quote:Op zondag 8 februari 2009 09:40 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien zou je eens minder stupide gevolgtrekkingen moeten maken.
Kan onder omstandigheden ook heel fout zijn. Maar een rechter kijkt naar alle omstandigheden van het geval, terwijl die buurtbewoners het schuim op de mond krijgen zodra het stempeltje zedenmisdrijf is geplakt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:27 schreef Specularium het volgende:
Eens, maar het lijkt me vooral zo raar voor de 19 jarige jongen die met zijn 15 jarige buurmeisje naar bed gaat.
Tja, best lastig he als je opeens niet zomaar allerlei vage beschuldigingen kan roepen maar die ook moet onderbouwen.quote:
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:44 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Tja, best lastig he als je opeens niet allerlei vage beschuldigingen kan roepen maar die ook moet onderbouwen.
Ah ja, je kan alleen geldige argumenten geven als je mensen mag...quote:Op zondag 8 februari 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.
quote:Op zondag 8 februari 2009 09:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vind het niet grappig, ik vind het vreselijk naïef en getuigend van de SBS6-mentaliteit.
Ja, het klopt, ik heb misschien nog wel een grotere hekel aan die dikke wijven die continue overal verschijnenquote:Op zondag 8 februari 2009 09:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kan onder omstandigheden ook heel fout zijn. Maar een rechter kijkt naar alle omstandigheden van het geval, terwijl die buurtbewoners het schuim op de mond krijgen zodra het stempeltje zedenmisdrijf is geplakt.
Je hebt gelijk, laat die man die 5 kleuters heeft verkracht maar naast jou en je kleine kinderen wonen.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:10 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Zou jij willen dat die man die ettelijke overvallen heeft gepleegd, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die zijn vriendin heeft mishandeld, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die jaren in een psychiatrische inrichting heeft gezeten, naast je komt wonen?
Zou jij willen dat die man die verslaafd is geweest aan heroïne, naast je komt wonen?
Den nou even na!
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:30 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Of voor iemand die zijn leven heeft gebeterd en vreselijk zijn best doet om het goed te doen. Die eindelijk weer een baan heeft, eindelijk weer rust heeft in zijn leven, eindelijk een manier heeft gevonden om ermee om te gaan...
Niet als je chemisch gecastreerd bent voor alle alcoholquote:Op zondag 8 februari 2009 09:50 schreef Specularium het volgende:
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.
Een alcoholverslaving is na 1 biertje ook weer getriggerd, dat is een beetje het moeilijke.
Ik denk niet dat de aandrang (alleen) hormonaal is eigenlijk.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:52 schreef Jikpunth het volgende:
[..]
Niet als je chemisch gecastreerd bent voor alle alcohol![]()
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:46 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Verachtelijke actie weer eens van deze zelfbenoemde onrechtbestrijders. Ik mag van harte hopen dat justitie ze doet inzien dat de Nederlandse wet wel degelijk wordt gehandhaafd, en wel door de website wegens privacyschending te sluiten.
Hmz, nou zeker niet door een particulier die zelf bepaald wie al dan niet pedofiel is.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar weet je wat wel een probleem is? Zo iemand moet onder constante toezicht staan.
Een alcoholverslaving is na 1 biertje ook weer getriggerd, dat is een beetje het moeilijke.
Net zolang totdat iemand ten onrechte jouw naam doorgeeft. Kijken hoe leuk je het dan nog vindt.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Prima zaak dat bekend wordt gemaakt wie de viespeuken zijn en waar ze wonen.
Blijkbaar heeft het ook met mij te maken want met mij discussieer je ook niet normaal, maar goed, laat maar. Zonde van de tijd.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:45 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Daar heeft het niets mee te maken. Het heeft alles met jou te maken. Ik mag je niet en ik discussieer niet graag met je. There's no more to it. Maar als jij zo graag het laatste woord wilt hebben, be my guest.
Ik zit even te kijken op de website en de krantenartikelen staan er keurig bij. Dus iedereen kan prima zien waar het een en ander op gebaseerd is.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hmz, nou zeker niet door een particulier die zelf bepaald wie al dan niet pedofiel is.
Je mag aannemen er wel screening is, anders is zo´n website al gauw een prooi voor grappenmakers en mensen die een vete uit te vechten hebben.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef attila_de_hun het volgende:
[..]
Net zolang totdat iemand ten onrechte jouw naam doorgeeft. Kijken hoe leuk je het dan nog vindt.
Seks/seksuele drang is geen verslaving?quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:56 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik zit even te kijken op de website en de krantenartikelen staan er keurig bij. Dus iedereen kan prima zien waar het een en ander op gebaseerd is.
Er wordt volgens mij ook een duidelijk onderscheid gemaakt tussen pedofilie en pedoseksualiteit. Om tot een veroordeling te komen moet je een pedoseksueel zijn, dan ben je actief pedofiel.quote:Op zondag 8 februari 2009 09:55 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Pedofilie is een geaardheid, geen verslaving.
Dat vind ik ook. Daarnaast vind ik het vermelden een postcode volstaan ipv adres én huisnummer. Zoals die site een postcode checker heeft, dat vind ik prima kunnen. Maar een adres met het huisnummer is wat teveel van het goede denk ik.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
-knip-
En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Dat is helemaal waar, je moet natuurlijk wel controle kunnen houden. Als je die pedohunters vrij spel geeft dan krijg je nog extra problemen.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Het gaat hier om veroordeelde pedofielen. Als iemand dan ten onrechte er op staat, dan is diegene ook ten onrechte veroordeeld.quote:Op zondag 8 februari 2009 10:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft al vaker mensen op haar website beschuldigt waar later niets van waar bleek te zijn. En dan nog vind ik nog steeds dat dit hooguit een overheids initiatief zou moeten zijn, geen particulier initiatief.
Als je de foto van M d L in het groot bekijkt dan geeft ie ook te denkenquote:Op zondag 8 februari 2009 10:04 schreef Jikpunth het volgende:
Leuk detail is dat stopkinderseks.com direct naar de website van de pedopartij verwijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |