quote:
Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....
Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Takkembah, nou pas last van je boobs? Wees blij!

Ik draag al vanaf dag 1 andere bh's (2 (!) maten groter en ze waren al niet klein) en ze doen zeer ja. Honger, hmmm, niet echt. Maar als ik niet eet word ik misselijk, dus ik moet wel. En dan niet teveel in 1 keer, gaat ook fout. En last van mijn rug heb ik ook al....maar ik ga niet klagen, ik ben er blij mee! (nog wel, ik zal ook wel niet altijd positief blijven

). Takkembah, komt vast voor jou ook nog wel. Het verschil tussen begin deze week en nu is al groot, alsof er een hormoonsprongetje is geweest.
Mijn man en ik hebben het nog wel tig keer over de echo gehad. Zo bijzonder. Je zag ook geen knipperend lichtje, maar echt een hartje dat bewoog, met klepjes enzo. En het klopte ook heel regelmatig. De vk liet het zelfs even horen mbv de echo apparatuur en je kon het zelfs zachtjes horen. Dat is dan toch weer het voordeel van een inwendige echo. En maar goed dat het hartje zo mooi was, want van de rest was niet veel te maken. 't Kon net zo goed een boon zijn.
De vorige keer had ik een echo met 6w3 en toen was ik helemaal niet zo blij, dus dat dit nou zo'n indruk maakt is voor ons een goed teken.
Kersjes, ik heb ook wel eens het idee dat Nederland soms achterloopt. En ik snap dat je alles aangrijpt om je beter te voelen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de nieuwe pillen!