abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 08:38:52 #126
5428 crew  miss_sly
pi_65646213
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 februari 2009 @ 08:44:05 #127
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65646269
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:38 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.

Zet Miss_Sly er bovenop
je zult zien de week is zo om
  maandag 2 februari 2009 @ 08:45:27 #128
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65646279
He bah miss_sly.... moet je wel werken (beetje afleiding)... en dan de rest van de week maar overal mee-eten en mensen uitnodigen???

Eind feb gaat mijn vriend ook een week skien, de lul ... en zoals ik het nu zo zie, geen leuk vooruitzicht.. jammer dat je via internet geen roze wolken kunt bestellen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65646330
Jawel! Kan wel! Lishe heeft toch wolkjes geluk? Of was dat iemand anders?

En natuurlijk een dikke kus voor Miss_Sly en McLaura.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646413
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje

Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodeng Nouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg! Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus ) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken Ziet er heel maf uit.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646437
Vandaag 28 weken zwanger.

Toch een mijlpaal, volgens de boekjes schijnt een kindje als het nu geboren wordt een goede kans te maken om te overleven. Maar het mag nog heel lang in m'n buik blijven.
pi_65646451
quote:
Op maandag 2 februari 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje

Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodeng Nouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg! Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus ) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken Ziet er heel maf uit.
En ga ook gewoon naar de wc als je moet plassen!
Ik moet nu wel 20 keer per dag, maar te lang ophouden is niet goed en kan de kans op een blaasontsteking vergroten.
Hoe is het met Carmella trouwens, al een tijdje niks meer van gehoord.
  maandag 2 februari 2009 @ 09:03:44 #133
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65646472
Fiemeeltje, wat naar joh, die onzekerheid.

En een dikke voor de meiden die de roze wolk kwijt zijn deze dagen.

Ik was gisteren bij mijn vriendinnetje, die nu op 20 weken zit en ze heeft sinds vorige week emesafene maar toch zaterdag nog een keer gekotst. Gewoon net even te veel gedaan.
Het is wel rot om te zien hoor. Ik fiets overal fluitend doorheen en voor haar is een bakje eten halen al bijna te veel moeite. Ook voor haar man is het geen pretje want haar nesteldrang die nu al aanwezig is komt op hem neer.
pi_65646479
Ja ik ga ook gewoon! Maar dat is dus het erge, mn blaas komt blijkbaar heel snel omhoog nu
Ik ben een doos met ophouden, echt, een bejaarde is er niets bij
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65646563
Whehehe, ik voel me af en toe ook een oud vrouwtje. Moet ik niezen, voel ik dat ik wat verlies. Oeps!
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 09:43:10 #136
5428 crew  miss_sly
pi_65647163
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.

Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.

natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
pi_65647222
Miss Sly, wat zijn we erg hè.....

Ik vind mezelf zó ondankbaar, ben ik na 3 jaar eindelijk zwanger en zit ik te piepen dat ik er niks aan vind. Alsof Wurm het aanvoelt, fladdert ie nu even langs mijn buikwand, net of-ie wil zeggen 'ik ben wel leuk!'.

Ik ben gisteren werkelijk ontploft omdat mijn wederhelft aan mijn hoofd zeurde vond ik. Heel verstandig, ontploffen en naar boven willen stampen als je met je laptop bezig bent. Resultaat : harde schijf kapot, en ik heb de hele avond overal om gejankt. Niet eens om de laptop, want die mafkees van mij heeft gisteravond nog een nieuwe hd voor me besteld. Ik was zo labiel als een tol :s

Vanmiddag naar de gyn voor controle, en volgens Harold moet ik dan aangeven dat ik me af en toe zo rot voel. Volgens mij kan ik gewoon niet tegen de hormonen (had ook erg PMS) en kan niemand er wat tegen doen zolang ik niet ga dreigen mezelf van kant te maken ofzo.

Ik denk dat het zien van Wurm op de echo meer goedmaakt dan wat dan ook.....

En Serpentje : datzelfde hoogstaande intellectuele leesvoer lees ik ook graag, vooral in bad
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65647268
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.

Het zou mij weinig verbazen als dit bekend staat als de 14wekenblues bij vrouwen die niet makkelijk zwanger worden ofzo.... Anders is het heel frappant dat we er allebei last van hebben terwijl we een paar dagen schelen qua uitgerekende datum (ik ben morgen 15 weken, jij eind van de week toch?)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_65647539
Hopelijk komt snel voor iedereen hier de roze wolk weer tevoorschijn. Kom op meiden.

Hier mag de baby komen: 37 weken en 2 dagen.
Dus ik zit hier maar gewoon wat af te wachte enzo.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:02:54 #140
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65647667
Oei, I feel the blues
Ik wil het tegen iedereen vertellen maar ook weer niet.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65648249
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt

Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!

* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
pi_65648282
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt

Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!

* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
Heb je je huisarts al gebeld? Die kan misschien zeggen bij hoeveel bloedverlies en kleur en samenstelling het geen innestelingsbloeding kan zijn.
pi_65648477
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
  maandag 2 februari 2009 @ 10:34:02 #144
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65648576
quote:
Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:

Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.

natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
Het kan ook samenhangen met de zwangerschapsduur hoor! Af en toe zit er een week tussen dat alles even tegenzit, kan me voorstellen dat dat extra vervelend is als je man weg is!

Even stukje copy/paste;

Jij
Omdat de concentratie HCG vanaf 10 weken tot 16 weken afneemt, nemen de zwangerschapsklachten bij veel vrouwen ook af. Waarschijnlijk zal je merken dat je minder misselijk wordt en je energieker voelt dan voorheen. Je lichaam is inmiddels aardig gewend aan de zwangerschap en voor veel vrouwen breekt er nu een periode aan met weinig klachten en het gevoel hebben dat je de hele wereld aan kan.

Als dit voor jou ook zo is, dan hoef je eigenlijk niet verder te lezen. Maar helaas zijn er ook vrouwen die gewoon slecht reageren op de hormonen en klachten blijven houden. Tot deze vrouwen wil ik mij nu speciaal richten.

Neerslachtigheid: Hoewel dit een onderwerp is waar niet veel over gesproken wordt, is het het noemen waard. Veel vrouwen hebben er last van en voelen zich schuldig. Zij denken dat ze daarin de enige zijn. Dat is niet zo.

Sommige vrouwen reageren heel sterk op de wisselingen van hormonen die je in je lichaam hebt. Ik vergelijk het altijd met vrouwen die ook neerslachtig zijn tijdens de eerste dagen van de menstruatie of de buien die vrouwen tijdens de overgang hebben. Deze stemmingswisselingen zijn inmiddels algemeen geaccepteerd en vinden we heel gewoon. Maar bij een zwangere vrouw hoort dit op een of andere manier niet. Als je zwanger bent schijn je per definitie gelukkig te moeten zijn. Als je je soms neerslachtig voelt en je vindt het eigenlijk allemaal niet zo leuk, denk dan niet dat er iets aan jou mankeert. Het is een veelvoorkomende klacht bij zwangere vrouwen.

Gelukkig gaat de neerslachtigheid bij veel zwangeren over rond de 16e week.

bron

En dan nu nog wat vrolijker nieuws...

.

Er is nog genoeg te shoppen . .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65648713
Ahw dat fantje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65648760
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.

Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
pi_65648822
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
Ik heb toen ook de huisarts gebeld. Een test kun je pas over een week of 2 doen om zekerheid te hebben. HCG gaat blijkbaar niet zo snel uit je lichaam.
Mij werd toen gezegd, helder bloed (en ook veel) in combinatie met buikpijn (hoeft niet constant te zijn) is niet goed. Maar kan altijd nog goed komen. De test over een week of 2 zou dan uitsluitsel brengen...
  maandag 2 februari 2009 @ 10:44:48 #148
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65648844
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef McLaura het volgende:
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.

Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 10:52:47 #149
5428 crew  miss_sly
pi_65649055
kim
pi_65649106
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:

[..]

Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes .
Jaaaa, ik heb laatst ook al zitten kijken met meneer hier.

Dat ging zeg maar zo:
Ik "Aaaaaaaaaah die is leuk"
Hij "Wat een geld voor een lapje stof"
Ik "Ja maar ze zijn zoooooooooo leuk"
Hij "Koop maar 1 in 62/68 dan, niet in de kleinste maat"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')