Ik zie nu ineens een huupje voor me met zo'n aardbeien-mutsje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaik moet met skibrillen enzo altijd zo'n kinderbril anders is ie veuls te groot
en ik kan in de winter altijd lekker op de kinderafdeling shoppen voor schattige mutsjes enzo
wat overigens niet wegneemt dat ik niet af en toe ook gewoon een bolle kop heb hoor, maar mn schedelomtrek is schijnbaar redelijk klein
Regla PH werkt heel snel en lang.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Vicky het volgende:
ik heb momenteel zo'n last van het zuur.. maar wil ook weer niet te veel Rennies nemen.
Vanmiddag weer bij de fysio geweest, was weer heerlijk lekker. NOT, donderdag mag ik weer.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! Inderdaad heerlijk die 12 weken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
12 weken!![]()
Wat een heerlijk gevoel! Het is helemaal niet een garantie voor een vlekkeloze zwangerschap en een goed einde, maar toch... het begin is er!
Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef MeNicole het volgende:
En als die eerste 12 weken om zijn gaat het heeeel snel. Vrijdag ben ik alweer 19 weken. Das bijna op de helft
Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:47 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, hoera voor jou!
Nog 6 weekjes en dan hoop ik ook te juichen.... Duurt lang!
Ja, dat zei Kim ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!
Vandaag eerste verlofdag![]()
miss_sly fijn dat het weer ietsjes beter gaat. Helpt het niet om je bezig te houden met de leuke dingen van de zwangerschap? Ik ga altijd kleertjes enzow kopen als ik me rot voel
<3 thanks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!
dat heb ik dus ook. niet zo heel lang geleden stond ik ergens halverwege, nu al meer in de bovenste regione...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef tessie het volgende:Gefeli met je 12 weken mijlpaal BE!
En tex, lekker verlof nu, geniet ervan.
Als ik terug kijk vind ik het eigenlijk ook wel snel gegaan allemaal... kan me nauwelijks voorstellen dat ik al op de helft ben. Schrik ook elke x als ik zie hoe hoog ik in het lijstje sta
quote:
Idd..ik mis t ook dat zwalken met een enorme buik en dat cassieres vragen of ik ter plekke ga bevallen omdat ik zo moeilijk kijk enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:Meiden het is zo herkenbaar! Wat jij eerder schreef over dat hele speciale missen had ik ook heel erg Diaan.
Ik voelde met zo'n aandachtshoer toen ik het me bedacht, maar ik vond het idd heerlijk. Al die vragen van iedereen, en iedereen die idd naar je glimlacht enzo. Nu kan er geen lachje vanaf vaak. Chagrijnige lui allemaal.
Erg he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat ben je toch heerlijk hormonaal BE
Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Nog een voorbeeldje:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door het kantoor dat de aanmeldingen voor franchises voor een bepaalde organisatie regelt. Daar heb ik afgelopen augustus bij gesolliciteerd, toen hadden ze niks. Nu belde er dus iemand, liet geen bericht achter, dus ik belde het (voor mij onbekende) nummer en toen rinkelde er nog geen belletje wie het waren. Later wel dus. En nu ben ik al dagen aan het bedenken of ik nou wel of niet zelf terug moet bellen. En wat ze van me zouden moeten etc. etc. En ik kan maar niet beslissen. Ik stuiter van links naar rechts en zie evenzoveel kansen als mitsen en maren.Echt heel erg!
![]()
Ja, dat is idd wel een beetje vroeg nog.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijk
Ik hoop dat stuiteren snel terug te vinden, want het hoort er wel een beetje bij.
Ik ging net naar de wc en zag mijn buik...het is echt een zwangere buik...of toch iig dik. En mijn borsten zijn ook echt wel voller. Nog geen 15 weken is nog erg vroeg he, om je kindje al te voelen? Als dat maar gebeurde, zou ik me een stuk beter voelen.
Ohw Happy weet precies hoe je, je voelt heb nl dezelfde gedachten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zitgewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.
![]()
Ik ben niet gelovig, ik ben me er wel van bewust dat we het allemaal maar moeten doen met hoe het loopt. Iets eraan veranderen kan toch niet. Ik denk dan niet dat als ik het kindje verlies dat wel met een reden zal zijn, maar dat hebik ook niet nodig. Ik ben niet op zoek naar redenen, al jaren niet meer. Maar wel fijn dat jij het toch wel herkent. Ik voel me zo raar, terwijl ik ook al wel gevonden heb dat het niet raar is. Nou ja, even wat moeilijke weken, en na de volgend echo en als ik mijn kindje eenmaal voel, dan zal het allemaal wel weer gemakkelijker en meer roze worden. Ik ga voor hartstikke fuchsia fluoriserend hard rozequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt idd wel naar dan Huup...
Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt.Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
![]()
En jij dus ook Rottdog.
Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor!Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?
![]()
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
Oh ja zie je, toch wel dus. Maar dan een echte en niet de angelsounds.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef owlet het volgende:
[..]
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
senks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Vivi het volgende:
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!
Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Eindelijk dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.
Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:
De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepenEn omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Leuk is dat hequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijnwij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
We have a date!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
Wat fijn Miss_Sly!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je
Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.
Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
Als Miss Sly ze niet wil, ben jij de volgende. Ik kreeg net al mail van iemand die ze wel wil, en dan het geld in een enveloppe wil sturen. Die is poco loco?!quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Lishe het volgende:
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!
Shit zeg, dat zijn altijd nare berichtenquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:
Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
Hier ook al zo éénquote:Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
dat zijn je eierenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meerquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:
Happy en Rott moeten om 16:00!mijn geheugen doet het nog!
Ook schattigquote:
Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meer![]()
Niet helemaal...Linda en Rott moeten morgen om 16:00..happy is vroeg in de ochtend...half 9 dacht ikquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:
Happy en Rott moeten om 16:00!mijn geheugen doet het nog!
Ja, ik zit ook diep te graven. Er waren er 2 om 16.00 uur. Maar weet niet meer wie nog meer naast Rott. edit: ah het was dus toch Lindaquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef McLaura het volgende:
[..]
Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*
Wel lekker vroeg Happy!
Jekkes, dat zijn de mindere mijlpalenquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gekotst
Ik hoop het met je!quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef happyme28 het volgende:
[..] Ik hoop dat ik morgen toch met mooi nieuws kan komen. Dat zou echt een mooi wondertje zijn.
Hier ook niet echt een succes...we proberen het wel af en toe, maar echt feest is het niet. De frequentie is drastisch afgenomen en meestal bloed ik achteraf, wat ons weer zorgen geeft enzo...quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef McLaura het volgende:
Overigens is dat sexen een probleem hier. Is nu zo ongeveer 2-3 keer gebeurd sinds ik zwanger ben, en het doet zeer. We hebben de Durex Play Glijrommel er al bijgepakt maar dat helpt niet.
Dat laatste is ook mijn mans probleemquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Linda2205 het volgende:
zin is hier ook het probleem niet...maar sommige houdingen doen echt pijn, omdattie dan gewoon te ver er in is zeg maar...plus dat vriendlief het nog altijd een beetje een gek idee vind om daardoor de buurman van onze baby te worden...vaak zijn we bezig, stoptie, ik: wat? hij: dat kan toch niet, daar zit een baby in...ik:![]()
Dan zul je zien dat mijn zin terugkomt terwijl manlief het steeds 'raarder' gaat vinden in verband met rap toenemende buikomvang.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef tessie het volgende:
Ik had ongeveer het hele eerste trimester geen zin om te sexenMaar pijn deed het niet... dus dat weet ik niet.... Maar goed, bij mij kwam de zin in elk geval vanzelf weer terug
Jij bent er gewoon heel snel weer vanafquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Linda2205 het volgende:
dank je wel voor de opbeurende woorden Laura![]()
En tja..uitleggen dat ze echt niet zo groot zijn dat ze door je hele baarmoeder gaan is ook niet echt een slim idee natuurlijk![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef McLaura het volgende:
[..]
Jij bent er gewoon heel snel weer vanaf
Uhm, nee, dat werkt ook niet, en met een piepstemmetje zeggen 'hey papa, dag papa, hey papa, dag papa' is ook al niet grappig gebleken
Ik heb hem al verteld dat zijn piemel die bocht al niet kan maken! Het helpt alleen niet geweldig, maar goed, dat komt wel weer denk ik.quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Die vind ik wel hilarisch!
Ben blij dat mijn man er geen problemen mee heeft hoor. Maar je kan toch gewoon uitleggen dat zn piemel echt niet zover komt, dat betekend dan echt niet dat ie een kleine heeft ofzo, moet ie toch wel kunnen snappen?
Whahaha, die jompels net voor je geheugen, te grappigquote:Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef McLaura het volgende:
Ik ga me naar bed begeven met een kat of 3, welterusten iedereen en Mefke, Linda en Happy : een mooie echo gewenst!
`quote:Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahaha, die jompels net voor je geheugen, te grappigJe bedoelt vast Rottdog ipv Mefke
Jeetje Happy wat een verdrietig nieuws zeg.quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.
Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij SilkTie. Is het zo goed?
He jakkes ... ik was al zo blij dat je uit die andere reeks naar deze verhuisd was. Heel veel sterkte en hopelijk gauw weer terug hierquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.
Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.
Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Ach Happy wat een verdrietig nieuws!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapaquote:Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Och happy....wat naar zeg! Bah....!
Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!![]()
quote:Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef SilkTie het volgende:
[..]
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa.
Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Ik hoop dat je er met de gyn uitkomt, een inleiding lijkt me geen slecht idee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Bahquote:Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef Linda2205 het volgende:
Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
ik zou meteen een andere gyn zoeken, als ie ook zo reageert als je met ween binnenkomt kan je je lol op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...
Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Misschien toch nog eens een gesprek aangaan met die arts want hier hoor je toch overal dat het zo snel mogelijk behandeld moet worden ivm het risico op onvruchtbaarheid.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..![]()
Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me
edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet![]()
Daar ging ik ook van uit...het probleem is alleen dattie tegen mij zegt dattie getest is en alles ok was, en ik nu met chlamyia loop en ook ok getest ben...dus wie liegt er dan??quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?
Lactulosequote:Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef Kersjes het volgende:
[...]
Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
Och happy, wat jammer dat je met je voorgevoel goed zatquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Geen idee. maar het helpt wel. Is het een probleem als het op recept moet?quote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.
Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service![]()
Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!
Bananen werken juist verstoppend, da's bekend. Maar peperkoek werkt echt laxerend, er zitten idd niet zo veel vezels in maar wel andere zaken die laxerend werken (ik zoek het eens op). Het is geen bakerpraatje dat peperkoek niet laxerend werkt.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef mefke79 het volgende:
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken?quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...
Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef mijsje het volgende:
[..]
klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken?dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
quote:Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.
Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.
Over 2 weken terug komen en that's it
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |