abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65834852
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 20:27 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat een pedofiel voor het verkrachten van meerdere kinderen (ja, het waren kinderen onder de dertien) maar drie jaar krijgt vind ik ook niet normaal, maar de kans dat een onschuldige de dupe gaat worden is mij te groot met dergelijke sites. En reken er maar op dat het vaak genoeg fout gaat met wraakacties.

Het is dus niet zo dat ik de haat van de ouders naar een pedofiel niet kan begrijpen, want dat doe ik dus wel degelijk, maar om zo eenvoudig om te gaan met info is niet aan de burger en mag van mij ook strafbaar gesteld worden. Het is trouwens ook niet voor het eerst dat iemand onschuldig op dergelijke sites stond.
ja dat een labiel wijf die site runt en adresgegevens van zelfs de straat en huisnummer plaatst is idd onwenselijk.

maar als men puur pedofielen die al veroordeeld zijn met alleen foto, leeftijd en uiterlijke kenmerken erop knalt dan word het al minder erg...

maar we kunnen het er toch over eens zijn dat dit deels een gevolg is van de kant van justitie en politiek die dit probleem zelf niet goed aan pakt en dit leidt tot veel onbegrip, verontwaardiging en woede van de samenleving.
pi_65836620
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:52 schreef MrBadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
QFT
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  Moderator zaterdag 7 februari 2009 @ 22:56:43 #228
236264 crew  capricia
pi_65837314
tvp
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_65837617
De website is offline

Gelukkig. De informatie is nog beschikbaar via het .com domein.
Dat soort informatie zou voor iedere ouder beschikbaar moeten zijn om zo hun kind te beschermen tegen dit soort zeer gevaarlijke mensen.

[ Bericht 83% gewijzigd door HarryP op 07-02-2009 23:18:52 ]
pi_65839911
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 23:11 schreef HarryP het volgende:
De website is offline

Gelukkig. De informatie is nog beschikbaar via het .com domein.
Dat soort informatie zou voor iedere ouder beschikbaar moeten zijn om zo hun kind te beschermen tegen dit soort zeer gevaarlijke mensen.
Welkom onderbuikgevoelens, dag ratio
pi_65840188
Van de nieuwssectie van de website zelf:
quote:
Eén foto hebben we verwijderd uit de lijst van de veroordeelde pedoseksuelen, omdat hetde persoon in kwestie de moeder van het kind wat misbruikt is lastig aan het vallen is.
Dus, mocht iemand op deze site staan, je kan er af komen
pi_65840423
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef MrBadGuy het volgende:

Je kan ook aangifte doen.
pi_65840449
Ik snap de logica sowieso niet helemaal. Hoe kun je je kinderen beschermen als je weet waar een pedofiel woont ?
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2009 @ 01:34:18 #234
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65840681
quote:
Op zaterdag 7 februari 2009 18:11 schreef SCH het volgende:
Wat is het verhaal achter die man die dood in zijn woning in Maartensdijk is gevonden deze week? Dat werd toch ook in verband gebracht met SKS?
[..]
Dat had je eerder in deze thread al kunnen lezen hoor
Dochtersite stopkindersex.com zet adressen pedofielen online
  zondag 8 februari 2009 @ 02:22:47 #235
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_65841329
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je kan ook aangifte doen.
Kan ook, maar dan moet je wel een zak geld meenemen, een goede advocaat en een hele tijd afwachten voor justitie iets gaat ondernemen ertegen. Ad heeft ook aangifte gedaan lees ik en vooralsnog staat hij nog gewoon op de site. Met alle mogelijke gevolgen van dien.
Of je Ad nu wel of niet een griezel vindt (hij is inderdaad niet moeders mooiste), ik wens die man geen afranseling toe of ingeslagen ruiten. Hij heeft één veroordeling lees ik en die is van 1987, da's nog vòòr de val van de Berlijnse muur, voor de euro, toen de EU nog EEG heette, voor het internet. De tijd van de grammofoonplaten dus en 2 kanalen op de buis Nederland 1 en Nederland 2. Of te wel, lekker belangrijk.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
  zondag 8 februari 2009 @ 03:06:38 #236
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_65841633
quote:
Op zondag 8 februari 2009 01:07 schreef MrBadGuy het volgende:
Van de nieuwssectie van de website zelf:
[..]

Ja, het zijn engelen, die beheerders van die site.

En is die persoon ook uit de google cache verdwenen? Zijn er geen blogs of andere soortgelijke sites die dit soort informatie 1 op 1 overnemen en vervolgens nalaten om het bij te werken?

Wanneer iets eenmaal op internet bekend gemaakt wordt, dan kun je het met 99% zekerheid niet meer ongedaan maken. Er zijn altijd bronnen die achter lopen, en altijd mensen die een eventuele rectificatie over het hoofd zien of zich bedienen van het adagium "Waar rook is, is vuur".

Dit soort vergissingen zijn simpelweg niet acceptabel. Je moet onomstotelijk bewezen hebben dat het een veroordeelde pedofiel betreft voordat je hem met naam en toenaam op zo'n site vermeldt. En of zo'n site uberhaupt zou moeten bestaan, daar ben ik niet helemaal over uit, maar vergissingen zijn echt onacceptabel.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_65841705
Net als diverse andere misdadigers, worden ook praktiserende pedofielen tot straffen veroordeeld. Wanneer ze die hebben uitgezeten, moeten ze hun leven kunnen hervatten. Ook al vind ik die PNVD-man een enge griezel en ook al walg ik van zijn daden, de man heeft recht op privacy. Je kunt niet zomaar adressen op internet gaan zetten en je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen.
pi_65842638
In Amerika zetten ze ook veroordeelde zedendelinquenten op websites. En daar vallen dus ook (om maar een voorbeeldje te noemen) jongens van achttien onder die seks hadden met een meisje van zestien. Er zijn daar al talloze levens verwoest door dit soort afschuwelijke praktijken.

Ik ben er in alle gevallen tegen, al was het maar omdat het een vals gevoel van veiligheid creëert.
pi_65842678
quote:
Op zondag 8 februari 2009 03:06 schreef HenryHill het volgende:
Dit soort vergissingen zijn simpelweg niet acceptabel. Je moet onomstotelijk bewezen hebben dat het een veroordeelde pedofiel betreft voordat je hem met naam en toenaam op zo'n site vermeldt.
Maar dus ook iemand die 15 jaar geleden zijn vroegrijpe buurmeisje in de tieten heeft geknepen?
quote:
En of zo'n site uberhaupt zou moeten bestaan, daar ben ik niet helemaal over uit, maar vergissingen zijn echt onacceptabel.
Je moet bestraffing en beveiliging gewoon aan de overheid overlaten, omdat dat de enige is die dat fatsoenlijk kan, achterstandswijkbewoners die zich uitverkoren voelen en op missie zijn, zijn daar niet geschikt voor. Dat de overheid zich daarin moet verbeteren verandert daar niks aan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65842693
quote:
Op zondag 8 februari 2009 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Maar dus ook iemand die 15 jaar geleden zijn vroegrijpe buurmeisje in de tieten heeft geknepen?
  zondag 8 februari 2009 @ 09:03:26 #241
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65842694
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Dzy het volgende:
Ik hoop dat ze de eigenaren van deze website het gevang in tiefen, er zijn al meerdere malen fouten gemaakt met (onterecht dus) personen erop plaatsen. Deze gedupeerde mensen zullen altijd raar aangekeken worden ook al zouden er eventuele rectificaties komen. Want, "waar rook is is vuur". Verachtelijke praktijken.
Is lang niet zo erg als verkrachte kleuters ....
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  zondag 8 februari 2009 @ 09:06:06 #242
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65842708
quote:
Op zondag 8 februari 2009 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Net als diverse andere misdadigers, worden ook praktiserende pedofielen tot straffen veroordeeld. Wanneer ze die hebben uitgezeten, moeten ze hun leven kunnen hervatten. Ook al vind ik die PNVD-man een enge griezel en ook al walg ik van zijn daden, de man heeft recht op privacy. Je kunt niet zomaar adressen op internet gaan zetten en je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen.
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.

Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 09:07:19 #243
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65842714
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:

[..]

Nonsens. Ik vind het mensen onterecht van pedofilie beschuldigen even erg eigenlijk. In beide gevallen wordt een leven verwoest.
  Admin zondag 8 februari 2009 @ 09:07:30 #244
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_65842715
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:

[..]

Ja, en lui als Yvonne van H hebben altijd gelijk...
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_65842733
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:

[..]

Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.

Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?

Den nou even na!
  zondag 8 februari 2009 @ 09:10:08 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65842734
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:

[..]

Maar ja die mensen moeten toch ook ergens wonen. Natuurlijk sta ik ook niet te springen om een pedofiel als buurman/buurvrouw.
  zondag 8 februari 2009 @ 09:12:01 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65842743
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?

Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?

Den nou even na!
Een pedofiel is wel ff een ander kaliber. Zelfs in de gevangenis staan zedendeliquenten onderaan in de pikorde. Vaak moeten ze daar beschermd worden.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 8 februari 2009 @ 09:12:10 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65842746
Nou ja, een 'gerehabiliteerde' pedofiel in een kinderrijke wijk plaatsen of naast zijn slachtoffertje laten wonen getuigt natuurlijk ook niet van intelligente reclassering.
pi_65842758
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef Specularium het volgende:

Ik wil daar niet te luchtig over doen, maar het ene zedenmisdrijf is het andere niet. En de ene pedo is de andere niet. Voor de ernst maakt het uit, maar vooral ook voor het gevaar wat zo iemand oplevert.

Dan heb je bijvoorbeeld iemand die lang geleden op zo'n manier de fout is ingegaan, dan staat hij geregistreerd, en dan loopt hij een paar keer langs de roddelwijven bij de speeltuin met een rare blik, en dan trekt de hele achterstandswijk de wapenkast open om voor zijn deur te gaan staan.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_65842760
quote:
Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Den nou even na!
Oh en dan heb ik het nog niet eens over de mensen die nog nergens toe zijn veroordeeld, maar die wel in staat zijn tot allerlei gruwelijke dingen ( = iedereen ).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')