vragen gesteld aan minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA). Arbib wil weten of de minister de actie goedkeurt en hoe dergelijke websites zijn aan te pakken.
Hirsch Ballin kondigde eerder aan gemeenten op de hoogte te stellen als een veroordeelde pedofiel zich in de gemeente wil vestigen.
Linkje naar bron waarin Halsema zegt de openbaarmaking van persoonsgegevens van pedofielen een goed idee te vinden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
Femke Halsema () zal tevreden zijn
Overheid of zelf benoemde vereniging lijkt me nogal een verschil, is het niet? Ga lobbyen desnoods om zo'n wet erdoor te krijgen. Maar neem niet het recht in eigen hand.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar goed in de vs, gb en italie doet de overheid het.
klopt natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Dzy het volgende:
Voor veroordeelde pedofielen is het nog een iets ander verhaal al vind ik dat ook een slechte zaak, maar als ik het goed heb begrepen komen hier ook vermeende pedofielen op terecht en dat kan echt niet. Stel even je woont in een niet zo grote plaats en je buurjongen komt erachter dat je (onterecht maar dat weet hij niet) op die site staat. Je krijgt bakstenen door je ruit, je kunt je niet meer fatsoenlijk in de supermarkt begeven, je baas verlengt je contract niet en de tijd dat je er nog wel werkt wordt je met de nek aangekeken door collega's, vrienden komen je niet meer opzoeken, want tja, pedofielen zijn toch wel het tuig van de richel. Na lang procederen heb je het eindelijk voor elkaar gekregen dat er een rectificatie op die site terecht komt maar dat lezen mensen niet, of blijven toch altijd achterdochtig (wat ook wel logisch is) en je baan ben je al kwijt. En wat hebben mensen nou echt aan die informatie?![]()
![]()
Het is echt een sport op FOK! om overal Marokkanen bij te slepen hequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef SadKingBilly het volgende:
Aan de andere kant, publiceer zo'n lijst met namen van criminele marokkaantjes, wat ze gedaan hebben en hun adresgegevens. Moet je eens kijken hoe snel er dán ingegrepen wordt.
Ach vooral bij sneue koning billy hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Het is echt een sport op FOK! om overal Marokkanen bij te slepen he
Ja inderdaad man mongool, de gemiddelde Marokkaan is inderdaad wel een stuk slechter dan de gemiddelde pedofiel. Doe even normaal man, ben je een keer in je reet geneukt door een marokkaan ofzo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef SadKingBilly het volgende:
[..]
Tsja, die staan wat mij betreft nog nét even een paar treetjes lager op de evolutieladder dan pedofielen. Over tuig van de richel gesproken
? Leg es uit wat je bedoelt lieverdquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
Femke Halsema () zal tevreden zijn
Nee hoor, ik woon alleen al mijn leven lang in een stad die geterroriseerd wordt door dit schorem. En op een gegeven moment (zeg, na een jaar of dertig) ben je ze gewoon zat. Word je behoorlijk rechts van dat tuig.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:15 schreef Dzy het volgende:
[..]
Ja inderdaad man mongool, de gemiddelde Marokkaan is inderdaad wel een stuk slechter dan de gemiddelde pedofiel. Doe even normaal man, ben je een keer in je reet geneukt door een marokkaan ofzo?
dat denk ik idd ook wel eens ja....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef DroogDok het volgende:
Die mensen van Stopkndersex doen naar mijn mening net iets teveel hun best om te lanten zien dat ze er tegen zijn.....
Makes me wonder.....
je bedoeld die professionals die een pedo weer laat terugkeren naar zijn oude huis waar hij zijn buurjongetje heeft misbruikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Voor eigen rechter spelen lijkt me nooit een goed idee. Wie zegt dat die gegevens allemaal correct zijn? Een foutje is zo gemaakt. Laat opsporing en handhaving over aan professionals.
Dat komt omdat je niet nadenkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Machiavelli. het volgende:
Ja, de kans bestaat dat er ooit eens een verkeerde op wordt gezet, maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen.
Kan dat mens niet een keer opgesloten worden, wat een hersenloos en tactloos mens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu bij RTL4 nieuws: Yvonne van Hertum aan het woord.
anderzijds kan het ook voordelig zijn dat de dader idd na een paar maanden weer vrij is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ondanks de kanttekeningen ben ik blij dat er tenminste iets gebeurt. Deze mensen zijn zwaar gestoord en hebben het vaak niet eens in de gaten of praten het goed. Het zal je kind overkomen, ik moet er niet aan denken!
Den Haag: WORDT WAKKER!!!
Ik zou zoiets ook als een legitieme vorm van eerwraak zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
anderzijds kan het ook voordelig zijn dat de dader idd na een paar maanden weer vrij is.
kun je net landbouwplastic kopen, een schep, ongebluste kalk en een zaag.
dus aan mijn kinderen komen later is niet zo verstandig
Dat is niet per se waar; in de VS verschilt dat per staat. Maar het is wel overal legaal en dus heb je in alle staten beschikking over die informatie. Ik kan precies zien wie er bij mij in de buurt is veroordeeld voor sex-gerelateerde misdrijven. Ik heb wel eens gekeken en ongeveer de helft van de veroordeelden pleegden hun misdrijf meer dan 15 jaar geleden. Persoonlijk vind ik het voor misdrijven die zo lang geleden zijn gebeurd, totale onzin omdat nog steeds openbaar te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar goed in de vs, gb en italie doet de overheid het.
feit is gewoon dat pedofielen extreem lage straffen krijgen en er nauwelijks wat aan gedaan word....
die docu van peter r de vries over die boothomo sloeg wel alles...
Tot het je eigen familie is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Beter 10 onschuldige volwassenen die ten onrechte doodgelyncht worden door een woedende menigte dan 1 onschuldig kind dat verkracht wordt. Prima initiatief!
Helaas kan ik niet opmaken of je nu sarcastisch bent of niet. Dit onderwerp kent nogal wat extreme opvattingen, nl...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Beter 10 onschuldige volwassenen die ten onrechte doodgelyncht worden door een woedende menigte dan 1 onschuldig kind dat verkracht wordt. Prima initiatief!
1 onschuldig kind is meer waard dan 10 onschuldige volwassenen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Grapje, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
En dat is 1: http://www.telegraaf.nl/b(...)tanist___.html?p=3,1
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
En dat is 1: http://www.telegraaf.nl/b(...)tanist___.html?p=3,1
Idd, laten we alle mogelijke pedo's vermoorden. Rechters, wat heb je daar nou aan, dat kunnen we zelf toch zoveel beterquote:
Doodlynchen? Bestaat er ook zoiets als iemand in leven lynchen? En, wordt er tegenwoordig ook al solo gelyncht? Wat een pleonasmen en tautologieën!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Nu, de vraag is, is hij inderdaad veroordeeld voor pedofilie, of niet? Dat hij ermee in verband wordt gebracht zegt natuurlijk niet alles. En zelfs als hij een pedofiel was, dan vind ik dit veel te ver gaan.quote:
neuh, als het echt om pedofilie is dan vind ik het niet te ver gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nu, de vraag is, is hij inderdaad veroordeeld voor pedofilie, of niet? Dat hij ermee in verband wordt gebracht zegt natuurlijk niet alles. En zelfs als hij een pedofiel was, dan vind ik dit veel te ver gaan.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:32 schreef Sloggi het volgende:
Mensen die beweren dat islamieten het land uit moeten omdat ze geen respect zouden hebben voor onze rechtsstaat zouden hier eens een kijkje moeten nemen.
En wie zegt het dat het idd om een pedofiel gaat? En wie zegt dat hij zich aan een kind heeft vergrepen? Ik lees nergens wie de mogelijke slachtoffers zijn. En waar wil jij de grens trekken? Wanneer mag ik iemand vermoorden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
neuh, als het echt om pedofilie is dan vind ik het niet te ver gaan.
die lui traumatiseren een kind en een gezin ook willens en wetens.
moet je de gevolgen van je daad ook accepteren, daarvoor zijn ze per slotte volwassen
Het punt is nu juist dat het absoluut NIET zeker is. Dat mens speelt volledig eigen rechter en bestempeld mensen op eigen initiatief tot pedo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
moet je de gevolgen van je daad ook accepteren, daarvoor zijn ze per slotte volwassen
en een rechter dan...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:38 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Het punt is nu juist dat het absoluut NIET zeker is. Dat mens speelt volledig eigen rechter en bestempeld mensen op eigen initiatief tot pedo.
Wacht maar tot jouw naam op die site staat.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Wordt hoog tijd dat deze luitjes aan de schandpaal worden genageld. Een deel van die lui zal wel onschuldig zijn, maar dat moet je er bij nemen als je in een samenleving wil leven waar ze niet aan je kinderen zitten klooien.
Een rechter is ertoe bevoegd om mensen conform de wet al dan niet te veroordelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
en een rechter dan...
stel dat het in dit geval een slachtoffer van hem was die wraak komt nemen...
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Wordt hoog tijd dat deze luitjes aan de schandpaal worden genageld. Een deel van die lui zal wel onschuldig zijn, maar dat moet je er bij nemen als je in een samenleving wil leven waar ze niet aan je kinderen zitten klooien.
Obvious troll is obvious.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef DeGroeneRidder het volgende:
Hiermee zeg je eigenlijk hetzelfde als Ouderejongere , alleen dan andersom.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
1 onschuldig kind is meer waard dan 10 onschuldige volwassenen?![]()
Sorry hoor, maar liever 10 pedo's die niet op de site staan dan 1 onschuldige die er wel tussen staat. Gelukkig werkt onze rechtstaat ook zo.
Saviour, zal ik jou eens wat zeggenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een rechter is ertoe bevoegd om mensen conform de wet al dan niet te veroordelen.
Dat stuk verdriet achter deze site handelt als burger - met geen enkel geldig mandaat - en meent maar te kunnen doen wat ze wilt
de persoon achter deze site is idd niet geestelijk in orde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:43 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een rechter is ertoe bevoegd om mensen conform de wet al dan niet te veroordelen.
Dat stuk verdriet achter deze site handelt als burger - met geen enkel geldig mandaat - en meent maar te kunnen doen wat ze wilt
Hetzelfde maar dan andersom? Ik zie toch wel een heel verschil tussen de wenselijkheid dat 10 onschuldige mensen die worden vermoord en de onwenselijkheid dat een onschuldige door zo'n site voor pedo wordt uitgemaakt. Wat ik zeg komt neer op hoe ons rechtssysteem werkt, namelijk dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, iets waar de rechter over gaat. Dus je wilt zeggen dat onze rechtsstaat hetzelfde is als wat Ouderejongere zegt, maar dan andersom? Ik noem het gewoon het tegenovergestelde.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:52 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Hiermee zeg je eigenlijk hetzelfde als Ouderejongere , alleen dan andersom.
Sorrie maar zoals ik het las kwam het op mij over dat het minder erg is als 1 kind wordt verkracht dan dat er 1 onschuldige op zo een site staatquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hetzelfde maar dan andersom? Ik zie toch wel een heel verschil tussen de wenselijkheid van 10 onschuldige mensen die worden vermoord en de onwenselijkheid dat een onschuldige door zo'n site voor pedo wordt uitgemaakt. Wat ik zeg komt neer op hoe ons rechtssysteem werkt, namelijk dat je onschuldig bent tot het tegendeel is bewezen, iets waar de rechter over gaat. Dus je wilt zeggen dat onze rechtsstaat hetzelfde is als wat Ouderejongere zegt, maar dan andersom? Ik noem het gewoon het tegenovergestelde.
Tja, tot jij er zelf verkeerd op wordt gezet...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Machiavelli. het volgende:
Dit werd tijd, eindelijk krijgen die pedo's wat ze verdienen: publieke schande. Ja, de kans bestaat dat er ooit eens een verkeerde op wordt gezet, maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen. Top werk daar in Amerika!
Lees nog een keer en wijs aan waar ik zeg dat ik liever 1 kind verkracht zie worden dan 1 onschuldige op zo'n site zie staan:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:01 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Sorrie maar zoals ik het las kwam het op mij over dat het minder erg is als 1 kind wordt verkracht dan dat er 1 onschuldige op zo een site staat. Kan zijn dat ik het totaal verkeerd heb geinterpreteerd.
Wat je nu omschrijft begreep ik er niet uit in ieder geval.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
1 onschuldig kind is meer waard dan 10 onschuldige volwassenen?![]()
Sorry hoor, maar liever 10 pedo's die niet op de site staan dan 1 onschuldige die er wel tussen staat. Gelukkig werkt onze rechtstaat ook zo.
Het moest ooit eens gebeurenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Saviour, zal ik jou eens wat zeggen
WE ZIJN HET EENS![]()
![]()
Lees nog eens mijn voorgaande post doorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Lees nog een keer en wijs aan waar ik zeg dat ik liever 1 kind verkracht zie worden dan 1 onschuldige op zo'n site zie staan:
[..]
Ok, ok, excuses aanvaardquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:06 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Lees nog eens mijn voorgaande post doorMoet je tien miljoen keer excuses ?
Werkt dat?quote:
En voor wie moet dat precies allemaal gelden?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef thestoryofus2009 het volgende:
-chemische castratie
-gpsband
-plaatsen in een buurt met weinig kinderen
-verbieden om naar kinderrijke plaatsen te gaan of met kinderen te werken
-hele zware straffen zodat het tuig iig heel lang van de straat is.
maar liever zie ik die sick bastards nooit meer in de samenleving terugkeren maar dat is helemaal een utopie...
de rest moet haalbaar zijn
Ja, iedereen die foto's maakt van spelende kinderen in het park bv.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:54 schreef thestoryofus2009 het volgende:
ik denk dat behoorlijk wat kerels nu aan het zweten zijn en aan het f5-en
quote:Marcel woonde voor dat hij naar Landgraaf verhuisde in Heerlen. Daar was hij niet welkom meer, en vluchtte naar Landgraaf.
Mannen die voorkeur hebben voor jongen kindertjes dat moet je nu toch al duidelijk zijn na duizenden topics over pedofielen toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef SCH het volgende:
[..]
En voor wie moet dat precies allemaal gelden?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Mannen die voorkeur hebben voor jongen kindertjes dat moet je nu toch al duidelijk zijn na duizenden topics over pedofielen toch?
Ze moeten hun met naalden in de zaadballen prikken en hun leuter halveren!
Jaja...jawel!
Waarom schrik je nu toch zo?
Nou?
Nee hoor gewoon keihard prikken meteen al!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Bedoel je niet: als ze die voorkeur in de praktijk brengen door sexuele handelingen?
Oogkleppen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik zou je oogkleppen af zetten als ik jou was.
Dit is dus zo'n typische reactie. In het geval van kinderen verliezen sommigen nogal eens het vermogen tot rationeel denken en neemt pure emotie het over. Alles moet en mag maar, "want de kinderen....!"quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:11 schreef zhe-devilll het volgende:
Mannen die voorkeur hebben voor jongen kindertjes dat moet je nu toch al duidelijk zijn na duizenden topics over pedofielen toch?
Ze moeten hun met naalden in de zaadballen prikken en hun leuter halveren!
Jaja...jawel!
Waarom schrik je nu toch zo?
Nou?
Ja en?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dit is dus zo'n typische reactie. In het geval van kinderen verliezen sommigen nogal eens het vermogen tot rationeel denken en neemt pure emotie het over. Alles moet en mag maar, "want de kinderen....!"
Ben je echt zo kortzichtig dat iedereen die kinderen heeft alles geoorloofd vind en daarmee denkt zijn kind te beschermen?quote:
lees zijn post nog eens...quote:
Als je hier serieus in bent, valt er met jou op dit punt dus geen zinnige discussie te voeren. Je ontsteekt in een pure emotionele tirade, waarbij al het zinnige compleet ondergesneeuwd raakt.quote:
Precies. Het is dezelfde gedachte dat hoe minder privacy en meer controle automatisch zal leiden tot meer veiligheid.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
Alsof kinderen niet veilig kunnen spelen op straat in Nederland omdat op iedere hoek een pedofiel op de loer ligt
Het is juist gevaarlijker dat mensen hun kinderen zo bang maken, daar krijg je angstige en ongelukkige kinderen van.
Haal adem man.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Oogkleppen?
Ik? Voor wat, dat tolerantie beleid hier in dit land?
Waar kinderen in feite en dus in principe niet eens meer veilig kunnen spelen op straat?
Heel fijn.
Open jij je ogen maar eens goed dan.
Hoezo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ben je echt zo kortzichtig dat iedereen die kinderen heeft alles geoorloofd vind en daarmee denkt zijn kind te beschermen?
Wat wel weer verklaart waarom je het een goed initiatief vind. Het smerigst vind ik dat er een insinuatie inzit dat iedereen die tegen de site is wel pedofiele trekjes zou hebben.
Ja ik ook in jouw geval!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ik hoop dat het de drank is, eerlijk gezegd.
iedereen hier begrijpt het, maar jij niet.quote:
Het gevaar in ons land is, dat er dus inderdaad op elke hoek van de straat een pedo kan wonen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:16 schreef SCH het volgende:
Alsof kinderen niet veilig kunnen spelen op straat in Nederland omdat op iedere hoek een pedofiel op de loer ligt
Het is juist gevaarlijker dat mensen hun kinderen zo bang maken, daar krijg je angstige en ongelukkige kinderen van.
Zinnigheid inzake pedofilie?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Als je hier serieus in bent, valt er met jou op dit punt dus geen zinnige discussie te voeren. Je ontsteekt in een pure emotionele tirade, waarbij al het zinnige compleet ondergesneeuwd raakt.
Ik zie jouw idd wel iemand aanmelden op die lijst eerlijk gezegt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zinnigheid inzake pedofilie?
Lekker brainwash heb jij ondergaan zeg...of..oh nee dat mag ik niet zeggen uiteraard.
Een site zoals deze is niet het juiste antwoord. Het is een compleet buitengerechtelijke privacyschendende schandpaal, met geen enkele verificatie van de daarop gedane beschuldigingen. Het is maar al te makkelijk voor een wraakbeluste vrouw om een ex aan te melden. En hop, een compleet leven is verpest en mogelijk zelfs in gevaar gebracht.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Het gevaar in ons land is, dat er dus inderdaad op elke hoek van de straat een pedo kan wonen!
Niemand die het mag weten, ja pas als men in de krant leest, als het al te laat is en de pedo, oh god arme ziel weer mag verhuizen naar een nieuwe plaats, en een geheime identiteit krijgt van de overheid, en zelfs een baantje bij de kinderopvang...
Tuurlijk joh, be blind and stay it..tot het een naaste overkomt, dan jank jij het hardst waarschijnlijk.
Maar zoveel inzicht bezit jij helaas niet.
En waarom helpt het dan precies om een website te beginnen waarop je mogeljk namen zet van mensen die niet veroordeeld zijn? Met het idee: als heel Nederland erop staat weten we tenminste datw e voor iedereen moeten uitkijken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
Het gevaar in ons land is, dat er dus inderdaad op elke hoek van de straat een pedo kan wonen!
Niemand die het mag weten, ja pas als men in de krant leest, als het al te laat is en de pedo, oh god arme ziel weer mag verhuizen naar een nieuwe plaats, en een geheime identiteit krijgt van de overheid, en zelfs een baantje bij de kinderopvang...
Tuurlijk joh, be blind and stay it..tot het een naaste overkomt, dan jank jij het hardst waarschijnlijk.
- edit -quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Toch maar een poging om je psychotische brein door te dringen.. Je weet dat het overgrote deel van kindermisbruik binnen de familie voorkomt, en niet door die enge man op de hoek ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:20 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Ogen dicht doen, maar pas op, dan pakt de pedofiel je van achteren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Kan ik een topic op onzichtbaar zetten aub?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Want je wordt geconfronteerd met feitelijke en inhoudelijke posts en je beseft dat je zelf enkel verder kunt ontsteken in je emotionele tirade die van alle redelijkheid is ontdaan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
wat is het beste dan voor de kinderen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:24 schreef SCH het volgende:
[..]
- edit - Veel schreeuwen en schelden maar niet even rustig nadenken over wat echt het beste is voor kinderen.
Wat minder hysterisch doen ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat is het beste dan voor de kinderen?
NEE!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Om ze niet met angst en paniek op te laten groeien en ze voor te spiegelen alsof overal gevaar dreigt. Dat is namelijk niet zo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:27 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
wat is het beste dan voor de kinderen?
juist wel. Hier beslist niet een 1 of andere dorpsgek met een bepaalde website over de vrijheid van een ander.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:22 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Zinnigheid inzake pedofilie?
Lekker brainwash heb jij ondergaan zeg...of..oh nee dat mag ik niet zeggen uiteraard.
Het tweede wonder in dit topic. Ik ben het eens met SCH.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Om ze niet met angst en paniek op te laten groeien en ze voor te spiegelen alsof overal gevaar dreigt. Dat is namelijk niet zo.
Net doen of iets er niet is. Kan je dan voor jezelf zeggen dat je wel gelijk hebt? Beetje kritiek en het moet gelijk onzichtbaar. Je vind een samenleving op basis van willekeurig veroordelingen door een willekeurig persoon wél veilig voor een kind? Nooit aan gedacht dat je eigen kind volledig kapot gemaakt kan worden door de willekeur van een ander. Ook dáár moet je je kind tegen beschermen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
Dat zag je ook na dat drama bij die creche in Belgie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:35 schreef Jalu het volgende:
[..]
Het tweede wonder in dit topic. Ik ben het eens met SCH.
Het is inderdaad wel opvallend dat bij sommige mensen elke vorm van ratio verdwijnt als het om dit onderwerp gaat. Ik bedoel: stellen dat het niet zo erg is dat er een onschuldige op zo'n site komt te staan omdat dat minder erg is dan dat er een kind wordt verkracht. Ik vraag me dat namelijk af, ik denk dat het misschien wel evenveel schade aan kan richten aan het slachtoffer van die valse beschuldiging.
Bedoel je voor One_of_the_few? Ik denk dat je dan zijn punt niet helemaal begrijptquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Alu-hoedjes zijn nu in de aanbieding bij Albert Heijn. Of gratis bij 1500 Airmiles. Wees snel, want op is op!
?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:47 schreef HugoChavez het volgende:
[..]
Alu-hoedjes zijn nu in de aanbieding bij Albert Heijn. Of gratis bij 1500 Airmiles. Wees snel, want op is op!
dankquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bedoel je voor One_of_the_few? Ik denk dat je dan zijn punt niet helemaal begrijptdie aluminium hoedjes zijn meer wat voor de mensen die alles op alles zetten om ' de kinderen' te redden tegen de o zo gevaarlijke maatschappij.
Wat heb jij te zoeken op die site dan?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:04 schreef Netsplitter het volgende:-edit-.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Dzy het volgende:Ik hoop dat ze de eigenaren van deze website het gevang in tiefen, er zijn al meerdere malen fouten gemaakt met (onterecht dus) personen erop plaatsen. Deze gedupeerde mensen zullen altijd raar aangekeken worden ook al zouden er eventuele rectificaties komen. Want, "waar rook is is vuur". Verachtelijke praktijken.
’’quote:‘Ik kon niet zo goed hoogte van hem krijgen’
MAARTENSDIJK - Beetje vreemde snuiter was Paul Schaap, de om het leven gekomen Maartensdijker wel, zegt Marie van Hattum.
Meerdere keren per week at hij een hapje mee met haar gezin. ,,Het was op zijn manier een aparte man. Ik kon niet zo goed hoogte van hem krijgen.’’
Schaap was vrijgezel en had geen werk. Een nachtmens, altijd surfend op het internet. ,,Schaap was anders. Hij was bijvoorbeeld altijd met de satan bezig. Veel ringen aan de vingers, armbandjes met enge dingen en op de mat bij zijn voordeur stond: welkom in de hel. Ik trok er me niet veel van aan, maar vreemd was het wel.’’
De regen komt donderdagmiddag met bakken uit de hemel als in de Tuinlaan, waar Schaap sinds een half jaar woonde, agenten van deur tot deur gaan. In het doodlopende straatje aan de rand van Maartensdijk, met koop- en huurwoningen, staat aan het eind een politiewagen dwars over de weg. De recherche is nog volop bezig, een auto van het Nederlands Forensisch Instituut mag wel passeren.
Dat de dood van Schaap het gesprek van de dag is op het dorpsplein en bij de bakker, mag geen verrassing heten. ,,Het zingt het hele dorp door,’’ aldus dorpshistoricus Koos Kolenbrander. ,,We hebben hier namelijk niet elke dag een dooie.’’
Kolenbrander woont 62 jaar in Maartensdijk, maar zo’n akkefietje als dit, kan hij zich niet herinneren. Hij kende Paul Schaap. Met hem leek niks mis. ,,Ik sprak hem heel soms. Hij was erg op zichzelf en had weinig contact met mensen.’’
Maar hij schoof wel al jarenlang met regelmaat aan voor een warme hap bij Marie van Hattum en haar man aan de Dorpsstraat. Ook hielp zij hem op donderdag met het huishouden. ,,Dat hoeft dus vandaag niet meer.’’
Haar man en zoons stonden Schaap vooral voor technische klussen terzijde. ,,Hij had twee linkerhanden en dus vaak hulp nodig. Met de mannen klikte het wel. Maar ik was niet heel dik met hem. ’’
Ze weet niet hoe Schaap z’n dagen doorbracht. Vaste prik was in ieder geval de sportschool in Bilthoven. ,,Daar deed hij drie keer per week aan fitness, want hij moest afvallen. En dan meteen meer dan twee uur per keer.’’
Van zijn vermeend pedofiel zijn, heeft ze daadwerkelijk weinig gemerkt. ,,Maar toen er bij ons een keer blote vrouwen op de pc te zien waren, zei hij: daar word ik niet opgewonden van, ik val op jonge jongens. Hij zei er trouwens meteen bij dat hij ze niks zou doe, alleen maar knuffelen.’’
Een lieverdje was Schaap zeker niet. Zo stond hij al eens voor de rechter omdat hij - op zijn vorige adres aan de Industrieweg - met een bijl op de voordeur van de bovenbuurvrouw had staan meppen. Met daarbij, zo blijkt uit de dagvaarding, de mededeling: kankerwijf, ik krijg jullie nog wel.
Ook op de Tuinlaan was het niet allemaal koek en ei, vertellen omwonenden. Met zijn directe buurvrouw had hij bonje over het lawaai van haar honden. Eenzelfde kwestie speelde op de Industrieweg.
Toch had hij het naar z’n zin aan de Tuinlaan, zegt Marie van Hattum. ,,Hij wilde er tot z’n dood blijven wonen.
quote:Pedojagers zaten Schaap op de hielen
Door HANS VAN DEN HAM en RAYMOND BOERE
UTRECHT - De vermoedelijk vermoorde Maartensdijker Paul Schaap (52) was al jaren verwikkeld in een strijd met pedojagers.
De politie heeft gisteravond het dode lichaam van een man aangetroffen in een woning aan de Tuinlaan in Maartensdijk. FOTO ANEO KONING
De site Stopkindersex.com zat hem continue op de hielen omdat hij pedofiel zou zijn. Hijzelf liet geen mogelijkheid onbenut om de site in een kwaad daglicht te stellen..
Schaap werd dinsdagavond dood gevonden in zijn woning. Agenten vonden het lichaam van de man nadat buurtbewoners sinds zondagavond niets meer van hem hadden vernomen. Hoe de man precies om het leven is gekomen, is nog niet duidelijk. De politie houdt rekening met een misdrijf omdat hij onder verdachte omstandigheden is gevonden, maar sluit niets uit zolang er nog geen sectie is verricht. Dat gebeurt vrijdag.
Pedojagers voeren al jaren een hetze tegen Schaap. Op de website Stopkindersex.com betichten ze hem ervan dat hij onder diverse pseudoniemen actief zou zijn kinderpornosites. Schaap liet zich de verdachtmakingen op zijn beurt niet zomaar welgevallen. Zo zou hij 5000 euro beloning hebben uitgeloofd om achter het adres te komen van voormalig actief lid van de site Stopkindersex.comYvonne van Hertum.
De vrouw deed hiervan vorig jaar april aangifte. Volgens Van Hertum had ze voorkomen dat hij de website Satantische Vrijheidspartij kon registreren.
De liefde voor de duivel speelde volgens buurtbewoners een grote rol in het leven Schaap. Zo had hij voor het raam een bordje met 666 staan, een verwijzing naar de duivel. Op de deurmat stond: welkom in de hel en op de bumper van zijn auto stond Satanistische Partij Nederland geplakt.
In welk jaar was een kind ooit wél veiligquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
Ik? Voor wat, dat tolerantie beleid hier in dit land?
Waar kinderen in feite en dus in principe niet eens meer veilig kunnen spelen op straat?
Heel fijn.
=
Dit lees ik als ik www.stopkindersex.nl intikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:45 schreef HugoChavez het volgende:
Is die Yvonne-site een HOAX of zo?![]()
![]()
Er staan 9 mensen op en die zijn toch al overal bekend. Tsjee, onze fappende Ad hebben ze opgespoord.Nou da's moeilijk hoor, iedereen met een PC, internet en een zoekmachine kan dit doen.
![]()
Lijkt de film Fitna wel, ook al van dat bagger knip- en plakwerk.
Shit man, zelfs mijn vriendinnetje van 9 kan dit in elkaar zetten.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Gerelateerde searches
Gay Dating
Lesbian Dating
Seks
Privecam
Postcode Pedofielen
Pedofielen
Adult Films
Filmpje
Adult Movie
Lijst Met Postcodes
Sex
Yvonne Van Hertum
Zoeken
Gesponsorde lijsten
Natte vrouwen zoeken jou
voor ongeremde seksontmoetingen Neem nu gratis contact op
www.SMS-Contacten.nl
Juegos online para adultos
Relax and Watch a Video! 100% Free
peeplo.com/Video
Aangezien iedereen iedereen kan aanmelden als pedo zijnde en ik het leuk vind om in de stad bv mensen te fotograferen, dus ook kinderen hoop ik niet dat een doorgeslagen hormoonbom mij erop aanmeldt.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:17 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Wat heb jij te zoeken op die site dan?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:18 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Haal adem man.
Tering.
De helft van de mensen die op die lijst staat zijn niet veroordeeld.
Dus voor het zelfde geldt zijn ze er in geluist.
Ze hebben dus al een veroordeling voor het een en ander achter de rug .quote:veroordeelde zedendelinquenten
http://www.stopkindersex.webs.com/quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dit lees ik als ik www.stopkindersex.nl intik
[..]
Hoe komt het volgens jou danquote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:15 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Heb jij een dochter????
Nee dus, dat is wel duidelijk. Heb jij een goed empathisch vermogen? Nee ook al niet goh...
hoe zou dat toch komen..joh?
Maar het zou vreemd zijn om het stukje veroordeling door de rechtstaat wel te gebruiken, maar de rest dan selectief naast je te zetten omdat je dat stukje rechtstaat even niet kan gebruiken.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:32 schreef Loedertje het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben dus al een veroordeling voor het een en ander achter de rug .
Daar zie ik foto's van reeds eerder veroordeelden veroordeelde zedendelinquenten Misschien hebben ze inmiddels veel baat bij een chemische castratie en oefenen ze hun voorkeur niet meer actief uit in de praktijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
http://www.stopkindersex.webs.com/
Ik zie niet bij alle foto's staan dat ze veroordeeld zijn.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:36 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Daar zie ik foto's van reeds eerder veroordeelden veroordeelde zedendelinquenten Misschien hebben ze inmiddels veel baat bij een chemische castratie en oefenen ze hun voorkeur niet meer actief uit in de praktijk.
In die baco drinkende 20/7 oma d'r ogen is niets vreemd. Ze verzint een autobiografisch boek over zichtzelf waarbij ze complete hoofdstukken van een ander boek volledig citeerde.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Maar het zou vreemd zijn om het stukje veroordeling door de rechtstaat wel te gebruiken, maar de rest dan selectief naast je te zetten omdat je dat stukje rechtstaat even niet kan gebruiken.
Eh nee, die bedoelde ik niet. Ik reageerde op iemand anders. Sorry, verkeerde quote.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Bedoel je voor One_of_the_few? Ik denk dat je dan zijn punt niet helemaal begrijptdie aluminium hoedjes zijn meer wat voor de mensen die alles op alles zetten om ' de kinderen' te redden tegen de o zo gevaarlijke maatschappij.
Misschien moet ze het een religie noemen. Dan hebben mensen ineens respect. Want dat moet dan ineens ofzo.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:38 schreef Loedertje het volgende:
[..]
In die baco drinkende 20/7 oma d'r ogen is niets vreemd. Ze verzint een autobiografisch boek over zichtzelf waarbij ze complete hoofdstukken van een ander boek volledig citeerde.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:39 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Misschien moet ze het een religie noemen. Dan hebben mensen ineens respect. Want dat moet dan ineens ofzo.
Nooit gedacht, maar ik ben het met je eens. Dit vat het allemaal wel samen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:58 schreef bijdehand het volgende:
Omg... je adres zal er maar bijstaan terwijl je niets gedaan hebt!
het zou er niet om moeten gaan wat het gevaarlijkst is om dat dan te verbieden en het andere te gedogen want geval A is erger. Dat is wel een sfeer dat de website creert. Je moet beide aanpakken. Nu lijkt het net dat voor eigen rechter moeten kunnen want je pakt iets heel ergs aan. Maar dat is niet de criteria.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:59 schreef Lundegaard het volgende:
De getoonde foto`s zullen ongetwijfeld na double and triple checks geplaatst worden. Daar zullen ze niet 'nat op gaan'. Maar daar gaat het ook niet om.
Feit blijft dat het internettend- tokkievolk niet de bevoegdheid mag hebben om zo`n site in elkaar te zetten.
Pedo`s mogen van mij part allemaal hersenkanker krijgen maar zo`n Yvonne is vele malen gevaarlijker dan een kinderneukert.
En wat als jouw vader, moeder, broer of zus één van die tien onschuldige volwassenen is? Kraam je dan ook nog dit soort verwerpelijke onzin uit?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Waarom iedere keer allemaal familieleden? In wie kun je je nou beter verplaatsen dan in jezelf?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:18 schreef Elfletterig het volgende:
En wat als jouw vader, moeder, broer of zus jijzelf één van die tien onschuldige volwassenen is? Kraam je dan ook nog dit soort verwerpelijke onzin uit?
Eh, nou het checken van de feiten was nou niet één van de sterkste kanten van onze lieftallige en schone Yvonne van Hertum...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:59 schreef Lundegaard het volgende:
De getoonde foto`s zullen ongetwijfeld na double and triple checks geplaatst worden. Daar zullen ze niet 'nat op gaan'. Maar daar gaat het ook niet om.
Feit blijft dat het internettend- tokkievolk niet de bevoegdheid mag hebben om zo`n site in elkaar te zetten.
Pedo`s mogen van mij part allemaal hersenkanker krijgen maar zo`n Yvonne is vele malen gevaarlijker dan een kinderneukert.
En was als iemand door een verwisseling of een fout adres ten onrechte op zo'n lijst staat? En het gezin van diegene wordt bestookt door één of andere pedojager of een gedupeerde ouder die eigen rechter meent te moeten spelen? Zoiets kan een gezin niet traumatiseren? Gaan degenen die daartegen in de aanval gaan dan ook de gevolgen accepteren? Wat wil je, complete anarchie ofzo? Want dat is waar jouw scenario uiteindelijk op uitdraait.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:33 schreef thestoryofus2009 het volgende:
Iemand die zelf (dood)gelyncht is, kraamt doorgaans niet zo veel meer uit...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:22 schreef r_one het volgende:
Waarom iedere keer allemaal familieleden? In wie kun je je nou beter verplaatsen dan in jezelf?
Mevrouw van Hertum beweert geen eigenaar meer te zijn van haar website. En daarom mag ze nu alles wat God (en de wetgever) verboden heeft, onder het mom van "Daar kan ik toch niks aan doen?!"quote:Op zaterdag 7 februari 2009 00:54 schreef Yildiz het volgende:
Wie is Yvonne van Hertum met haar website om deze gegevens even online te zetten, vrouwe Justitia zelve? Ik betwijfel het.
Ja dat is dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:24 schreef Elfletterig het volgende:
Iemand die zelf (dood)gelyncht is, kraamt doorgaans niet zo veel meer uit...
"Ja maar onze kinderen ...bladiebla ... beschermen ... ... bladiebla .... vuile pedo's ... bladiebla ...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
En was als iemand door een verwisseling of een fout adres ten onrechte op zo'n lijst staat? En het gezin van diegene wordt bestookt door één of andere pedojager of een gedupeerde ouder die eigen rechter meent te moeten spelen? Zoiets kan een gezin niet traumatiseren? Gaan degenen die daartegen in de aanval gaan dan ook de gevolgen accepteren? Wat wil je, complete anarchie ofzo? Want dat is waar jouw scenario uiteindelijk op uitdraait.
In dat licht bezien krijgt de opmerking "Wacht maar tot je zelf kinderen hebtquote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:50 schreef ethiraseth het volgende:
De meeste daders plegen hun pedosexuele handelingen binnen de eigen familie- en kennisenkring. Wat dat betreft moeten al die schreeuwende mensen hier die dit toejuichen zich eens drukker gaan maken om hun eigen vader, ooms, opa's en vrienden dan om al die enge pedo's op de hoek van de straat.
Die loopt vandaag of morgen echt wel tegen een ongenadig pak rammel aan.quote:
Een beetje als een priester die een oorlog verklaart of jonge jongetjes 'mee naar achteren neemt' inderdaad.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:16 schreef Isegrim het volgende:
Je zou het bijna hopen.
Ze is volgens mij ook te dom om te poepen. Al haar teksten stikken van de fouten en haar 'argumentatie' gaat helemaal nergens over.
Dit is nou precies zo'n type waarvan het me niet zou verbazen als op enig moment uitkomt dat ze zelf smerige dingen met haar kinderen heeft uitgespookt ofzo.
Zelfs een FP'er heeft nog wat nuttigers te doen idd...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 09:21 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb sowieso altijd veel moeite met mensen die van haat en wraakzucht een levenswijze maken. Dan moet er iets goed mis zijn in je hoofd.
Wie? Jij? Of Isegrim?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:20 schreef Yildiz het volgende:
FOK!FrontPage-user.
Op de FP zie ik geregeld haat en wraakzucht voorbij komen, maar zelfs die mensen hebben volgens mij wat beters te doen...quote:
Ach soo. Ja.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:29 schreef Yildiz het volgende:
Op de FP zie ik geregeld haat en wraakzucht voorbij komen, maar zelfs die mensen hebben volgens mij wat beters te doen...
Of het werkt is niet eens relevant, de regering die dat als strafmaatregel invoert verdient het om omvergeworpen te worden in een staatsgreep. De onschendbaarheid van het menselijk lichaam is absoluut. Een staat die mensen bij wijze van straf een medische behandeling laat ondergaan kan niet bestaan in een vrij land.quote:
quote:Een woordvoerder van minister Ernst Hirsch Ballin (Justitie) noemt ''deze vorm van naming en shaming zeer onwenselijk''. Hij wijst op risico's voor betrokken personen en hun succesvolle resocialisatie.
Het is naar zijn zeggen ook de vraag of het publiceren van deze gegevens wel mag. Mogelijk is hier sprake van schending van de privacywetgeving.
Volgens de zegsman kunnen betrokkenen naar de rechter stappen om te eisen dat hun gegevens van de site worden gehaald.
Bron
En wie is er eigenlijk pedofiel? De kinderverkrachter, of ook de buurman die 10 jaar geleden met zijn dronken hoofd een 13-jarige in de bijna rijpe tieten heeft geknepen? Dat mag ook niet, maar dat lijkt me geen reden om de naburige speelplaats te ontruimen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 01:23 schreef Elfletterig het volgende:
En was als iemand door een verwisseling of een fout adres ten onrechte op zo'n lijst staat? En het gezin van diegene wordt bestookt door één of andere pedojager of een gedupeerde ouder die eigen rechter meent te moeten spelen? Zoiets kan een gezin niet traumatiseren? Gaan degenen die daartegen in de aanval gaan dan ook de gevolgen accepteren? Wat wil je, complete anarchie ofzo? Want dat is waar jouw scenario uiteindelijk op uitdraait.
Nou kom maar opquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Oe ze hebben nu ook een forum zie ik. Handig voor NSB praktijken, wie zal ik even gaan beschuldigen...
daar heb je natuurlijk ook gelijk in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 23:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Om ze niet met angst en paniek op te laten groeien en ze voor te spiegelen alsof overal gevaar dreigt. Dat is namelijk niet zo.
Het beste voor kinderen is om pedofielen niet op te jagen want dan hebben ze niks meer te verliezen en zijn ze pas echt gevaarlijk. Het beste is om ze hulp te bieden bij hun geaardheid/afwijking en ze te helpen om hun mogelijke seksuele behoefte te onderdrukken - en ze verder zonodig te monitoren, zoals bv. burgemeester Wolfsen in Utrecht nu heeft voorgesteld.
bronquote:Bestuurder pedopartij doet aangifte om website
Uitgegeven: 7 februari 2009 16:30
Laatst gewijzigd: 7 februari 2009 16:30
HAARLEM - Penningmeester Ad van den Berg van de Partij voor Naastenliefde, Vrijheid en Diversiteit (PNVD), in de volksmond pedopartij genoemd, heeft zaterdag aangifte gedaan tegen de mensen achter de website stopkindersex.
Dat heeft de PNVD laten weten, de politie bevestigde de aangifte.
Volgens de politie heeft Van den Berg aangifte gedaan wegens schending van de privacy, aantasting van de leefomgeving, bedreiging en het aanzetten tot haat.
Stop Kindersex
Vrijdag werd bekend dat de Stichting Stop Kindersex een website in de lucht heeft met daarop foto's, namen en adressen van Nederlandse pedofielen. Door de site in de VS te maken, meent de stichting de Nederlandse privacywetgeving te omzeilen.
quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef Re het volgende:
het is wachten totdat Yvonne v. H. in het openbaar (zeg via een vandaag) FOK! gaat beschuldigen voor het opkomen voor pedofielen
Ja, want als je vindt dat pedofielen ook mensenrechten hebben, dan ben je een pedovriendje.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:33 schreef Re het volgende:
het is wachten totdat Yvonne v. H. in het openbaar (zeg via een vandaag) FOK! gaat beschuldigen voor het opkomen voor pedofielen
bronquote:De beruchte veroordeelde Amsterdamse pedofiel Joep M. blijkt de afgelopen dagen in Diever te hebben gebivakkeerd. Hij verbleef in het huis van zijn moeder, pal naast een peuterspeelzaal. Volgens de Amsterdamse politie is Joep M. zo gevaarlijk dat hij in de hoofdstad hinderlijk gevolgd wordt. Dat is een maatregel die tot nu toe eigenlijk wordt genomen tegen mensen die verdacht worden van terroristische sympathiën. De politie heeft dinsdagochtend met de man gesproken. Die is daarna uit Diever vertrokken.
quote:'Dode Maartensdijk Satanist en mogelijk pedofiel' door Pieter Buss
MAARTENSDIJK, vrijdag - Paul Schaap, de aanhanger van de Satanistische Vrijheidspartij die woensdagavond dood werd gevonden in zijn huis in het dorp Maartensdijk (gemeente De Bilt) en vermoedelijk is vermoord, wordt vanuit diverse kanten in verband gebracht met pedofilie.
Gesprekken met buurtbewoners van zowel zijn nieuwe als zijn voormalige adres en research op internet geven een beeld op van een bijzonder omstreden man, die als aanhanger van het satanisme niet alleen de duivel liefhad, maar ook pedofilie goedkeurde.
Op de website stopkindersex is Schaap, een man van een jaar of zestig getooid met baard en paardenstaart en naar verluidt homoseksueel, een gezocht man. Hij wordt daar een eersteklas pedo genoemd. Onder pseudoniemen als Azazel, Satan666 en Freedom zou het slachtoffer zich op diverse kinderpornoforums hebben begeven. ’s Nachts zat hij urenlang aan het computerbeeldscherm gekluisterd, overdag zaten de gordijnen dicht.
Bewoners aan de Industrieweg kennen zijn reputatie. Hier heeft Schaap tot juni vorig jaar gewoond, genietend van zijn uitkering. Een boef met wie niet te praten viel, wordt hij genoemd, een gevaarlijke klant ook. En een viezerik. ,,Onze kinderen hebben hem gezien toen hij zich voor het raam stond te bevredigen’’, zegt een stel. Ook verhalen ze over de tieners ‘van beschermd wonen’ die wel eens naar binnen gingen bij Paul. Het wantrouwen was groot, ‘maar gemeente en politie zei ons dat ze hem op heterdaad moesten betrappen en verder niets konden doen’.
Opvallend vinden de bewoners het dat zowel dinsdag als die week ervoor twee keer is ingebroken in de voormalige woning van Schaap. ,,Eigenaardig dat hij zo kort daarop wordt omgelegd’’, vindt de vrouw des huizes. ,,Het moet iemand zijn die wraak wilde nemen, of een persoon uit z’n vriendjeskring’’, vult haar man aan. Zelfs in het plaatselijke verzorgingscentrum Dijckstate is de dood van Schaap het gesprek van de dag.
De politie liet gisteren weinig over de zaak los. Zegsman Bernhard Jens wil niets zeggen over de vermeende inbraken van eergisteren en vorige week. Vandaag wordt sectie op het lichaam verricht en wordt duidelijk hoe de man om het leven is gekomen.
De advocaat van Schaap, meester Witvoet, heeft gisteren niet gereageerd op vragen van deze krant. Ook de gemeente wilde om privacyredenen niets zeggen. De rechtbank Utrecht kon niet aangeven of Schaap een strafblad heeft.
Hoe bedoel je dat dan precies want volgens mij valt dat eigenlijk wel mee. Er gaan dingen fout maar veel? Er wordt ook echt wel veel tegen gedaan en dat beeld van een 'slapende overheid' op dit gebied lijkt me nogal overdreven. Cohen in Amsterdam, Wolfsen in Utrecht - ze zitten er bovenop.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:24 schreef thestoryofus2009 het volgende:
misschien kan dit ook betekenen dat de overheid eindelijk harder en beter tegen pedofielen gaat optreden want dat er veel fout gaat staat vast
Volgens mij zien we die hier ook wel.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 10:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Op de FP zie ik geregeld haat en wraakzucht voorbij komen, maar zelfs die mensen hebben volgens mij wat beters te doen...
Eigenlijk is dit nu precies de reden waarom ik er niet achter sta. En wanneer ze dezelfde achternaam hebben is het verhaal nog realistischer.quote:
Of als ze buiten het huis wachten en iemand anders loopt daar naar buiten en wordt bedreigd of erger. Het is gewoon wachten tot er wat fout gaat.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:36 schreef paddy het volgende:
[..]
Eigenlijk is dit nu precies de reden waarom ik er niet achter sta. En wanneer ze dezelfde achternaam hebben is het verhaal nog realistischer.
maar hetzelfde kun je zeggen van pedofielen die er met een hele matige straf vanaf komen.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 19:57 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Of als ze buiten het huis wachten en iemand anders loopt daar naar buiten en wordt bedreigd of erger. Het is gewoon wachten tot er wat fout gaat.
Dat een pedofiel voor het verkrachten van meerdere kinderen (ja, het waren kinderen onder de dertien) maar drie jaar krijgt vind ik ook niet normaal, maar de kans dat een onschuldige de dupe gaat worden is mij te groot met dergelijke sites. En reken er maar op dat het vaak genoeg fout gaat met wraakacties.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:16 schreef thestoryofus2009 het volgende:
[..]
maar hetzelfde kun je zeggen van pedofielen die er met een hele matige straf vanaf komen.
te vaak lees je dat er bij zedendelinquenten recidive optreed.
waarom was dat nooit eerder een probleem in de politiek?
beetje meten met twee maten
ja dat een labiel wijf die site runt en adresgegevens van zelfs de straat en huisnummer plaatst is idd onwenselijk.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Dat een pedofiel voor het verkrachten van meerdere kinderen (ja, het waren kinderen onder de dertien) maar drie jaar krijgt vind ik ook niet normaal, maar de kans dat een onschuldige de dupe gaat worden is mij te groot met dergelijke sites. En reken er maar op dat het vaak genoeg fout gaat met wraakacties.
Het is dus niet zo dat ik de haat van de ouders naar een pedofiel niet kan begrijpen, want dat doe ik dus wel degelijk, maar om zo eenvoudig om te gaan met info is niet aan de burger en mag van mij ook strafbaar gesteld worden. Het is trouwens ook niet voor het eerst dat iemand onschuldig op dergelijke sites stond.
QFTquote:
Welkom onderbuikgevoelens, dag ratioquote:Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef HarryP het volgende:
De website is offline
Gelukkig. De informatie is nog beschikbaar via het .com domein.
Dat soort informatie zou voor iedere ouder beschikbaar moeten zijn om zo hun kind te beschermen tegen dit soort zeer gevaarlijke mensen.
Dus, mocht iemand op deze site staan, je kan er af komenquote:Eén foto hebben we verwijderd uit de lijst van de veroordeelde pedoseksuelen, omdat hetde persoon in kwestie de moeder van het kind wat misbruikt is lastig aan het vallen is.
Je kan ook aangifte doen.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Dus, mocht iemand op deze site staan, je kan er af komen
Dat had je eerder in deze thread al kunnen lezen hoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Wat is het verhaal achter die man die dood in zijn woning in Maartensdijk is gevonden deze week? Dat werd toch ook in verband gebracht met SKS?
[..]
Kan ook, maar dan moet je wel een zak geld meenemen, een goede advocaat en een hele tijd afwachten voor justitie iets gaat ondernemen ertegen. Ad heeft ook aangifte gedaan lees ik en vooralsnog staat hij nog gewoon op de site. Met alle mogelijke gevolgen van dien.quote:
Ja, het zijn engelen, die beheerders van die site.quote:Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de nieuwssectie van de website zelf:
[..]
Dus, mocht iemand op deze site staan, je kan er af komen
Maar dus ook iemand die 15 jaar geleden zijn vroegrijpe buurmeisje in de tieten heeft geknepen?quote:Op zondag 8 februari 2009 03:06 schreef HenryHill het volgende:
Dit soort vergissingen zijn simpelweg niet acceptabel. Je moet onomstotelijk bewezen hebben dat het een veroordeelde pedofiel betreft voordat je hem met naam en toenaam op zo'n site vermeldt.
Je moet bestraffing en beveiliging gewoon aan de overheid overlaten, omdat dat de enige is die dat fatsoenlijk kan, achterstandswijkbewoners die zich uitverkoren voelen en op missie zijn, zijn daar niet geschikt voor. Dat de overheid zich daarin moet verbeteren verandert daar niks aan.quote:En of zo'n site uberhaupt zou moeten bestaan, daar ben ik niet helemaal over uit, maar vergissingen zijn echt onacceptabel.
quote:Op zondag 8 februari 2009 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dus ook iemand die 15 jaar geleden zijn vroegrijpe buurmeisje in de tieten heeft geknepen?
Is lang niet zo erg als verkrachte kleuters ....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Dzy het volgende:Ik hoop dat ze de eigenaren van deze website het gevang in tiefen, er zijn al meerdere malen fouten gemaakt met (onterecht dus) personen erop plaatsen. Deze gedupeerde mensen zullen altijd raar aangekeken worden ook al zouden er eventuele rectificaties komen. Want, "waar rook is is vuur". Verachtelijke praktijken.
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Net als diverse andere misdadigers, worden ook praktiserende pedofielen tot straffen veroordeeld. Wanneer ze die hebben uitgezeten, moeten ze hun leven kunnen hervatten. Ook al vind ik die PNVD-man een enge griezel en ook al walg ik van zijn daden, de man heeft recht op privacy. Je kunt niet zomaar adressen op internet gaan zetten en je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen.
Nonsens. Ik vind het mensen onterecht van pedofilie beschuldigen even erg eigenlijk. In beide gevallen wordt een leven verwoest.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Is lang niet zo erg als verkrachte kleuters ....
Ja, en lui als Yvonne van H hebben altijd gelijk...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.
Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
Maar ja die mensen moeten toch ook ergens wonen. Natuurlijk sta ik ook niet te springen om een pedofiel als buurman/buurvrouw.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.
Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
Een pedofiel is wel ff een ander kaliber. Zelfs in de gevangenis staan zedendeliquenten onderaan in de pikorde. Vaak moeten ze daar beschermd worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?
Den nou even na!
quote:
Oh en dan heb ik het nog niet eens over de mensen die nog nergens toe zijn veroordeeld, maar die wel in staat zijn tot allerlei gruwelijke dingen ( = iedereenquote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?
Den nou even na!
Overal wonen kinderen...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, een 'gerehabiliteerde' pedofiel in een kinderrijke wijk plaatsen of naast zijn slachtoffertje laten wonen getuigt natuurlijk ook niet van intelligente reclassering.
Aha, jij hebt liever een moordenaar naast je wonen dan iemand die ooit het piemeltje van een kind heeft aangeraakt? Want ook in pedoseksuele handelingen zijn gradaties en ik maak me sterk dat het vrij zelden tot verkrachtingen komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een pedofiel is wel ff een ander kaliber.
En gelukkig gebeurt dat ook.quote:Zelfs in de gevangenis staan zedendeliquenten onderaan in de pikorde. Vaak moeten ze daar beschermd worden.
Bejaarden hebben kleinkinderen. Het is gewoon een illusie dat je iemand helemaal weg kunt houden van kinderen. Natuurlijk, minder gelegenheid betekent minder kans op recidive, maar gelegenheid is overal.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een kinderrijke wijk of een wijk waar voornamelijk bejaarden wonen.
*zucht* Ik begrijp dat er overal kinderen zijn, maar het antwoord staat al in je eigen post.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bejaarden hebben kleinkinderen. Het is gewoon een illusie dat je iemand helemaal weg kunt houden van kinderen. Natuurlijk, minder gelegenheid betekent minder kans op recidive, maar gelegenheid is overal.
Dus je bent ervoor om nóg meer onschuldigen slachtoffer te laten maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha, jij hebt liever een moordenaar naast je wonen dan iemand die ooit het piemeltje van een kind heeft aangeraakt?
Onzin.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig, ik vind het vreselijk naïef en getuigend van de SBS6-mentaliteit.
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil daar niet te luchtig over doen, maar het ene zedenmisdrijf is het andere niet. En de ene pedo is de andere niet. Voor de ernst maakt het uit, maar vooral ook voor het gevaar wat zo iemand oplevert.
Dan heb je bijvoorbeeld iemand die lang geleden op zo'n manier de fout is ingegaan, dan staat hij geregistreerd, en dan loopt hij een paar keer langs de roddelwijven bij de speeltuin met een rare blik, en dan trekt de hele achterstandswijk de wapenkast open om voor zijn deur te gaan staan.
Of voor iemand die zijn leven heeft gebeterd en vreselijk zijn best doet om het goed te doen. Die eindelijk weer een baan heeft, eindelijk weer rust heeft in zijn leven, eindelijk een manier heeft gevonden om ermee om te gaan...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.
Op wie doel je?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens dat het krijgen van kinderen de intelligentie van de meeste mensen geen goed doet.
Niet op een specifiek iemand. Ik erger me aan het feit dat sommige mensen ineens niet meer na kunnen denken als het om hun kinderen gaat. Dan is het ineens okay om mensen aan de schandpaal te nagelen, hun privacy weg te nemen, hun kans op een normaal leven weg te nemen. En het doet er daarbij weinig toe wat de ernst van de daad is. Al hebben ze ooit op de verkeerde manier naar een kind gekéken, dat zou voor dit soort types al voldoende zijn.quote:
Wie doet dat dan in dit topicquote:Op zondag 8 februari 2009 09:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet op een specifiek iemand. Ik erger me aan het feit dat sommige mensen ineens niet meer na kunnen denken als het om hun kinderen gaat.
Tja, ik zie voornamelijk reacties staan dat deze site zo snel mogelijk uit de lucht moet. Ik zie jou ook hysterische voorbarige reacties trekken mbt ouders. Dus als we jouw conclusie doortrekken lijkt het krijgen van kinderen me voor jouw intelligentie in ieder geval geen kwaad te kunnen.quote:Dan is het ineens okay om mensen aan de schandpaal te nagelen, hun privacy weg te nemen, hun kans op een normaal leven weg te nemen. En het doet er daarbij weinig toe wat de ernst van de daad is. Al hebben ze ooit op de verkeerde manier naar een kind gekéken, dat zou voor dit soort types al voldoende zijn.
Ik ook hoor, het is in ieder geval een misdaad die ik een stuk beter kan begrijpen. Daarnaast is het risico van recidive ook een stuk kleiner.quote:
Misschien zou je eens minder stupide gevolgtrekkingen moeten maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:39 schreef Isegrim het volgende:
't Is goed. Van discussies tussen jou en mij komt nooit iets goeds, dus dat kunnen we dan ook maar beter niet doen denk ik.
quote:Op zondag 8 februari 2009 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien zou je eens minder stupide gevolgtrekkingen moeten maken.
Kan onder omstandigheden ook heel fout zijn. Maar een rechter kijkt naar alle omstandigheden van het geval, terwijl die buurtbewoners het schuim op de mond krijgen zodra het stempeltje zedenmisdrijf is geplakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:27 schreef Specularium het volgende:
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.
Tja, best lastig he als je opeens niet zomaar allerlei vage beschuldigingen kan roepen maar die ook moet onderbouwen.quote:
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, best lastig he als je opeens niet allerlei vage beschuldigingen kan roepen maar die ook moet onderbouwen.
Ah ja, je kan alleen geldige argumenten geven als je mensen mag...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.
quote:Op zondag 8 februari 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig, ik vind het vreselijk naïef en getuigend van de SBS6-mentaliteit.
Ja, het klopt, ik heb misschien nog wel een grotere hekel aan die dikke wijven die continue overal verschijnenquote:Op zondag 8 februari 2009 09:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kan onder omstandigheden ook heel fout zijn. Maar een rechter kijkt naar alle omstandigheden van het geval, terwijl die buurtbewoners het schuim op de mond krijgen zodra het stempeltje zedenmisdrijf is geplakt.
Je hebt gelijk, laat die man die 5 kleuters heeft verkracht maar naast jou en je kleine kinderen wonen.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Den nou even na!
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of voor iemand die zijn leven heeft gebeterd en vreselijk zijn best doet om het goed te doen. Die eindelijk weer een baan heeft, eindelijk weer rust heeft in zijn leven, eindelijk een manier heeft gevonden om ermee om te gaan...
Niet als je chemisch gecastreerd bent voor alle alcoholquote:Op zondag 8 februari 2009 09:50 schreef Specularium het volgende:
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.
Een alcoholverslaving is na 1 biertje ook weer getriggerd, dat is een beetje het moeilijke.
Ik denk niet dat de aandrang (alleen) hormonaal is eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:52 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Niet als je chemisch gecastreerd bent voor alle alcohol![]()
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Verachtelijke actie weer eens van deze zelfbenoemde onrechtbestrijders. Ik mag van harte hopen dat justitie ze doet inzien dat de Nederlandse wet wel degelijk wordt gehandhaafd, en wel door de website wegens privacyschending te sluiten.
Hmz, nou zeker niet door een particulier die zelf bepaald wie al dan niet pedofiel is.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.
Een alcoholverslaving is na 1 biertje ook weer getriggerd, dat is een beetje het moeilijke.
Net zolang totdat iemand ten onrechte jouw naam doorgeeft. Kijken hoe leuk je het dan nog vindt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.
Blijkbaar heeft het ook met mij te maken want met mij discussieer je ook niet normaal, maar goed, laat maar. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.
Ik zit even te kijken op de website en de krantenartikelen staan er keurig bij. Dus iedereen kan prima zien waar het een en ander op gebaseerd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, nou zeker niet door een particulier die zelf bepaald wie al dan niet pedofiel is.
Je mag aannemen er wel screening is, anders is zo´n website al gauw een prooi voor grappenmakers en mensen die een vete uit te vechten hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Net zolang totdat iemand ten onrechte jouw naam doorgeeft. Kijken hoe leuk je het dan nog vindt.
Seks/seksuele drang is geen verslaving?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken op de website en de krantenartikelen staan er keurig bij. Dus iedereen kan prima zien waar het een en ander op gebaseerd is.
Er wordt volgens mij ook een duidelijk onderscheid gemaakt tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Om tot een veroordeling te komen moet je een pedoseksueel zijn, dan ben je actief pedofiel.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.
Dat vind ik ook. Daarnaast vind ik het vermelden een postcode volstaan ipv adres én huisnummer. Zoals die site een postcode checker heeft, dat vind ik prima kunnen. Maar een adres met het huisnummer is wat teveel van het goede denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
-knip-
En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Dat is helemaal waar, je moet natuurlijk wel controle kunnen houden. Als je die pedohunters vrij spel geeft dan krijg je nog extra problemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Het gaat hier om veroordeelde pedofielen. Als iemand dan ten onrechte er op staat, dan is diegene ook ten onrechte veroordeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Als je de foto van M d L in het groot bekijkt dan geeft ie ook te denkenquote:Op zondag 8 februari 2009 10:04 schreef Jikpunth het volgende:
Leuk detail is dat stopkinderseks.com direct naar de website van de pedopartij verwijst.
Je aanname is onjuist (je kent overduidelijk de historie van SKS en YvH niet) en vooralsnog zie ik overwegend foto's zonder krantenartikelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:57 schreef Halcon het volgende:
Je mag aannemen er wel screening is, anders is zo´n website al gauw een prooi voor grappenmakers en mensen die een vete uit te vechten hebben.
Vooralsnog zie ik alleen foto´s met wat krantenartikelen erbij. Prima zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |