abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65605604
Gefeliciteerd Jore!

Wat een lekker ventje
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:35:15 #52
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65605619
Fiemeeltje, volgens mij had ik jou nog helemaal niet gefeliciteerd met je zwangerschap, bij deze

Jore, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, mooi ventje zeg.

Tex, hoe gaat het nu met je?
Make love, not war ☮
pi_65605795
Jore wat heb je dat prachtig verwoord en wat heb je een prachtige zoon in dat wiegje liggen
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 31 januari 2009 @ 21:13:35 #54
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_65606700
Jore gefeliciteerd met de geboorte van Lieuwe! Wat een prachtig ventje.
pi_65606979
Jore, van harte met de geboorte van Lieuwe! Hij is

Tex, hoe is het met je?
Als je je zorgen maakt of twijfelt zou ik toch even bellen hoor, even vragen of je hier wat mee moet...
Ik denk dat het geen bezwaar vinden als je belt als je beeb minder voelt...
Of is been inmiddels alweer lekker in de weer geweest?
Fake it till you make it...
pi_65607093
Jore wat een lievie! gefeliciteerd
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_65607174
Jore, wat een liefje! En fijn dat de bevalling je zo is meegevallen, dat hoor je niet vaak
Gefeliciteerd

Miss_Sly, wen maar aan het idee! Over een paar maanden mag je eindelijk ook je eigen kleine baby knuffelen en ermee pronken zoveel je wil

Texelonia, heb je nog steeds pijn? Da's niet fijn, als het aanhoudt misschien morgen toch maar even de vk bellen?

Ik heb vanavond ook al een paar flink pijnlijke steken gevoeld in mijn rechteronderbuik. Waarschijnlijk moeten mijn darmen wennen aan het (vele) eten dat ze ineens te verwerken krijgen weer
Enne, al vanaf vanmorgen niet meer gekotst. Ik kan het nog steeds amper geloven!!
.... met gevoel voor drama....
pi_65607270
Gefeliciteerd Jore!

Kersjes wat fijn dat je nu al niet meer hebt gekotst!
pi_65607351
Kers, wauw wat een record en ik hoop dat er nog heeeeeeel veel kotsvrije dagen moen volgen voor je .
pi_65607489
Nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!

Jore, gefeliciteerd met je ukkie

Kersjes, wat een veraaademing moet dat zijn zeg
pi_65607779
Jore, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Liewe! Is dit een friese naam?

Haha Miss_Sly, wat heb jij heerlijk geshopt Gek hé dat nu eindelijk voor ons ook een 'eigen' baby is weggelegd?

Wow Kers, wat super dat het nu zo goed gaat!

Texelonia, niet te lang wachten hoor. Even bellen en wrs kan de vlos je zó geruststellen, en anders even een onderzoekje doen.

Juup© kwam vandaag thuis met zo'n apparaatje om zelf het hartje te kunnen horen dat had ik nou nóóit van hem verwacht
We hebben geprobeerd het hartje te vinden maar we zijn gewoon nog te vroeg; het apparaatje is voor vanaf 12 weken en ik ben nog geen 11 weken zwanger. Even geduld dus nog
#geen
pi_65607908
Jore gefeliciteerd! Wat een mooi mannetje, en leuke namen!
pi_65608350
Gefeliciteerd Jore en Joreman met Lieuwe
wat een mooi ventje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65609835
gefeliciteerd Jore

we staan eerste!!!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 22:46:24 #65
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65609908
Jullie krijgen vast de hoofdprijs iamredleader!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65610020
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie krijgen vast de hoofdprijs iamredleader!!!
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachten
pi_65610405
Jore, gefeliciteerd met Lieuwe! Mooi mannetje!

Ik zag nog mensen (Duchess, Huup) met vers aangekochte kinderwagens, feli met de aankoop Ik vind dat zo'n grote stap om de een of andere reden, om te gaan winkelen voor de dingen die je 'nodig' hebt ipv alleen maar snoezige rompertjes mee te nemen die je natuurlijk ook nodig hebt, maar 't is toch anders in mijn hoofd, met als resultaat dat ik alleen nog maar kleertjes in huis heb en verder he-le-maal niets...

Fiemeeltje, gewoon jompelen en genieten hoor

Kersjes, wat fijn om te lezen dat de medicatie helpt! Ik hoop dat je vanaf nu echt kan gaan genieten van je zwangerschap, zónder misselijkheid en overgeven.

Miss Sly ook al vanalles gekocht Grappig dat jij juist vanalles koopt behalve kleertjes, en ik andersom

iamredleader, wanneer ie ook komt, je kindje is toch sowieso de hoofdprijs?

Zo, weer helemaal bijgelezen Ik heb vandaag de hele dag (!) geschilderd in de toekomstige babykamer...
Staat absoluut garant voor veel gevloek (want te perfectionistisch) en gezwijmel, maar 't is nu bijna af. Nou ja, één muur is bijna af, maar dat was dan ook het meeste werk

Nog een vraagje aan de ervaringsdeskundigen hier wb gewicht: ik vind het raar dat ik nu, met vijftien weken zwangerschap, minder weeg dan vóór ik zwanger was. En dat zonder enig overgeven of enorme misselijkheid.. "hoor" ik niet al wat aangekomen te zijn?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_65610471
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef innepin het volgende:
iamredleader, wanneer ie ook komt, je kindje is toch sowieso de hoofdprijs?
ja, natuurlijk ook al is het tot nu toe een stuitligging
  zaterdag 31 januari 2009 @ 23:02:20 #69
190853 RockabeIIa
pi_65610485
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef iamredleader het volgende:

[..]

Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachten
Dan is het toch nog steeds de hoofdprijs

Altijd prijs in elk geval!!!
pi_65610637
Jore, gefeliciteerd met jullie zoon Lieuwe! wat een mooi jongetje, heerlijke wangetjes.
pi_65610825
Jore gefeliciteerd met Lieuwe!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65610827
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:

[..]

ja, natuurlijk ook al is het tot nu toe een stuitligging
Ook daar kom je wel overheen hoor al moet de kleine door je neus eruit d'r uit komt ie
Mama van Isa en Ties
pi_65612272
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 10:38 schreef mefke79 het volgende:
Fiemeeltje, streep is streep. Probeer er van te genieten. Als (als als als) het dan misgaat, heb je er in ieder geval van genoten. En ach, die onzekerheid, het zal er wel bij horen. Zelfs met een kloppend hartje blijven wij heel voorzichtig.
Vandaag van mijn man het allereerste cadeautje gekregen, een egel van Happyhorse...hihi word je dertig, krijg je een knuffel!
gefeliciteerd met je verjaardag!!! (ben alleen wel 5 minuutjes te laat... ) Heb je een leuke dag gehad?
pi_65612474
jore, gefeliciteerrd met je prachtige jongetje...

kersjes, wat fijn dat je nu eindelijk kunt eten, en niet meer zo misselijk bent... heel fijn om te horen, en nog veel fijner voor jezelf!
pi_65613739
Innepin, welke kleur wordt de babykamer? Ben benieuwd hoor! En ik ben met bijna elf weken zónder overgeven en misselijk ook lichter dan voor mijn zwangerschap. Ik denk dat het komt omdat veel energie wordt 'geconsumeerd' door de baby.
#geen
  zondag 1 februari 2009 @ 09:11:12 #76
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65615878
Innepin, het hoeft niet hoor, dat aankomen. Wat DuchessX al zegt, die baby kost heel veel energie en als jij je goed voelt bij wat je nu eet, dan zal het allemaal wel goed gaan. De baby neemt echt wel wat hij nodig heeft hoor.
Bespreek het de volgende keer eens met de vk.

DuchesssX, wat lief van die Angelsounds van Juup!
Ik twijfel heel erg! Had het er van de week nog over met een vriendinnetje. Het is natuurlijk erg leuk, maar aan de andere kant vind ik dat ik ook gewoon zonder moet kunnen. In de tijd van onze ouders kregen ze nauwelijks echo's.
Maar ja... het is ook wel erg leuk... Er staan er ook een stel op marktplaats, ik denk dat ik dat maar in de gaten ga houden. Mss als er nog eens eentje echt hier in de buurt komt...
  zondag 1 februari 2009 @ 09:12:35 #77
190853 RockabeIIa
pi_65615886
Ik wil dit keer ook graag zo'n ding
  zondag 1 februari 2009 @ 09:20:35 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65615931
Gezien mijn constante onzekerheid lijkt het me wel handig ook, iig tot aan dat ik de baby voel.
pi_65615989
Ik denk dat zo'n ding voor mij juist het tegengestelde effect zou kunnen bereiken. De staat waar ik mezelf nu in bevind zou er alleen al voor kunnen zorgen dat ik in paniek raak als ik de hartslag niet meteen zou kunnen vinden. (of dat ik de hele dag met dat ding ga lopen voor de zekerheid)

Ben zo'n stresskip aan het worden ineens Gaat dat ooit nog over? Herken mezelf niet eens meer.

M.b.t. gewicht kan ik je niet helpen innepin, weet ook nog niet hoe dat werkt. Al moet ik wel eerlijk toegeven dat ik er een klein beetje op hoop dat ons zwelgje een beetje in gaat teren op het reeds aanwezig vet. Heb nu al behoorlijk overgewicht namelijk en dat zal waarschijnlijk alleen maar meer worden de komende maanden
pi_65616015
Dutchess, ik hoorde het hartje bij een week of 10 maar ik moest heel goed zoeken. Het zat elke keer achter mijn schaambeen.
BE, je mag die van mij wel een tijdje lenen hoor. Ik gebruik m nu eigenlijk nauwelijks.

Jore, gefeliciteerd! Wat een mooi ventje!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 1 februari 2009 @ 09:41:02 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65616062
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn! Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.

Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
pi_65616101
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Vicky, dat zou wel heel fijn zijn! Het is eig. maar voor even tot ik hem/haar voel volgens mij.
Nou ja, eerst maar eens as. vrijdag het hartje horen bij de vk.

Fiemeeltje, ik ben dan, ondanks wat onrust nu, wel zo rationeel dat ik me daar niet gelijk heel druk om zou maken. Pas na een paar dagen achter elkaar zou ik geloof ik ongerust gaan worden.
daarom had ik 'm ook.. totdat ik het voelde
Ik heb er ook nog een tube gel bij. Er moet misschien alleen een andere batterij in.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65616111
Ik geloof dat ik finaal in de stress zou raken als ik het hartslagje niet kan vinden met zo'n angelsounds oid. Dus die halen we maar niet in huis...

Aankomen... 14 weken hier en nog gelijk met het begin van de zwangerschap. Maar ik moet wel bekennen dat ik ook nog wel wat reserves had van de eerste zwangerschap, dus ik vind het niet zo erg... Zolang beeb het goed doet zal het vast wel goed zijn.
pi_65616158
@BE, dat rationele had ik normaal gesproken ook wel. (was zelfs niet eens overdreven emotioneel) Nu lijkt het wel of ik mezelf alles aantrek, ieder krampje, elk rommeltje. M'n hele gestel gaat behoorlijk op de schop nu. Maar misschien dat het rationele nog wel terugkomt als ik eenmaal een keer het hartje heb gezien.
  zondag 1 februari 2009 @ 09:54:45 #85
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65616177
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!

Oh, en Fiemeeltje, ik heb dat hartje een week of 3 geleden gezien, maar nu wordt het toch voorzichtigaan weer een beetje onzeker. Komt ook door een totaal gebrek aan kwaaltjes.
Mss ben jij straks wel misselijk of heb je enorm pijnlijke boobies, dat scheelt denk ik ook wel hoor.

Oh, ik heb wel kwaaltjes... HORMONAAAAAAAAAAAAL!
Ik kan echt zo ongelofelijk onaardig zijn tegen F. Echt niet leuk. En als hij dan een geintje terug maakt ben ik natuurlijk gelijk boos.

En ik jank om alles. Gisteren een stukje bij Everst staat op, over de verjaardag van de koningin en het draaien van het Wilhelmus op de radio. Bladiebla en toen kwam dus het Wilhelmus en ik schoot gewoon vol he!
pi_65616196
quote:
Op zondag 1 februari 2009 09:54 schreef Brighteyes het volgende:
Vicky, ik wacht even de afspraak as. vrijdag af, anders voelt het weer zo als jinxen ofzo, maar daarna PM ik je hoor! Zou echt fijn zijn!
Is goed hoor
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 1 februari 2009 @ 09:59:42 #87
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65616227
Jore van harte met de geboorte van jullie mannetje!!!!
pi_65616242
Haha Innepin, wij liepen juist gewoon tegen die kinderwagen aan bij de blokker op jacht naar heul iets anders. Maarja, zo goedkoop en precies wat we zochten (driewieler en neutrale kleuren enzo) dus maar gelijk meegenomen. Anders had ik em ook nog niet gekocht hoor!

BE, die angelsounds hè, ik heb gehoord dat verloskundigen daar niet heel erg happig op zijn omdat zijn ding warmtegolven gebruikt om het geluid te kunnen waarnemen ofzo. Bij een vk-bezoek maakt dat niet zoveel uit maar als iedereen elke avond zo'n ding op zn buik zet wordt het misschien weer een ander verhaal. Misschien anders ff nazoeken of aan je VK vragen?
Voor mij hoeft het niet zo eigenlijk. Ik denk dat ik me kapot zou schrikken als ik het hartje niet kan vinden dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 1 februari 2009 @ 10:06:39 #89
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65616302
Jore gefelicitieerd!

Buikpijn lijkt minder te zijn. Gisteren nog even gegoogled, alle enge verhalen geprobeerd te negeren , en het leek nog het meest op wat omschreven werd dat je ribben uitzetten om ruimte te maken voor de baby, en de spieren die daar in buurt zitten kun je dan voelen. Maar daar valt verder weinig over te vinden.... Maar goed, de baby beweegt goed en ik voel me verder prima, dus het zal wel meevallen allemaal.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65616415
Ik heb juist een angelsounds gekocht omdat ik Isa gewoon amper voelde die lag gewoon klem en schopte erg zachtjes.... en om dan iedere dag vol paniek naar de vk of gyn te bellen ging mij te ver, dan had ik denk ik wel iedere dag een echo moeten krijgen
Deze keer 2x bij de vk geen hartje kunnen horen met ruim 12 weken.... kom je thuis ding op je buik en ik hoorde het hartje, tja dan kan een vk daar minder happig om zijn maar als ze je huiswaarts sturen met geen zekerheid en eigenlijk alleen meer onzekerheid als waar je mee kwam.... denk dat die warmtegolven dan af en toe weinig verschil meer maakt
En ik geloof dat dat ook als smoes gebruikt word door de vk-en omdat ze gewoon regelmatiger te horen krijgen "ik kon thuis het hartje niet horen ik maak me zo'n zorgen mag ik een echo?"

Deze zwangerschap hooguit tot nu 5x de angelsounds gebruikt vooral op de momenten dat ik ff het vertrouwen echt kwijt was met alle stress en vooral na de punctie en moet zeggen dat dat meer goed deed als kwaad en manlief was er erg blij mee dat dat ding gewoon op het nachtkastje lag en we niet in allerijl naar de gyn hoefde bij ieder steekje dat ik voelde.
Maar nu ik de kleine goed voel (en deze is 100x beweeglijker als Isa ooit was) maak me ik geen zorgen meer als ik hem nu een dagje niet voel durf ik iig de gyn te bellen zonder me een aansteller te voelen.
Ik zie dus alleen maar voordelen in de angelsounds.
Mama van Isa en Ties
pi_65616490
Ja ik weet het niet, ik denk niet dat het gaat over 5 keer gebruiken of af en toe ofzoiets, maar meer over vrouwen die het ding dagelijks of meerdere malen per dag op hun buik zetten.
Ik snap heel goed waarom je zo'n ding zou kopen hoor daar niet van, en het zal mij roesten haha (niet lelijk bedoelt overigens), maar ik bedoel gewoon dat als je toch je VK-afspraak af wil wachten dat je het dan misschien ook gelijk even kunt vragen hoe ze er tegenover staan. Als je een normale goeie VK hebt dan zal ze er eerlijk over zijn verder lijkt me.

En jij krijgt gewoon een voetballertje duidelijk.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65616543
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:23 schreef huuphuup het volgende:

En jij krijgt gewoon een voetballertje duidelijk.
Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappen kmag 'm nu al
Mama van Isa en Ties
pi_65616656
quote:
Op zondag 1 februari 2009 10:27 schreef marlieske het volgende:

[..]

Ach als ie wil hockeyen, tennissen, golfen, surfen wat dan ook 't zal me worst zijn maar het niet voelen van Isa word nu ruimschoots goed gemaakt door deze spruit, want men o men zodra ik ga liggen in bed of bad (ter ontspanning) begint meneer me wakker te houden met harde trappen kmag 'm nu al
Zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65617492
Mijn schatje is MORGEN 2-2-2009 uitgerekend van onze 2e

Wij zijn er klaar voor.
pi_65617643
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Het is dat wij nog niet zwanger zijn, anders meteen besteld.
349 is namelijk best een koopje... hebben duurdere gezien bij een prenatal etc

Nieuwe papa en mama's gefelciteerd met jullie baby
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_65618822
quote:
Op zondag 1 februari 2009 11:28 schreef Ciscostar het volgende:
op www.babypark.nl staat op de homepage een aanbieding van een kinderwagen/wandelwagen van het merk mouse.. kan ongeveer het zelfde als een quinny etc
Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.

Bedankt voor uw begrip en tot ziens.

Wat een onzin
  zondag 1 februari 2009 @ 12:25:56 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65619100
quote:
Op zondag 1 februari 2009 12:14 schreef Zweefvliegje het volgende:

[..]

Onze site is op zondag gesloten.
Graag zien wij u op andere dagen van de week terug.
Onze medewerkers zullen u dan volledig van dienst zijn.

Bedankt voor uw begrip en tot ziens.

Wat een onzin
Ja, echt commercieel is het niet Zweefvliegje, maar als je er een keer binnenstapt snap je wel waarom. Ze zijn gewoon heel erg principieel, en blijkbaar kunnen ze het zich veroorloven, want het is er altijd stervensdruk.

Huup, thanks voor het verhaaltje. Daar had ik niet over nagedacht, hoewel ik van de week idd ook iets las over evt. schadelijk zijn voor het hartje als ze met de doppler gaan luisteren voor de 12 weken ofzo.

Ik was eig. niet van plan om elke avond te luisteren, maar dat is natuurlijk wel makelijk zeggen nu, kan me voorstellen dat het heel verleidelijk is.
Ik zal het eens vragen vrijdag.
pi_65619348
Duchess, de muur die nu gedaan is, is erg kleurrijk, maar vooral erg blauw. En nee ik weet niet wat het wordt Ik ga wel foto's plaatsen als het wat meer 'af' is

Bedankt voor de geruststelling wb het aankomen Duchess & BE

BE, die hormonen, heerlijk hè Gelukkig gaat het vanzelf weer over... ik was ook geen pretje om mee samen te wonen, de eerste twaalf weken... en dan was ik weer helemaal down omdat ik me zo schuldig voelde dat ik zo onaardig was Hopeloos.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 1 februari 2009 @ 15:48:50 #99
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65626447
Jore gefeliciteerd met de geboortje van je mooie kleine ventje

en Kersjes wat fijn dat je weer gewoon kunt eten
No more games, no more drama...
pi_65628863
Jore, gefeliciteerd! Wat een mooi jongetje heb je!

Kersjes, heerlijk dat de medicijnen zo goed werken. Wat zal je opgelucht zijn!

Zo wij zijn verhuist. Wat een ellende is dat, verhuizen als je zwanger bent en niet zo goed omgaat met al die hormonen..... Vrijdag ochtend soort van paniekaanval gehad compleet met hyverventileren... niet erg fijn. Maar nu zijn we over, en het valt op zich nog wel mee met de chaos, vandaag zijn er nog wat mensen geweest om even te helpen met uitpakken en ordenen, en dat heeft wel heel veel gehopen. En internet werkt gewoon al, gelukkig! En ik ben vandaag precies 20 weken!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')