quote:Op maandag 2 februari 2009 08:38 schreef miss_sly het volgende:
Hier gaat het niet veel beter...sterker nog, ik ben de roze wolk kwijt en zie alleen nog maar donkere wolken. Hoop dat de week snel voorbij is.
En ga ook gewoon naar de wc als je moet plassen!quote:Op maandag 2 februari 2009 08:58 schreef huuphuup het volgende:
Tadaam!! Geluk zit in een klein Wolkje
Ik heb vandaag weer voor het eerst college na de winter-break. En stiekem vind ik het doodengNouja, we zien wel, het zal allemaal wel prima gaan. Ik voel mn buik steeds meer zeg!
Als ik nodig moet plassen (heel vaak dus
) dan kun je ook echt zien dat mn -volle- blaas geen kant op kan en daarom dus maar een beetje zo aan de rechterkant naar buiten gaat steken
Ziet er heel maf uit.
Het zou mij weinig verbazen als dit bekend staat als de 14wekenblues bij vrouwen die niet makkelijk zwanger worden ofzo.... Anders is het heel frappant dat we er allebei last van hebben terwijl we een paar dagen schelen qua uitgerekende datum (ik ben morgen 15 weken, jij eind van de week toch?)quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.
Heb je je huisarts al gebeld? Die kan misschien zeggen bij hoeveel bloedverlies en kleur en samenstelling het geen innestelingsbloeding kan zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ach wat naar nou hier, allemaal van de roze wolk gedonderd. Hoop dat ie snel weer terugkomt
Hier nog steeds bloed, wel iets minder dan bij een menstruatie, maar het is in mijn ogen te veel om níet te betekenen dat het mis is gegaan. Haal me maar uit de lijst, erin blijven staan is mezelf vastklampen aan een laatste strohalm en ik moet realistisch zijn. Deze keer is het niet gelukt, volgende maand gaan we er gewoon weer voor!
* mompelt iets over een dagje pyama, chocolade, bank en vrouwenfilms
Het kan ook samenhangen met de zwangerschapsduur hoor! Af en toe zit er een week tussen dat alles even tegenzit, kan me voorstellen dat dat extra vervelend is als je man weg is!quote:Op maandag 2 februari 2009 09:43 schreef miss_sly het volgende:
Mijn dipje is wel iets dieper dan een dagje wat minder blij zijn. Ik heb echt niet eens het gevoel zwanger te zijn, ik ben het gevoel echt helemaal kwijt. Het zal wel door de hormonen komen, heb geen reden om me zorgen te maken, maar het is toch zo. Op dit moment zou het me niet verbazen dat bij een echo mijn baarmoeder leeg bleek.
Ik word daar erg verdrietig van en kan er niet echt veel mee. Ik moet wel werken, dus wel afleiding, maar ik merk nu al dat ik weinig kan hebben en erg snel geirriteerd raak.
natuurlijk gaat de week voorbij, enhopelijk heb ik mijn gevoel snelweer terug, maar nu is het ronduit k*t.
Ik heb toen ook de huisarts gebeld. Een test kun je pas over een week of 2 doen om zekerheid te hebben. HCG gaat blijkbaar niet zo snel uit je lichaam.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:30 schreef Fiemeeltje het volgende:
Ik wil nog even een dagje ofzo afwachten nummer_zoveel. Als het minder wordt bel ik de huisarts, als ik blijf bloeden ga ik er vanuit dat het mis is en doe ik eind van de week nog wel een testje om te checken of de hcg uit m'n lichaam is. Zal deze week ook eens met een verloskundige gaan bellen, misschien dat ik terecht kan voor een eventuele pre-conceptie afspraak. Dan weet ik bij een volgende gelegenheid ook dat er iemand is om te bellen ofzo.
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjesquote:Op maandag 2 februari 2009 10:40 schreef McLaura het volgende:
Kim, dankjewel voor het opzoeken, ik hoop dat het zowel bij mij als bij Miss Sly ook zo mag gaan en we er straks vanaf zijn.
Die pyjama met gitaren vind ik wel erg gaaf!!!
Jaaaa, ik heb laatst ook al zitten kijken met meneer hier.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Claessen's heeft super leuke pyjamaatjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |