abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65527699
Fruppel gefeliciteerd

mama van 3 kids!
  donderdag 29 januari 2009 @ 13:59:35 #202
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_65527796
Ja, en er staan er zo steeds minder boven me!

Fruppel gefeliciteerd met je meisje!
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
pi_65527845
Fruppel gefeliciteerd met Danique Nova Echt supermooie namen!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:03:13 #204
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65527920
Frups bedankt voor die geweldige 1 dag van harte gefeliciteerd!!!!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65528053
Fruppel!!!!!

Gefeliciteeerd met Danique!!

Wat een gave naam!

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:11:57 #206
24188 Belana
kloon van belana
pi_65528262
fruppel van harte gefeliciteerd
stormy waters...
sailin'
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:14:12 #207
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65528348
Fruppel van harte met jullie dochter Danique .. stoere naam !
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_65528432
Fruppel, gefeliciteerd met je dochter! Leuke namen ook!

Hier in een opperste stemming want: we hadden een kloppend hartje! Heel mooi regelmatig kloppend en meteen goed te zien. Nog even snel gemeten, al mag dat schijnbaar nog niet echt voor een termijnbepaling, maar het kindje was iets meer dan een halve centimeter. Dus waarschijnlijk inderdaad eind week 6/ begin week 7. Horde 1 is genomen, nou over twee weken naar de gyn. Dit zijn voor ons de spannendste weken, want de vorige keer ging het mis bij 8 weken. Maar toen voelde ik me al zoooo anders dan nu.

Happy, juh, misselijk. Halve sultanas, komt me bekend voor. Cola light helpt bij mij ook, net als pepermunt en rennie deflatine (die inderdaad gewoon mogen). Miss-sly, pfff...wat zul jij het effe benauwd gehad hebben. Fijn dat je meteen terecht kon. Als ik dat lees ben ik zo blij met een vk met eigen echo apparaat en een poli in het ziekenhuis waar elke kamer een echo heeft.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65528545
Mefke!! Wat gaaaaaaaaaaf!! Wat heerlijk voor jullie zeg! Ik hoop dat het voldoende reden geeft om er een flinke dosis vertrouwen bij te krijgen, al snap ik heel goed dat je die niet volledig zal hebben tot je de termijn van vorige keer voorbij bent!

Fruppel, een dochter!! Wat geweldig! Ongelooflijk gefeliciteerd met jullie meisje! Dat jullie maar heel gelukkig mogen worden met zn 3tjes!

Ohhh Miss_sly..wat zal je hart in je keel gezeten hebben.. bah! écht t grote nadeel van een doptone bij een jonge zwangerschap!

Hier is de informatrice van MvM net de deur uit.. ik was er een beetje laat mee, maar kan toch nog 6 weekjes meepiesen nu..
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:23:54 #210
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65528706
Fruppel! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Veel geluk samen!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65528772
Wat heerlijk mefke, zo'n kloppend hartje! En miss-sly, fijn dat je zo snel al een echo kreeg en alles goed was.

Fruppel feli
pi_65528812
Fruppel van harte gefeliciteerd met de geboorte van dochter Danique!!
pi_65528847
Mefke! Fantastisch nieuws zeg. Ook nog 2 spannende weken, maar het begin is er! jeeeeeeeej!
  donderdag 29 januari 2009 @ 14:41:59 #214
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65529429
Mefke, wat fijn joh!
pi_65529513
mefke, wat een goed nieuws
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65529569
Oh Mefke wat heerlijk!
pi_65529613
Gefeliciteerd Fruppel!!!! Keurig op de uitgerekende datum en wat een mooie namen!!
Doe ook maar binnenkort wat foto's posten

Wat fijn, Mefke
pi_65530381
Fruppel gefeliciteerd met de geboorte van jullie Dochter

Mefke fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:04:19 #219
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65530452
Fruppel! Gefeliciteerd, wat een mooie naam.. Danique. Geniet van je rust meis.

Mefke wat prachtig, een kloppend hartje. En ik ben blij voor happy dat ze misselijk is

Nee ik merk dus ook niets Tessie, behalve dan dat ik net gewoon van 13.30 tot net geslapen heb! Op mijn werk zijn ze gelukkig erg lief en die begrepen wel dat ik ondanks dat ik niet echt lichamelijke klachten heb even rustig aan doe.
Niet mieten! Door gieten!
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 15:08:14 #220
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65530605
Mefke wat fijn!! Het mooiste hartje van de wereld is dat dan he?

Fruppel gefeliciteerd!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65531109
Fruppel van harte met jullie dochter Danique
Rust lekker uit en bovenal geniet !!

Miss_sly ooh jee hadden ze je aan het schrikken tja doptones ik haat die dingen.... hier vonden ze ook regelmatig (lees 3x) het hartje niet met dat ding en als je vk dan geen echo apparaat heeft en de dichtbijzijnde 20km verderop staat nee ik ben niet dol op die dingen doe mij maar echo's
Gelukkig niet net als Rocka met 26 weken meegemaakt maar geloof dat je dan wel de grond onder je voetjes voelt wegzakken pfff dan schijt je echt 7 kleuren..
Ben blij dat je iig snel een echo kreeg.

Mefke woooow wat een mijlpaal voor jullie van harte meid
Je bent nu toch het kritieke punt van vorige keer gepasseerd?
Mama van Isa en Ties
pi_65531652
Miss_sly, dat is wel even schrikken maar gelukkig was alles goed en heb je er ook nog een mooi echoplaatje bij .

Fruppel wat mooi gemikt op de uitgerekende datum!!!
Van harte met de geboorte van Danique

Happy, lekker af en toe een stukje sultana opknabbelen en op naar een mooie echo. Misselijk voor een goed doel is ietsje minder erg...

Mefke een kloppend hartje spannend dit stukje. Maar dat je gevoel al heel anders is, klinkt goed .

Poppedein, pies ze, ik hoef volgens mij nog maar 2 weken, gaat hard...
Fake it till you make it...
pi_65531873
Fruppel gefeliciteeeeerd!! geweldig, geniet lekker van je meisje!

Mefke ook gefeliciteerd met je mooie kloppende hartje
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:54:15 #224
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65532518
Zie je wel, ik wist het... het klonk als gerommel die dinsdagavond

Fruppel van harte gefelciteerd met de geboorte van Danique
No more games, no more drama...
  donderdag 29 januari 2009 @ 15:56:37 #225
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65532634
Danique van harte Fruppel met de geboorte van jullie dochter.
pi_65534278
Fruppel gefeliciteerd met jullie dochtertje!!!
pi_65534424
Mefke wat een fijn nieuws En ook fijn dat je je zo anders voelt dit keer!
pi_65535156
Mefke wat fijn!!

Fruppel, van harte gefeliciteerd met Danique!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65535672
Gefeliciteerd Fruppel!! Mooie namen ook!

Ik kom me hier maar even melden, vandaag 37 weken zwanger.
Ben gisteren op controle geweest bij de verloskundige, alles zag er goed uit en ze zei "het wordt geen dikzak".
Dat klonk wel goed
Lichamelijk voel ik me prima, op de maagzuur na die telkens vaker opkomt. Vandaag heb ik m'n kraambed mogen ontvangen, dus ik ben er klaar voor, laat de kleine maar komen!

In de OP staat 20 februari als uitgerekende datum, eigenlijk is het de 19e, dus als een modje dat misschien wil aanpassen? Dit is de banner die bij die datum hoort:

pi_65536657
Lieve Frup,
Om het even compleet te maken ook hier nog GEFELICITEERD!!!
Wauw, Danique Nova, prachtige naam en prachtig meisje (heb gespiekt nananana!)
Dikke knuf voor jullie alledrie!
pi_65537723
Fruppel, gefeliciteerd met de geboorte van Danique Nova

En Rocka zwanger, wat leuk

Ik kan wel janken van geluk!
Morgenmiddag ben ik als het goed is in het bezit van het veelbelovende medicijn Zofran. Hier in Nederland wordt het uitsluitend voorgeschreven bij misselijkheid en ovematig braken bij kankerpatienten (en meestal nog via het infuus ook) maar zowel in de VS als in Israel is het een middel dat zeer succevol werkt bij de zwangere (extreem) kotsenden onder ons.
Ongelooflijk, sinds ik het 'n half uur geleden te horen heb gekregen heb ik zelfs al niet meer overgegeven, het werkt nu al
Zonder gekheid, letterlijk tientallen keren per dag (en vooral nacht) de volledige maaginhoud eruit gooien (die om te beginnen al niet goed gevuld raakt), inmiddels al 6 kilo te zijn afgevallen en de hele dag door kotsmisselijk en duizelig.... ik trek het niet meer
Gisteren bij de huisarts (traanloos )zitten huilen, hij kan niks voor me doen, Ja, ik kan weer opgenomen worden, aan het infuus voelde ik me een stuk beter, maar dat natuurlijk liever niet...
Maar dankzij goede contacten in de medische wereld in combinatie met een viavia bekende die morgen naar Nederland komt heb ik straks dus Zofran
Nu maar hopen dat het werkt...

Gisteren bij de verloskundige de (reeds weken geleden) geplande echo gehad waar M. nu ook bij kon zijn (die van vorige week in het zh was even snelsnel om te checken "of het vuchtje intact was")
Het hartje klopte nog
.... met gevoel voor drama....
pi_65537938
Oh kersjes wat een opluchting!

Ik hoop dat het je helpen gaat!
  donderdag 29 januari 2009 @ 18:30:13 #233
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65538485
Kersjes wat fijn voor je!!!

Mefke hoe heerlijk zeg!!!

Miss_sly, het hartje, wat een moment.... zo spannend//

Fruppel gefeliciteerd met je dochter, wat een mooie namen
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65538499
gefeliciteerd Fruppel
namens iamredleader EN Tinuviel
pi_65538716
Fruppel gefeliciteerd met Danique
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_65539106
Fruppel, gefeliciteerd met je meisje! Leuke naam!
Lotte!
Noah!
pi_65539200
Yay Kers!
wat fijn dat je dit medicijn dan krijgt doe je er wel voorzichtig mee? Ik bedoel, given dat het dus niet door je eigen arts voorgeschreven is enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65539755
Kersjes, wat ontzettend fijn, hopelijk werkt het supergoed!

Fruppel, gefeliciteerd met Danique!!
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 19:23:39 #239
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65540406
Ik ga dit even in kleine lettertjes doen want ik wil echt geen discussie uitlokken hiermee maar...

Ik gun je van harte dat het helpt Kersjes, echt! Dat voorop.
Ik vind het alleen doodeng dat je dit op eigen houtje doet, maar je bent oud en wijs genoeg om dit in te kunnen schatten. Een middel wat je niet mag gebruiken tijdens borstvoeding en waar in Nederland nog te weinig van bekend is bij de zwangerschap, heel erg dapper vind ik dat, dat je dat aandurft.
Ik snap volledig dat je ten einde raad bent, en ik hoop echt dat dit je dan gaat helpen.

Zweefvliegje ik heb het aangepast voor je, maar 20 februari is echt een veel mooiere datum om geboren te worden hoor
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65540561
Kers, ik hoop echt dat dat middel voor je doet wat het doen moet!
Heftig hoor, snap ook dat je liever niet in het ziekenhuis bent, dus ik hoop dat dit helpt!
Misschien wel ff bij VK of HA melden dat je het gebruikt...? Overigens vind ik hier ook nederlandse informatie over dit middel dus het lijkt me dat het hier ook te krijgen zou moeten zijn....
Sterkte, bovenal hoop ik gewoon dat je snel van die misselijkheid af bent
  † In Memoriam † donderdag 29 januari 2009 @ 19:36:46 #241
43556 miss_dynastie
pi_65540945
Van harte fruppel!
pi_65541631
weet iemand nog welk merk homeopathische druppeltjes (?) heeft tegen misselijkheid?
Kersjes, pfff..ik hoop voor je dat het werkt, zou wel heel fijn zijn. Ben je bij een 'gewone' gynpoli onder behandeling? Ik weet dat ze hier een speciale voor extreem braken hebben, wie weet kan je daar nog tips krijgen of kan je je gyn met hen laten overleggen?
En verder, verder zit ik vooral op mijn roze wolkje vandaag. Wel misselijk, dat wel, maar ach...
pi_65542343
Oh wat gaat het hard als je even niet op fok bent!

Fruppel gefeliciteerd, een meisje! En wat een mooie namen!

Kersjes, het lijkt me vreselijk hoor als je zo ziek bent. Ik hoop dat het medicijn goed helpt zodat je eindelijk kunt gaan genieten!

Nu ga ik even teruglezen, volgens mij heeft Mefke goed nieuws!

Happy wat een goed nieuws! Er groeit iets in je buik!

Diaan, wat een prachtige fotoos, blijven spammen hoor

Fiemeeltje gefeliciteerd!!!
Bij mijn eerste zwangerschap was het ook zo'n vaag 2e streepje, de tweede keer zwanger heb ik gewoon een digitale test gekocht, je bent zwanger of niet. Klaar!

Huuphuup, spannend hé die nekplooimeting??? Ik moet 12 februari, maar er is mij niks gezegd over een volle blaas?

Poppedein die echo

Tessie gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis!

Miss_sly pfff dat lijkt me schrikken zeg Gelukkig is er niets aan de hand. Lang leve de spoedecho's

Pff Mefke!!! Gelukkig een kloppend hartje!!! Dat is zo'n geweldig moment
dat ik dit niet meteen zag? staat gewoon op de laatste pagina

Hier gaat alles goed! Mijn buik is wel al wat gegroeid, net als mijn borsten, maar in gewicht ben ik een beetje afgevallen. Beetje vreemd Ik ben nog steeds zooooo moe en slaap ook veel. We hebben de familie nu ook ingelicht en de reacties waren zó leuk, van kaarten tot aan huilende tantes toe

Overigens hoorde ik vandaag dat MvM ook je urine controleert op bv een te hoge suikerspiegel. Dat wist ik helemaal niet! Ik dacht kwaliteitscontrole, that's it.
Zal wel blij zijn als ik klaar ben met al dat gepies. Gelukkig hoef ik het niet zelf in de kannen te doen, dat doet mijn liefhebbende echtgenoot voor mij (Word erg misselijk van de lucht uit die fles, daar zit een of ander reinigingsmiddel (?) in.

Ow en mijn vader belde vanmiddag dat hij een babyfoon voor ons ging bestellen, de philips avent ofzo (iemand ervaring mee?). Hij is zo enthousiast, helemaal geweldig (Eerste kleinkind)

[ Bericht 75% gewijzigd door DuchessX op 29-01-2009 20:37:20 ]
#geen
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:37:30 #244
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65543456
Fruppel van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
Danique is echt een prachtige naam, bij een vast prachtig meisje, gezien de looks van haar mama
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_65543525
Mefke, fijn dat de echo goed was!
En Kersjes, voor jou ook fijn dat er een medicijn voor je aankomt. Lijkt me echt vreselijk als je de hele dag moet overgeven.

Wij hebben vanmiddag de sleutel van ons huis gekregen, en ben helemaal blij, het is zo leuk! Vanaf morgenmiddag tot eind volgende week hebben we ws. geen internet, dus moet ik ff afkicken haha! Gelukkig genoeg afleiding aangezien we toch alles dan moeten uitpakken enzo... Misschien maar beter ook
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65543533
Fruppel, van harte gefeliciteerd met Danique Nova!

Mefke, wat een goed nieuws! helemaal top!

Kersjes, ik hoop ook voor je dat je er baat bij hebt, kan me ook voorstellen dat je ten einde raad bent.

Goh, dan doen er nog veel mee met MvM hier! Mijn eerste zwangerschap heb ik er niet aan meegedaan, maar nu ik wat langer op Fok! zit, en ook lees hoe moeilijk het voor sommigen is om zwanger te raken was dat voor mij wel de stap om dit keer wel mee te doen.

Tjonge, ik heb echt nog nergens last van! *afklopt*
niet misselijk, en zelfs niet moe.... ik word er gewoon onzeker van. Mijn eerste zwangerschap heb ik de eerste 16 weken kotsend doorgebracht, en nu....niks! Helemaal goed natuurlijk, maar pff dan duurt het nog wel erg lang hoor, voor die bevestiging komt. Pas met 12 weken een echo, en met 8,5 week naar de vk, alleen kunnen ze dan het hartje toch nog niet laten horen met de doptone?
  donderdag 29 januari 2009 @ 20:49:19 #247
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_65543889
Fruppel gefeliciteerd

Mefke een goede echo

Kesjes ik hoop voor je dat dit middel werkt voor je
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65548123
Ff vluchtig wat bijgelezen.

Nieuwe baby!! Fruppel gefeliciteerd

Miss_Sly, dat was even schrikken, gelukkig alles in orde!

Diaan, lieve foto's van je kleine
pi_65548505
Fruppel gefeliciteerd!
pi_65548549
Duchess, ja ik weet niet, volgens mij is dat zodat je baarmoeder naar voren gedrukt wordt ofzo zodat alles goed in beeld ligt?
Mja, bij de vorige echo hield ik het niet meer vijf minuten voor ik naar binnen mocht dus dat was weg project volle blaas. Ik ga er nu maar gewoon met een normale blaas heen ofzo. Ik moet half twaalf dus het is geen doen om na het opstaan niet meer te plassen (niet voor mij althans )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:39:35 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65548698
Die Philips Avent is een prima babyfoon DuchesssX!
pi_65549011
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef huuphuup het volgende:
-knip-
en alleen daarom al zou ik het erg leuk vinden om een meiske te krijgen erg hè?

pi_65549346
Fruppel, gefeliciteerd met je dochter

Kersjes, fijn dat er (hopelijk) hulp aan komt voor je, nu maar hopen dat het gaat werken, en heerlijk dat je het hartje gehoord hebt

Mefke, jaaaaa wat goeeed, lekker nieuws zeg!

Miss_Sly, wat een schrik heb jij even gehad zeg, las hier dus al meerdere verhalen en ook in mijn omgeving een zwangere die dit laatst had, en waarbij eenmaal in het ziekenhuis gelukkig ook alles ok bleek, kindje lag heel hoog.
Echt gaaf dat je weer een echo kreeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:55:09 #254
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65549403
Ik heb alleen maar Fruppel gefeliciteerd vanmiddag

Mefke wat een goed nieuws heb jij ook!!! wat fijn voor jullie

En Kersjes ik hoop ook werkelijk voor je dat het middel gaat helpen, want zoals het nu gaat is
natuurlijk helemaal niets

En ik heb voor het eerst in mijn zwangerschap (na 5 maanden) ook wat te klagen.. ik kom sinds een week of 2 behoorlijk aan, ik hou nu al vocht vast en krijg ook al last van mijn bekken.
Advies van de vk is rustig aan doen... helaas heb ik het nu juist heel druk op het werk en ben ik druk bezig met de babykamer
Maar goed ik zal toch maar proberen zoveel mogelijk haar advies op te volgen
pi_65549766
Fruppel GEFELICITEERD met je dochter!

Mefke, GEFELICITEERD met je kloppende hartje!!!
en nu heel blij blijven tot minimaal over 2 weken... want dan kan het daarna alleen nog maar beter gaan!!!
Ik denk veel aan je!
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:09:14 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65550043
Fruppel, van harte gefeliciteerd met Danique Nova . Mooie namen

Mefke, gefeliciteerd met het kloppende hartje!

Rocka, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Wat leuk

En Kersjes , wat een ellende zeg.

Angel-Eyez, toch maar even rustig aan doen. Werk en babykamer kunnen wachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65550243
Fruppel, ze is er!!!! veel geluk met Danique Nova!!

kersjes, oef, dat klinkt echt naar. en ik vind dat van die medicijnen ook wel erg griezelig klinken eigenlijk. weet je zeker dat 't geen kwaad kan voor die kleine in je buik? ik kan me overigens voorstellen dat je er onderhand enorm wanhopig van wordt, en dus blij bent met alles dat het overgeven tegengaat. maar toch... moeilijke beslissing.
pi_65552644
Mag ik weer in het lijstje..? Sta er opeens niet meer in... Maar ben nog steeds hardstikke zwanger! Ik schrik me rot! Wel een tijd niets laten horen. Komt het daar door? Maar alles goed hier. Ga eens even bijlezen...

Gefeliciteerd Fruppel, Mefke en Rocka!!!
pi_65552915
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Even snel tussendoor: wij zijn de hele ochtend in het ziekenhuis geweest.
Eerst intake en een hele vragenlijst beantwoorden. Daarna de arts-assistent voor de rest, ook bloeddruk, die was prima 115/70. Daarna even naar het hartje luisteren....en dat lukte niet. Ander, beter apparaatje gehaald....ook niets. Dus een spoedecho tussendoor. Ze wilden ons niet ongerust maken, maar ze wilde wel zekerheid. Gelukkig konden we echt heel snel ertussen en meteen toen kind in zicht kwam, zag je ook het hartje kloppen en het kindje bewegen. Alles goed gelukkig

Nu alleen nog even kijken hoe het nou zit met in het ziekenhuis blijven. De gyn in kwestie die dat had aangeraden, had gezegd dat hij het wel in orde zou maken ook al is er geen officiele medische indicatie. Er was echter nog niets in orde, dus vooralsnog staan we 'op eigen verzoek' geregistreerd en dit zou betekenen dat we een eigen bijdrage moeten betalen. Even informeren hoe hoog die is en of de verzekering die vergoedt.

Ow ja, wel heel veel geluk tot nu toe: morgen 14 weken zwanger en al 5 echo's gehad wat is het toch telkens geweldig om je kindje te kunnen zien
Gelukkig een mooi kloppend hartje! Moet dat even schrikken geweest zijn!
Als ik het goed heb is die bijdrage voor in het ziekenhuis bevallen voor iedereen even hoog, ongeacht de zorgverzekering. Toen ik m'n zorgverzekering (de Friesland) erover belde, gaven ze mij het bedrag van 288 euro voor een ziekenhuisbevalling.
pi_65553232
fijn miss_sly!!!!

rottdog, hoe is 't nu met jou? wanneer mag jij ook alweer voor een echo?
pi_65553605
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Die Philips Avent is een prima babyfoon DuchesssX!
Aha, ervaring mee?

Angel-Eyez, toch een beetje rustiger aan doen hoor
#geen
pi_65555313
Fruppel gefeliciteerd met Danique
Leuke namen

En Mefke, wat fijn dat alles goed was

Rocka gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ow en DuchessX, De phillips Avent is idd een goede babyfoon, heb ik hier ook staan
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 09:05:07 #263
5428 crew  miss_sly
pi_65556190
Ik heb net schaap op schiphol afgezet, die moet voor zijn werk een week naar Seattle. Volgende week zondag komt ie pas weer thuis.

Ach, ik ben nu in ieder geval niet echt helemaal alleen

Vandaag 14 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65557048
Fruppel, gefeliciteerd met je dochter
Geniet ervan!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:07:47 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65557657
Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....

Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65558684
Fruppel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
pi_65558835
Fruppel gefeliciteerd!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:51:41 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65559011
Jongens, ik waardeer de bezorgdheid, maar ik heb hier echt wel onderzoek naar gedaan!
Toen ik nog in het ziekenhuis lag heb ik het voogelegd aan de gyn. Na overleg kreeg ik als antwoord dat het hier niet gebruikt wordt gedurende de zwangerschap en dat ze het me dus (liever) niet wilden voorschrijven. De huisarts vertelde hetzelfde, als het straks toch mis blijkt te zijn dan is hij altijd de schuldige omdat hij het off-label heeft voorgeschreven. Dat snap ik wel.
Ik vetrouw hierbij op de vele postieve ervaringen die ik lees en hoor en de expertise van vooraanstaande buitenlandse gyns die Emesafene, het enige middel dat hier nog op de markt is, als hopeloos ouderwets beschouwen. Nederland huppelt wel vaker achter de feiten aan wat pijnstilling en comfort betreft en de calvinistische norm die heerst... Tja, ik heb er niet zoveel mee.
Bovendien, als het echtechtecht niet veilig geweest was dan hadden er inmiddels al vele rechtzaken geweest.
Zowel de Amerikanen als de Israeliers zijn namelijk nogal van het suen

Miss_Sly, wacht maar tot de kleine straks voelbaar gaat schoppen... Dat is helemaal gezellig!
pi_65559127
Kersjes, dapper dat je het aandurft.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:57:44 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561635
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef Mammamia het volgende:
Mag ik weer in het lijstje..? Sta er opeens niet meer in... Maar ben nog steeds hardstikke zwanger! Ik schrik me rot! Wel een tijd niets laten horen. Komt het daar door? Maar alles goed hier. Ga eens even bijlezen...

Gefeliciteerd Fruppel, Mefke en Rocka!!!
Hoe krijg je het voor elkaar. 3 maanden niet geweest, ik gooi je eruit en je bent een dag later weer terug.
En schrikken? Je weet zelf toch wel of je zwanger bent of niet, daar heb je de lijst toch niet voor nodig?
Ik wil je er best wel weer terug in zetten hoor. Wanneer was je uitgerekend?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:59:45 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561715
*edit*
Laat ook maar, het zijn mijn zaken niet...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:02:23 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561797
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Aha, ervaring mee?

Angel-Eyez, toch een beetje rustiger aan doen hoor
Prima ding!

Ik heb vandaag voor het eerst iets voor de baby gekocht! Omdat ik al best veel mini-neutraal spul heb had het gweoon geen zin om voor rompertjes oid te gaan. Maar nu toch een heel schattig jip en janneke pyjama'tje gekocht.
pi_65561854
quote:
Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....

Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Takkembah, nou pas last van je boobs? Wees blij! Ik draag al vanaf dag 1 andere bh's (2 (!) maten groter en ze waren al niet klein) en ze doen zeer ja. Honger, hmmm, niet echt. Maar als ik niet eet word ik misselijk, dus ik moet wel. En dan niet teveel in 1 keer, gaat ook fout. En last van mijn rug heb ik ook al....maar ik ga niet klagen, ik ben er blij mee! (nog wel, ik zal ook wel niet altijd positief blijven ). Takkembah, komt vast voor jou ook nog wel. Het verschil tussen begin deze week en nu is al groot, alsof er een hormoonsprongetje is geweest.

Mijn man en ik hebben het nog wel tig keer over de echo gehad. Zo bijzonder. Je zag ook geen knipperend lichtje, maar echt een hartje dat bewoog, met klepjes enzo. En het klopte ook heel regelmatig. De vk liet het zelfs even horen mbv de echo apparatuur en je kon het zelfs zachtjes horen. Dat is dan toch weer het voordeel van een inwendige echo. En maar goed dat het hartje zo mooi was, want van de rest was niet veel te maken. 't Kon net zo goed een boon zijn.
De vorige keer had ik een echo met 6w3 en toen was ik helemaal niet zo blij, dus dat dit nou zo'n indruk maakt is voor ons een goed teken.

Kersjes, ik heb ook wel eens het idee dat Nederland soms achterloopt. En ik snap dat je alles aangrijpt om je beter te voelen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de nieuwe pillen!
pi_65563418
AE, misschien kan je voor je bekkenklachten nog wat met fysiotherapie? Er zijn fysiotherapeuten die speciaal gericht zijn op het bekken.
Ik heb dan last van mn stuitje, maar met oefeningen is het allemaal aardig in toom te houden tot nu toe.

BE (of ander modje) zou je mij op 31 juli willen zetten? Dat is waar de vk vanuit gaat, dus ikzelf dan toch ook maar )
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:42:10 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65565022
Bedankt voor de tip Nijna, inderdaad wil de vk me bij de eerstvolgende afspraak wellicht ook naar een fysio verwijzen. Vooralsnog hoop ik dat het met rustiger aan doen ook beter wordt. Bij yoga vandaan heb ik ook al wat oefeningetjes meegekregen
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:07:53 #276
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65565950
Kersjes ik hoop echt voor je dat zofran gaat helpen. Wat ik erover heb gelezen klinkt goed. Al hoor ik soms wel dat het alleen het braken doet stoppen, niet de misselijkheid. In combinatie met cyclizine schijnt dat dan weer wel goed te kunnen gaan (dat zijn die tabletten tegen wagenziekte). Let je erop dat je genoeg vitamine binnenkrijgt, desnoods via pillen (als dat lukt). Heel veel sterkte
Lekker douchen!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:10:54 #277
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65566106
Oh en zofran wordt in nederland veel gebruikt hoor. Wij gebruiken het op de operatiekamer bijna dagelijks. Ook bij kleine kinderen. Het is echt weer die nederlandse mentaliteit mbt zwangerschappen die hier speelt. Probeer maar eens iets te krijgen tegen de misselijkheid, het is zo ingewikkeld.
http://www.morningsicknesshelp.com/zofran-morning-sickness.html

[ Bericht 14% gewijzigd door sjak op 30-01-2009 14:17:37 ]
Lekker douchen!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:14:27 #278
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65566270
Goedemiddag allen, zo ik ben me toch lam van de antibiotica... ben met manlief mee opgestaan, toen wel aangekleed en hond even uitgelaten, daarna om 09.00 uur op de bank gepoft en ik werd net wakker.... heb nog het gevoel dat ik uren kan slapen zeg.
Happy, jij had ook teveel eiwit in je urine he? Wat zeiden ze bij jou? Ik vroeg is het erg? Nee zei ze, maar ik verder niet geinformeerd waar dat dan een indicatie van is.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 14:27:26 #279
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_65566784
Kersjes! Ik ben blij weer wat van je te horen. Vervelend dat je je zo rot voelt, maar goed dat je alles aangrijpt om wat beter te worden.
Vandaag weer naar de VK geweest en weer helemaal goedgekeurd! Bloeddruk ok, halve kilo aangekomen (2 in totaal nu) en beeb ook weer lekker gegroeid!

En Fruppel, helemaal vergeten, maar gefeliciteerd!!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:05:48 #280
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65568130
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef seilram het volgende:
Goedemiddag allen, zo ik ben me toch lam van de antibiotica... ben met manlief mee opgestaan, toen wel aangekleed en hond even uitgelaten, daarna om 09.00 uur op de bank gepoft en ik werd net wakker.... heb nog het gevoel dat ik uren kan slapen zeg.
Happy, jij had ook teveel eiwit in je urine he? Wat zeiden ze bij jou? Ik vroeg is het erg? Nee zei ze, maar ik verder niet geinformeerd waar dat dan een indicatie van is.
Nee, ik was dat niet. Kan me wel herinneren dat iemand dat laatst hier vertelde, maar weet niet meer wie
pi_65568337
Heb vandaag een baaaaaaldag.
Slecht geslapen, benen zijn zooooo moe, komt door dat rottige vocht wat ik vasthou. Bij de kleinste inspanning al aan het hijgen als een bejaarde.... Ik ben al aan het aftellen tot aan m'n verlof. Nog zes weken, laat het snel gaan aub.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 15:29:37 #282
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65569100
miss, wat schrikken zeg, maar fijn dat je meteen een echo hebt gehad en dat alles goed was 14 weken alweer, time flies.

Fruppel, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Danique gaat alles goed? Ik ben benieuwd naar de foto's!!!

mefke, wat super dat de echo goed was!! Jullie zitten nu op de goede weg..

Hier gaat alles goed. Lennon slaapt de nachten al door van ong. 12 tot 6 uur en is verder heel tevreden en zit alweer ruim boven zn geboortegewicht (nu 4260 gram). Ik mis wel een beetje het zwanger zijn en vandaag was de geweldige kraamverzorgster voor het laatst het voelt zo vreemd dat alles weer normaal gaat worden, wil nog zo graag het bijzondere gevoel vasthouden. Gelukkig nu een weekend lekker met zn drietjes, nog geen aangekondigd bezoek, dus lekker genieten.

Carmelia, hoe gaat het bij jou??
Make love, not war ☮
pi_65570083
Wat grappig Diaan73, dat gevoel dat jij omschrijft dat had ik ook heel erg na 2 weken ofzo. Heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad dus vind het leuk dat jij dit zo omschrijft. Na 2 weken was alles al weer zo normaal, en als je zwanger bent is alles nog zo bijzonder, zo "vol verwachting". Als je zwanger door de stad liep bijvoorbeeld, glimlachen veel mensen naar je of spreken ze je aan. Toen ik 2 weken na de bevalling snel even ging shoppen moest ik ook echt wennen dat niemand meer extra aardig tegen mee deed. Ik wilde het wel uitschreeuwen "ik ben nog best bijzonder hoor, heb "net" mijn eerste kind gebaard!!". Het moest gewoon feest blijven! Het duurde ook heel lang (wel 2,5 maand ofzo geloof ik) voordat ik de slingers, ballonnen en kaarten uit de kamer gehaald heb...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:04:37 #284
114177 Diaan73
pi_65570288
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef peterfan het volgende:
Wat grappig Diaan73, dat gevoel dat jij omschrijft dat had ik ook heel erg na 2 weken ofzo. Heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad dus vind het leuk dat jij dit zo omschrijft. Na 2 weken was alles al weer zo normaal, en als je zwanger bent is alles nog zo bijzonder, zo "vol verwachting". Als je zwanger door de stad liep bijvoorbeeld, glimlachen veel mensen naar je of spreken ze je aan. Toen ik 2 weken na de bevalling snel even ging shoppen moest ik ook echt wennen dat niemand meer extra aardig tegen mee deed. Ik wilde het wel uitschreeuwen "ik ben nog best bijzonder hoor, heb "net" mijn eerste kind gebaard!!". Het moest gewoon feest blijven! Het duurde ook heel lang (wel 2,5 maand ofzo geloof ik) voordat ik de slingers, ballonnen en kaarten uit de kamer gehaald heb...
die slingers, ballonnen enz. zullen hier ook nog een tijdje blijven hangen, ben er teveel aan gehecht 20 maart is Twan jarig, mooi moment denk ik om het weg te halen Leuk om te horen dat jij het ook had.... al is het gevoel even niet zo leuk.
Make love, not war ☮
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:08:58 #285
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65570442
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef sjak het volgende:
Kersjes ik hoop echt voor je dat zofran gaat helpen. Wat ik erover heb gelezen klinkt goed. Al hoor ik soms wel dat het alleen het braken doet stoppen, niet de misselijkheid.
Klopt, ze adviseren dan ook om het naast de Emesafene te gebruiken.

Pfff, ik heb ze hier voor me liggen maar ik durf ineens niet zo goed. Het idee om dit soort medicatie te gebruiken terwijl er een kleintje in mijn buik zit.... Maar ja, da's natuurlijk de hele reden dat ik zo ziek ben nu!
Ik mag (om te beginnen) 2 maal daags een halve pil. Omdat het wordt afgescheiden in de moedermelk moet ik er goed op letten dat Devin absoluut niet meer bij me komt drinken! Hij komt nu heel af en toe nog even lurken (geen idee of er wat uit komt) maar dat mag van nu af aan dus niet meer.
Hmmm, nog even verder dubben, ik vind het toch wel een stap. En paniek: wat als het niet werkt????

Diaan, dat wordt vast gezellig dit weekend zo met Lennon erbij, ik zie het al helemaal voor me.

Nummer_zoveel . Het valt soms ook allemaal niet mee he?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:18:28 #286
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65570776
Succes kersjes
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65571097
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 15:29 schreef Diaan73 het volgende:
Carmelia, hoe gaat het bij jou??
niet om de discussie weer op te laden, maar ik ben bang dat Carmella een beetje (lees hier: heel erg) is afgeschrikt door wat er allemaal over haar gezegd is... het is ook niet niks om over je te horen/lezen...

Kersjes, bijna vergeten! Fijn dat je dat medicijn kon krijgen en fijn dat je er zelf vertrouwen in hebt! Dat is wat belangrijk is natuurlijk! ik hoop dat het werkt voor je!
pi_65571278
maar als er niet naar haar gevraagd wordt zal ze misschien ook niet terug komen, dus ik vind 't wel een goede vraag van diaan. afgezien van de spelfout in d'r naam dan.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:32:58 #289
57497 happyme28
I'm so happy
pi_65571322
Kers, ik kan je twijfel heel goed begrijpen. Maar je had een besluit genomen toen je ze ging bestellen toch? Ik hoop voor je dat het werkt, als je er aan begint.

Hier krijg ik tegenwoordig rond een uur of 2 een vreselijke dip. Pfff, ben ineens moe. Net toch een beetje limonade siroop in mijn water genomen, ik had de suiker gewoon een beetje nodig om weer wakker te worden. Het is gelukkig half 5 geweest dus nog eventjes en dan lekker weekend!

nummer_zoveel; nog maar een paar weekjes. Hou vol!

A-A, wel goed naar je lichaam blijven luisteren hoor. Het is niet erg als je wat langer over het kamertje doet of dat het werk iets langer wacht.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 16:34:05 #290
114177 Diaan73
pi_65571372
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef mijsje het volgende:

[..]

niet om de discussie weer op te laden, maar ik ben bang dat Carmella een beetje (lees hier: heel erg) is afgeschrikt door wat er allemaal over haar gezegd is... het is ook niet niks om over je te horen/lezen...
ik begrijp wat je bedoelt, zou het sneu vinden als ze daarvoor niet meer zou komen posten hier. Carmella, je mag me ook pm-en hoor

Bix, je hebt gelijk... verkeerd gespeld....

Kersjes, eng en spannend hoor. Succes!!!! Ik hoop dat ze je goed helpen.
Make love, not war ☮
pi_65571607
Kersjes, heb je gezien dan Ondansetron, de werkzame stof in Zofran, op de "Medication and breastfeeding: an explanatory list for mothers and professionals" de codering L2
quote:
(L2 Safe
A drug which has been studied in a limited number of breastfeeding women without an increase in adverse effects in the infant. And/or the evidence of a demonstrated risk which is likely to follow use of this medication in a breastfeeding woman is remote)
heeft?

Disclaimer, da's dus geen advies of raad. Enkel een verwijzing naar wat er over geschreven staat
pi_65571897
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Kersjes het volgende:
Jongens, ik waardeer de bezorgdheid, maar ik heb hier echt wel onderzoek naar gedaan!
Toen ik nog in het ziekenhuis lag heb ik het voogelegd aan de gyn. Na overleg kreeg ik als antwoord dat het hier niet gebruikt wordt gedurende de zwangerschap en dat ze het me dus (liever) niet wilden voorschrijven. De huisarts vertelde hetzelfde, als het straks toch mis blijkt te zijn dan is hij altijd de schuldige omdat hij het off-label heeft voorgeschreven. Dat snap ik wel.
Ik vetrouw hierbij op de vele postieve ervaringen die ik lees en hoor en de expertise van vooraanstaande buitenlandse gyns die Emesafene, het enige middel dat hier nog op de markt is, als hopeloos ouderwets beschouwen. Nederland huppelt wel vaker achter de feiten aan wat pijnstilling en comfort betreft en de calvinistische norm die heerst... Tja, ik heb er niet zoveel mee.
Bovendien, als het echtechtecht niet veilig geweest was dan hadden er inmiddels al vele rechtzaken geweest.
Zowel de Amerikanen als de Israeliers zijn namelijk nogal van het suen

Miss_Sly, wacht maar tot de kleine straks voelbaar gaat schoppen... Dat is helemaal gezellig!
oh maar dat bedoelde ik niet met mijn post hoor, ik ga er vanuit dat het middel verder zelf waarschijnlijk heus wel safe zal zijn. Ik doelde er meer op dat het misschien verstandig is om je arts of VK ofzo te vertellen dat je het slikt, omdat het consequenties kan hebben voor andere geneesmiddelen die je eventueel nog krijgt. Niet alles kan in combinatie met elkaar toch en dat staat niet allemaal in de bijsluiter, dus misschien is het wel handig voor je behandelend arts om het te weten

Even een dikke kus voor nummer_zoveel, hihi, bejaard vrouwke, gedraag je dan ook als een bejaarde! Lekker rustig aan en tussendoor een hazenslaapje.

Diaan, en andere geinteresseerden,
-en weer weg... wie nieuwsgierig is mag pm-en.-

Hier gaat het prima verder. Ik baal, mn baas heeft wat onvoorziene familie-omstandigheden helaas (vader overleden, vrouw in het ziekenhuis enzo) dus die komt pas over een maand terug uit Hong Kong. (op zn vroegst) Ik twijfel nu heel erg over hoe ik het aan moet pakken met hem vertellen. Aan de ene kant vertel ik het hem liever persoonlijk, maar aan de andere kant vind ik het ook weer zo stom om het aan hem te vertellen als ik al zichtbaar zwanger ben.

[ Bericht 10% gewijzigd door huuphuup op 30-01-2009 18:56:01 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65572692
Lastig Huup! Ik zou het hem dan toch maar telefonisch of via de mail vertellen, anders blijft er weinig vertellen over inderdaad!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 17:40:39 #294
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65573519
Mijn teamgenootje belt net, zij is ook 18 augustus uitgerekend! Echt zo leuk!
Wel een probleem voor het team nu, 3 zwangere meiden dit jaar!
Kunnen we samen met onze dikke buiken langs het veld gaan zitten!
pi_65574103
Carmella, als je meeleest,

Hihi BE wat leuk!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65574192
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:11 schreef mrien het volgende:
Lastig Huup! Ik zou het hem dan toch maar telefonisch of via de mail vertellen, anders blijft er weinig vertellen over inderdaad!
ja nee precies, dat dacht ik dus ook. We staan ook wel op zo goede voet verder dat ik het ook niet wil om heel lang te wachten met vertellen ofzo. Maarja, het moment is nu een beetje rot. Zijn vrouw ligt onverwacht in het ziekenhuis en hij had het erover dat ze een major operation moest ondergaan en zn vader dus net overleden. Ik kan me voorstellen dat je dan op dit moment ook niet op dit soort geneuzel zit te wachten.
Nouja, misschien dat ik nog even wacht tot na de nekplooimeting (3 feb.)
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:38:01 #297
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65575032
Dat is idd lastig huup, kan me ook goed voorstellen dat je liever even wacht. Als ik het zo lees zou ik dat zelf ook doen, als iemand zijn hoofd al zo vol zit met andere dingen.

Ik hoop dat de medicijnen snel hun werk doen kersjes, want zo beroerd zijn is ook niets.

Zo, ik ben de aankomende kinderkamer aan het leeghalen.... pfff wat heeft een mens (lees: wij) een zut zeg hahaha. Hoop dat ik morgen kan gaan verven.

Hahaha sorry dan happy, ik dacht echt dat jij het was. Ik weet het ook niet meer... ach ja, zwangeren he
pi_65579619
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kersjes het volgende:

Nummer_zoveel . Het valt soms ook allemaal niet mee he?
Och, aan de andere kant moet ik niet klagen. Jij voelt je al constant ellendig.
pi_65579643
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn teamgenootje belt net, zij is ook 18 augustus uitgerekend! Echt zo leuk!
Wel een probleem voor het team nu, 3 zwangere meiden dit jaar!
Kunnen we samen met onze dikke buiken langs het veld gaan zitten!
Gezellig!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:05:17 #300
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65579678
Huup, schiet me net te binnen, heb je niet een collega waar je mee kan overleggen? Kijken wat die ervan denkt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')