abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:16:35 #226
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65768305
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
pi_65768314
Wat een ellende weer Carmella. Als de babyecht zo kwakkelt lijkt me dat des te meer een reden om je eerder in te leiden. Hopelijk komt er snel verlichting voor jou
pi_65768497
Ahw Carmella wat naar toch weer zeg
Ik hoop van harte dat er besloten wordt om de baby toch binnenkort maar te halen. Jouw eigen situatie en het feit dat je weinig vruchtwater enzo hebt zou toch reden genoeg moeten zijn lijkt me? Wanneer ben je 37 weken?
Heel veel sterkte meid en een hele dikke knuffel
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65769240
Jeetje Carmella, het zit ook allemaal niet mee zeg!!
Hopelijk gaat het snel wat beter en kan je ook je kleintje in je armen sluiten.
Dikke van mij!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:47:59 #230
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65769414
Carmella, het klinkt echt gruwelijk. Ik hoop echt, echt, echt dat ze je snel verder kunnen helpen.
Sterkte en succes nogmaals, ik vind het echt heel erg voor je.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:50:42 #231
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65769505
Carmella wat fijn om weer even wat van je te lezen. Al had ik liever een positiever bericht gelezen. Wat vreselijk naar dat je zo ontzettend veel pijn hebt. Lijkt me vreselijk om zo elke dag opnieuw weer door te moeten ploeteren. Ik hoop dat de gyn naar je luistert en je snel ingeleid kan worden, enough is enough, lijkt me. En als de baby ook al kwakkelt lijkt dat me des te meer reden om je niet te lang rond te laten lopen zo.

En jammer dat je je niet meer helemaal op je gemak voelt hier om weer gewoon mee te posten, al is het wel begrijpelijk. Maar de vaste users hier hebben volgens mij nooit aan je getwijfeld hoor, en die stomme lurkers moet je je gewoon niks van aan trekken. Maar ik kan me voorstellen dat het erg kwetsend is.

Veel sterkte met de laatste loodjes
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:07:13 #232
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_65770090
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:16 schreef mikoxx het volgende:
Och happy.... wat naar zeg! Bah....!

Silktie, welkom hier! Een mede-aanstaande-tweelingmama!!
Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_65770127
Carmella sterkte meid
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:13:15 #234
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65770297
Rottdog heeft nu haar echo. Ik hoop dat het goed gaat.

Happy... Wat rot.. Heel veel sterkte.

Carmella ik ben toch blij even iets van je te horen/lezen. Wat rot dat het nu steeds slechter gaat. Ik hoop toch echt dat ze je kunnen inleiden want zo te horen doet jouw pijn de baby ook niet veel goeds. Dikke op je bol.
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65771083
Carmella, veel sterkte.
Zo lang duurt het niet meer tot je uitgerekend bent, hopelijk kun je snel worden ingeleid.

Kersjes: heeft dat braken wel met de zwangerschap te maken? Is er niet iets anders aan de hand, een maagzweer ofzo?
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:40:06 #236
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65771264
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 16:07 schreef SilkTie het volgende:

[..]

Ahum, SilkTie is een aanstaande-tweelingpapa .

Oeh.. ahum... sorry! Maar niet minder welkom!
  donderdag 5 februari 2009 @ 16:52:00 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65771730
Carmella
Ik hoop dat het nog een beetje slijt en dat je vanlieverlee vanzelf weer meer gaat meeposten. Als je je fysiek goed genoeg voelt natuurlijk.
Ik hoop echt heel erg voor je dat ze je toch wat eerder gaan helpen hoor, want al die pijn en zo'n gestresst lijf is voor de baby toch ook niet goed lijkt me.
pi_65772063
Hopelijk willen ze je eerder inleiden Carmella, wat lijkt me dit zwaar
Ik denk dat je echt aan het aftellen bent naar 3 maart of niet?
pi_65772447
Lieve Happy, wat onwijs rot dat het toch niet goed blijkt te zijn.. Ik wens je veel sterkte toe

Carmella, ik hoop van harte dat ze je vroeger gaan inleiden. Dit lijkt me werkelijk ondragelijk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65772677
Kwam even kijken hoe het Rottdog en Linda is vergaan, maar nog geen nieuws. Hoop zo dat ze zo het topic binnen komen stuiteren met mooi nieuws!

Bedankt voor de lieve berichtjes
pi_65772730
Carmella wat afschuwelijk...sterkte

Nog geen nieuws van Rott-dog... * DuchessX is erg nieuwsgierig en hoopt op goed nieuws
#geen
pi_65774003
Lieve Carmella, wat een verschrikkelijke situatie zit jij toch in Ik hoop van harte dat ze je binnenkort in gaan leiden en dat je gewoon snel je kindje vast kunt houden.
Verder hoop ik dat je aan de stortvloed van berichtjes hier kunt zien dat 99,9% van de OUD-posters oprecht met je meeleeft, en dat je dus blijft durven updaten hier .
Heel veel sterkte in elk geval
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65774036
Carmella, veel sterkte met alles. Ik hoop dat je gauw zult ervaren hoe het is om minder pijn te hebben heel de tijd

Rottdog, ben je een feestje aan het vieren? Ik hoop het zo!

Nummer_zoveel, de vorige zwangerschap ben ik op een gegeven moment wel dagelijks maagmedicatie gaan gebruiken. Verder onderzoek is er niet gedaan toen, zou te belastend zijn, maar na de zwangerschap was het kotsen over en de maagklachten dus ook. Vooralsnog spuug ik lang zoveel niet meer, ook geen bloed, en heb ik geen maagpijn. Puur een hormonen-kwestie dus

Op controle geweest vanmiddag en de lab-uitslagen waren zoals verwacht in orde
Er is geprobeerd om het hartje te horen maar da's helaas niet gelukt. De Zofran-kwestie hebben we ook besproken en de arts wil het me (vooralsnog) niet voorschrijven. Ze wilden het RIVM bellen voor overleg, ik word er morgen over teruggebeld.

Ligt het aan mij, of zijn jullie ook zo klunzig? De afgelopen tijd heb ik 3 snijwonden en 2 brandwonden aan mijn handen opgelopen, 2 glazen en een bord stuk laten vallen en me ontelbaar veel keer gestoten
.... met gevoel voor drama....
pi_65774238
Wat lief Happy, dat je het nog op kan brengen daarna te vragen...

Hier was alles goed, kloppend hartje gezien en een mooie ronde placenta (of hoe dat dan ook heet in NL, kreeg alleen de Duitse woorden, dus weet niet of hij het echt over de placenta had...). Hij maakt zich iig geen zorgen, vond alles er goed uit zien. Echo post ik wel als ik gescant heb.

Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Lotte!
Noah!
pi_65774315
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 15:03 schreef Carmella het volgende:
-knip-
Ik zat vanmiddag nog aan je te denken! Ik hoop dat je er met de gyn uitkomt, een inleiding lijkt me geen slecht idee.
pi_65774336
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
pi_65774364
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:00 schreef Linda2205 het volgende:
Kreeg nog een "leuke" maar...m'n chlamidia-test was positief...die man zei dat 30% van de vrouwen het heeft en ook niet perse hoeft te krijgen van seksueel contact, maar daar geloof ik niks van...zit nu dus ook met flinke ruzie met mn vriend, want voor ik hem leerde kennen waren alle testen nog negatief...
Bah Dat is wel een beetje een domper op de mooie echo
pi_65774400
Ai Linda, dat is een vervelend staartje... Maar het kan dus ook op een andere manier in je systeem gekomen zijn dan via sexueel contact. Wat zegt je vriend erover?
Gelukkig was je echo wel goed
.... met gevoel voor drama....
pi_65774479
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 18:04 schreef nummer_zoveel het volgende:
30% van de vrouwen chlamydia? Nog nooit van gehoord.
ik vond het ook grote onzin...hij zei ook dat ik het helemaal niet hoefde te behandelen wat hem betreft...Toen ik 'm vroeg waarom ze dan in Nederland zeggen dat het tot onvruchtbaarheid kan leiden was het antwoord "commercie"...en bedankt..

Vriendje gelooft natuurlijk meneer dokter...toen ik zei dat ik wist dat ik het van hem had omdat ik me had laten testen voor hem en hij de gene was die altijd zonder condoom seks had wassie boos en nu praatie niet meer met me

edit: http://www.soaaids.nl/soa_vervolg/chlamydia Dit verklaard iig waarom ik af en toe bloedverlies heb, buikpijn en pijn bij seks...maar waarom de dokter zegt dat ik het niet hoef te behandelen terwijl hier staat dat ik het over kan geven op de baby tijdens de bevalling, snap ik echt niet

[ Bericht 21% gewijzigd door Linda2205 op 05-02-2009 18:15:36 ]
Lotte!
Noah!
  donderdag 5 februari 2009 @ 18:15:20 #250
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_65774679
Linda....

Heeft iemand hier ervaring met de cursus samen bevallen? Is t wat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')