quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die weet het nog nietomdat ik dus wilde wachten met haar vertellen tot ik mn baas gewoon netjes op de hoogte had gesteld. Handig hè?
![]()
Oh, en dicht...
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef bixister het volgende:
maar als er niet naar haar gevraagd wordt zal ze misschien ook niet terug komen, dus ik vind 't wel een goede vraag van diaan.afgezien van de spelfout in d'r naam dan.
en ik wil eigenlijk ook graag weten hoe het met je gaat Carmella!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!
hihi tis dat ik ff de hand op de knip moet houden.. andes was ik al lang helemaal los gegaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja haha, mijn ouders hadden ook een heel fors bedrag gedoneerd!Ik had er een nieuwe hippe bugaboo ofzo van kunnen kopen. Maar goed, lief en ik zijn allebei niet zo merkbewust
en nu riep mn moeder heel enthousiast van oooh dan hou je heel veel geld over voor een auto! Dus daar ben ik ook blij mee.
Ik mag niet zo veel kopen van mezelf. Maar das meer omdat ik anders echt helemaal los gaen ik krijg ook al zo verschrikkelijk veel. Niet normaal. Vandaag vier ik mn verjaardag voor familie en neef en nicht (met allebei een zoontje en dochtertje) hadden het al over zakken oude kleding die ze mee zouden nemen enzo.
maar heel soms kan ik me niet inhouden hoor haha
Jullie hebben recentelijk helemaal niks van mij gehoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Recentelijk nog iets van Jore gehoord? Die is inmiddels ook over de uitgerekende datum.
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie krijgen vast de hoofdprijs iamredleader!!!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef innepin het volgende:
iamredleader, wanneer ie ook komt, je kindje is toch sowieso de hoofdprijs?
Dan is het toch nog steeds de hoofdprijsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachten
Ook daar kom je wel overheen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, natuurlijk ook al is het tot nu toe een stuitligging
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:38 schreef mefke79 het volgende:
Fiemeeltje, streep is streep. Probeer er van te genieten. Als (als als als) het dan misgaat, heb je er in ieder geval van genoten. En ach, die onzekerheid, het zal er wel bij horen. Zelfs met een kloppend hartje blijven wij heel voorzichtig.
Vandaag van mijn man het allereerste cadeautje gekregen, een egel van Happyhorse...hihi word je dertig, krijg je een knuffel!
daarom had ik 'm ook.. totdat ik het voeldequote:Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn!Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.
Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
Is goed hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:
En jij krijgt gewoon een voetballertjeduidelijk.
Zo leukquote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappenkmag 'm nu al
Onze site is op zondag gesloten.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Ja, echt commercieel is het niet Zweefvliegje, maar als je er een keer binnenstapt snap je wel waarom.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.
Bedankt voor uw begrip en tot ziens.
Wat een onzin![]()
ligt het gelukkig niet aan mij. Ik krijg ook steeds foutmeldingen...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef Tinkerrrbell het volgende:
Gatsie, Fok! doet een beetje naar! Die gooit me steeds eraf! (of mijn internetverbinding is aan het etteren!)
Wat ik typte:
Fiemeeltje, wat ontzettend naar! Natuurlijk die bloeding met krampjes, maar helemaal die onzekerheid.
Ik hoop voor je op een goede afloop
Miss Sly en McLaura, succes met de sombere stemming....Komt goed!
Happyme, succes met werken morgen, ik mag ook weer, en wel om 7 uur al beginnen....pffff
Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Het is dat wij nog niet zwanger zijn, anders meteen besteld.
349 is namelijk best een koopje... hebben duurdere gezien bij een prenatal etc
Oke! Maargoed ik hou me daar nog helemaal niet mee bezigquote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelen)
maar wilde wel ff waarschuwen voor alle koopjes die geen koopjes blijken te zijn.
Als je bij die firma namelijk de folder goed in de gaten houd koop je soms een complete Quinny met voetenzak regenscherm muggennet enz enz (soms zelf maxi cosi) voor 399,- das maar 50 euro meer en dan heb je een merk wagen, en voor 150 euro koop je daar merkloos. Laat je dus niet te snel verleiden door acties maar kijk ff rond![]()
Fiemeltje hier draaien de duimen hoor maar ik zou toch eens bellen of je niet een echo kan krijgen zo wachten in onzekerheid is toch niets en ik denk ook dat het overbodig is een vk stuurt je zeker door voor een echo.
quote:Op maandag 2 februari 2009 08:38 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.
En ga ook gewoon naar de wc als je moet plassen!quote:Op maandag 2 februari 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje
Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodengNouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg!
Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus
) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken
Ziet er heel maf uit.
Het zou mij weinig verbazen als dit bekend staat als de 14wekenblues bij vrouwen die niet makkelijk zwanger worden ofzo.... Anders is het heel frappant dat we er allebei last van hebben terwijl we een paar dagen schelen qua uitgerekende datum (ik ben morgen 15 weken, jij eind van de week toch?)quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.
Heb je je huisarts al gebeld? Die kan misschien zeggen bij hoeveel bloedverlies en kleur en samenstelling het geen innestelingsbloeding kan zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt
Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!
* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
Het kan ook samenhangen met de zwangerschapsduur hoor! Af en toe zit er een week tussen dat alles even tegenzit, kan me voorstellen dat dat extra vervelend is als je man weg is!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.
Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.
natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
Ik heb toen ook de huisarts gebeld. Een test kun je pas over een week of 2 doen om zekerheid te hebben. HCG gaat blijkbaar niet zo snel uit je lichaam.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjesquote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef McLaura het volgende:
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.
Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
Jaaaa, ik heb laatst ook al zitten kijken met meneer hier.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes.
Geeft toch nietquote:Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk offtopic. Maar ze gaan echt wel heel lang mee omdat het eigenlijk 2 maten tegelijk zijn! Zo, nu sluip ik het topic weer uit
.
Dankjewel voor de tip!quote:Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Nijna het volgende:
McLaura, in mijn ervaring valt noppies vrij klein... misschien iets om rekening mee te houden als je een halve garderobe aan gaat schaffen. Leuk spul trouwens, als ik weet wat er in mn buik zit dan ga ik ook aan de shop, leuk noppies spul gezien.
Ja dat heb ik ook. Nog 2,5 week en dan weten we het. Maar men wat duurt het lang. Misschien is het omdat ik nu al een jochie heb en dus heel graag wil weten of dit een meisje word of niet. Terwijl ik er haast zeker van ben dat we een jochie krijgen weerquote:Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Brighteyes het volgende:Mijn vriendje en vriendinnetje hebben vanmorgen de 20w echo gehad, en alles was goed en ze (en wij ook) weten wat het gaat worden!
Zo leuk!
Ik wil oohook weten... Nog 8 weken wachten, dat gaat wat worden zeg!
Het lijkt wel of ik deze keer nog veel ongeduldiger ben.
Dat zou vroeg zijn! Maar wel leuk natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
hier blijft de situatie het zelfde, dus vandaar dat ik niet zoveel post.
vandaag week 13 alweer, en had even het gevoel dat ik heel even de kleine voelde maar kan het ook verbeeld hebben.
Nouja ???quote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord van de laatste, helaas. Net nog maar weer een mailtje heen gestuurd.
Kraamvogel, de Baker, Geboortecentrum geprobeerd en afgewezen, nu bezig met ACK/Zorgmaat.
wie wie wie?quote:
jeetje t zit ook niet mee hequote:Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord van de laatste, helaas. Net nog maar weer een mailtje heen gestuurd.
Kraamvogel, de Baker, Geboortecentrum geprobeerd en afgewezen, nu bezig met ACK/Zorgmaat.
wat leukquote:Op maandag 2 februari 2009 15:33 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou ja, oke dan....dan maar uit de kast. Eigen schuld...
Posten met 2 accounts, dat kan ook niet lang goed gaan bij mij natuurlijk....!
Ja dus, Tinkerrrbell is XXXKarinXXX
morgen 7 wekenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:42 schreef Stiemie het volgende:
Hoelang ben je nu dan zwanger karin? Ik zag je uitgerekende datum, maar ben niet zo'n rekenwonder helaas
Nou dat ook weer niet, heb al een zoon van 4 rondlopen, dus 's ochends vroeg op om hem op tijd naar school te krijgenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef seilram het volgende:
Texelonia, wat vervelend dat je er zo door heen zit. Nog 1 dagje volhouden en dan lekker genieten! (uitslapen, lekker uitgebreid ontbijten)
Foto!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef innepin het volgende:
Karin, gefeliciteerd!![]()
Kersjes, fijn dat je je wat beter voelt. en halleluja dat zijn nog es prijzen![]()
Minimijlpaal hier: de Moeders voor Moeders meneer was hier vandaag voor het laatst! Helemaal vergeten natuurlijk, dus blij verrast, ik dacht dat er geen eind kwam aan dat in-de-maatbeker-plassenÉn de muurschildering in de babykamer is nu echt af
Topdagje vandaag
Ik vroeg me al af waarom je de titel "Nemo" nog gebruiktequote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
Ja, in het Jodendom is het inderdaad gebruikelijk dat bij een zoon de naam op de achtste dag bij de besnijdenis wordt bekend gemaakt
Maar ik ga nu naar bed, Tinuviel is bezig met een voeding en daarna zullen we allebei een paar uurtjes gaan slapen.vanaf nu zullen de updates natuurlijk terecht komen in het grote kleine babietjes topic, maar ik lurk hier gewoon verder met jullie
Maar neen, die tijd is nu voorbij hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
Maar ik ga nu naar bed, Tinuviel is bezig met een voeding en daarna zullen we allebei een paar uurtjes gaan slapen.
Wat heerlijk dat je weinig last van kwaaltjes hebt! Hopen dat het zo blijft!!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef marlieske het volgende:
Met mij gaat het eigenlijk kei goed durf het bijna niet te zeggen na alle dames die zich zo down voelen maar kan verder geen andere woorden vinden. Heb momenteel weinig kwaaltjes tja af en toe een plekje jeuk maar het zet nog niet door *klopt meteen af* darmpjes houden zich redelijk dus tja niets te klagen![]()
Alleen zit ons spruitje mijn chips weer omhoog te schoppen, maar als dat het enige is.... nope ik ga er deze keer qua lichamelijk fluitend door *klopt wederom af* en hoop echt dat dat nog ff zo blijft.
En Raissa hoe is het met jou? van de week een scopie en Mila die thuis is gekomen, gaat het goed met je?
Fijn dat het met jou inmiddels wat beter gaat! en ik vind het nog wel ontopic hoor! je was hier in eens zo snel weg en nog behoorlijk onverwachts ook, een beetje afsluiting is toch wel op zijn plaatsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:
En niet geheel ontopic: met mij gaat alles goed, ben afgelopen vrijdag met nieuwe medicatie begonnen en hoewel ik dat als bijzonder onprettig heb ervaren heb ik wel het idee dat er *iets* in mijn darmen aan het veranderen is.. Ben wel erg moe maar dat is natuurlijk vrij normaal als net-nieuwe-mamaBen super blij dat Mila thuis is, eindelijk ongestoord tegen haar kletsen
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij heb ik een teek!!Kan dit kwaad? En hoe kom je er vanaf? Hij zit precies onder mn tiet, lekker fijn plekje ook
Ik zei ook letterlijk "wat is die nou aan het doen???"quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef innepin het volgende:
McLaura, wat een lief gymnastjegrappige houding.
Meld je het wel even bij je huisartsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef texelonia het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe lang het er al zat, maar hij was nog niet zo dik dus zal wel niet zolang zijn? Hij is eruit iig!
Hoe komt dat ding daar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef texelonia het volgende:
Oeh ik heb wel een pincet! Lang leve het kerstpakket van mijn moeder!
Ik heb alleen geen idee hoe lang het er al zat, maar hij was nog niet zo dik dus zal wel niet zolang zijn? Hij is eruit iig!
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef pinquit het volgende:
mooizo huup! heb je dat ook weer gehad! en heb jij zo'n klein hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |