dat denk ik idd ook wel eens ja....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:54 schreef DroogDok het volgende:
Die mensen van Stopkndersex doen naar mijn mening net iets teveel hun best om te lanten zien dat ze er tegen zijn.....
Makes me wonder.....
je bedoeld die professionals die een pedo weer laat terugkeren naar zijn oude huis waar hij zijn buurjongetje heeft misbruikt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:59 schreef Elfletterig het volgende:
Voor eigen rechter spelen lijkt me nooit een goed idee. Wie zegt dat die gegevens allemaal correct zijn? Een foutje is zo gemaakt. Laat opsporing en handhaving over aan professionals.
Dat komt omdat je niet nadenkt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:49 schreef Machiavelli. het volgende:
Ja, de kans bestaat dat er ooit eens een verkeerde op wordt gezet, maar voor mij wegen de voordelen op tegen de nadelen.
Kan dat mens niet een keer opgesloten worden, wat een hersenloos en tactloos mens.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:32 schreef cinnamongirl het volgende:
Nu bij RTL4 nieuws: Yvonne van Hertum aan het woord.
anderzijds kan het ook voordelig zijn dat de dader idd na een paar maanden weer vrij is.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Prisonbreaker het volgende:
Ondanks de kanttekeningen ben ik blij dat er tenminste iets gebeurt. Deze mensen zijn zwaar gestoord en hebben het vaak niet eens in de gaten of praten het goed. Het zal je kind overkomen, ik moet er niet aan denken!
Den Haag: WORDT WAKKER!!!
Ik zou zoiets ook als een legitieme vorm van eerwraak zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:48 schreef thestoryofus2009 het volgende:
anderzijds kan het ook voordelig zijn dat de dader idd na een paar maanden weer vrij is.
kun je net landbouwplastic kopen, een schep, ongebluste kalk en een zaag.
dus aan mijn kinderen komen later is niet zo verstandig
Dat is niet per se waar; in de VS verschilt dat per staat. Maar het is wel overal legaal en dus heb je in alle staten beschikking over die informatie. Ik kan precies zien wie er bij mij in de buurt is veroordeeld voor sex-gerelateerde misdrijven. Ik heb wel eens gekeken en ongeveer de helft van de veroordeelden pleegden hun misdrijf meer dan 15 jaar geleden. Persoonlijk vind ik het voor misdrijven die zo lang geleden zijn gebeurd, totale onzin omdat nog steeds openbaar te maken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:59 schreef thestoryofus2009 het volgende:
maar goed in de vs, gb en italie doet de overheid het.
feit is gewoon dat pedofielen extreem lage straffen krijgen en er nauwelijks wat aan gedaan word....
die docu van peter r de vries over die boothomo sloeg wel alles...
Tot het je eigen familie is natuurlijkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Beter 10 onschuldige volwassenen die ten onrechte doodgelyncht worden door een woedende menigte dan 1 onschuldig kind dat verkracht wordt. Prima initiatief!
Helaas kan ik niet opmaken of je nu sarcastisch bent of niet. Dit onderwerp kent nogal wat extreme opvattingen, nl...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Beter 10 onschuldige volwassenen die ten onrechte doodgelyncht worden door een woedende menigte dan 1 onschuldig kind dat verkracht wordt. Prima initiatief!
1 onschuldig kind is meer waard dan 10 onschuldige volwassenen?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Grapje, toch?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
En dat is 1: http://www.telegraaf.nl/b(...)tanist___.html?p=3,1
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
opgeruimd staat netjes.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:21 schreef MrBadGuy het volgende:
En dat is 1: http://www.telegraaf.nl/b(...)tanist___.html?p=3,1
Idd, laten we alle mogelijke pedo's vermoorden. Rechters, wat heb je daar nou aan, dat kunnen we zelf toch zoveel beterquote:
Doodlynchen? Bestaat er ook zoiets als iemand in leven lynchen? En, wordt er tegenwoordig ook al solo gelyncht? Wat een pleonasmen en tautologieėn!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:59 schreef ouderejongere het volgende:
Nu, de vraag is, is hij inderdaad veroordeeld voor pedofilie, of niet? Dat hij ermee in verband wordt gebracht zegt natuurlijk niet alles. En zelfs als hij een pedofiel was, dan vind ik dit veel te ver gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |