ligt het gelukkig niet aan mij. Ik krijg ook steeds foutmeldingen...quote:Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef Tinkerrrbell het volgende:
Gatsie, Fok! doet een beetje naar! Die gooit me steeds eraf! (of mijn internetverbinding is aan het etteren!)
Wat ik typte:
Fiemeeltje, wat ontzettend naar! Natuurlijk die bloeding met krampjes, maar helemaal die onzekerheid.
Ik hoop voor je op een goede afloop
Miss Sly en McLaura, succes met de sombere stemming....Komt goed!
Happyme, succes met werken morgen, ik mag ook weer, en wel om 7 uur al beginnen....pffff
Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelenquote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Het is dat wij nog niet zwanger zijn, anders meteen besteld.
349 is namelijk best een koopje... hebben duurdere gezien bij een prenatal etc
Oke! Maargoed ik hou me daar nog helemaal niet mee bezigquote:Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelen)
maar wilde wel ff waarschuwen voor alle koopjes die geen koopjes blijken te zijn.
Als je bij die firma namelijk de folder goed in de gaten houd koop je soms een complete Quinny met voetenzak regenscherm muggennet enz enz (soms zelf maxi cosi) voor 399,- das maar 50 euro meer en dan heb je een merk wagen, en voor 150 euro koop je daar merkloos. Laat je dus niet te snel verleiden door acties maar kijk ff rond![]()
Fiemeltje hier draaien de duimen hoor maar ik zou toch eens bellen of je niet een echo kan krijgen zo wachten in onzekerheid is toch niets en ik denk ook dat het overbodig is een vk stuurt je zeker door voor een echo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |