Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie krijgen vast de hoofdprijs iamredleader!!!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef innepin het volgende:
iamredleader, wanneer ie ook komt, je kindje is toch sowieso de hoofdprijs?
Dan is het toch nog steeds de hoofdprijsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachten
Ook daar kom je wel overheen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, natuurlijk ook al is het tot nu toe een stuitligging
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:38 schreef mefke79 het volgende:
Fiemeeltje, streep is streep. Probeer er van te genieten. Als (als als als) het dan misgaat, heb je er in ieder geval van genoten. En ach, die onzekerheid, het zal er wel bij horen. Zelfs met een kloppend hartje blijven wij heel voorzichtig.
Vandaag van mijn man het allereerste cadeautje gekregen, een egel van Happyhorse...hihi word je dertig, krijg je een knuffel!
daarom had ik 'm ook.. totdat ik het voeldequote:Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn!Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.
Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
Is goed hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappenquote:Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:
En jij krijgt gewoon een voetballertjeduidelijk.
Zo leukquote:Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappenkmag 'm nu al
Onze site is op zondag gesloten.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Ja, echt commercieel is het niet Zweefvliegje, maar als je er een keer binnenstapt snap je wel waarom.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.
Bedankt voor uw begrip en tot ziens.
Wat een onzin![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |