Is lang niet zo erg als verkrachte kleuters ....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:49 schreef Dzy het volgende:Ik hoop dat ze de eigenaren van deze website het gevang in tiefen, er zijn al meerdere malen fouten gemaakt met (onterecht dus) personen erop plaatsen. Deze gedupeerde mensen zullen altijd raar aangekeken worden ook al zouden er eventuele rectificaties komen. Want, "waar rook is is vuur". Verachtelijke praktijken.
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.quote:Op zondag 8 februari 2009 03:15 schreef Elfletterig het volgende:
Net als diverse andere misdadigers, worden ook praktiserende pedofielen tot straffen veroordeeld. Wanneer ze die hebben uitgezeten, moeten ze hun leven kunnen hervatten. Ook al vind ik die PNVD-man een enge griezel en ook al walg ik van zijn daden, de man heeft recht op privacy. Je kunt niet zomaar adressen op internet gaan zetten en je kunt ook niet zomaar voor eigen rechter gaan spelen.
Nonsens. Ik vind het mensen onterecht van pedofilie beschuldigen even erg eigenlijk. In beide gevallen wordt een leven verwoest.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Is lang niet zo erg als verkrachte kleuters ....
Ja, en lui als Yvonne van H hebben altijd gelijk...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.
Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
Maar ja die mensen moeten toch ook ergens wonen. Natuurlijk sta ik ook niet te springen om een pedofiel als buurman/buurvrouw.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:06 schreef ES57 het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke kleuters heeft verkracht, naast je komt wonen? Ik weet niet of je kleine kinderen hebt maar ik zou mij geen minuut van de dag veilig voelen.
Pedo's zijn outlaws, ze dienen in alle omstandigheden de buurt uit te worden gejaagd.
Een pedofiel is wel ff een ander kaliber. Zelfs in de gevangenis staan zedendeliquenten onderaan in de pikorde. Vaak moeten ze daar beschermd worden.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?
Den nou even na!
quote:
Oh en dan heb ik het nog niet eens over de mensen die nog nergens toe zijn veroordeeld, maar die wel in staat zijn tot allerlei gruwelijke dingen ( = iedereenquote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?
Den nou even na!
Overal wonen kinderen...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, een 'gerehabiliteerde' pedofiel in een kinderrijke wijk plaatsen of naast zijn slachtoffertje laten wonen getuigt natuurlijk ook niet van intelligente reclassering.
Aha, jij hebt liever een moordenaar naast je wonen dan iemand die ooit het piemeltje van een kind heeft aangeraakt? Want ook in pedoseksuele handelingen zijn gradaties en ik maak me sterk dat het vrij zelden tot verkrachtingen komt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een pedofiel is wel ff een ander kaliber.
En gelukkig gebeurt dat ook.quote:Zelfs in de gevangenis staan zedendeliquenten onderaan in de pikorde. Vaak moeten ze daar beschermd worden.
Bejaarden hebben kleinkinderen. Het is gewoon een illusie dat je iemand helemaal weg kunt houden van kinderen. Natuurlijk, minder gelegenheid betekent minder kans op recidive, maar gelegenheid is overal.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen een kinderrijke wijk of een wijk waar voornamelijk bejaarden wonen.
*zucht* Ik begrijp dat er overal kinderen zijn, maar het antwoord staat al in je eigen post.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bejaarden hebben kleinkinderen. Het is gewoon een illusie dat je iemand helemaal weg kunt houden van kinderen. Natuurlijk, minder gelegenheid betekent minder kans op recidive, maar gelegenheid is overal.
Dus je bent ervoor om nóg meer onschuldigen slachtoffer te laten maken?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:03 schreef ES57 het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Aha, jij hebt liever een moordenaar naast je wonen dan iemand die ooit het piemeltje van een kind heeft aangeraakt?
Onzin.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig, ik vind het vreselijk naïef en getuigend van de SBS6-mentaliteit.
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:12 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik wil daar niet te luchtig over doen, maar het ene zedenmisdrijf is het andere niet. En de ene pedo is de andere niet. Voor de ernst maakt het uit, maar vooral ook voor het gevaar wat zo iemand oplevert.
Dan heb je bijvoorbeeld iemand die lang geleden op zo'n manier de fout is ingegaan, dan staat hij geregistreerd, en dan loopt hij een paar keer langs de roddelwijven bij de speeltuin met een rare blik, en dan trekt de hele achterstandswijk de wapenkast open om voor zijn deur te gaan staan.
Of voor iemand die zijn leven heeft gebeterd en vreselijk zijn best doet om het goed te doen. Die eindelijk weer een baan heeft, eindelijk weer rust heeft in zijn leven, eindelijk een manier heeft gevonden om ermee om te gaan...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.
Op wie doel je?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:29 schreef Isegrim het volgende:
Dit topic bewijst maar weer eens dat het krijgen van kinderen de intelligentie van de meeste mensen geen goed doet.
Niet op een specifiek iemand. Ik erger me aan het feit dat sommige mensen ineens niet meer na kunnen denken als het om hun kinderen gaat. Dan is het ineens okay om mensen aan de schandpaal te nagelen, hun privacy weg te nemen, hun kans op een normaal leven weg te nemen. En het doet er daarbij weinig toe wat de ernst van de daad is. Al hebben ze ooit op de verkeerde manier naar een kind gekéken, dat zou voor dit soort types al voldoende zijn.quote:
Wie doet dat dan in dit topicquote:Op zondag 8 februari 2009 09:35 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet op een specifiek iemand. Ik erger me aan het feit dat sommige mensen ineens niet meer na kunnen denken als het om hun kinderen gaat.
Tja, ik zie voornamelijk reacties staan dat deze site zo snel mogelijk uit de lucht moet. Ik zie jou ook hysterische voorbarige reacties trekken mbt ouders. Dus als we jouw conclusie doortrekken lijkt het krijgen van kinderen me voor jouw intelligentie in ieder geval geen kwaad te kunnen.quote:Dan is het ineens okay om mensen aan de schandpaal te nagelen, hun privacy weg te nemen, hun kans op een normaal leven weg te nemen. En het doet er daarbij weinig toe wat de ernst van de daad is. Al hebben ze ooit op de verkeerde manier naar een kind gekéken, dat zou voor dit soort types al voldoende zijn.
Ik ook hoor, het is in ieder geval een misdaad die ik een stuk beter kan begrijpen. Daarnaast is het risico van recidive ook een stuk kleiner.quote:
Misschien zou je eens minder stupide gevolgtrekkingen moeten maken.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:39 schreef Isegrim het volgende:
't Is goed. Van discussies tussen jou en mij komt nooit iets goeds, dus dat kunnen we dan ook maar beter niet doen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |