Fiemeetje, wat shit! Hopelijk valt alles mee. En meiden zonder roze wolk, ik stuur wat roze wolkjes naar jullie toe! Hier gaat het hormonaal en emotioneel prima. Ik heb mezelf nog niet betrapt op onhebbelijk gedrag en heb ook nog geen klachten van manlief, dus het valt mee. En verder ben ik gewoon moe. Niet raar, ik was jarig dit weekend en ik heb gewoon te veel gedaan en te weinig geslapen. Ik merk nou ook dat mijn hoofd aanvoelt zoals het voelt als je drie keer de achtbaan in een kwartier neemt, beetje duizelig. Soms maar wat extra suiker erin of extra eten en dan gaat het vanzelf beter.
Oja, iemand vroeg of wij nu de 'enge' termijn van de vorige keer voorbij zijn.

Nee, helaas nog niet. Ik ben nu iets meer dan zeven weken en de vorige keer stopte de groei met 8w3. Dus nog een goede week te gaan. Gelukkig met negen weken weer een echo. Maar als ik me zo blijf voelen ga ik uit van goed nieuws. Het voelt zo anders, gewoon niet echt uit te leggen. Zo zeker als ik toen wist dat het fout zat, zo zeker ben ik er nu (nog) van dat het goed is.
Morgen weer werken, niet dat ik er zin in heb, maar goed het moet! Succes allemaal met het begin van de nieuwe week !