abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:43:06 #1
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65703992
Zwangerschap en geboorte deel 446

De aanstaande papa's en mama's :

2009

18 februari 2009: hassanjassan (papa)
19 februari 2009: Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky
06 juni 2009: Mammania (jongen)
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
03 juli 2009: mikoxx (tweeling)
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
21 juli 2009: Jessie
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap ***
31 juli 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
21 augustus 2009: Kersjes
24 augustus 2009: Poppedein
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© ***
25 augustus 2009: SilkTie (papa, )
01 september 2009: Rotdogg en Berkery
03 september 2009: Ssserpente
17 september 2009: Linda2205
19 september 2009: mefke79
22 september 2009: XXXKarinXXX
28 september 2009: Takkembah
02 oktober 2009: RockabeIIa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 49% gewijzigd door BE op 05-02-2009 19:47:07 ]
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:45:32 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704073
Ga ik zo doen!
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja ik moet met skibrillen enzo altijd zo'n kinderbril anders is ie veuls te groot en ik kan in de winter altijd lekker op de kinderafdeling shoppen voor schattige mutsjes enzo wat overigens niet wegneemt dat ik niet af en toe ook gewoon een bolle kop heb hoor, maar mn schedelomtrek is schijnbaar redelijk klein
Ik zie nu ineens een huupje voor me met zo'n aardbeien-mutsje!

Oh, en over dat genieten Mikoxx, dat ben ik wel met je een hoor, maar als het echt kwaad kan doe ik het liever niet. dus dan maar ietsje verder koken.
Ik doe mijn eitjes anders dan jij. Pas erin nadat het water kookt.
pi_65704192
Ja hey! Zo erg is het ook weer niet hoor
Het valt meestal ook pas op als mensen mijn hoofd naast dat van hun zien op foto's hahaha

Oooh mijn eieren barsten altijd als ik dat doe mn oma had er zo'n ding voor om een gaatje erin te prikken maar ik doe het altijd zoals Mikoxx.

Dank voor alle lieve berichtjes in het andere topic trouwens @Poppedein, ja, haha ik vond het heel bijzonder om te zien. Het blééf maar bewegen, zo leuk. Echt een mensje al ja.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:51:55 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65704305
Daar heb ik idd een eierprikker voor.
Alleen soms liggen de eieren verkeerd om in de doos en dan lopen ze leeg...

Dit gaat wel heeeeeeeel erg off-topic zo.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:52:39 #5
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65704332
getsie be! Lekker geklieder..!
pi_65704352
Ach, gekookte eieren, bevruchte eieren, same difference!

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65704937
Miss-Sly, ik vind de tip van een belletje naar de gyn nog niet zo slecht. Na mijn ervaringen vorige keer heb ik met de vk hier ook zo'n afspraak. Als ik me echt K*T ga voelen, mag ik bellen.

Poppedein: thanks voor de tip over de echo. Ik had er zelf nog helemaal niet bij stilgestaan dat die tweede echo zo dicht op die nekplooitermijn zit. Maar dat komt ook omdat ikzelf wel leuk roep dat ik een korte cyclus had en dus al dik zeven weken ben, maar de vk dat nog niet officieel bepaald heeft. Tuurlijk, lengte enzo kwamen wel overeen met de termijn, maar officieel mocht ze nog niet meten. Ik heb nou maar bedacht dat ik even de echo bij de gyn afwacht en als die echt zegt dat het dan negen weken is, dan bel ik gewoon de vk en vraag of het tegelijk kan met de gewone afspraak of dat er een extra afspraak moet komen.

Fijn huuphuup zo'n echo. Lijkt me zo leuk om te zien.

Iets anders. Mijn buik is een ballon. Iemand nog tips om gas kwijt te raken? Ik drink al roosvicee laxo om de boel op gang te houden en eet redelijk vezelrijk, maar het lijkt niet te helpen. Het doet gewoon zeer, zoveel gas in mijn darmen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65705376
Huup fijn dat je echo zo leuk was en dat de nekplooimeting ook helemaal goed was.

Ik zit ook weer lekker in ons nieuwe huisje, vandaag kwam mijn mams langs, en nu is de woonkamer helemaal netjes en alle dozen zijn hier uitgepakt Scheelt weer een hoop stress, ik kan ineens niet meer tegen troep ofzo (had ik in ons vorige huis nooit problemen mee ) dus blij dat het hier in elk geval nu netjes is.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:23:00 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65705438
mefke, laten gaan dat gas...
pi_65705498
Iamredleader gefeliciteerd met jullie Nemo. Noemen jullie hem thuis al wel bij zijn echte naam?

Mikoxx, goed zo dat je je erbij hebt neergelegd. Je kunt nu eenmaal niet anders!

Huup wat fijn weer, zo'n goede echo!

ik kreeg zo'n lief gedichtje van mijn mama vandaag...... *smelt*
Iedereen bedankt voor alle die geweldig lieve jompels en berichtjes! zo leuk!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65705523
Hihi lekker knetteren!

En anders misschien een rennie deflatine proberen? Maar ik had het al ergens eerder gezegd, ik heb geen ervaring met die dingen dus ik weet niet of ze mogen tijdens zwangerschap.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65705767
He huuphuup en Be, als het zoooo simpel was. Dat is dus het stomme, dat lukt gewoon niet. Dus het zit maar te duwen en te douwen (oeps, brabants waarschijnlijk) en zit gewoonweg in de weg. Deflatine mag, helpt ook wel, maar je mag er maar een stuk of drie per dag. En ik heb ze zo af en toe ook nodig voor de misselijkheid. Nou helpen halve gelukkige ook, dat scheelt. Ach ja, ik ga er maar mee leren leven
pi_65706060
Ah vervelend dan. Ik heb maar een week of 2 of 3 daar last van gehad, het is nu weer over gelukkig.
Als je er echt (pijnlijk) last van hebt misschien kan het dan helpen om ook bepaalde dingen even te laten staan? Je kent ze wel, de beruchte bonen enzo Misschien dat dat een beetje verlichting geeft? Of van die toetjes kopen! Die groene met gele pijl erop.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:36:54 #14
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65706118
Absolute boosdoener bij mij is sowieso alle priklimonade, daar zwel ik echt van op.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:37:38 #15
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65706143
kiwi's en druiven schijnen ook goed te helpen mefke... En verder: in beweging blijven, stukje wandelen ofzo kan ook wonderen doen.
pi_65706213
hmm, die priklimo is het bij niet geloof ik. Want of ik nou veel of weinig daarvan drink, ik merk geen verschil. Gelukkig niet, want is ook al een beproefd middel tegen misselijk zijn. Ik ga inderdaad maar eens aan de speciale yoghurt en nou maar hopen dat het net als bij jou huuphuup zo over is.
pi_65707041
dat is grappig, ik heb ook zo'n kinderhoofd. moest zelfs een keer een kinderbril en de 'normale' brillen zijn heel vaak te breed voor mijn hoofd. stom vind ik dat, want ik wil een leuke bril! met mutsen is het wel tof idd (max en mijn hoofd zijn bijna even groot )
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65707269
Glaasje lauw/warm water drinken Mefke vaak helpt dat alles weer op gang te brengen en hoef je niet zo te douwen (tja mede-brabander) en mocht je echt het gevoel van verstopping hebben en gaat het niet over dan kan je altijd de huisarts om lactulose siroop vragen, kan geen kwaad en is niet heel erg laxerend maar werkt als een tierelier als je het niet gewend bent.
Mama van Isa en Ties
pi_65710659
ik heb momenteel zo'n last van het zuur.. maar wil ook weer niet te veel Rennies nemen.
Vanmiddag weer bij de fysio geweest, was weer heerlijk lekker. NOT, donderdag mag ik weer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:12:36 #20
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65711807
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Vicky het volgende:
ik heb momenteel zo'n last van het zuur.. maar wil ook weer niet te veel Rennies nemen.
Vanmiddag weer bij de fysio geweest, was weer heerlijk lekker. NOT, donderdag mag ik weer.
Regla PH werkt heel snel en lang.....

Iamredleader, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Nemo!! Ben ook erg benieuwd naar de naam.

Huup, wat fijn dat je nekplooimeting goedging vandaag!!

Verder een dikke knuffel voor alle meiden die even van die mooie roze wolk af zijn gevallen, het komt vast snel weer goed!!

Karin, ik had jou nog niet gefeliciteerd!! Van harte met je zwangerschap!!

enne Miss, ik probeer je te pm-en maar je inbox is vol... ga die eens wat legen

[ Bericht 6% gewijzigd door Diaan73 op 03-02-2009 22:19:36 ]
Make love, not war ☮
pi_65716954
Iamredleader gefeliciteerd!
#geen
pi_65717313
voor miss! Ik hoop dat de week snel omgaat en dat je gauw je lief weer in je armen hebt!
Mefke, nog maar 8 dagen voor de echo!!! ben je heel zenuwachtig? het gaat vast goed! Voel je je nu ook beter bij deze zwangerschap? (ik bedoel qua vertrouwen in je zwangerschap?)
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:35:02 #23
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721007
12 weken!
Wat een heerlijk gevoel! Het is helemaal niet een garantie voor een vlekkeloze zwangerschap en een goed einde, maar toch... het begin is er!
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:40:28 #24
114177 Diaan73
pi_65721084
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
12 weken!
Wat een heerlijk gevoel! Het is helemaal niet een garantie voor een vlekkeloze zwangerschap en een goed einde, maar toch... het begin is er!
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! Inderdaad heerlijk die 12 weken!
Make love, not war ☮
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:41:54 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721102
Het klinkt wel een beetje doemdenkerig eigenlijk die toevoeging, maar jullie snappen wel wat ik bedoel toch?
pi_65721104
Gefeli BE ik jompel (een dagje te laat ) met je mee
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:47:56 #27
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65721188
BE, hoera voor jou!
Nog 6 weekjes en dan hoop ik ook te juichen.... Duurt lang!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65721196
Mijsje, ik ben nog niet zenuwachtig voor de echo. Ben wel erg benieuwd. Benieuwd of het hartje nog klopt of het mooi gegroeid is en hoe een echo met dik acht weken en een levend kindje er nou uitziet. En of ik gelijk heb met mijn eigen berekende termijn.
Het vertrouwen in deze zwangerschap is veel groter. Het voelt letterlijk anders. Om een voorbeeld te noemen; de drang om anderen te vertellen dat ik zwanger ben, is nu veel groter.
Maar ook hier slaat de onzekerheid regelmatig toe. Elk kwaaltje wordt met een loep bekeken en o wee als het er dan een dagje niet is. En buikpijn hebben blijft ook lastig. Al slaat dat natuurlijk helemaal nergens op, want de vorige keer heb ik allerlei kwaaltjes gehad tot na de curretage.
Miss…gaat ie al wat beter vandaag? Heb je een klein stukkie roze wolk teruggevonden? En Be, een mijlpaal! Fijn joh
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:04:46 #29
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65721487
Rocka, ik zou willen zeggen dat de tijd om vliegt, en op zich is dat ook wel zo, maar ik heb echt wel heel erg uitgekeken naar vandaag hoor, en dat duurde best lang.
Als je bedenkt dat ik het met kerst aan mijn ouders vertelde... kerst lijkt al zoooooooooooooooooooooo lang geleden.

Maar echt hoor... het klokje tikt door en ook voor jou komen die 6 weken wel om!
pi_65721558
En als die eerste 12 weken om zijn gaat het heeeel snel. Vrijdag ben ik alweer 19 weken. Das bijna op de helft
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65721789
idd.. na die 12 weken gaat het zo snel.. ik ben al weer bijna het dubbele van 12 weken maar het lijkt nog echt geen 12 weken geleden.. hoe bedoel je wazig

Pff ik heb weer een ontploffende tiet. Doet zo verschrikkelijk zeer en tepel is weer helemaal paars.. Geen pretje...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65721906
Gefeliciteerd BE!

Ik ben vrijdag ook alweer 15 weken. Het is weer wat minder donkergrijs hier. Fijne gesprekken met schaap doen wonderen. Blijkt toch maar weer hoe ontzettend hij mijn rots in de branding is als er iets niet goed is met me. Het is nog niet roze, want het gevoel met de zwangerschap/het kindje/de kwaaltjes is niet terug. Ik voel nog steeds niets, maar ik kan de rationele argumenten wat beter accepteren voor waar.

Wel een soort van kwaaltje: ik heb mijn eerste nare droom gehad over zwangerschap/bevalling/kind. Ik was bevallen, wel erg veel te vroeg, en het bleken er toch 5 ( ) te zijn. 4 hele kleintje en 1 grote. Na de bevalling was ik erg moe, dus ging ik even slapen. Toen ik wakker werd, wilden de kinderen niets van me weten. Toen ging ik weer slapen en toen ik weer wakker werd, waren het kleuters, die ook niet naar me wilden luisteren. Binnen een dag of 5 waren het tieners die niets met mij, slechte moeder, te maken wilden hebben.

Hoezo, bizar

Iedereen een gewoon, zomaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65722056
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef MeNicole het volgende:
En als die eerste 12 weken om zijn gaat het heeeel snel. Vrijdag ben ik alweer 19 weken. Das bijna op de helft
Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!

Vandaag eerste verlofdag

miss_sly fijn dat het weer ietsjes beter gaat. Helpt het niet om je bezig te houden met de leuke dingen van de zwangerschap? Ik ga altijd kleertjes enzow kopen als ik me rot voel
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65722100
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 08:47 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, hoera voor jou!
Nog 6 weekjes en dan hoop ik ook te juichen.... Duurt lang!
Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!
en Tex! wat ga je snel
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65722228
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!

Vandaag eerste verlofdag

miss_sly fijn dat het weer ietsjes beter gaat. Helpt het niet om je bezig te houden met de leuke dingen van de zwangerschap? Ik ga altijd kleertjes enzow kopen als ik me rot voel
Ja, dat zei Kim ook al
Ik ga vanavond eens online kijken. Eerst wat linkjes scoren hier op Fok en dan eens surfen. Hoewel ik het wel heel erg moeilijk vind, want ik vind unisex kleertjes erg lastig te vinden. Maar inderdaad bezig zijn met de leuke dingen of de toekomst met kind helpen wel. Een van de redenen waarom de gesprekjes met schaap goed helpen: hij begint dan ook telkens over later, het verlof, dadelijk als het kindje er is, hoe het zal zijn, etc. Dat maakt het weer reeel, gelukkig.

fijn dat je verlof begonnen is, tex. Geniet ervan!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:37:35 #36
190853 RockabeIIa
pi_65722249
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:

[..]

Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!
<3 thanks!
pi_65722419
Je pist nu ook van die mooie witte vlokkies

JE SNEEUWT!
wanna rub mah puppeh?!
pi_65722475
Gefeli met je 12 weken mijlpaal BE!
En tex, lekker verlof nu, geniet ervan.

Als ik terug kijk vind ik het eigenlijk ook wel snel gegaan allemaal... kan me nauwelijks voorstellen dat ik al op de helft ben. Schrik ook elke x als ik zie hoe hoog ik in het lijstje sta
pi_65722584
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef tessie het volgende:
Gefeli met je 12 weken mijlpaal BE!
En tex, lekker verlof nu, geniet ervan.

Als ik terug kijk vind ik het eigenlijk ook wel snel gegaan allemaal... kan me nauwelijks voorstellen dat ik al op de helft ben. Schrik ook elke x als ik zie hoe hoog ik in het lijstje sta
dat heb ik dus ook. niet zo heel lang geleden stond ik ergens halverwege, nu al meer in de bovenste regione...
Nog maar 14 boven me..

En Tex, lekker gaan genieten van je verlof!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65722728
Ik wil ook weer in de lijst
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:55:42 #41
114177 Diaan73
pi_65722754
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:54 schreef Dakota het volgende:
Ik wil ook weer in de lijst
Ik mis het ook om in de lijst te staan....

Tex, lekker genieten van je verlof!! Heerlijk....
Make love, not war ☮
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:57:06 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65722793
Meiden het is zo herkenbaar! Wat jij eerder schreef over dat hele speciale missen had ik ook heel erg Diaan.
Ik voelde met zo'n aandachtshoer toen ik het me bedacht, maar ik vond het idd heerlijk. Al die vragen van iedereen, en iedereen die idd naar je glimlacht enzo. Nu kan er geen lachje vanaf vaak. Chagrijnige lui allemaal.
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:59:30 #43
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65722860
Oh, en ik heb ook nog zoiets stoms. Ik wil me te buiten gaan aan leuke dingen als zo'n goodmoodjumpsuit als eerste pakje enzo, met de naam erop, maar ja... dat kan dus nog niet, want we weten het geslacht nog niet.
En ik wil net als DeLiedje zo'n waslijntje voor het raam als de baby geboren is, maar ja... daar kan ik ook nog niet mee beginnen want we weten het geslacht nog niet.
En ik ben zo rusteloos als de pest, wil dingen doen, maar moet dus nog wachten.

Eerst maar eens de zolder afmaken, dan kan de studeerzooi over en kunnen we iig beginnen met het kamertje leeg maken en mss wel de vloer leggen.
Gelukkig heeft Jan des Bouvrie het inmiddels begrepen en kan je gewoon bij de Gamma heel mooi echt wit laminaat kopen. Niks whitewash-nerfje, gewoon WIT. En aangezien de witte vloer bij Sasha ons wel heel erg bevalt gaan we dat voor de nieuwe babykamer ook weer doen.
pi_65722885
Wat ben je toch heerlijk hormonaal BE
pi_65722937
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:
Meiden het is zo herkenbaar! Wat jij eerder schreef over dat hele speciale missen had ik ook heel erg Diaan.
Ik voelde met zo'n aandachtshoer toen ik het me bedacht, maar ik vond het idd heerlijk. Al die vragen van iedereen, en iedereen die idd naar je glimlacht enzo. Nu kan er geen lachje vanaf vaak. Chagrijnige lui allemaal.
Idd..ik mis t ook dat zwalken met een enorme buik en dat cassieres vragen of ik ter plekke ga bevallen omdat ik zo moeilijk kijk enzo

Nu loop ik gewoon op andere verse moeders af..vraag hoe oud hullie pullie is..en kan dan lekker zeggen dat 'mijne' nog maar 4 weekjes oud is en lekker wel lief slaapt.
wanna rub mah puppeh?!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:07:31 #46
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65723090
Mekfe douwen. Pracht woord vind ik dat. (ook brabander).

Miss_sly, hoop dat je snel weer lekker in je vel zit!

Iamredleader, van harte gefeliciteerd met Nemo

En huup, wat fijn dat de echo goed was! Heerlijk gevoel is dat.

Heeft happy vandaag niet haar echo?? Ik ben benieuwd. Hoop zo dat het allemaal goed is.

Hier alles prima! Heb een leuke barbapapa lamp gekocht, vind hem zo geweldig . Heb alleen een beetje last van mijn rug. Vanavond manlief eens lief aankijken en om massage vragen... maar ik kan alleen niet op mijn buik liggen hahaha, dus een kijken hoe ik dat ga doen.

Ow en BE, ik eet ook gewoon gekookte en gebakken eieren. (zelf af en toe een klein beetje mayo).
Niet mieten! Door gieten!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:11:28 #47
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723198
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat ben je toch heerlijk hormonaal BE
Erg he!

Nog een voorbeeldje:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door het kantoor dat de aanmeldingen voor franchises voor een bepaalde organisatie regelt. Daar heb ik afgelopen augustus bij gesolliciteerd, toen hadden ze niks. Nu belde er dus iemand, liet geen bericht achter, dus ik belde het (voor mij onbekende) nummer en toen rinkelde er nog geen belletje wie het waren. Later wel dus. En nu ben ik al dagen aan het bedenken of ik nou wel of niet zelf terug moet bellen. En wat ze van me zouden moeten etc. etc. En ik kan maar niet beslissen. Ik stuiter van links naar rechts en zie evenzoveel kansen als mitsen en maren. Echt heel erg!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:12:13 #48
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723219
Was Happy vandaag? Sterkte dan! Ik hoop echt zo op goed nieuws!

Rottdog, morgen jij he? Nog 1 nachtje en een paar uur wachten.
pi_65723335
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Erg he!

Nog een voorbeeldje:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door het kantoor dat de aanmeldingen voor franchises voor een bepaalde organisatie regelt. Daar heb ik afgelopen augustus bij gesolliciteerd, toen hadden ze niks. Nu belde er dus iemand, liet geen bericht achter, dus ik belde het (voor mij onbekende) nummer en toen rinkelde er nog geen belletje wie het waren. Later wel dus. En nu ben ik al dagen aan het bedenken of ik nou wel of niet zelf terug moet bellen. En wat ze van me zouden moeten etc. etc. En ik kan maar niet beslissen. Ik stuiter van links naar rechts en zie evenzoveel kansen als mitsen en maren. Echt heel erg!
Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijk

Ik hoop dat stuiteren snel terug te vinden, want het hoort er wel een beetje bij.
Ik ging net naar de wc en zag mijn buik...het is echt een zwangere buik...of toch iig dik. En mijn borsten zijn ook echt wel voller. Nog geen 15 weken is nog erg vroeg he, om je kindje al te voelen? Als dat maar gebeurde, zou ik me een stuk beter voelen.
pi_65723343
Happy, succes! hoop op goed nieus!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:20:43 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723441
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijk

Ik hoop dat stuiteren snel terug te vinden, want het hoort er wel een beetje bij.
Ik ging net naar de wc en zag mijn buik...het is echt een zwangere buik...of toch iig dik. En mijn borsten zijn ook echt wel voller. Nog geen 15 weken is nog erg vroeg he, om je kindje al te voelen? Als dat maar gebeurde, zou ik me een stuk beter voelen.
Ja, dat is idd wel een beetje vroeg nog.
Zou zo'n Angelsounds dan niks voor jou zijn? Dat je af en toe even kan luisteren. Ik dacht dat je ze ook kon huren bij de babyrent ofzo. Eens kijken hoor. Nee dus. Ik zie ze niet daar.
pi_65723523
of een goedkope van marktplaats scoren

Ik voelde Elin voor t eerst rond de 18 wk en ik geloof dat dat al best vroeg was
wanna rub mah puppeh?!
pi_65723527
Ik heb er aan gedacht, maar ben ook bang dat ik juist niets hoor. Net als vorige week bij de gyn. En als me dat thuis overkomt, kan ik niet even vlug een echo ertussendoor gooien natuurlijk...Maar ja, het is wel iets dat door mijn hoofd geschoten is, al is het maar voor deze drie weken tot de volgende afspraak. Dan ben ik 18 weken en gaat het vast een stuk beter als ik zie dat alles goed is.

Stel dat ik dat zou willen, waar haal je zo'n ding en wat kost dat?

Ik zie ze op zozwanger.nl staan, voor 42,95, 89,95 en 129,95. Behalve de tube, wat is het verschil tussen die dingen? Iemand enig idee?
pi_65723628
er staan er wat op marktplaats , rond de 25 euro.
wanna rub mah puppeh?!
pi_65723657
Miss fijn dat je je ietsje beter voelt!
Happy, ik hoop dat je vandaag een schitterende garnaal met kloppend/knipperend hartje te zien krijgt. Ik duim voor je!
pi_65723711
Miss ik hbe je ff een pm gestuurd met een site erin. Die zijn stukken goedkoper en goeie snelle levering!!
Liefde
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:55:48 #57
190853 RockabeIIa
pi_65724548
Je hebt geluidsversterkers en echte dopplers. Das denk ik een groot verschil
pi_65724604
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:00:16 #59
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65724684
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper ) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
pi_65725293
Bedankt voor de lieve berichtjes, maar ik mag morgenochtend om 8.15 uur.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zit gewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.

Ik heb al -tig lijstje gemaakt met redenen waarom het wel gewoon goed zit, maar ik eindig altijd weer met 'ja maar dat is ook zo als de vruchtzak nog gewoon in takt is en er verder geen vruchtje groeit' dus ben ik weer bij af

Rottdog en Mefke, ik duim voor jullie dat de echo morgen prachtig is!
BE, jij klinkt echt heerlijk zwanger
pi_65725364
happy, wat naar dat je je zo voelt. Ik hoop zo dat je gevoel er naast zit, want dat kan zomaar, natuurlijk! Ik duim voor je
pi_65725609
*grinnik* BE, heerlijk hormonaal mens

Miss_sly vervelend hè dat gevoel. Ik moet wel zeggen dat het voor de eerste echo erger was. Voor deze echo was ik niet zo zenuwachtig, de buik groeit, en de 'kwaaltjes' hoe minimaal ik die ook heb blijven wel. Dus heel naief ga ik er dan maar vanuit dat het goed zit nog.

Happy

bleh ik word er zo moe van, mensen in allebei onze families zijn er nog steeds op aan het hameren dat het wel een jongen moet zijn. Gebaseerd op niets natuurlijk. Maar goed, ik laat ze maar denken, het zal wel. Maar men heeft het nu al over "gelijk krijgen" en "wed maar dat...", "ooooh wat krijg ik als ik gelijk krijg" en de ergste komt van mn schoonmoeder "ik wil een meisje, maar je krijgt vast een jongen" hoezo je wíl?! je hebt niets te willen, en moet ik et terugstoppen als het een jongen is ofzo?
Ik snap best dat mensen het leuk vinden om te raden enzo maar het blijft op totaal niets gebaseerd (een gevoel hooguit) en het stoort me dat er uitspraken worden gedaan van "mja, het zal wel een jongetje worden" met een zucht erachter aan. Alsof het bijna niet goed genoeg is als ik inderdaad een ventje krijg.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:34:40 #63
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65725722
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef happyme28 het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zit gewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.
Ohw Happy weet precies hoe je, je voelt heb nl dezelfde gedachten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:34:51 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65725729
Dat klinkt idd wel naar dan Huup...

Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt. Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
En jij dus ook Rottdog.

Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor! Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?
pi_65725743
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper ) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
Ik ben niet gelovig, ik ben me er wel van bewust dat we het allemaal maar moeten doen met hoe het loopt. Iets eraan veranderen kan toch niet. Ik denk dan niet dat als ik het kindje verlies dat wel met een reden zal zijn, maar dat hebik ook niet nodig. Ik ben niet op zoek naar redenen, al jaren niet meer. Maar wel fijn dat jij het toch wel herkent. Ik voel me zo raar, terwijl ik ook al wel gevonden heb dat het niet raar is. Nou ja, even wat moeilijke weken, en na de volgend echo en als ik mijn kindje eenmaal voel, dan zal het allemaal wel weer gemakkelijker en meer roze worden. Ik ga voor hartstikke fuchsia fluoriserend hard roze
pi_65725865
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat klinkt idd wel naar dan Huup...

Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt. Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
En jij dus ook Rottdog.

Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor! Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?

kun je best doen, ik denk dat je net zoveel weet als ieder ander medium

nee maar het maakt me echt niet zo gek veel uit als mensen raden naar het geslacht ofzo. Het hoort er ook gewoon een beetje bij, net als dat mn familie straks ook ongetwijfeld allemaal aan mn buik gaan zitten enzo haha. Het is voor hen ook allemaal leuk en spannend enzo. Maar deze manier waarop het gebracht wordt vind ik gewoon ik weet niet, ik krijg er een nare smaak van.
Ik heb nooit tegen hen gezegd dat ik géén jongen wil, of dat ik denk dat het een meisje is, maar er wordt nu wel een soort wedstrijdje tegen mij van gemaakt nu. En die andere opmerking kan natuurlijk echt niet (vind ik dan) maar dat heb ik wel gelijk beantwoord met "ik denk dat we al heel blij mogen zijn als het gewoon normaal gezond is en alles het naar behoren doet"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65725931
Rottdog, ik hoop dat jij ook ongelijk krijgt

Ik moet zeggen dat in mijn omgeving het gedoe over jongetje of meisje redelijk rustig is. Er zijn wel wat speculaties, maar niet dat ik er genoeg van heb. Ik heb zelf vroeger met mijn vader 2 keer gewed: eerste keer dat ik een zusje zou krijgen en 2e keer dat ik een broertje zou krijgen. En ik had twee keer gelijk, wat me een paar lakschoentjes en een paar stripboeken van de roze panter opleverde
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
pi_65726212
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
pi_65726214
Hier denkt iedereen dat we een jongetje krijgen, denk ik zelf ook. Maar er wordt gelukkig niet vervelend of raar over gedaan ofzo. Als het een meisje is, is iedereen volgens mij net zo blij. Het zijn ook meer uitspraken van wat mensen denken, dan uitingen van wensen volgens mij.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:27 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65726383
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef owlet het volgende:

[..]

De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
Oh ja zie je, toch wel dus. Maar dan een echte en niet de angelsounds.
Dat is dan evt. mss ook nog wel een optie miss. Maar eerst dat andere maar even afwachten?

Oh, en als dat van die namen zo was... Ik weet niet wie er eerder was, ik met de meisjesnaam voor mezelf of F. met de jongensnaam voor zichzelf. Hij zal het wel geweest zijn dan.
pi_65726499
Happy, ik hoop voor je dat je gevoel je bedriegt. Rottdog en voor jou hoop ik dat natuurlijk ook. Al snap ik maar al te goed hoe jullie je voelen
Mijn echo is pas volgende week donderdag...nog een weekje wachten. Ik vind het niet eens echt erg. Ja, als ik nu de aanbieding voor een echo kreeg, zou ik ja zeggen. Maar dan graag volgende week nog een keer, want dan zijn we de 8w3 ongeveer voorbij en voor die tijd heb ik toch geen echte rust.
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:21:45 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65729171
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!

BE'tje

En ook een dikke kus voor Miss_Sly, jij hebt best een emotionele achtbaan achter de rug, dus logisch dat je nu zo nu en dan ff een terugvalletje krijgt daarvan..je bent al die tijd zó sterk geweest!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65730040
Happy en Rottdog sterkte met afwachten meiden en hopelijk dan morgen een prachtige echo met knipperende hartjes en stuiterende kindjes

Miss_Sly hopelijk vind je snel de weg terug naar de roze wolk

Be wat klink je gelukkig

Hier eigenlijk nergens last van, dribbel beetje voort en merk het a.s maandag allemaal wel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65730779
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Vivi het volgende:

senks!

BE, ik moest wel om je lachen!

Rottdog en Happy, ik hoop zo op goede berichten voor jullie morgen, wat vreselijk naar dat jullie er allebei zo'n slecht gevoel over hebben.

Over het geslacht/namen: dan krijgen wij een jongetje, want die naam staat nog van de 1e zwangerschap! Wij willen overigens niet weten wat het wordt (of eigenlijk...is)

Wij krijgen dezelfde kraamhulp als bij Meike! Zo leuk!!!! Dat is het voordeel van een free-lancer! Ik kon haar gewoon op haar 06 bellen.
pi_65730828
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Ik heb gister het hartje weer gehoord bij de verloskundige Net een stoomtreintje
Volgende week ben ik alweer 12 weken zwanger Wat gaat het snel! Oh en ik ben alweer afgevallen en mijn buik en borsten zijn ook afgevallen (we meten elke week ). Ik heb van een vriendin een buikband gekregen en die wil ik toch echt wel binnenkort gaan dragen maar zo gaat dat niet lukken

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
#geen
pi_65730936
geen idee nog of ik naar de 9maandenbeurs ga, het is toch Amsterdam en persoonlijk vind ik het nu wat ver om even op en neer te reizen.
pi_65731021
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Ja wij gaan donderdag de 19 de.

Word een drukke week hier dan. Woensdag eerst met een ander forum met de kids naar een binnenspeeltuin, dan donderdag naar Amsterdam en vrijdag hebben we dan de 20 weken echo heeft dan eindelijk eens een lang weekend vrij. Gewoon lekker voor ons tweeen
Liefde
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:11:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65731049
Ik twijfel nog steeds DuchessX! Aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant hou ik helemaal niet van dat soort enorm drukke happenings. Ben het vaak na een uur al zat en dat vind ik zonde van de reis en het geld.
En ik zou dan nog iemand moeten zoeken die mee wil.

Fijn te lezen dat je het hartje gehoord hebt. Dan moet dat bij mij toch ook wel gaan lukken vrijdag, met 12+2 dagen.
pi_65731176
komt helemaal goed met het hartje horen BE
Wel snel al is nog maar 2 nachten slapen.

Hier nog even geduld hebben tot maandag
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:14:39 #80
114177 Diaan73
pi_65731221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.
Make love, not war ☮
pi_65731336
Vivi, lief van je

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:19:25 #82
114177 Diaan73
pi_65731431
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Eindelijk dan...
Make love, not war ☮
pi_65731441
quote:
Vivi, lief van je

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65731539
Wat fijn Miss_Sly dat is dan ook al een hele zorg minder.
pi_65731608
Miss_Sly; ik heb een vrijkaartje voor de avondbeurs...hebben? Is geldig op de 19e en de 20e van 18.00-22.00.
pi_65731615
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
pi_65731626
Oh, tegelijk met Vicky!
pi_65731647
Kan ik er dan iemand anders blij mee maken?
pi_65731821
Tinuviel en echtgenoot, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik ben nog steeds brak en duik zo weer m'n bed in. Alles goed bijlezen doe ik wel als ik weer beter ben.
pi_65732109
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:40:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65732237
Vicky, je hebt ook PM van mij...

En miss_sly, at fijn van de kraamzorg zeg! Dat zal een last van je schouders zijn!
pi_65732683
Peterfan, je hebt PM.

Nemo is geboren, mazal tov

Happy en Rottdog, hopelijk zitten jullie je voor niks zo'n zorgen te maken

Huup, fijn dat je echo goed was! Ik mag vrijdag en zit hem af en toe best te knijpen eigenlijk

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_65732854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.

En Huuphuup, fijn dat de echo goed was!
pi_65732942
En mijn zusje heeft nu een heel andere zwangerschap dan de andere twee keer, en toch is het weer een jongetje.

Het zegt allemaal zo weinig, maar ach, best grappig die bakerpraatjes
pi_65733117
Kaartje voor de beurs gaat naar Kersjes!
pi_65733529
Karin gefeliciteerd met de zwangerschap!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:37:10 #97
190853 RockabeIIa
pi_65736177
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
pi_65736810
Miss_Sly wat fijn dat de kraamzorg geregeld is zeg pfff!!
#geen
pi_65736963
Miss_sly wat een opluchting zal het zijn dat je in ieder geval 3 uur per dag kraamzorg krijgt! Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat en dat schaap snel wer thuis is

Ik ga vrijdag de 20ste naar de negenmaandenbeurs samen met mijn moeder
pi_65737066
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65737617
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Leuk is dat he Ik wilde mijn schoonmoeder ook vragen, maar het is dat weekend carnaval en aangezien zij in Limburg wonen zullen ze toch niet mee gaan.
pi_65737718
Ghehe, carnaval voor alles ja?
Mijn oeteltjes schoonouders gaan wel mee. Of nja, schoonmama dus want schoonpapa heeft nog een trauma van een veel te lange trip naar Ikea.

Hey hoe denken jullie over zo'n baby-hangmat? Ik vind ze er zo leuk uitzien, en volgens mij zijn ze ook best comfi maar toch hè...
ik bedoel dan deze, niet die dingen die je in de box hangt.

[ Bericht 15% gewijzigd door huuphuup op 04-02-2009 17:28:49 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:49:06 #103
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65738693
Wat een leuke hangmat huup! Daar klimt mijn kat zo bij denk ik
pi_65738703
Wij gaan ook naar de 9-maanden/ huishoudbeurs
Gaan vrijdag 20 februari en mijn man heeft er zin in Hij zei van de week, is het al bijna 20 februari heb zin in de huishoudbeurs

Ik heb de ideale man

Nog niet zwanger overigens maar kijken kan geen kwaad
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:59:53 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65739044
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
We have a date!
pi_65739091
quote:
Vivi, lief van je

Wat fijn Miss_Sly!
Eindelijk!
pi_65741606
Miss Sly, heb je al kaartjes? Ik heb er twee teveel Gewone dagkaarten, dus nieuwwaarde ¤12,95 per stuk. Ze mogen weg voor ¤15 inclusief verzenden (allebei dus).

EDIT : ik heb ze zojuist via Marktplaats verkocht. Daar staan er overigens nog meer

[ Bericht 15% gewijzigd door McLaura op 04-02-2009 19:47:48 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:27:21 #108
190853 RockabeIIa
pi_65741873
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag goed idee

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 04-02-2009 20:09:09 ]
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:28:38 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65741912
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65742103
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag
Als Miss Sly ze niet wil, ben jij de volgende. Ik kreeg net al mail van iemand die ze wel wil, en dan het geld in een enveloppe wil sturen. Die is poco loco?!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 19:52:13 #111
5428 crew  miss_sly
pi_65742766
Ik heb mijn adres al bij Vicky achtergelaten, dus ik krijg ze al via haar. Ik heb ook geen dagkaarten nodig, want wij gaan in de avond. Maar bedankt voor het aanbod, McLaura.

Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 19:54:36 #112
5428 crew  miss_sly
pi_65742864
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Lishe het volgende:
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!

Zou het er dan toch misschien iets mee te maken hebben, dat het allemaal wat moeizamer ging en dat nu zijn weerslag heeft? Dat in combinatie met een dalende HCG-spiegel en schaap die een week weg is, maakt me dan wel een gemakkelijke prooi voor een dip.

Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
pi_65742881
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:

Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
Shit zeg, dat zijn altijd nare berichten
pi_65742928
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
Hier ook al zo één

pi_65743203
ik voel al een paar dagen een klein randje boven mijn schaambeen en ik ben nog niet eens 8 weken!
Maar goed, verder ook nog nergens vetreserves kunnen vinden, die zaten er nog van de vorige keer.
Net vakantie geboekt, over 6 weken al naar de zon! Nou alleen voor die tijd nog een bikini in maat olifant kopen, want ik had al D/E en ik vrees dat ze daar nu niet meer inpassen. Ik zag bij wehkamp wel iets, maar mooi is anders. Iemand nog een tip?
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:10:34 #116
190853 RockabeIIa
pi_65743426
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
pi_65743447
Ahw mefke wat leuk je groeit!

en bikini, hmm, ik vind dat altijd heel moeilijk. Als je een grote cupmaat hebt zou ik denk ik gaan voor zo'n bh-achtige. Je weet wel wat ik bedoel toch? Wehkamp kan ja, misschien Livera of Hunkemoller even proberen, die hebben vaak in de winter ook nog wel iets hangen. (kun je gelijk het bovenstukje even passen.)

Ik knal ook uit mn bh's het is niet eens enorm gegroeid heb ik het idee maar ik merk dat ik door de dag heen heul oncharmant mn tet aan het terugfrotten ben in mn bh ziet er niet uit natuurlijk dus zaterdag maar eens een mooie nieuwe halen. Groeit dat nog heel veel meer? ik bedoel ik ben nu dan 12 weken, moet ik uitgaan van gemiddeld nog een keer zoveel groei ofzo? of gaat het straks nog veel harder? (hoeft niet zo van mij )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743477
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
dat zijn je eieren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743529
Huuphuup, ik ben in de eerste 12 weken 1 cupmaat gegroeid en heb toen een nieuwe bh gekocht (Swegmark, geschikt om mee te tennissen, niet sexy maar zit oh zo heerlijk!).

Ik hoop niet dat ik een nog uitgebreidere voorgevel krijg, ik vind deze aanbouw wel genoeg
pi_65743710
Ja ik denk dat als ik me nu laat meten dat ik ook wel op 1 extra maat kom ofzo. Dan zou ik nu in D zitten en daar ben ik al niet bijzonder blij mee Ik moet echt iets met beugels hebben anders voel ik het zwabberen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743738
Ik heb geen beugels (vroeger altijd wel), en mis ze totaal niet
pi_65743748
McLaura: aanbouw...
Tja, ik ben normaal dus al gezegend met iets groters, al valt dat absoluut niet op, ben zeg maar breed en lang, dus vandaar. Heb net even wat rondgekeken op internet, maar mijn god, wat een lelijke dingen! Ik ga er maar even vanuit dat ik wel nog een eigen broekje aan kan tegen die tijd (heb van die kleine shortjes) en dan moet ik maar ergens een los topje scoren in maat E/F
Maar he, ben al lang blij dat we geboekt hebben en gaan...

Huup: mijn bh's zitten 's ochtends oke en als ik dan halverwege de dag eens spiek op 't toilet, zijn ze bezig aan een ontsnappingspoging.

Happy en Rottdog, hoe laat moeten jullie morgen?
pi_65743834
Happy en Rott moeten om 16:00!

mijn geheugen doet het nog!
pi_65743970
en het mijne dus niet maar ik heb dan weer geen aanbouw aan mijn voorgevel!
(krijg je ervan, lees tussendoor op het werk zo snel, dat ik de helf vergeet)
pi_65744064
Niet eens? Tssss.... vet cool hoor, een aanbouw. Handig ook als de zon verkeerd op de gevel staat, kun je in de aanbouw in de zon zitten.

En jeuken dat ze weer doen.... Volgens mij gaat er weer wat bijkomen.
pi_65744096
Ben trouwens ook breed en lang, 1m82 en aan de verkeerde kant van de 100 kg.
pi_65744186
ik ben 1.68 en ehm niet zo heel breed? gemiddeld breed denk ik.
mefke dr tetten op avontuur! hahaha. Dat doen die van mij dus ook. Ik weet niet of mn bh nou verschuift of dat mn borst gewoon omhoog kruipt maar het ziet er echt niet uit.

Succes trouwens Happy en Rottdog!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65744253
Ik vind al mijn bh´s super irritant zitten! Een paar uur gaat nog wel, maar dan moeten ze echt uit.
Had ook al zo´n meegroei/voedingsbh gekocht, maar dat is niet veel beter...
pi_65744336
Tetten kende ik niet, maar klinkt wel erg schattig, is Mefke toevallig Vlaams?
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 20:33:48 #130
5428 crew  miss_sly
pi_65744471
Ik heb nog maar 1 bh die nog redelijk zit, mijn sport beha. Ik heb normaal ook al een D, en dat vond ik eigenlijk groot genoeg. Helaas groeien ze toch echt door. Ik wil eigenlijk ook een meegroeibh kopen, maar hoe doe je dat? gewoon op je normale eigen maat, of al een maat groter?

Ik dacht trouwens dat happy m orgen al vroeg de echo had; 8.15 uur ofz.
pi_65744535
nuh..mefke is brabants...
enneh, geen idee wat ik weeg, ergens tussen 75 en 85, maar wel breed in bouw. Dus brede schouders, lange armen, lange benen en brede heupen enne 184 hele centimeters lang + vetlaagje rond mijn buik. Hopelijk hebben ze in positiemode ook lengte maten, anders heb ik echt een probleem.
Mijn bh's komen trouwens nu gewoon van de hema (normaal triumph) en die zitten super. Lekker zacht, dubbele stof, redelijk brede bandjes en een goede beugel en...maar 14 euro!
pi_65744634
hmmm op die site van hunkemoller staat echt bar weinig aanbod zeg qua zwemdingen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65744866
Hier, dit wat anders? Gaat tot en met E. en zo te zien is ie grote-tetten-proof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65745167
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:

Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meer
pi_65745210
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef mefke79 het volgende:
nuh..mefke is brabants...
Ook schattig
pi_65745237
Mijn man zegt altijd 'memmen'

Dat doet het goed hier in Friesland, want hier is 'Mem' je moeder
pi_65745266
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meer
Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*

Wel lekker vroeg Happy!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:55:28 #138
190853 RockabeIIa
pi_65745297
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat zijn je eieren
pi_65745308
ghehe
mn lief en ik zeggen altijd tetten. Ik weet niet waarom. Tieten klinkt gelijk zo plat ofzo en borsten klinkt weer zo ehm, klinisch? Ik zeg wel borsten als het zeer doet ofzo trouwens, dus "auw mn borst doet zeer" en "jeumig mn tetten groeien"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65745356
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:

Niet helemaal...Linda en Rott moeten morgen om 16:00..happy is vroeg in de ochtend...half 9 dacht ik

Ik heb vandaag voor het eerst gekotst
Lotte!
Noah!
pi_65745383
Mijn man, ahum, sja...

Goed, we zouden eens even gaan kijken of we nog wisten hoe we moesten sexen. Ik ging bovenop meneer zitten. Krijgt ie ineens een lachbui....... Tussen het hikken door zegt ie "doe wel rustig aan anders sla je jezelf k-o met je memmen".

Tssssss
pi_65745415
Overigens is dat sexen een probleem hier. Is nu zo ongeveer 2-3 keer gebeurd sinds ik zwanger ben, en het doet zeer. We hebben de Durex Play Glijrommel er al bijgepakt maar dat helpt niet.
pi_65745480
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*

Wel lekker vroeg Happy!
Ja, ik zit ook diep te graven. Er waren er 2 om 16.00 uur. Maar weet niet meer wie nog meer naast Rott. edit: ah het was dus toch Linda ik dacht het al, maar wist het niet zeker

Op zich wel prettig inderdaad, dan heb ik het maar gehad. Ik zit de hele middag echt heel hard te wensen dat mijn gevoel er helemaal naast zit. Mijn man probeert me op te beuren, maar het lukt nog niet echt. Ik hoop dat ik morgen toch met mooi nieuws kan komen. Dat zou echt een mooi wondertje zijn.
pi_65745482
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gekotst
Jekkes, dat zijn de mindere mijlpalen
pi_65745550
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef happyme28 het volgende:

[..] Ik hoop dat ik morgen toch met mooi nieuws kan komen. Dat zou echt een mooi wondertje zijn.
Ik hoop het met je!
pi_65745768
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef McLaura het volgende:
Overigens is dat sexen een probleem hier. Is nu zo ongeveer 2-3 keer gebeurd sinds ik zwanger ben, en het doet zeer. We hebben de Durex Play Glijrommel er al bijgepakt maar dat helpt niet.
Hier ook niet echt een succes...we proberen het wel af en toe, maar echt feest is het niet. De frequentie is drastisch afgenomen en meestal bloed ik achteraf, wat ons weer zorgen geeft enzo...

En dat kotsen was balen ja, vandaag 7w en 6 dagen, dus ik hoopte het er verder ook kotsvrij vanaf te brengen, maar dat ging helaas niet...en ik haaaaat kotsen, maar geloof niet dat er überhaupt iemand hier is die daar van geniet

En happy, probeer geen overhaaste conclusies te trekken...ik duim voor je dat je een prachtige echo hebt
Lotte!
Noah!
pi_65745858
Ik had ongeveer het hele eerste trimester geen zin om te sexen Maar pijn deed het niet... dus dat weet ik niet.... Maar goed, bij mij kwam de zin in elk geval vanzelf weer terug
pi_65745899
Ooh vergeet ik bijna, heeeeel veel succes morgen happy! Ik duim gewoon heel hard door dat het toch allemaal goed zit.
pi_65745940
zin is hier ook het probleem niet...maar sommige houdingen doen echt pijn, omdattie dan gewoon te ver er in is zeg maar...plus dat vriendlief het nog altijd een beetje een gek idee vind om daardoor de buurman van onze baby te worden...vaak zijn we bezig, stoptie, ik: wat? hij: dat kan toch niet, daar zit een baby in...ik:
Lotte!
Noah!
pi_65745949
Linda, ik heb 0 keer gekotst totdat ik 12 weken was. En de afgelopen 3 weken is het dus nogal vaak 'bal' helaas.
pi_65745975
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:14 schreef Linda2205 het volgende:
zin is hier ook het probleem niet...maar sommige houdingen doen echt pijn, omdattie dan gewoon te ver er in is zeg maar...plus dat vriendlief het nog altijd een beetje een gek idee vind om daardoor de buurman van onze baby te worden...vaak zijn we bezig, stoptie, ik: wat? hij: dat kan toch niet, daar zit een baby in...ik:
Dat laatste is ook mijn mans probleem
pi_65745982
dank je wel voor de opbeurende woorden Laura

En tja..uitleggen dat ze echt niet zo groot zijn dat ze door je hele baarmoeder gaan is ook niet echt een slim idee natuurlijk
Lotte!
Noah!
pi_65746012
ohw Linda, dat dacht ik ook toen, maar als het je hoop geeft, met 10 weken was ik er redelijk vanaf weer
kleine beetjes eten en zorgen dat je maag altijd een beetje gevuld is dat hielp wel bij mij hoor. En verder rustig aan doen, niet naar de trein rennen En tsja, soms is het gewoon ook niet tegen te houden.

Happy ik duim ook mee hoor dat je een mooie echo hebt! (voor alledrie trouwens )

Sex hier geen probleem so far. Ik ben wel sneller moe dan normaal wat erin resulteert dat ik vaak al half slaap voor ik het kussen raak als we naar bed gaan dus dat komt de romantiek niet ten goede maar verder gelukkig nergens last van.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65746019
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:12 schreef tessie het volgende:
Ik had ongeveer het hele eerste trimester geen zin om te sexen Maar pijn deed het niet... dus dat weet ik niet.... Maar goed, bij mij kwam de zin in elk geval vanzelf weer terug
Dan zul je zien dat mijn zin terugkomt terwijl manlief het steeds 'raarder' gaat vinden in verband met rap toenemende buikomvang.
pi_65746066
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:15 schreef Linda2205 het volgende:
dank je wel voor de opbeurende woorden Laura

En tja..uitleggen dat ze echt niet zo groot zijn dat ze door je hele baarmoeder gaan is ook niet echt een slim idee natuurlijk
Jij bent er gewoon heel snel weer vanaf

Uhm, nee, dat werkt ook niet, en met een piepstemmetje zeggen 'hey papa, dag papa, hey papa, dag papa' is ook al niet grappig gebleken
pi_65746089
ja, daar ben ik ook nog wel bang voor ja...nu is het een stipje op de echo en issie er al bang voor..maar wat als het echt een minimensje is

Ok, ik lach me echt dood hier..heb je dat gedaan? hahah!

Ik heb net al weer sinaasappelsap gedronken en spaghetti gegeten (kotsen was om 16:00u) en dat is er nog in, dus het was vast een eenmalige actie van mn buikje om te laten merken dat er nog een baby is, zo pre-echo
Lotte!
Noah!
pi_65746187
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

Jij bent er gewoon heel snel weer vanaf

Uhm, nee, dat werkt ook niet, en met een piepstemmetje zeggen 'hey papa, dag papa, hey papa, dag papa' is ook al niet grappig gebleken
Die vind ik wel hilarisch!

Ben blij dat mijn man er geen problemen mee heeft hoor. Maar je kan toch gewoon uitleggen dat zn piemel echt niet zover komt, dat betekend dan echt niet dat ie een kleine heeft ofzo, moet ie toch wel kunnen snappen?
pi_65746191
Nee, ik heb ermee gedreigd Als ik dat tijdens zou doen dan is het gelijk de laatste keer vrees ik

Ik denk dat mannen gewoon aan het idee moeten wennen, en dat het dan vanzelf wel weer gaat.
pi_65746248
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:21 schreef tessie het volgende:

[..]

Die vind ik wel hilarisch!

Ben blij dat mijn man er geen problemen mee heeft hoor. Maar je kan toch gewoon uitleggen dat zn piemel echt niet zover komt, dat betekend dan echt niet dat ie een kleine heeft ofzo, moet ie toch wel kunnen snappen?
Ik heb hem al verteld dat zijn piemel die bocht al niet kan maken! Het helpt alleen niet geweldig, maar goed, dat komt wel weer denk ik.
pi_65746654
Ik ga me naar bed begeven met een kat of 3, welterusten iedereen en Rott, Linda en Happy : een mooie echo gewenst!

[ Bericht 3% gewijzigd door McLaura op 04-02-2009 21:41:40 ]
pi_65746782
dank u, lekker slapen
Lotte!
Noah!
pi_65746916
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:34 schreef McLaura het volgende:
Ik ga me naar bed begeven met een kat of 3, welterusten iedereen en Mefke, Linda en Happy : een mooie echo gewenst!
Whahaha, die jompels net voor je geheugen, te grappig Je bedoelt vast Rottdog ipv Mefke Tijd voor bed idd. hihi

Ik ga ook zo plat. Ik meld me morgen. Trusten allemaal.
pi_65746946
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:40 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Whahaha, die jompels net voor je geheugen, te grappig Je bedoelt vast Rottdog ipv Mefke
`

Het is laaaaaaaaat
pi_65747891
Voor alle dames waarvan de wolk tijdelijk verkast is

Happy en rottdog veel succes bij de echo's ik hoop dat jullie gevoel niet kloppen gaat, en jullie morgen gewoon mooie garnaaltjes gaan zien, daar gaan we gewoon voor!!

Bakerpraatjes klopte hier beiden keren niet, bij Isa tot en met week 27 lopen kotsen en een buik in punt en recht naar voren, mooi glanzend haar geen puistjes de naam voor een jongen stond al een jaar of 7 vast die van een meid pas in de laatste weken. En iedereen zei "het is vast een jongen" en tada het werd een meisje

Nu niet misselijk, buik is nu nog meer naar voren en minder op de heupen, nog geen kwaaltjes, haren hetzelfde als vorige keer huid idem, niets noemenswaardig en dit is een ventje maar niemand durft nu meer te voorspellen want vorige keer zaten ze er allemaal langs. Heb vorige week nog de namen/geslacht pool (ja die doen we altijd, gokken naar naam en geslacht voor de geboorte van een kindje uit de vriendengroep) erbij gepakt en niet 1x werd er meisje gegokt.

En Huup ik vond dat toen ook zo vervelend allemaal dat gezeur en gezanik over geslacht, en nu vind ik dat alleen nog maar meer als toen, deze zwangerschap heeft weken in het teken gestaan van: als alles maar goed blijkt te zijn dan kunnen we verder, dat geslacht me echt niets deed, tuurlijk het is leuk maar zeker niet meer als dat. Hoewel ik van anderen totaal begrijp dat ze het geslacht zo graag willen weten want zo stond ik voor die beruchte nekplooimeting er ook in, onbevangen en op de roze pluche waar ik gelukkig na een kleine dip wederom opgeklommen ben.
Want deze keer laat ik niets dat gevoel wegnemen genieten zal en moet ik dit is namelijk de laatste keer dat ik zwanger zal zijn, ik durf hierna echt niet meer, het zou voelen als de goden verzoeken ofzo en mijn man voelt dat exact zo.

Tja en ik wilde op nog meer reageren maar ik ben t ff kwijt....
Helaas ben ik de nestdrang nog niet kwijt met als gevolg dat ik vandaag een nieuw supersonisch strijkijzer heb gekocht bij de Aldi... hoezo burgertrut? maar het strijkt geweldig en snel
Maar met het tillen van Isa bij het CB schoot het in mijn reet met als gevolg dat stofzuigen niet echt lekker meer gaat... mn vloer daar kan je dus op schieten maar eeeh je kan niet alles hebben.
Gelukkig zijn we bij het CB door de keuring heen en Isa was gewoon lekker bezig en eet inmiddels weer lekker van tafel mee na weken van klootviolen en borden smijten das dus een zorg minder.

Excuse me voor de lel tekst maar het typte lekker weg
Mama van Isa en Ties
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:10:54 #165
190853 RockabeIIa
pi_65748130
zo... ik zou als ik jou was ook een bloig gaan starten voor je nageslacht, Marlieske!
pi_65756728
Rottdog, Linda en Happyme ik duim voor jullie dat jullie allemaal een mooie echo krijgen vandaag

Waarschijnlijk heb ik een kinderwagen gekocht via marktplaats een super mooie quinny speedi sx zwart/zilver voor maar 150 euro Ze ging akkoord met het bod en vroeg wanneer we konden komen kijken Dus ik hoop morgen eind van de dag.
  donderdag 5 februari 2009 @ 08:45:53 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65756964
Tof flower!

Happy, je bent al geweest als het goed is, en ik hoop echt zo onwijs dat je goed nieuws gekregen hebt!
pi_65757181
Happy, ik hoop dat je snel goed nieuws kan komen melden!
En linda en Rottdog, succes vanmiddag.
Ik ben er volgens mij achter wat me zo plotseling misselijk maakt...chocolade! Gisteren wat flauw/dizzy, dus een twix gepakt. Niet eens een heel reepje op of hij kwam er al weer bijna uit. En gisteravond zin om nog wat te eten, ik pak een bonbon...en hetzelfde gebeurt! Daarna nog een koekje gegeten en wat chipjes, geen enkel probleem. Dus het zal de chocolade wel zijn. O en over dat spugen. Ik wou serieus dat ik dat soms ook eens kon. Mij lukt dat dus echt niet en geloof me, dan ben je lang misselijk. En vinger in de keel werkt ook niet, mijn braakreflex is niet wat ie moet zijn.
Vandaag dagje vrij, dus ik ga maar eens wat doen Kom zo nog even kijken of er al nieuws is. Be, slaap lekker vanmiddag.
pi_65757260
Ik zou juist wel willen dat ik niet kon spugen Mijn leuke zoon had net gepoept en dan komt mijn ontbijd er heel makkelijk weer uit. Maar dan ben ik de hele dag echt slecht. Knallende hoofdpijn en zere ogen
Liefde
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:03:08 #170
114177 Diaan73
pi_65757271
Happy, ik hoop dat je inmiddels goed nieuws hebt!!

Rottdog en Linda, heel veel succes vanmiddag
Make love, not war ☮
pi_65757578
Hopelijk allemaal goed nieuws zo in dit topic.
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:25:19 #172
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65757676

Tijd om me hier ook maar te melden .

Week negen met in Silly (naam: © McLaura, ze laat het gelaten over zich heenkomen ) haar buik.
Gisteren weer bekeken, ze zijn allebei goed op maat. Eentje zwaaide al en knikte vriendelijk naar ons , de ander trok de deken wat beter over het oor, controleerde de goede positie en snurkte weer lekker verder .

BE, mag dus nu (eindelijk! ) in de OP: ETA van beiden is 25 augustus.
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:32:29 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65757833
Je staat erbij SilkTie. Is het zo goed?
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:46:05 #174
190853 RockabeIIa
pi_65758122
Huidige zwangerschapsduur:
5.7 weken, of
1.3 maanden

Nog te gaan: 7.7 maanden

het klinkt zo al heel wat
  donderdag 5 februari 2009 @ 09:52:33 #175
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65758261
Nee nog niks gebeurt vannacht, alhoewel ik het graag zou willen hahahaha
Wel heel blij met de sleutel van het nieuwe huis (ik plaats wel foto's zodra er wat vorderingen zichtbaar zijn voorlopig is het een casco skelet).
Wel moe, maar wat wil je als je al drie dagen vroeg moet opstaan en niet slaapt 's nachts...
pi_65758342
MeNicole, die hoofdpijn en zere ogen kunnen komen omdat je te veel kracht zet bij het overgeven. Hoe het precies werkt, geen idee, maar ik herken het van een vriend van ons. Als die echt ziek is en veel ging spuugt krijgt ie ook echt rode ogen en een knalrode kop die goed pijn doet.
SilkTie welkom!
pi_65758382
Ik hoop op mooie echo's voor Rottdog en Happy!

Ik heb gisteravond ruim een uur mogen genieten van schoppen in mijn buik. Op een gegeven moment voelde ik volgens mij zelfs heel duidelijk een hieltje in mijn zij geport worden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65758441
Rocka, leuk he, zo'n lijstje... Dat van mij is nu zo:
Er zijn nog 226 dagen tot je bevaldatum op 18 september, 2009..
Je bent 54 dagen zwanger.
Je bent 1.8 maanden zwanger.
Volgende week bij de gyn horen we hopelijk of dit ook echt klopt, want dit was met korte cyclus. Trouwens, ook stom, bij babybytes zegt het verhaaltje dat het hartje deze week wordt aangelegd. Ehm, dat hartje heb ik een week geleden al goed zien kloppen
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:17:00 #179
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65758803
jeetje, paar dagen op teambuilding en boem: nieuw topiccc

Rottdog en Happy Veel succes vanmiddag

Karin, eindelijk uit de kast hahahaa Zoiets zou ik nou ook doen....

Miss_sly, ben je al ietsje vrolijker??? Ik hoop het wel

ikzelf vandaag enorm chagi, niks is goed, geen zin, wil in bed kruipen dat het morgen is...
en dat terwijl er verder niets aan de hand is
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65758980
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.

Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
pi_65759030
hmm ik dacht dat jij ook een echo had deze week Takkie?
Wanneer is het?

Ik duim voor Rottdog en Happy.

Edit: happy heeft zich net gemeld.
Gatsie, wat shit! Happy toch
Tuurlijk is dat een klap
Iedere strohalm grijp je tot het tegendeel bewezen is....
Heel veel sterkte.....
pi_65759032
Happy
Liefde
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:26:38 #183
114177 Diaan73
pi_65759058
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 10:23 schreef happyme28 het volgende:
Nou, hier ben ik dan. Mijn voorgevoel heeft mij helaas niet in de steek gelaten. Het vruchtje is gestopt waar de vruchtzak blijft doorgroeien. Ik heb gekozen voor het opwekken van de afdrijving met pillen waar ik vandaag mee begin. Dinsdag gaat we terug voor controle of het schoon is of maken we een afspraak voor de curretage.

Ondanks dat ik steeds het gevoel heb gehad dat het niet goed zat, is deze bevestiging toch wel een klap. Maar we zijn erg dankbaar dat we wel zwanger zijn geworden en als dit allemaal verwerkt is, hopen we dat we de volgende keer meer geluk hebben.

Bedankt voor de lieve berichtjes! Ik blijf wel meeleven met iedereen hoor, ik hoop op allemaal hele mooie beebjes. Wil een modje ons uit het lijstje halen? Hopenlijk mogen we er snel weer in.
Jeetje Happy wat een verdrietig nieuws zeg. Heel veel sterkte om dit te verwerken en hopelijk is dinsdag alles schoon en hoef je niet ook nog schoongemaakt te worden. Dikke knuffel van mij
Make love, not war ☮
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:26:44 #184
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65759063
Ach wat verdrietig happyme28 Heel veel sterkte en hopelijk kun je snel weer terug in het lijstje en mag je er dan tot het einde in blijven staan
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65759115
Veel sterkte Happy en partner.
Hopelijk zien we je hier snel terug, en dat je tot het einde in de lijst staat!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:29:11 #186
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65759136
Ohjeetje happy ik krijg er tranen van in mijn ogen... zo oneerlijk

heel veel sterkte, ik hoop dat alles snel schoon is en dat je snel terug mag komen hier
Alexa en Seth zijn lief
pi_65759143
Ach wat naar Happy ik had zo voor je gehoopt op positiever nieuws. Hopelijk is alles dinsdag gewoon netjes en schoon en kun je snel weer door.
Heel veel sterkte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65759204
Happy, wat klote!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65759270
Ahhh Happy, wat ontzettend naar. Krijg helemaal kippenvel van je berichtje.... Sterkte
pi_65759291
happy, wat verdrietig
Sterkte met verwerken
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:35:30 #191
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65759324
Happy, wat erg.... Heel veel succes en sterkte de komende tijd, zo verdrietig.....
pi_65759340
ow happy....heel erg veel sterkte
Lotte!
Noah!
pi_65759394
Lieve Happy, wat klote....

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_65759406
Happy Heel veel sterkte de komende dagen. Hopelijk is een curretage niet nodig, al vond ik die zelf erg meevallen. Hopelijk tot snel!
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:39:48 #195
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65759446
Och jee Happy... wat ontzettend jammer en verdrietig... ik had het je zo gegund dat het goed was gegaan...
Ik heb je uit de lijst gehaald en ik hoop idd heel erg dat we je er snel weer in kunnen zetten.
Sterkte de komende dagen.
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:51:34 #196
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65759783
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
Je staat erbij SilkTie. Is het zo goed?
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:53:20 #197
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65759821
quote:

He jakkes ... ik was al zo blij dat je uit die andere reeks naar deze verhuisd was. Heel veel sterkte en hopelijk gauw weer terug hier .
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:00:33 #198
190853 RockabeIIa
pi_65760017
Happy Wat een rotnieuws... Ik hoop echt zo dat je dit allemaal een plekje kunt geven en dat je weer gauw hier aan mag sluiten
  donderdag 5 februari 2009 @ 11:02:08 #199
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65760058
Happy! wat naar zeg. Ik had het je zo gegund en toegewenst. Heel veel sterkte meis. Ben je wel lekker thuis of die-hard aan het werk? Doe iig maar rustig aan.

Nou, zelf heb ik vandaag al gehuild voor een hele week zeg Heb gisterenmiddag mijn laatste pil van de anitbiotica op. Vanmorgen naar de huisarts om urine te controleren. Nog niet goed, nog steeds leuktocieten en eiwitten. Meteen naar ZH gegaan om het op kweek te zetten en krijg dinsdag de uitslag. Voorlopig geen medicijnen. Maar ik ben zo onrustig en bang dat het iets met mijn kleine beebje doet. Dus huilen, huilen, huilen. Toch VK gebeld en die zegt heel lief: je beebje merkt hier echt niets van, je hebt goed gehandeld. Daarna baas gebeld dat het nog niet over is en die hoorde al aan mijn breekbaar stemmetje dat het niet echt lekker ging. Dus baas lief zei: doe vandaag en morgen rustig aan, we bellen maandag. Maar het zit me toch niet lekker, ben nu wel wat rustiger dan vanmorgen en ga nu een zak paaseitjes opeten om mezelf te troosten.
pi_65760081
Oh, happy, wat verdrietig Veel sterkte
pi_65760230
Veel sterkte Happy!!

--------

Ik krijg net bericht dat een vriendin haar 10 weken jonge zwangerschap is misgegaan. Ze hebben een aanrijding gehad en daar ligt vermoedelijk de oorzaak..... Zo erg....

--------

SilkTie en Silly, welkom!
pi_65761255
Happy wat vreselijk naar
pi_65761321
happy. heel veel sterkte
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65762350
Wat een verdrietig nieuws Happy. Heel veel sterkte.
pi_65762549
Wat rot Happy
Sterkte
pi_65762704
Happy, wat naar nou toch! Heel veel sterkte

Sellram, gewoon lekker rustig aan doen inderdaad. Je kan er toch niks aan veranderen.

Vicky, wat heerlijk dat je de kleine zo goed kon voelen

Ik ben ook weer aan het overgeven, ondanks de pillen. Niet meer 80x op een dag, maar toch nog te vaak naar mijn zin helaas. Vanmiddag voor controle naar het ziekenhuis, da's standaard omdat ik opgenomen ben geweest.
Oh, en over bh's: De vorige zwangerschap droeg ik tot aan het eind mijn eigen bh's. Nu draag ik al een paar weken mijn voedingsbh's weer die bij de cups ietsje ruim zijn (ben gestopt met bv) maar in de omtrek juist knellen als een bezetene. Althans, zo voelt het. Ik kan gewoon geen strakke kleding meer verdragen op het moment.
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:51:33 #207
61800 Rottdog
pi_65763345
Happy, sterkte meid jammer dat je gevoel gelijk heeft
moest gewoon ff snel spieken, nu als de donder weg gaat

Dames bedankt voor jullie goede wensen, duurt jammer genoeg nog ff of is het al 16.00 uur
pi_65763706
happy wat ontzettend jammer. sterkte!

rottdog, ik hoop dat jij met beter nieuws terugkomt vanmiddag. succes!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 13:05:52 #209
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65763723
happy wat jammer sterkte met t verwerken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65763806
Happy, wat een naar nieuws.. heel veel sterkte
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65764437
Kersje, heb je de gewone zetpillen al geprobeert maar dan om de 2 a 3 uur? Moet zeggen dat je er wel heel lam van word maar ja van steeds spugen word je dat ook.
Liefde
pi_65764463
quote:

Ach Happy wat een verdrietig nieuws!
Heel veel sterkte gewenst en ik hoop dat je snel weer hier terug zult zijn...

Ik heb precies hetzelfde als jij meegemaakt en heb bewust voor curettage gekozen. 5 weken na de curettage was ik ongesteld en in diezelfde cyclus alweer zwanger en let wel: SPONTAAN, en dat terwijl we in de mmm zaten. Als je eenmaal zwanger geweest bent word je de keer erna veel sneller zwanger. Hopelijk heb je hier wat steun aan...
#geen
pi_65764474
Happy, wat naar. Veel sterkte!
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:28:33 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65764476
Rottdog, succes voor strakjes he!
pi_65764681
Bedankt voor de lieve berichtjes. De meeste tranen hebben inmiddels gevloeid en nu afwachten wat komen gaat. Ik zal nog wel wat van me afschrijven in het topic over het misgaan van de zwangerschap.

Rottdog, veel succes voor straks. 1 vervelend verhaal is genoeg voor vandaag. Voor jou vanmiddag gewoon allemaal jompels!!
pi_65765093
Lieve happy wat een verdrietig nieuws

Rottdog alvast veel s6 vanmiddag
pi_65765269
Happy, wat verdrietig
pi_65765509
Happy
Mama van Isa en Ties
pi_65767275
Kersjes, vervelend dat de pillen toch niet optimaal werken. Vermoeiend zo, lijkt me.
Ik ben net even de stad in geweest met m'n zusje. We moesten voor mijn moeder een kraamcadeautje halen: roze shirtje van lief! met lief er op in maatje 68. Pff, dus wij die winkel in...ik zag zoveel gave spullen! Maar ja, zuslief weet nog van niets en ik durf gewoon echt nog niet. Wel heeeeel nadrukkelijk wat dingen benoemt (die is gaaf, ooh die lijkt me leuk) en nou maar hopen dat ze het zich nog herinnert over een paar weken.
Ook zo'n dillema met kleding. Ik zag wat leuke shirts voor mezelf, nieuw spul van dept, vrij wijd dus zou nog even moeten lukken. En als het misgaat kan ik dat ook nog aan, maar ja. Voorlopig houd ik het nog maar even bij mijn eigen kleren. Moet nog wel een paar weken lukken.
pi_65767827
Even een lompe binnenvaller korte update na wat afwezigheid hier:

Met mij gaat het niet goed, ik ben de laatste weken meer in het ziekenhuis dan thuis, dus vandaar dat er geen posts zijn geweest. (Ook de toestand of ik wel werkelijk "echt" ben heeft me niet verder gemotiveerd om te schrijven, simpelweg omdat ik gewoon niet meer durf...
Ik heb ook het idee dat ik niet meer van die stempel nep af kom, en dat alles dat ik zal schrijven nonstop onder een vergrootglas komt en het altijd met argusogen bekeken zal worden. En daarom weet ik ook niet hoe ik hier nog verder moet posten. En ik vind het erg jammer, want ik voelde me hier altijd echt thuis tussen zoveel lieve users. Dus ik probeer het nu bij wat simpele posts te houden, puur over het medische van mij en de baby, om zo nog af en toe te schrijven hoe het gaat, maar de rest hou ik gewoon voor me. Ook zal ik niet meer zo vaak schrijven als eerst. Ik hoop echt dat dat niet verkeerd, bot of naar overkomt op "jullie". En ook dat dit niet weer een hele discussie oplevert. Wie weet dat ik na de geboorte wat meer zal gaan schrijven.

M'n nieren doen het steeds slechter en de pijn is voor mij niet meer vol te houden, ik weet vaak niet hoe ik 1 nacht of dag doorkom. Ik trek het behang bijna van de muur door de pijn en omdat de pijn zo erg is slaap ik niet en ben ik soms 30 uur wakker, met als gevolg dat ik een zombie ben, ik loop op m'n laatste adem. En door het gebrek aan slaap vlammen m'n nieren op. Ik dacht dat ik met een aantal opnames (en bijbehorend infuus om de pijn en nieren rustig te houden) de laatste weken zo uit kon zingen in het ziekenhuis, maar ze willen me niet meer aan het infuus zetten, omdat ik in de laatste weken van de zwangerschap zit.
De pijn van de nieren lijkt op heftige weeën en dus zijn ze bang dat ik straks met weeën rondloop en "we" allemaal denken dat het gewoon de nieren zijn. M'n buik rommelt ook, dus teveel tekenen om me zoveel mogelijk "nuchter" te houden en eigenlijk de pijn maar te laten voor wat het is.
Vanavond krijg ik weer een prik zodat ik een keer een goeie nacht door kan slapen, hopelijk zodat de nieren wat rustiger worden en ik iets minder last heb. S'ochtends mag ik dan hopelijk weer naar huis.
Inmiddels heb ik aangekaart hoe ik de laatste weken door moet en of een inleiding mogelijk is. Ik wilde heel graag de 40-42 weken "gewoon" uitlopen, maar na 22 weken met zoveel pijn rond te lopen + geen slaap is mijn lichaam gewoon op en moet ik dat idee maar aan de kant zetten. Ik heb genoeg energie nodig voor na de geboorte.
Morgen heb ik een vervangende gyn en de week erop is m'n eigen gyn weer terug en gaan we bespreken hoe en wanneer inleiding mogelijk is. Ik ben alleen bang dat het weer een getouwtrek/jojo over-en-weer word, want sommige gyns zien me het liefst nog steeds langer doorlopen, en ik begrijp héél goed hoe huiverig ze ermee zijn, maar ik vraag me echt af of je er dood bij neer moet vallen om ingeleid te worden.

Verder kwakkelt de baby behoorlijk, ik heb al veel CTG's gehad, omdat ik de baby te vaak de hele dag niet meer voelde en de hartslag veel te onregelmatig was (ipv "mooi variabel") of gewoon nonstop te langzaam.
Maar na lange CTG's is het telkens dan toch weer oke, alleen moet ik het goed in de gaten houden. Verder weinig vruchtwater wat ook goed in de gaten gehouden word.

Verder wil ik de meiden van de pm's even onwijs bedanken, sorry dat ik niet snel genoeg elke keer heb kunnen reageren, maar ik ben dus vaker in het ziekenhuis dan thuis. Dankjewel voor de lieve woorden en steun. Als ik dus niet snel reageer weten jullie ook waarom...

Happyme; wat onwijs verdrietig nieuws Heel veel sterkte toegewenst en een hele dikke knuffel

Ik hoop dat het verder goed gaat met iedereen, ik kan nu helaas niet helemaal gaan bijlezen.
pi_65767897
Happy wat verdrietig nieuws sterkte.

BE (of andere mod), zou je mijn datum op 31 juli willen zetten? Dat is de datum die de vk aanhoudt.
Fake it till you make it...
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:09:30 #222
190853 RockabeIIa
pi_65768055
Carmella
Ik weet gewoon niet wat te zeggen. Ik vind sowieso dat je beter verdient dan wat je nu hebt en al helemaal op iets 'simpels' als dit forum. Jammer dat je je ei niet meer kwijt kunt/wilt hier. Heel stom van die lurkers die het zo verprutst hebben hier *heft gebalde vuist op!*

Veel sterkte met je laatste loodjes en hopelijk kom je daarna opgeknapt meeposten als troste mama.
pi_65768123
Ah Carmella, wat ellendig allemaal zeg. Hopelijk kom je eruit met je gyn, en laten ze je niet te lang doorlopen en beginnen ze gewoon op tijd met inleiden.
Fijn dat je in elk geval weer wat post.
Sterkte
pi_65768146
Carmella
(ik weet effe niet zo goed meer wat anders te zeggen..heeel veeel succes!)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 15:15:43 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65768272
jeetje carmella, t zit je niet mee! k hoop voor je dat ze snel iets weten te verzinnen zodat het allemaal wat makkelijker voor je gaat.
heel veel sterkte voor de laatste tijd, en gewoon van je laten horen hoor!
Today is life -

Dale Carnegie
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:16:35 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65768305
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
pi_65768314
Wat een ellende weer Carmella. Als de babyecht zo kwakkelt lijkt me dat des te meer een reden om je eerder in te leiden. Hopelijk komt er snel verlichting voor jou
pi_65768497
Ahw Carmella wat naar toch weer zeg
Ik hoop van harte dat er besloten wordt om de baby toch binnenkort maar te halen. Jouw eigen situatie en het feit dat je weinig vruchtwater enzo hebt zou toch reden genoeg moeten zijn lijkt me? Wanneer ben je 37 weken?
Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65769240
Jeetje Carmella, het zit ook allemaal niet mee zeg!!
Hopelijk gaat het snel wat beter en kan je ook je kleintje in je armen sluiten.
Dikke van mij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:59 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65769414
Carmella, het klinkt echt gruwelijk. Ik hoop echt, echt, echt dat ze je snel verder kunnen helpen.
Sterkte en succes nogmaals, ik vind het echt heel erg voor je.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:50:42 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65769505
Carmella wat fijn om weer even wat van je te lezen. Al had ik liever een positiever bericht gelezen. Wat vreselijk naar dat je zo ontzettend veel pijn hebt. Lijkt me vreselijk om zo elke dag opnieuw weer door te moeten ploeteren. Ik hoop dat de gyn naar je luistert en je snel ingeleid kan worden, enough is enough, lijkt me. En als de baby ook al kwakkelt lijkt dat me des te meer reden om je niet te lang rond te laten lopen zo.

En jammer dat je je niet meer helemaal op je gemak voelt hier om weer gewoon mee te posten, al is het wel begrijpelijk. Maar de vaste users hier hebben volgens mij nooit aan je getwijfeld hoor, en die stomme lurkers moet je je gewoon niks van aan trekken. Maar ik kan me voorstellen dat het erg kwetsend is.

Veel sterkte met de laatste loodjes
©Dumbo
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:07:13 #232
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65770090
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .
pi_65770127
Carmella sterkte meid
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:13:15 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65770297
Rottdog heeft nu haar echo. Ik hoop dat het goed gaat.

Happy... Wat rot.. Heel veel sterkte.

Carmella ik ben toch blij even iets van je te horen/lezen. Wat rot dat het nu steeds slechter gaat. Ik hoop toch echt dat ze je kunnen inleiden want zo te horen doet jouw pijn de baby ook niet veel goeds. Dikke op je bol.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65771083
Carmella, veel sterkte.
Zo lang duurt het niet meer tot je uitgerekend bent, hopelijk kun je snel worden ingeleid.

Kersjes: heeft dat braken wel met de zwangerschap te maken? Is er niet iets anders aan de hand, een maagzweer ofzo?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:40:06 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65771264
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .

Oeh.. ahum... sorry! Maar niet minder welkom!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:52:00 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65771730
Carmella
Ik hoop dat het nog een beetje slijt en dat je vanlieverlee vanzelf weer meer gaat meeposten. Als je je fysiek goed genoeg voelt natuurlijk.
Ik hoop echt heel erg voor je dat ze je toch wat eerder gaan helpen hoor, want al die pijn en zo'n gestresst lijf is voor de baby toch ook niet goed lijkt me.
pi_65772063
Hopelijk willen ze je eerder inleiden Carmella, wat lijkt me dit zwaar
Ik denk dat je echt aan het aftellen bent naar 3 maart of niet?
pi_65772447
Lieve Happy, wat onwijs rot dat het toch niet goed blijkt te zijn.. Ik wens je veel sterkte toe

Carmella, ik hoop van harte dat ze je vroeger gaan inleiden. Dit lijkt me werkelijk ondragelijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65772677
Kwam even kijken hoe het Rottdog en Linda is vergaan, maar nog geen nieuws. Hoop zo dat ze zo het topic binnen komen stuiteren met mooi nieuws!

Bedankt voor de lieve berichtjes
pi_65772730
Carmella wat afschuwelijk...sterkte

Nog geen nieuws van Rott-dog... * DuchessX is erg nieuwsgierig en hoopt op goed nieuws
#geen
pi_65774003
Lieve Carmella, wat een verschrikkelijke situatie zit jij toch in Ik hoop van harte dat ze je binnenkort in gaan leiden en dat je gewoon snel je kindje vast kunt houden.
Verder hoop ik dat je aan de stortvloed van berichtjes hier kunt zien dat 99,9% van de OUD-posters oprecht met je meeleeft, en dat je dus blijft durven updaten hier .
Heel veel sterkte in elk geval
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65774036
Carmella, veel sterkte met alles. Ik hoop dat je gauw zult ervaren hoe het is om minder pijn te hebben heel de tijd

Rottdog, ben je een feestje aan het vieren? Ik hoop het zo!

Nummer_zoveel, de vorige zwangerschap ben ik op een gegeven moment wel dagelijks maagmedicatie gaan gebruiken. Verder onderzoek is er niet gedaan toen, zou te belastend zijn, maar na de zwangerschap was het kotsen over en de maagklachten dus ook. Vooralsnog spuug ik lang zoveel niet meer, ook geen bloed, en heb ik geen maagpijn. Puur een hormonen-kwestie dus

Op controle geweest vanmiddag en de lab-uitslagen waren zoals verwacht in orde
Er is geprobeerd om het hartje te horen maar da's helaas niet gelukt. De Zofran-kwestie hebben we ook besproken en de arts wil het me (vooralsnog) niet voorschrijven. Ze wilden het RIVM bellen voor overleg, ik word er morgen over teruggebeld.

Ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo klunzig? De afgelopen tijd heb ik 3 snijwonden en 2 brandwonden aan mijn handen opgelopen, 2 glazen en een bord stuk laten vallen en me ontelbaar veel keer gestoten
pi_65774238
Wat lief Happy, dat je het nog op kan brengen daarna te vragen...

Hier was alles goed, kloppend hartje gezien en een mooie ronde placenta (of hoe dat dan ook heet in NL, kreeg alleen de Duitse woorden, dus weet niet of hij het echt over de placenta had...). Hij maakt zich iig geen zorgen, vond alles er goed uit zien. Echo post ik wel als ik gescant heb.

Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Lotte!
Noah!
pi_65774315
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Ik hoop dat je er met de gyn uitkomt, een inleiding lijkt me geen slecht idee.
pi_65774336
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
pi_65774364
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef Linda2205 het volgende:
Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Bah Dat is wel een beetje een domper op de mooie echo
pi_65774400
Ai Linda, dat is een vervelend staartje... Maar het kan dus ook op een andere manier in je systeem gekomen zijn dan via sexueel contact. Wat zegt je vriend erover?
Gelukkig was je echo wel goed
pi_65774479
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet

[ Bericht 21% gewijzigd door Linda2205 op 05-02-2009 18:15:36 ]
Lotte!
Noah!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:15:20 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65774679
Linda....

Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
pi_65774841
Hé Linda wat een rot nieuws zeg Ik vind eigenlijk ook wel dat de art nonchalant reageert op iets waar toch best veel over te doen is Hopelijk draait je vriend snel bij
#geen
pi_65774898
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
Lotte!
Noah!
pi_65774997
Nou nog nooit chlamydia gehad hoor ik behoor dus tot de overige 70%.
Maar fijn dat de echo verder oke was Linda.

Silktie van harte.

Kersjes wat naar dat het dus niet 100% helpt tegen het spugen maar tja als je enigszins nu vooruit kan is het al een hele grote verbetering. Als is spugen natuurlijk gewoon naar en doe je het liever helemaal niet!

Carmella ik vind het fijn dat we iets van je mogen horen, en ik begrijp wel dat je na die *piep* reacties van laatst er niet zoveel zin in hebt om te posten, en ben ook blij dat je weet dat de meesten het hier wel goed met je voor hebben.
Helaas wederom geen fijne berichten van jou kant maar ik hoop echt dat er een gyn is die nu eens wel gaat luisteren en een inleiding serieus als optie gaat zien zodra dat een beetje veilig kan. Zodat de lijdensweg eens een keer een einde gaat krijgen.
Een hele dikke voor jou.
Mama van Isa en Ties
pi_65775013
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:
Hij zei ook letterlijk tegen mn vriend: ach, ik zou mn vrouw niet laten behandelen hoor...

Ik had toen echt zoiets van: ok....fijn dat wij niet getrouwd zijn, meneer dokter....en toen ik iets vroeg zattie heel erg te zuchten en met zn ogen te rollen "dat zei ik toch net..."
ik zou meteen een andere gyn zoeken, als ie ook zo reageert als je met ween binnenkomt kan je je lol op.
Mama van Isa en Ties
pi_65775023
Linda, wat een vaag figuur zeg En raar ook dat er zulke verschillende opvattingen bestaan over (de behandeling van) chlamydia tussen 2 westerse buurlanden!

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:28:21 #256
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65775042
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?

Carmella wat fijn dat je een update plaatst. Helaas niet zo'n positieve (understatement). Heel veel sterkte en ik hoop dat ze gaan inzien dat ze je niet moeten laten lopen tot 40 weken of langer. Dikke kus!
pi_65775058
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:09 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet
Misschien toch nog eens een gesprek aangaan met die arts want hier hoor je toch overal dat het zo snel mogelijk behandeld moet worden ivm het risico op onvruchtbaarheid.
Maar wel fijn dat voor de rest alles ok is!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:29:12 #258
190853 RockabeIIa
pi_65775065
kersjes, waartegen moet dat werken dan?
pi_65775126
Rocka, er gaat tegenwoordig van alles bij me in, maar er komt al dagenlang niks meer uit
Uit de reguliere uitgang zeg maar.
pi_65775157
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:28 schreef Spuuglokje het volgende:
Linda, in je linkje lees ik dit:
Circa 1/4 van de besmette mannen heeft helemaal geen klachten van een chlamydia-infectie. Ook zonder (deze) klachten kan de ziekte doorgegeven worden.
Dan kan het toch zijn dat hij die infectie had opgelopen vóór hij iets met jou kreeg?
Daar ging ik ook van uit...het probleem is alleen dattie tegen mij zegt dattie getest is en alles ok was, en ik nu met chlamyia loop en ook ok getest ben...dus wie liegt er dan??

En Nummer_zoveel ik heb ook medicijnen meegekregen, waarvan hij aanraadde om als ik ze perse wilde nemen, eerst in mn 10e week te beginnen. Het zijn medicijnen die voor de baby onschadelijk zijn, maar voor de zekerheid toch nog een beetje wachten
Lotte!
Noah!
pi_65775180
*knip* verkeerde quote
pi_65775193
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:27 schreef Kersjes het volgende:

[...]

Enne, wat raden jullie me aan als (veel!) gewelde pruimen, grapefruitsap en granaatappelsap allemaal niet werken?
Lactulose
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:35:03 #263
190853 RockabeIIa
pi_65775196
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:34 schreef Vlindur het volgende:

[..]

lactulose
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:36:01 #264
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65775225
Linda, wat een idioot zeg.

[klaagmodus]
Naar mijn mening mogen we best eens vaker uitvallen tegen dat soort idiote artsen, gyns, etc. Vaak blijf je eigenlijk alleen maar beleefd omdat het een arts is, met zijn witte pak en expertise, maar ook die hebben maar normaal om te gaan met mensen. Ik krijg steeds meer het idee dat het soms maar lui zijn die maar wat doen....

Je zou het eens moeten teruggeven aan zo n eikel, je mag best wel eens aangeven: waarom rol je nou met je ogen????? vind je dat normaal??? ga je zo met ale patienten om??? Of gaan spiegelen en jezelf net zo gedragen als hij, serieus die mensen lijden vaak aan een soort ik-ben-arts-en-weet-alles-en-jij-bent-maar-een-patientje-syndroom, waarbij ze alles veroorloofd achten ofzo.
[/klaagmodus]
zallen de hormonen wel zijn
Alexa en Seth zijn lief
pi_65775334
Vlindur, moet dat op recept?
pi_65775403
Kersjes, ik heb nu en roosvicee laxo en danone activia en ik eet me lazerus aan vezels (volkorenbrood, roggebrood, fruit) en ik kan nu voorzichtig melden dat het beter gaat. De activa doet 't em geloof ik. En heel veel drinken. Maar ja, dat laatste is een beetje lastig voor jou, lijkt me.
pi_65775464
Peperkoek eten helpt mij goed! En roggebrood eten, en veel drinken.
pi_65775505
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:45:25 #269
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_65775530
quote:

Och happy, wat jammer dat je met je voorgevoel goed zat
Ik duim voor je dat je snel weer in het lijstje komt...
pi_65775532
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:40 schreef Kersjes het volgende:
Vlindur, moet dat op recept?
Geen idee. maar het helpt wel. Is het een probleem als het op recept moet?
pi_65775647
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!
pi_65775703
Kersjes, bel de apotheek morgen even, ik zag net dat het een OTC middel is en dat betekent dat je er geen recept voor nodig hebt. Kan je het dus wat vroeger ophalen, ik kan me zo voorstellen dat dat heel fijn is...
pi_65775762
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:48 schreef Kersjes het volgende:
Mefke, ik kan gelukkig al veel beter drinken nu! Zolang het maar ijskoud is, er gaan hier per dag enorm veel ijsklontjes doorheen.

Vlindur, geen probleem, maar dan kan ik het pas morgen eind van de dag bij de apotheek ophalen. Mijn huisarts is niet zo van de snelle service

Ik ga morgen eens bellen, dank voor de tips!

Succes!!
pi_65775969
Lieve happy... wat ongelooflijk verdrietig dat je voorgevoel juist bleek te zijn!! Fijn te horen dat je vooral het positieve van het wél zwanger kunnen worden eruit weet te halen! Ik hoop dat het jullie lukt om t een plekje te geven en dat we je heel gauw weer terug mogen zien hier!

en in alle tegenstrijdigheid:
Linda, wat fijn en goed dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!! Heerlijk!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_65776098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:44 schreef mefke79 het volgende:
Dat van die peperkoek, ik dacht ook dat dat juist goed was, maar ik las later dat daar dus heel weinig vezels in zitten en dat het dus niet werkt. Banaan schijnt ook laxerend te werken. Ook al een bakerpraatje, meldt google me. Maar Kersjes, echt laxerend moet je natuurijk ook weer niet hebben, je krijgt natuurlijk al niet al te veel vocht binnen, lijkt me.
Bananen werken juist verstoppend, da's bekend. Maar peperkoek werkt echt laxerend, er zitten idd niet zo veel vezels in maar wel andere zaken die laxerend werken (ik zoek het eens op). Het is geen bakerpraatje dat peperkoek niet laxerend werkt.
pi_65776132
waar blijft rottdog?? *nieuwsgierig is*

Ik kreeg net trouwens een kusje, dus ik denk dattie zich wel weer goed voelt...
Lotte!
Noah!
pi_65776319
Hallo mede moeders (en moeders to be)
Ik lurk hier al zo'n klein jaartje mee en heb vaak getwijfeld of ik ook mee wilde typen in OUD.
Ik heb nu besloten om af en toe mee te typelen, (als dat mag ) want sommige dingen zou ik wel graag op reageren, zoals nu op Carmella bijvoorbeeld...

Ik volg haar verhaal al een tijdje en ik vind het zo schrijnend, zo veel pijn en geen lekkere zwangerschap, ik heb echt met je te doen.
Ik hoop van harte dat het in de toekomst beter met je gaat!

Verder zal ik me gauw voorstellen ergens in een topic, ik weet dat daar een topic voor is.
(En ik moet ook nog ff uitvinden hoe ik emoticons in m'n tekst verwerk :S )

Edit: Ow, de emoticons staan er al zie ik

[ Bericht 7% gewijzigd door Fannie op 05-02-2009 19:12:00 ]
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:09:24 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776438
Rottdog, waar zit je joh? Heb je goed nieuws?
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:10:44 #279
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65776489
*zwaait even naar Fannie...
pi_65776602
*zwaait ff terug naar BE
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
pi_65776622
Kersjes, ik heb bij Amber hele lijnzaadkorrels gebruikt. Moest 1 of 2x per dag een eetlepel door de vla of yoghurt doen, die hielpen redelijk.
Heb bij deze zwangerschap Movicolon en Volcolon gehad en dat hielp ook redelijk. dat is alleen op recept te krijgen
Lactulosesiroop kan je volgens mij zonder recept halen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_65777129
Happy dat is heel naar voor je! Ik hoopte zo op een goede echo voor jullie! Heel veel sterkte deze tijd!

Carmella

[ Bericht 16% gewijzigd door mijsje op 05-02-2009 19:54:37 ]
  donderdag 5 februari 2009 @ 19:43:31 #283
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65777534
Happy, wat verdrietig . Heel veel sterkte

Ik kwam ook even kijken of er al nieuws van Rottdog was. Ik hoop op een hoopvolle update van haar kant.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65777794
Linda... wat een arts zeg... maar ik snap de reactie van je lief ook niet helemaal... hoe kan je daar nou zo onverschillig over doen....:{
Fake it till you make it...
pi_65777843
omdattie er 0,0 verstand van heeft en zich dus volledig op de arts richt...kan het in een zeker opzicht ook wel snappen dat als je je daar nooit in verdiept hebt, je zo'n man geloofd en niet je kleine vriendinnetje van 20
Lotte!
Noah!
pi_65777902
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:22 schreef Linda2205 het volgende:

klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken? dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
  Jubileum moderator donderdag 5 februari 2009 @ 20:10:50 #287
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65778441
Happy wat ontzettend verdrietig, heel veel sterkte

Carmella wat fijn weer iets van je te horen maar wat akelig dat het alleen maar slechter gaat. Jij ook heel veel sterkte!

Rottdog waar blijf je nou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65778601
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 19:54 schreef mijsje het volgende:

[..]

klachtenbrief bij de klachtencommissie en een andere arts bezoeken? dat een arts dat zo kan zeggen... word er hier zelfs boos van...
Ik wilde al na mn eerste bezoek aan die man een andere arts, maar kan hier eerst na 3 maanden wisselen werd me vertelt, anders moest ik alle onderzoeken zelf betalen. Nu ga ik per 1 maart verhuizen dus dan is het sowieso niet meer te doen om hier te blijven en zoek ik een nieuwe. Het was alleen zo fijn dat deze arts iedere keer een echo doet...dat moet ik bij de volgende nog maar afwachten...

Vriendlief is nog altijd enorm boos...trek me er maar niet al te veel van aan...

Rottdog...kom nou
Lotte!
Noah!
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:20:29 #289
61800 Rottdog
pi_65778811
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.

Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.

Over 2 weken terug komen en that's it
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 februari 2009 @ 20:22:21 #290
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65778859
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 20:20 schreef Rottdog het volgende:
Moest ff bijkomen want ook wij hebben geen goed nieuws gekregen.

Ons vruchtje is niet verder gegroeid en het is nu wachten op spontane miskraam.

Over 2 weken terug komen en that's it
Today is life -

Dale Carnegie
pi_65778860
Shit Rottdog

Jij voelde je verder ok toch?
pi_65778869
Ah nee wat klote
heel erg veel sterkte hiermee.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65778882
oh bah wat verdrietig Rottdog Heel veel sterkte
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_65778887
ow Rottdog wat ontzettend verdrietig Ik had zo gehoopt op goed nieuws.
Sterkte, wat een lange twee weken
pi_65778894
Rottdog, klote!!!

Sterkte
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:23:51 #296
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65778917
Rottdog en Berkery....
Soms ben ik gewoon echt kwaad op de wereld. Op alles. Om alles.
Wat ontzettend verdrietig.
Ik wil je heel veel sterkte wensen maar dat vind ik eigenlijk niet genoeg. Echt heel, heel verdrietig vind ik het.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lishe op 05-02-2009 20:58:50 ]
pi_65778966
Rottdog, heel erg veel sterkte....hopelijk zien we jullie hier snel weer terug
Lotte!
Noah!
pi_65779046
He Rottdog, wat onwijs klote zeg!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:28:44 #299
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65779079
Ach wat erg, Rottdog

Heel veel sterkte, jullie beiden
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65779179
He bah, Rottdog. Wat een pech. Sterkte!

Helaas niet veel goed nieuws vandaag.

Veel sterkte voor iedereen die slecht nieuws heeft gekregen vandaag.
  donderdag 5 februari 2009 @ 20:32:17 #301
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65779241
Ahh Rottdog, wat naar... Heel veel sterkte ook voor jullie.

Stomme dag vandaag zeg
©Dumbo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')