abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65808540
quote:
Adressen Nederlandse pedofielen op internet

AMSTERDAM - De namen, adresgegevens en foto's van Nederlandse pedofielen zijn vanaf vrijdagavond op een website te zien die in de Verenigde Staten wordt gemaakt.

De site is een burgerinitiatief en wordt in Amerika gemaakt om de Nederlandse privacywetgeving te omzeilen. Dat blijkt vrijdag uit een uitzending van EénVandaag.

De informatie over de pedofielen op de website wordt door slachtoffers en hun omgeving geleverd.

De site zou wel eerst controleren of het om een veroordeelde pedofiel gaat of dat hij wordt gezocht voor een seksueel misdrijf met een kind.

Website

De website stopkindersex.com is volgens EénVandaag betrokken bij de website en linkte vrijdagavond vanaf 18.00 uur door naar de Amerikaanse site.

Volgens een woordvoerder van de Nederlandse site is het nodig de adresgegevens te publiceren, omdat er anders niets tegen de pedofielen wordt ondernomen.

OM

Een woordvoerder van het Openbaar Ministerie zei in de uitzending niet blij te zijn met de site omdat hierdoor burgers aan de schandpaal worden genageld.

PvdA-Kamerlid Khadija Arib heeft naar aanleiding van de uitzending vragen gesteld aan minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA). Arbib wil weten of de minister de actie goedkeurt en hoe dergelijke websites zijn aan te pakken.

Hirsch Ballin kondigde eerder aan gemeenten op de hoogte te stellen als een veroordeelde pedofiel zich in de gemeente wil vestigen.
Verachtelijke actie weer eens van deze zelfbenoemde onrechtbestrijders. Ik mag van harte hopen dat justitie ze doet inzien dat de Nederlandse wet wel degelijk wordt gehandhaafd, en wel door de website wegens privacyschending te sluiten.
pi_65808584
site doet het niet eens
pi_65808608
Ik hoop dat ze de eigenaren van deze website het gevang in tiefen, er zijn al meerdere malen fouten gemaakt met (onterecht dus) personen erop plaatsen. Deze gedupeerde mensen zullen altijd raar aangekeken worden ook al zouden er eventuele rectificaties komen. Want, "waar rook is is vuur". Verachtelijke praktijken.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_65808678
ach beter dan dat kinderen een aan schandpaal worden genageld....

als overheid niet harder optreed krijg je dit soort dingen ...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 18:52:18 #5
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65808691
Het probleem is inderdaad dat er vroeg of laat naamsverwisselingen plaats vinden, onschuldigen het slachtoffer worden van stenen door de ruit; dat er namen op komen van mensen die in eerste instantie wel verdacht waren, maar wier schuld nooit bewezen is, en dat mensen voor eigen rechter gaan spelen.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65808719
Femke Halsema ( ) zal tevreden zijn
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_65808773
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
Linkje naar bron waarin Halsema zegt de openbaarmaking van persoonsgegevens van pedofielen een goed idee te vinden?
pi_65808857
Omg... je adres zal er maar bijstaan terwijl je niets gedaan hebt!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_65808864
maar goed in de vs, gb en italie doet de overheid het.

