Ik zie nu ineens een huupje voor me met zo'n aardbeien-mutsje!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
jaik moet met skibrillen enzo altijd zo'n kinderbril anders is ie veuls te groot
en ik kan in de winter altijd lekker op de kinderafdeling shoppen voor schattige mutsjes enzo
wat overigens niet wegneemt dat ik niet af en toe ook gewoon een bolle kop heb hoor, maar mn schedelomtrek is schijnbaar redelijk klein
Regla PH werkt heel snel en lang.....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Vicky het volgende:
ik heb momenteel zo'n last van het zuur.. maar wil ook weer niet te veel Rennies nemen.
Vanmiddag weer bij de fysio geweest, was weer heerlijk lekker. NOT, donderdag mag ik weer.
Gefeliciteerd met deze mijlpaal!!! Inderdaad heerlijk die 12 weken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:35 schreef Brighteyes het volgende:
12 weken!![]()
Wat een heerlijk gevoel! Het is helemaal niet een garantie voor een vlekkeloze zwangerschap en een goed einde, maar toch... het begin is er!
Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef MeNicole het volgende:
En als die eerste 12 weken om zijn gaat het heeeel snel. Vrijdag ben ik alweer 19 weken. Das bijna op de helft
Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:47 schreef RockabeIIa het volgende:
BE, hoera voor jou!
Nog 6 weekjes en dan hoop ik ook te juichen.... Duurt lang!
Ja, dat zei Kim ook alquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:29 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik vond het na de 20 weken (echo) pas echt snel gaan. Morgen alweer 34 weken, pfff!
Vandaag eerste verlofdag![]()
miss_sly fijn dat het weer ietsjes beter gaat. Helpt het niet om je bezig te houden met de leuke dingen van de zwangerschap? Ik ga altijd kleertjes enzow kopen als ik me rot voel
<3 thanks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef Dakota het volgende:
[..]
Jeumig! helemaal gemist dat je zwanger bent joh! Van harte!
dat heb ik dus ook. niet zo heel lang geleden stond ik ergens halverwege, nu al meer in de bovenste regione...quote:Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef tessie het volgende:Gefeli met je 12 weken mijlpaal BE!
En tex, lekker verlof nu, geniet ervan.
Als ik terug kijk vind ik het eigenlijk ook wel snel gegaan allemaal... kan me nauwelijks voorstellen dat ik al op de helft ben. Schrik ook elke x als ik zie hoe hoog ik in het lijstje sta
quote:
Idd..ik mis t ook dat zwalken met een enorme buik en dat cassieres vragen of ik ter plekke ga bevallen omdat ik zo moeilijk kijk enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef Brighteyes het volgende:Meiden het is zo herkenbaar! Wat jij eerder schreef over dat hele speciale missen had ik ook heel erg Diaan.
Ik voelde met zo'n aandachtshoer toen ik het me bedacht, maar ik vond het idd heerlijk. Al die vragen van iedereen, en iedereen die idd naar je glimlacht enzo. Nu kan er geen lachje vanaf vaak. Chagrijnige lui allemaal.
Erg he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:00 schreef miss_sly het volgende:
Wat ben je toch heerlijk hormonaal BE
Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Erg he!![]()
Nog een voorbeeldje:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door het kantoor dat de aanmeldingen voor franchises voor een bepaalde organisatie regelt. Daar heb ik afgelopen augustus bij gesolliciteerd, toen hadden ze niks. Nu belde er dus iemand, liet geen bericht achter, dus ik belde het (voor mij onbekende) nummer en toen rinkelde er nog geen belletje wie het waren. Later wel dus. En nu ben ik al dagen aan het bedenken of ik nou wel of niet zelf terug moet bellen. En wat ze van me zouden moeten etc. etc. En ik kan maar niet beslissen. Ik stuiter van links naar rechts en zie evenzoveel kansen als mitsen en maren.Echt heel erg!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |