abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:39:35 #251
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65548698
Die Philips Avent is een prima babyfoon DuchesssX!
pi_65549011
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef huuphuup het volgende:
-knip-
en alleen daarom al zou ik het erg leuk vinden om een meiske te krijgen erg hè?

pi_65549346
Fruppel, gefeliciteerd met je dochter

Kersjes, fijn dat er (hopelijk) hulp aan komt voor je, nu maar hopen dat het gaat werken, en heerlijk dat je het hartje gehoord hebt

Mefke, jaaaaa wat goeeed, lekker nieuws zeg!

Miss_Sly, wat een schrik heb jij even gehad zeg, las hier dus al meerdere verhalen en ook in mijn omgeving een zwangere die dit laatst had, en waarbij eenmaal in het ziekenhuis gelukkig ook alles ok bleek, kindje lag heel hoog.
Echt gaaf dat je weer een echo kreeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  donderdag 29 januari 2009 @ 22:55:09 #254
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65549403
Ik heb alleen maar Fruppel gefeliciteerd vanmiddag

Mefke wat een goed nieuws heb jij ook!!! wat fijn voor jullie

En Kersjes ik hoop ook werkelijk voor je dat het middel gaat helpen, want zoals het nu gaat is
natuurlijk helemaal niets

En ik heb voor het eerst in mijn zwangerschap (na 5 maanden) ook wat te klagen.. ik kom sinds een week of 2 behoorlijk aan, ik hou nu al vocht vast en krijg ook al last van mijn bekken.
Advies van de vk is rustig aan doen... helaas heb ik het nu juist heel druk op het werk en ben ik druk bezig met de babykamer
Maar goed ik zal toch maar proberen zoveel mogelijk haar advies op te volgen
No more games, no more drama...
pi_65549766
Fruppel GEFELICITEERD met je dochter!

Mefke, GEFELICITEERD met je kloppende hartje!!!
en nu heel blij blijven tot minimaal over 2 weken... want dan kan het daarna alleen nog maar beter gaan!!!
Ik denk veel aan je!
  donderdag 29 januari 2009 @ 23:09:14 #256
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65550043
Fruppel, van harte gefeliciteerd met Danique Nova . Mooie namen

Mefke, gefeliciteerd met het kloppende hartje!

Rocka, gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap. Wat leuk

En Kersjes , wat een ellende zeg.

Angel-Eyez, toch maar even rustig aan doen. Werk en babykamer kunnen wachten.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65550243
Fruppel, ze is er!!!! veel geluk met Danique Nova!!

kersjes, oef, dat klinkt echt naar. en ik vind dat van die medicijnen ook wel erg griezelig klinken eigenlijk. weet je zeker dat 't geen kwaad kan voor die kleine in je buik? ik kan me overigens voorstellen dat je er onderhand enorm wanhopig van wordt, en dus blij bent met alles dat het overgeven tegengaat. maar toch... moeilijke beslissing.
pi_65552644
Mag ik weer in het lijstje..? Sta er opeens niet meer in... Maar ben nog steeds hardstikke zwanger! Ik schrik me rot! Wel een tijd niets laten horen. Komt het daar door? Maar alles goed hier. Ga eens even bijlezen...

Gefeliciteerd Fruppel, Mefke en Rocka!!!
pi_65552915
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Even snel tussendoor: wij zijn de hele ochtend in het ziekenhuis geweest.
Eerst intake en een hele vragenlijst beantwoorden. Daarna de arts-assistent voor de rest, ook bloeddruk, die was prima 115/70. Daarna even naar het hartje luisteren....en dat lukte niet. Ander, beter apparaatje gehaald....ook niets. Dus een spoedecho tussendoor. Ze wilden ons niet ongerust maken, maar ze wilde wel zekerheid. Gelukkig konden we echt heel snel ertussen en meteen toen kind in zicht kwam, zag je ook het hartje kloppen en het kindje bewegen. Alles goed gelukkig

Nu alleen nog even kijken hoe het nou zit met in het ziekenhuis blijven. De gyn in kwestie die dat had aangeraden, had gezegd dat hij het wel in orde zou maken ook al is er geen officiele medische indicatie. Er was echter nog niets in orde, dus vooralsnog staan we 'op eigen verzoek' geregistreerd en dit zou betekenen dat we een eigen bijdrage moeten betalen. Even informeren hoe hoog die is en of de verzekering die vergoedt.

Ow ja, wel heel veel geluk tot nu toe: morgen 14 weken zwanger en al 5 echo's gehad wat is het toch telkens geweldig om je kindje te kunnen zien
Gelukkig een mooi kloppend hartje! Moet dat even schrikken geweest zijn!
Als ik het goed heb is die bijdrage voor in het ziekenhuis bevallen voor iedereen even hoog, ongeacht de zorgverzekering. Toen ik m'n zorgverzekering (de Friesland) erover belde, gaven ze mij het bedrag van 288 euro voor een ziekenhuisbevalling.
pi_65553232
fijn miss_sly!!!!

rottdog, hoe is 't nu met jou? wanneer mag jij ook alweer voor een echo?
pi_65553605
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Die Philips Avent is een prima babyfoon DuchesssX!
Aha, ervaring mee?

Angel-Eyez, toch een beetje rustiger aan doen hoor
#geen
pi_65555313
Fruppel gefeliciteerd met Danique
Leuke namen

En Mefke, wat fijn dat alles goed was

Rocka gefeliciteerd met je zwangerschap!!

Ow en DuchessX, De phillips Avent is idd een goede babyfoon, heb ik hier ook staan
  Moderator vrijdag 30 januari 2009 @ 09:05:07 #263
5428 crew  miss_sly
pi_65556190
Ik heb net schaap op schiphol afgezet, die moet voor zijn werk een week naar Seattle. Volgende week zondag komt ie pas weer thuis.

Ach, ik ben nu in ieder geval niet echt helemaal alleen

Vandaag 14 weken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65557048
Fruppel, gefeliciteerd met je dochter
Geniet ervan!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:07:47 #265
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_65557657
Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....

Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_65558684
Fruppel, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter!
pi_65558835
Fruppel gefeliciteerd!
  vrijdag 30 januari 2009 @ 10:51:41 #268
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_65559011
Jongens, ik waardeer de bezorgdheid, maar ik heb hier echt wel onderzoek naar gedaan!
Toen ik nog in het ziekenhuis lag heb ik het voogelegd aan de gyn. Na overleg kreeg ik als antwoord dat het hier niet gebruikt wordt gedurende de zwangerschap en dat ze het me dus (liever) niet wilden voorschrijven. De huisarts vertelde hetzelfde, als het straks toch mis blijkt te zijn dan is hij altijd de schuldige omdat hij het off-label heeft voorgeschreven. Dat snap ik wel.
Ik vetrouw hierbij op de vele postieve ervaringen die ik lees en hoor en de expertise van vooraanstaande buitenlandse gyns die Emesafene, het enige middel dat hier nog op de markt is, als hopeloos ouderwets beschouwen. Nederland huppelt wel vaker achter de feiten aan wat pijnstilling en comfort betreft en de calvinistische norm die heerst... Tja, ik heb er niet zoveel mee.
Bovendien, als het echtechtecht niet veilig geweest was dan hadden er inmiddels al vele rechtzaken geweest.
Zowel de Amerikanen als de Israeliers zijn namelijk nogal van het suen

Miss_Sly, wacht maar tot de kleine straks voelbaar gaat schoppen... Dat is helemaal gezellig!
.... met gevoel voor drama....
pi_65559127
Kersjes, dapper dat je het aandurft.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:57:44 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561635
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef Mammamia het volgende:
Mag ik weer in het lijstje..? Sta er opeens niet meer in... Maar ben nog steeds hardstikke zwanger! Ik schrik me rot! Wel een tijd niets laten horen. Komt het daar door? Maar alles goed hier. Ga eens even bijlezen...

Gefeliciteerd Fruppel, Mefke en Rocka!!!
Hoe krijg je het voor elkaar. 3 maanden niet geweest, ik gooi je eruit en je bent een dag later weer terug.
En schrikken? Je weet zelf toch wel of je zwanger bent of niet, daar heb je de lijst toch niet voor nodig?
Ik wil je er best wel weer terug in zetten hoor. Wanneer was je uitgerekend?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 11:59:45 #271
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561715
*edit*
Laat ook maar, het zijn mijn zaken niet...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 12:02:23 #272
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65561797
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 01:10 schreef DuchessX het volgende:

[..]

Aha, ervaring mee?

Angel-Eyez, toch een beetje rustiger aan doen hoor
Prima ding!

Ik heb vandaag voor het eerst iets voor de baby gekocht! Omdat ik al best veel mini-neutraal spul heb had het gweoon geen zin om voor rompertjes oid te gaan. Maar nu toch een heel schattig jip en janneke pyjama'tje gekocht.
pi_65561854
quote:
Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....

Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Takkembah, nou pas last van je boobs? Wees blij! Ik draag al vanaf dag 1 andere bh's (2 (!) maten groter en ze waren al niet klein) en ze doen zeer ja. Honger, hmmm, niet echt. Maar als ik niet eet word ik misselijk, dus ik moet wel. En dan niet teveel in 1 keer, gaat ook fout. En last van mijn rug heb ik ook al....maar ik ga niet klagen, ik ben er blij mee! (nog wel, ik zal ook wel niet altijd positief blijven ). Takkembah, komt vast voor jou ook nog wel. Het verschil tussen begin deze week en nu is al groot, alsof er een hormoonsprongetje is geweest.

Mijn man en ik hebben het nog wel tig keer over de echo gehad. Zo bijzonder. Je zag ook geen knipperend lichtje, maar echt een hartje dat bewoog, met klepjes enzo. En het klopte ook heel regelmatig. De vk liet het zelfs even horen mbv de echo apparatuur en je kon het zelfs zachtjes horen. Dat is dan toch weer het voordeel van een inwendige echo. En maar goed dat het hartje zo mooi was, want van de rest was niet veel te maken. 't Kon net zo goed een boon zijn.
De vorige keer had ik een echo met 6w3 en toen was ik helemaal niet zo blij, dus dat dit nou zo'n indruk maakt is voor ons een goed teken.

Kersjes, ik heb ook wel eens het idee dat Nederland soms achterloopt. En ik snap dat je alles aangrijpt om je beter te voelen. Ik hoop voor je dat het gaat lukken met de nieuwe pillen!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65563418
AE, misschien kan je voor je bekkenklachten nog wat met fysiotherapie? Er zijn fysiotherapeuten die speciaal gericht zijn op het bekken.
Ik heb dan last van mn stuitje, maar met oefeningen is het allemaal aardig in toom te houden tot nu toe.

BE (of ander modje) zou je mij op 31 juli willen zetten? Dat is waar de vk vanuit gaat, dus ikzelf dan toch ook maar )
Fake it till you make it...
  vrijdag 30 januari 2009 @ 13:42:10 #275
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65565022
Bedankt voor de tip Nijna, inderdaad wil de vk me bij de eerstvolgende afspraak wellicht ook naar een fysio verwijzen. Vooralsnog hoop ik dat het met rustiger aan doen ook beter wordt. Bij yoga vandaan heb ik ook al wat oefeningetjes meegekregen
No more games, no more drama...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')