abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 09:11:12 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65615878
Innepin, het hoeft niet hoor, dat aankomen. Wat DuchessX al zegt, die baby kost heel veel energie en als jij je goed voelt bij wat je nu eet, dan zal het allemaal wel goed gaan. De baby neemt echt wel wat hij nodig heeft hoor.
Bespreek het de volgende keer eens met de vk.

DuchesssX, wat lief van die Angelsounds van Juup!
Ik twijfel heel erg! Had het er van de week nog over met een vriendinnetje. Het is natuurlijk erg leuk, maar aan de andere kant vind ik dat ik ook gewoon zonder moet kunnen. In de tijd van onze ouders kregen ze nauwelijks echo's.
Maar ja... het is ook wel erg leuk... Er staan er ook een stel op marktplaats, ik denk dat ik dat maar in de gaten ga houden. Mss als er nog eens eentje echt hier in de buurt komt...
  zondag 1 februari 2009 @ 09:12:35 #77
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65615886
Ik wil dit keer ook graag zo'n ding
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 1 februari 2009 @ 09:20:35 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65615931
Gezien mijn constante onzekerheid lijkt het me wel handig ook, iig tot aan dat ik de baby voel.
pi_65615989
Ik denk dat zo'n ding voor mij juist het tegengestelde effect zou kunnen bereiken. De staat waar ik mezelf nu in bevind zou er alleen al voor kunnen zorgen dat ik in paniek raak als ik de hartslag niet meteen zou kunnen vinden. (of dat ik de hele dag met dat ding ga lopen voor de zekerheid)

Ben zo'n stresskip aan het worden ineens Gaat dat ooit nog over? Herken mezelf niet eens meer.

M.b.t. gewicht kan ik je niet helpen innepin, weet ook nog niet hoe dat werkt. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er een klein beetje op hoop dat ons zwelgje een beetje in gaat teren op het reeds aanwezig vet. Heb nu al behoorlijk overgewicht namelijk en dat zal waarschijnlijk alleen maar meer worden de komende maanden
pi_65616015
Dutchess, ik hoorde het hartje bij een week of 10 maar ik moest heel goed zoeken. Het zat elke keer achter mijn schaambeen.
BE, je mag die van mij wel een tijdje lenen hoor. Ik gebruik m nu eigenlijk nauwelijks.

Jore, gefeliciteerd! Wat een mooi ventje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 februari 2009 @ 09:41:02 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65616062
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn! Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.

Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
pi_65616101
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn! Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.

Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
daarom had ik 'm ook.. totdat ik het voelde
Ik heb er ook nog een tube gel bij. Er moet misschien alleen een andere batterij in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65616111
Ik geloof dat ik finaal in de stress zou raken als ik het hartslagje niet kan vinden met zo'n angelsounds oid. Dus die halen we maar niet in huis...

Aankomen... 14 weken hier en nog gelijk met het begin van de zwangerschap. Maar ik moet wel bekennen dat ik ook nog wel wat reserves had van de eerste zwangerschap, dus ik vind het niet zo erg... Zolang beeb het goed doet zal het vast wel goed zijn.
Fake it till you make it...
pi_65616158
@BE, dat rationele had ik normaal gesproken ook wel. (was zelfs niet eens overdreven emotioneel) Nu lijkt het wel of ik mezelf alles aantrek, ieder krampje, elk rommeltje. M'n hele gestel gaat behoorlijk op de schop nu. Maar misschien dat het rationele nog wel terugkomt als ik eenmaal een keer het hartje heb gezien.
  zondag 1 februari 2009 @ 09:54:45 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65616177
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!

Oh, en Fiemeeltje, ik heb dat hartje een week of 3 geleden gezien, maar nu wordt het toch voorzichtigaan weer een beetje onzeker. Komt ook door een totaal gebrek aan kwaaltjes.
Mss ben jij straks wel misselijk of heb je enorm pijnlijke boobies, dat scheelt denk ik ook wel hoor.

Oh, ik heb wel kwaaltjes... HORMONAAAAAAAAAAAAL!
Ik kan echt zo ongelofelijk onaardig zijn tegen F. Echt niet leuk. En als hij dan een geintje terug maakt ben ik natuurlijk gelijk boos.

En ik jank om alles. Gisteren een stukje bij Everst staat op, over de verjaardag van de koningin en het draaien van het Wilhelmus op de radio. Bladiebla en toen kwam dus het Wilhelmus en ik schoot gewoon vol he!
pi_65616196
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!
Is goed hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 februari 2009 @ 09:59:42 #87
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65616227
Jore van harte met de geboorte van jullie mannetje!!!!
pi_65616242
Haha Innepin, wij liepen juist gewoon tegen die kinderwagen aan bij de blokker op jacht naar heul iets anders. Maarja, zo goedkoop en precies wat we zochten (driewieler en neutrale kleuren enzo) dus maar gelijk meegenomen. Anders had ik em ook nog niet gekocht hoor!

BE, die angelsounds hè, ik heb gehoord dat verloskundigen daar niet heel erg happig op zijn omdat zijn ding warmtegolven gebruikt om het geluid te kunnen waarnemen ofzo. Bij een vk-bezoek maakt dat niet zoveel uit maar als iedereen elke avond zo'n ding op zn buik zet wordt het misschien weer een ander verhaal. Misschien anders ff nazoeken of aan je VK vragen?
Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk. Ik denk dat ik me kapot zou schrikken als ik het hartje niet kan vinden dan
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 februari 2009 @ 10:06:39 #89
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65616302
Jore gefelicitieerd!

Buikpijn lijkt minder te zijn. Gisteren nog even gegoogled, alle enge verhalen geprobeerd te negeren , en het leek nog het meest op wat omschreven werd dat je ribben uitzetten om ruimte te maken voor de baby, en de spieren die daar in buurt zitten kun je dan voelen. Maar daar valt verder weinig over te vinden.... Maar goed, de baby beweegt goed en ik voel me verder prima, dus het zal wel meevallen allemaal.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65616415
Ik heb juist een angelsounds gekocht omdat ik Isa gewoon amper voelde die lag gewoon klem en schopte erg zachtjes.... en om dan iedere dag vol paniek naar de vk of gyn te bellen ging mij te ver, dan had ik denk ik wel iedere dag een echo moeten krijgen
Deze keer 2x bij de vk geen hartje kunnen horen met ruim 12 weken.... kom je thuis ding op je buik en ik hoorde het hartje, tja dan kan een vk daar minder happig om zijn maar als ze je huiswaarts sturen met geen zekerheid en eigenlijk alleen meer onzekerheid als waar je mee kwam.... denk dat die warmtegolven dan af en toe weinig verschil meer maakt
En ik geloof dat dat ook als smoes gebruikt word door de vk-en omdat ze gewoon regelmatiger te horen krijgen "ik kon thuis het hartje niet horen ik maak me zo'n zorgen mag ik een echo?"

Deze zwangerschap hooguit tot nu 5x de angelsounds gebruikt vooral op de momenten dat ik ff het vertrouwen echt kwijt was met alle stress en vooral na de punctie en moet zeggen dat dat meer goed deed als kwaad en manlief was er erg blij mee dat dat ding gewoon op het nachtkastje lag en we niet in allerijl naar de gyn hoefde bij ieder steekje dat ik voelde.
Maar nu ik de kleine goed voel (en deze is 100x beweeglijker als Isa ooit was) maak me ik geen zorgen meer als ik hem nu een dagje niet voel durf ik iig de gyn te bellen zonder me een aansteller te voelen.
Ik zie dus alleen maar voordelen in de angelsounds.
Mama van Isa en Ties
pi_65616490
Ja ik weet het niet, ik denk niet dat het gaat over 5 keer gebruiken of af en toe ofzoiets, maar meer over vrouwen die het ding dagelijks of meerdere malen per dag op hun buik zetten.
Ik snap heel goed waarom je zo'n ding zou kopen hoor daar niet van, en het zal mij roesten haha (niet lelijk bedoelt overigens), maar ik bedoel gewoon dat als je toch je VK-afspraak af wil wachten dat je het dan misschien ook gelijk even kunt vragen hoe ze er tegenover staan. Als je een normale goeie VK hebt dan zal ze er eerlijk over zijn verder lijkt me.

En jij krijgt gewoon een voetballertje duidelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65616543
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:

En jij krijgt gewoon een voetballertje duidelijk.
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappen kmag 'm nu al
Mama van Isa en Ties
pi_65616656
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappen kmag 'm nu al
Zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65617492
Mijn schatje is MORGEN 2-2-2009 uitgerekend van onze 2e

Wij zijn er klaar voor.
pi_65617643
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Het is dat wij nog niet zwanger zijn, anders meteen besteld.
349 is namelijk best een koopje... hebben duurdere gezien bij een prenatal etc

Nieuwe papa en mama's gefelciteerd met jullie baby
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65618822
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.

Bedankt voor uw begrip en tot ziens.

Wat een onzin
  zondag 1 februari 2009 @ 12:25:56 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65619100
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.

Bedankt voor uw begrip en tot ziens.

Wat een onzin
Ja, echt commercieel is het niet Zweefvliegje, maar als je er een keer binnenstapt snap je wel waarom. Ze zijn gewoon heel erg principieel, en blijkbaar kunnen ze het zich veroorloven, want het is er altijd stervensdruk.

Huup, thanks voor het verhaaltje. Daar had ik niet over nagedacht, hoewel ik van de week idd ook iets las over evt. schadelijk zijn voor het hartje als ze met de doppler gaan luisteren voor de 12 weken ofzo.

Ik was eig. niet van plan om elke avond te luisteren, maar dat is natuurlijk wel makelijk zeggen nu, kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is.
Ik zal het eens vragen vrijdag.
pi_65619348
Duchess, de muur die nu gedaan is, is erg kleurrijk, maar vooral erg blauw. En nee ik weet niet wat het wordt Ik ga wel foto's plaatsen als het wat meer 'af' is

Bedankt voor de geruststelling wb het aankomen Duchess & BE

BE, die hormonen, heerlijk hè Gelukkig gaat het vanzelf weer over... ik was ook geen pretje om mee samen te wonen, de eerste twaalf weken... en dan was ik weer helemaal down omdat ik me zo schuldig voelde dat ik zo onaardig was Hopeloos.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 1 februari 2009 @ 15:48:50 #99
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65626447
Jore gefeliciteerd met de geboortje van je mooie kleine ventje

en Kersjes wat fijn dat je weer gewoon kunt eten
No more games, no more drama...
pi_65628863
Jore, gefeliciteerd! Wat een mooi jongetje heb je!

Kersjes, heerlijk dat de medicijnen zo goed werken. Wat zal je opgelucht zijn!

Zo wij zijn verhuist. Wat een ellende is dat, verhuizen als je zwanger bent en niet zo goed omgaat met al die hormonen..... Vrijdag ochtend soort van paniekaanval gehad compleet met hyverventileren... niet erg fijn. Maar nu zijn we over, en het valt op zich nog wel mee met de chaos, vandaag zijn er nog wat mensen geweest om even te helpen met uitpakken en ordenen, en dat heeft wel heel veel gehopen. En internet werkt gewoon al, gelukkig! En ik ben vandaag precies 20 weken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65629248
Kan iemand de roze wolk even voor me zoeken?

Ik ben moe, misselijk, geen eetlust, chagrijnig, vind er niks aan, bluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh.
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 17:25:36 #102
5428 crew  miss_sly
pi_65629554
tessie, fijn dat jullie over zijn en het uiteindelijk nog meeviel. En gefeliciteerd met de 20 weken!!

McLaura, ik ben hem ook even kwijt. Schaap is vrijdagochtend vertrokken naar Seattle en ik heb er nu al genoeg van. Ik mis hem, veel meer dan anders, en voel me erg verdrietig, onzeker en bang. Hij komt pas volgende week zondag terug, dus ik hoop in de tussentijd wel weer op die wolk te kunnen klimmen, maar nu voelt het alsof ik er nooit meer op kom.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 1 februari 2009 @ 17:50:25 #103
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65630229
McLaura en miss_sly..

Mooier kan ik het helaas niet maken. Hopenlijk kunnen jullie er snel weer opspringen en heerlijk genieten van de beebjes in jullie buik
pi_65630365
tessie, gefeliciteerd met de 20 weken. Nu even lekker de beentjes omhoog en genieten van het nieuwe huis.

Mc Laura en miss_sly

Hier is het slechte gevoel weer terug en goed ook nu! Vanmiddag ineens een beetje bloedverlies, daarna wat krampjes en het bloedverlies bleef. Helderrood bloed met af en toe een klontje erbij. Nu weet ik dat bloedverlies altijd kan, maar die krampjes erbij (met een aantal flinke ertussen) hebben me goed bang gemaakt. De krampjes zijn overigens voorbij, maar het bloed is er nog steeds. Ik heb nog geen verloskundige, dus ook niemand om te bellen. Dit wordt uitzitten vrees ik. Damn er rust een vloek op deze zwangerschap, waarschijnlijk is mijn voorgevoel van deze week toch juist geweest en gaat 't 'm niet worden deze keer
pi_65631850
Hè Fiem, wat rot voor je!

Sterkte meis!

Same here, McLaura. Voel me ellendig en chagrijnig. En stootte vanmiddag tijdens het dweilen zo hard m'n hoofd tegen de vensterbank, dat ik van ellende op de grond een potje heb liggen huilen. Vriend en ik zouden samen naar een verjaardig gaan, maar ik ben lekker thuisgebleven en heb met de "Mijn geheim" (= intellectueel leesvoer) op de bank gelegen.

Voel me nu natuurlijk helemaal een lapzwans, dus beter is het er niet op geworden.

Morgen weer werken. Hoop dat ik me dan beter voel!

[ Bericht 68% gewijzigd door Ssserpente op 01-02-2009 18:53:32 ]
pi_65632007
Fiemeeltje, je kan helaas niets anders doen dan afwachten.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 februari 2009 @ 19:03:25 #107
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65632318
Fiemeeltje, en volgens mij kun je toch altijd een vk bellen en de situatie uitleggen. Nee heb je, ja kun je krijgen.
Make love, not war ☮
  zondag 1 februari 2009 @ 19:05:23 #108
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65632374
Fiemeeltje hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

Ik heb ook zoooooo geen zin in mijn werk morgen.
pi_65632982
Gatsie, Fok! doet een beetje naar! Die gooit me steeds eraf! (of mijn internetverbinding is aan het etteren!)

Wat ik typte:
Fiemeeltje, wat ontzettend naar! Natuurlijk die bloeding met krampjes, maar helemaal die onzekerheid.
Ik hoop voor je op een goede afloop

Miss Sly en McLaura, succes met de sombere stemming....Komt goed!

Happyme, succes met werken morgen, ik mag ook weer, en wel om 7 uur al beginnen....pffff
pi_65633188
quote:
Op zondag 1 februari 2009 19:27 schreef Tinkerrrbell het volgende:
Gatsie, Fok! doet een beetje naar! Die gooit me steeds eraf! (of mijn internetverbinding is aan het etteren!)

Wat ik typte:
Fiemeeltje, wat ontzettend naar! Natuurlijk die bloeding met krampjes, maar helemaal die onzekerheid.
Ik hoop voor je op een goede afloop

Miss Sly en McLaura, succes met de sombere stemming....Komt goed!

Happyme, succes met werken morgen, ik mag ook weer, en wel om 7 uur al beginnen....pffff
ligt het gelukkig niet aan mij. Ik krijg ook steeds foutmeldingen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 februari 2009 @ 19:36:38 #111
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65633237
Hier doet Fok! ook raar hoor!!
Make love, not war ☮
  Jubileum moderator zondag 1 februari 2009 @ 19:39:24 #112
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65633324
Fiemeeltje Afwachten is idd het enige wat je kunt doen nu, heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65633436
Ook hier doet FOK! vervelend....

Het bloedverlies lijkt iets minder te worden overigens, ik wacht maar netjes af. Het gevoel is niet goed.

Ik heb ook geen klap zin om te gaan werken morgen, bovendien lijkt me niets k*tter dan op m'n werk te zijn als het echt loskomt. Vriendlief heeft dus besloten dat ik morgen maar een pyamadag moet opnemen met veel chocolade en tissues. Wie ben ik om daar tegen te protesteren? Hij is lief, op dit soort momenten besef ik dat weer eens te meer En zo kunnen heel verdrietige momenten er alsnog voor zorgen dat je jezelf ook ineens weer een beetje gelukkig prijst.

Voor de mensen die morgen geen pyamadag hebben, veel sterkte op het werk
pi_65633480
Fiemeeltje balen van je krampen en bloed... maar misschien is het enkel innestelbloed...(ik hoop)
  zondag 1 februari 2009 @ 20:22:55 #115
190853 RockabeIIa
pi_65634760
Fiemeeltje
  Moderator zondag 1 februari 2009 @ 20:25:11 #116
5428 crew  miss_sly
pi_65634853
Ach Fiemeetlje, wat rot allemaal
pi_65635783
Jore, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van je prachtige zoon!
Fiemeltje Hopelijk is het van de innesteling.
pi_65637054
Het bloedverlies lijkt af te nemen, maar de krampjes zijn min of meer terug. Het is meer een zeurderig gevoel in m'n onderbuik geworden. We blijven maar afwachten wat er gebeurd. Als het nu niet doorzet bel ik morgen de huisarts wel of ik langs kan komen.

Dank voor het medeleven Al de tweede keer deze week dat ik zo in de stress zit, voel mezelf dan al snel te veel. Lief dat jullie zo lief zijn!
pi_65637468
Fiemeeltje, wat vervelend zeg Idd gewoon maar afwachten, en zou anders sowieso ff morgen de huisarts bellen.
En krampjes op zich komen volgens mij wel vaker voor, ik had het tenminste ook in het begin....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 1 februari 2009 @ 21:41:32 #120
124696 marlieske
Isa en Ties
pi_65637762
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
Het is dat wij nog niet zwanger zijn, anders meteen besteld.
349 is namelijk best een koopje... hebben duurdere gezien bij een prenatal etc
Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelen )
maar wilde wel ff waarschuwen voor alle koopjes die geen koopjes blijken te zijn.
Als je bij die firma namelijk de folder goed in de gaten houd koop je soms een complete Quinny met voetenzak regenscherm muggennet enz enz (soms zelf maxi cosi) voor 399,- das maar 50 euro meer en dan heb je een merk wagen, en voor 150 euro koop je daar merkloos. Laat je dus niet te snel verleiden door acties maar kijk ff rond

Fiemeltje hier draaien de duimen hoor maar ik zou toch eens bellen of je niet een echo kan krijgen zo wachten in onzekerheid is toch niets en ik denk ook dat het overbodig is een vk stuurt je zeker door voor een echo.
Mama van Isa en Ties
  zondag 1 februari 2009 @ 21:51:51 #121
100412 mefke79
komt goed!
pi_65638118
Fiemeetje, wat shit! Hopelijk valt alles mee. En meiden zonder roze wolk, ik stuur wat roze wolkjes naar jullie toe! Hier gaat het hormonaal en emotioneel prima. Ik heb mezelf nog niet betrapt op onhebbelijk gedrag en heb ook nog geen klachten van manlief, dus het valt mee. En verder ben ik gewoon moe. Niet raar, ik was jarig dit weekend en ik heb gewoon te veel gedaan en te weinig geslapen. Ik merk nou ook dat mijn hoofd aanvoelt zoals het voelt als je drie keer de achtbaan in een kwartier neemt, beetje duizelig. Soms maar wat extra suiker erin of extra eten en dan gaat het vanzelf beter.
Oja, iemand vroeg of wij nu de 'enge' termijn van de vorige keer voorbij zijn. Nee, helaas nog niet. Ik ben nu iets meer dan zeven weken en de vorige keer stopte de groei met 8w3. Dus nog een goede week te gaan. Gelukkig met negen weken weer een echo. Maar als ik me zo blijf voelen ga ik uit van goed nieuws. Het voelt zo anders, gewoon niet echt uit te leggen. Zo zeker als ik toen wist dat het fout zat, zo zeker ben ik er nu (nog) van dat het goed is.

Morgen weer werken, niet dat ik er zin in heb, maar goed het moet! Succes allemaal met het begin van de nieuwe week !
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zondag 1 februari 2009 @ 21:53:19 #122
100412 mefke79
komt goed!
pi_65638170
Fiemeeltje, wat Marlieske zegt ja, bel gewoon de vk waar je naar toe zou willen en overleg even. Als ze zelf een echoapparaat hebben, mag je meestal snel tussendoor. Succes
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65639264
quote:
Op zondag 1 februari 2009 21:41 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ik vind 349 voor een merkloze wagen veel geld eerlijk gezegd veel te veel geld aangezien je een quinny voor max 399 koopt met alle extra's erbij bij bv Van Asten in Tilburg (neen ik heb geen aandelen )
maar wilde wel ff waarschuwen voor alle koopjes die geen koopjes blijken te zijn.
Als je bij die firma namelijk de folder goed in de gaten houd koop je soms een complete Quinny met voetenzak regenscherm muggennet enz enz (soms zelf maxi cosi) voor 399,- das maar 50 euro meer en dan heb je een merk wagen, en voor 150 euro koop je daar merkloos. Laat je dus niet te snel verleiden door acties maar kijk ff rond

Fiemeltje hier draaien de duimen hoor maar ik zou toch eens bellen of je niet een echo kan krijgen zo wachten in onzekerheid is toch niets en ik denk ook dat het overbodig is een vk stuurt je zeker door voor een echo.
Oke! Maargoed ik hou me daar nog helemaal niet mee bezig
Tilburg is niet bij ons om de hoek, maar misschien als ik ooit zwanger raak dat ik dan eens daar ga kijken
pi_65640203
Fiemeeltje... sterkte met afwachten . En een vk bellen lijkt me helemaal geen slecht idee...
Morgen even doen, het zou ook zo kunnen zijn dat ze zeggen dat je moet afwachten. Maar zij hebben wel vaker met dit bijltje gehakt.
Fake it till you make it...
  maandag 2 februari 2009 @ 08:28:12 #125
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65646080
McLaura en miss_sly wat vervelend!!!! Zeker als je je mannetje moet missen zolang!!

Fiemeeltje, ben je nu thuis gebleven vandaag??
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 08:38:52 #126
5428 crew  miss_sly
pi_65646213
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.
  maandag 2 februari 2009 @ 08:44:05 #127
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65646269
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:38 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.

Zet Miss_Sly er bovenop
je zult zien de week is zo om
  maandag 2 februari 2009 @ 08:45:27 #128
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65646279
He bah miss_sly.... moet je wel werken (beetje afleiding)... en dan de rest van de week maar overal mee-eten en mensen uitnodigen???

Eind feb gaat mijn vriend ook een week skien, de lul ... en zoals ik het nu zo zie, geen leuk vooruitzicht.. jammer dat je via internet geen roze wolken kunt bestellen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65646330
Jawel! Kan wel! Lishe heeft toch wolkjes geluk? Of was dat iemand anders?

En natuurlijk een dikke kus voor Miss_Sly en McLaura.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646413
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje

Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodeng Nouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg! Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus ) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken Ziet er heel maf uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646437
Vandaag 28 weken zwanger.

Toch een mijlpaal, volgens de boekjes schijnt een kindje als het nu geboren wordt een goede kans te maken om te overleven. Maar het mag nog heel lang in m'n buik blijven.
pi_65646451
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje

Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodeng Nouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg! Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus ) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken Ziet er heel maf uit.
En ga ook gewoon naar de wc als je moet plassen!
Ik moet nu wel 20 keer per dag, maar te lang ophouden is niet goed en kan de kans op een blaasontsteking vergroten.
Hoe is het met Carmella trouwens, al een tijdje niks meer van gehoord.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:03:44 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65646472
Fiemeeltje, wat naar joh, die onzekerheid.

En een dikke voor de meiden die de roze wolk kwijt zijn deze dagen.

Ik was gisteren bij mijn vriendinnetje, die nu op 20 weken zit en ze heeft sinds vorige week emesafene maar toch zaterdag nog een keer gekotst. Gewoon net even te veel gedaan.
Het is wel rot om te zien hoor. Ik fiets overal fluitend doorheen en voor haar is een bakje eten halen al bijna te veel moeite. Ook voor haar man is het geen pretje want haar nesteldrang die nu al aanwezig is komt op hem neer.
pi_65646479
Ja ik ga ook gewoon! Maar dat is dus het erge, mn blaas komt blijkbaar heel snel omhoog nu
Ik ben een doos met ophouden, echt, een bejaarde is er niets bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646563
Whehehe, ik voel me af en toe ook een oud vrouwtje. Moet ik niezen, voel ik dat ik wat verlies. Oeps!
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:43:10 #136
5428 crew  miss_sly
pi_65647163
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.

Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.

natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
pi_65647222
Miss Sly, wat zijn we erg hè.....

Ik vind mezelf zó ondankbaar, ben ik na 3 jaar eindelijk zwanger en zit ik te piepen dat ik er niks aan vind. Alsof Wurm het aanvoelt, fladdert ie nu even langs mijn buikwand, net of-ie wil zeggen 'ik ben wel leuk!'.

Ik ben gisteren werkelijk ontploft omdat mijn wederhelft aan mijn hoofd zeurde vond ik. Heel verstandig, ontploffen en naar boven willen stampen als je met je laptop bezig bent. Resultaat : harde schijf kapot, en ik heb de hele avond overal om gejankt. Niet eens om de laptop, want die mafkees van mij heeft gisteravond nog een nieuwe hd voor me besteld. Ik was zo labiel als een tol :s

Vanmiddag naar de gyn voor controle, en volgens Harold moet ik dan aangeven dat ik me af en toe zo rot voel. Volgens mij kan ik gewoon niet tegen de hormonen (had ook erg PMS) en kan niemand er wat tegen doen zolang ik niet ga dreigen mezelf van kant te maken ofzo.

Ik denk dat het zien van Wurm op de echo meer goedmaakt dan wat dan ook.....

En Serpentje : datzelfde hoogstaande intellectuele leesvoer lees ik ook graag, vooral in bad
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65647268
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.

Het zou mij weinig verbazen als dit bekend staat als de 14wekenblues bij vrouwen die niet makkelijk zwanger worden ofzo.... Anders is het heel frappant dat we er allebei last van hebben terwijl we een paar dagen schelen qua uitgerekende datum (ik ben morgen 15 weken, jij eind van de week toch?)
pi_65647539
Hopelijk komt snel voor iedereen hier de roze wolk weer tevoorschijn. Kom op meiden.

Hier mag de baby komen: 37 weken en 2 dagen.
Dus ik zit hier maar gewoon wat af te wachte enzo.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:02:54 #140
190853 RockabeIIa
pi_65647667
Oei, I feel the blues
Ik wil het tegen iedereen vertellen maar ook weer niet.
pi_65648249
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt

Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!

* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
pi_65648282
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt

Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!

* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
Heb je je huisarts al gebeld? Die kan misschien zeggen bij hoeveel bloedverlies en kleur en samenstelling het geen innestelingsbloeding kan zijn.
pi_65648477
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:34:02 #144
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65648576
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.

natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
Het kan ook samenhangen met de zwangerschapsduur hoor! Af en toe zit er een week tussen dat alles even tegenzit, kan me voorstellen dat dat extra vervelend is als je man weg is!

Even stukje copy/paste;

Jij
Omdat de concentratie HCG vanaf 10 weken tot 16 weken afneemt, nemen de zwangerschapsklachten bij veel vrouwen ook af. Waarschijnlijk zal je merken dat je minder misselijk wordt en je energieker voelt dan voorheen. Je lichaam is inmiddels aardig gewend aan de zwangerschap en voor veel vrouwen breekt er nu een periode aan met weinig klachten en het gevoel hebben dat je de hele wereld aan kan.

Als dit voor jou ook zo is, dan hoef je eigenlijk niet verder te lezen. Maar helaas zijn er ook vrouwen die gewoon slecht reageren op de hormonen en klachten blijven houden. Tot deze vrouwen wil ik mij nu speciaal richten.

Neerslachtigheid: Hoewel dit een onderwerp is waar niet veel over gesproken wordt, is het het noemen waard. Veel vrouwen hebben er last van en voelen zich schuldig. Zij denken dat ze daarin de enige zijn. Dat is niet zo.

Sommige vrouwen reageren heel sterk op de wisselingen van hormonen die je in je lichaam hebt. Ik vergelijk het altijd met vrouwen die ook neerslachtig zijn tijdens de eerste dagen van de menstruatie of de buien die vrouwen tijdens de overgang hebben. Deze stemmingswisselingen zijn inmiddels algemeen geaccepteerd en vinden we heel gewoon. Maar bij een zwangere vrouw hoort dit op een of andere manier niet. Als je zwanger bent schijn je per definitie gelukkig te moeten zijn. Als je je soms neerslachtig voelt en je vindt het eigenlijk allemaal niet zo leuk, denk dan niet dat er iets aan jou mankeert. Het is een veelvoorkomende klacht bij zwangere vrouwen.

Gelukkig gaat de neerslachtigheid bij veel zwangeren over rond de 16e week.

bron

En dan nu nog wat vrolijker nieuws...

.

Er is nog genoeg te shoppen . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65648713
Ahw dat fantje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65648760
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.

Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
pi_65648822
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
Ik heb toen ook de huisarts gebeld. Een test kun je pas over een week of 2 doen om zekerheid te hebben. HCG gaat blijkbaar niet zo snel uit je lichaam.
Mij werd toen gezegd, helder bloed (en ook veel) in combinatie met buikpijn (hoeft niet constant te zijn) is niet goed. Maar kan altijd nog goed komen. De test over een week of 2 zou dan uitsluitsel brengen...
  maandag 2 februari 2009 @ 10:44:48 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65648844
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef McLaura het volgende:
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.

Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 10:52:47 #149
5428 crew  miss_sly
pi_65649055
kim
pi_65649106
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes .
Jaaaa, ik heb laatst ook al zitten kijken met meneer hier.

Dat ging zeg maar zo:
Ik "Aaaaaaaaaah die is leuk"
Hij "Wat een geld voor een lapje stof"
Ik "Ja maar ze zijn zoooooooooo leuk"
Hij "Koop maar 1 in 62/68 dan, niet in de kleinste maat"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')