feit is gewoon dat pedofielen extreem lage straffen krijgen en er nauwelijks wat aan gedaan word....
die docu van peter r de vries over die boothomo sloeg wel alles...
pi_65808994
Voor veroordeelde pedofielen is het nog een iets ander verhaal al vind ik dat ook een slechte zaak, maar als ik het goed heb begrepen komen hier ook vermeende pedofielen op terecht en dat kan echt niet. Stel even je woont in een niet zo grote plaats en je buurjongen komt erachter dat je (onterecht maar dat weet hij niet) op die site staat. Je krijgt bakstenen door je ruit, je kunt je niet meer fatsoenlijk in de supermarkt begeven, je baas verlengt je contract niet en de tijd dat je er nog wel werkt wordt je met de nek aangekeken door collega's, vrienden komen je niet meer opzoeken, want tja, pedofielen zijn toch wel het tuig van de richel. Na lang procederen heb je het eindelijk voor elkaar gekregen dat er een rectificatie op die site terecht komt maar dat lezen mensen niet, of blijven toch altijd achterdochtig (wat ook wel logisch is) en je baan ben je al kwijt. En wat hebben mensen nou echt aan die informatie?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:05:03 #11
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_65809029
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar goed in de vs, gb en italie doet de overheid het.
Overheid of zelf benoemde vereniging lijkt me nogal een verschil, is het niet? Ga lobbyen desnoods om zo'n wet erdoor te krijgen. Maar neem niet het recht in eigen hand.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_65809066
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:03 schreef Dzy het volgende:
Voor veroordeelde pedofielen is het nog een iets ander verhaal al vind ik dat ook een slechte zaak, maar als ik het goed heb begrepen komen hier ook vermeende pedofielen op terecht en dat kan echt niet. Stel even je woont in een niet zo grote plaats en je buurjongen komt erachter dat je (onterecht maar dat weet hij niet) op die site staat. Je krijgt bakstenen door je ruit, je kunt je niet meer fatsoenlijk in de supermarkt begeven, je baas verlengt je contract niet en de tijd dat je er nog wel werkt wordt je met de nek aangekeken door collega's, vrienden komen je niet meer opzoeken, want tja, pedofielen zijn toch wel het tuig van de richel. Na lang procederen heb je het eindelijk voor elkaar gekregen dat er een rectificatie op die site terecht komt maar dat lezen mensen niet, of blijven toch altijd achterdochtig (wat ook wel logisch is) en je baan ben je al kwijt. En wat hebben mensen nou echt aan die informatie?
klopt natuurlijk ook.

of een vrouw die een gruwelijke hekel heeft aan der ex en opeens een verhaal verzint dat die kerel haar dochter heeft verkracht ....

maar goed, de overheid zou dus een site moeten beginnen met veroordeelde pedo's.
en een speciale afdeling die zich bezig houd met pedo's via chat en dergelijke op te sporen
pi_65809073
Straks staat half FOK! daar met al die jailbaitplaatjes.
pi_65809156
Persoonlijk vind ik het wel prettig dat pedo's lage straffen krijgen. Stel je voor, zo'n viezerik heeft zich aan je dochter vergrepen en jij moet 15 jaar wachten voor je hem van kant kunt maken.. Moet er niet aan denken.

Aan de andere kant, publiceer zo'n lijst met namen van criminele marokkaantjes, wat ze gedaan hebben en hun adresgegevens. Moet je eens kijken hoe snel er dán ingegrepen wordt. Of je de site nu in amerika host of niet. Degene die de gegevens online zet woont daar tenslotte niet. Gewoon aanpakken!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:09:45 #15
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65809163
Fijn ook dat de informatie voor die website aangeleverd wordt door slachtoffers. We weten immers dat er nooit verhalen verzonnen worden over misbruik...
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:10:57 #17
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_65809195
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef SadKingBilly het volgende:

Aan de andere kant, publiceer zo'n lijst met namen van criminele marokkaantjes, wat ze gedaan hebben en hun adresgegevens. Moet je eens kijken hoe snel er dán ingegrepen wordt.
Het is echt een sport op FOK! om overal Marokkanen bij te slepen he
pi_65809224
Krijg ik dan het adres van afcajos?
pi_65809279
- knip -

[ Bericht 98% gewijzigd door sp3c op 06-02-2009 19:40:34 ]
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_65809303
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Het is echt een sport op FOK! om overal Marokkanen bij te slepen he
Ach vooral bij sneue koning billy hoor
pi_65809333
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 19:13 schreef SadKingBilly het volgende:

[..]

Tsja, die staan wat mij betreft nog nét even een paar treetjes lager op de evolutieladder dan pedofielen. Over tuig van de richel gesproken
Ja inderdaad man mongool, de gemiddelde Marokkaan is inderdaad wel een stuk slechter dan de gemiddelde pedofiel. Doe even normaal man, ben je een keer in je reet geneukt door een marokkaan ofzo?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:27:44 #22
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65809764
Oh God zijn die mongolen weer bezig voor eigen rechter te spelen?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_65809800
site doet het niet eens

Zeker een paar pedo's een DDos attack op de server losgelaten.
Dat burgers het recht in eigen handen nemen kan nooit goed zijn.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  vrijdag 6 februari 2009 @ 19:29:04 #24
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65809815
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 18:53 schreef beertenderrr het volgende:
? Leg es uit wat je bedoelt lieverd
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_65809906
Als ze wat willen bereiken dan moeten ze zorgen dat de wet wordt veranderd, zodat er eerder tegen pedofielen wordt opgetreden. Eigen rechter spelen lijkt me niet echt wenselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')