Dank!, dat is SNEL!quote:
Ik snap je helemaal. Vorige keer hoefde ik niet zo nodig echo's tussendoor, ik geloofde het wel, maar ik ben nu zo mogelijk nog nieuwsgieriger dan met Sasha, dus ik heb ook al voorzichtig gespiekt naar zo'n 18w echo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:56 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat ik ook nog wel een 20w echo heb, maar die staat nog niet vast. Morgen eerste reguliere controle bij de gyn, dus dan wil ik meteen even kijken of ik vast een afspraak kan krijgen.
Deze zijn echt pretecho's bij een echo centrum op IJburg dat erg goed bekend staat. En ach, ik vind iedere echo weer mooi en zoo lang zonder vind ik echt ondoenlijk![]()
Deze pretecho's zijn met 18 en 25 weken. Ik kan niet wachten![]()
![]()
Poppejans, vrijdag over 4 weken hebben we die echo dus, en het kan in principe vanaf week 16, dus over 2 weken alik vind het ook snel gaan hoor. Ik was telkens bezig met vooruitkijken van echo, naar echo, naar nekplooimeting en ongemerkt ging ik de 12 weken grens voorbij. Tot ik me ineens realiseerde dat ik al ruim 13 weken, bijna 14 weken zwanger ben
Ja, dat zou ik ook zeggen hoor. Mijn moeder is wel een keer mee geweest naar de controle, dus het hartje horen enzo, maar de echo's (dat waren er bij Sasha ook 2) waren gewoon echt alleen van ons saampjes. En nu dan met Sasha erbij, maar niet met ouders ofzo. Als ze dat willen betalen ze maar voor een pret-echo.quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:58 schreef huuphuup het volgende:
Oh BE zowel mijn moeder als mn schoonmoeder zijn aan het vissen of ze niet een keertje mee mogen naar een echo. Hoe bijzonder ik het ook vind voor ze (eerste kleinkind enzo) we hebben tot nu toe alleen nog maar de 12weken-nekplooi-echo en de 20-weken echo.
Allebei medische dus. Ik heb vrij duidelijk gemaakt dat we daar gewoon samen heen willen zonder meekijkers enzo erbij. Maar dat vond men toch niet heel erg leuk. Vooral de 20-weken echo niet. "Maar dan weet je toch ook wat het wordt?" Mja, dan bel ik je erna welWe zijn er nog niet over uit of we een pretecho laten doen of niet, maar als ze echt zo graag meewillen hou ik me aanbevolen voor een leuk kado
Wij hebben hier van de week ook naar gekeken. Maar de wachttijden op de tijden dat wij konden was ruim 2 weken. Dan kwamen we op een paar dagne voor de echo uit. Dus die paar dagen dan ook nog maar een wachten. Ik ben ook heel benieuwd!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 10:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Maar goed, nu dus aan de twijfel over een geslachtsbepaling.![]()
quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:04 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Wij hebben hier van de week ook naar gekeken. Maar de wachttijden op de tijden dat wij konden was ruim 2 weken. Dan kwamen we op een paar dagne voor de echo uit. Dus die paar dagen dan ook nog maar een wachten. Ik ben ook heel benieuwd!!
Flower een geslachtsbepaling is niet zo duur. Hier kost ie maar 30 euro. Dus voor het geld zou ik het zeker niet laten![]()
Nee alleen echobepaling is echt niet duur. Maar tis dan ook echt alleen maar kijken wat het word he meer niet. Maar ja als het je daar alleen om te doen is!!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:09 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
![]()
wat doe je! ik dacht dat dat ook iets van 100 euro zou zijn ofzo. Nu wil ik ookik ben gewoon echt té nieuwsgierig. Vooral omdat ie-de-reen van alle kanten tegen me zegt dat het vast een jongen gaat worden terwijl dat natuurlijk nergens op gebaseerd is want hè 50/50 kans. Maar het maakt mij er niet minder nieuwgierig op...
Maar die kleertjes heb je toch allemaal wel nodig hoorquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
MeNicole ik bedoelde meer dat ik dan tenminste nog geen kleertjes kan kopen enzo
30 euro is niet duur. Dat wiegje is echt super schattig!!
Ga me nou niet ompratenquote:Op woensdag 28 januari 2009 11:34 schreef MeNicole het volgende:
[..]
Maar die kleertjes heb je toch allemaal wel nodig hoor
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uitquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:52 schreef huuphuup het volgende:
En peterfan, ik snap denk ik wel wat je bedoelt dat je het jammer vindt enzo en ieder zn eigen keuze vooral, maar zoals het er nu staat lijkt het net of jij je vrienden jouw keus oplegt. Snap je wat ik bedoel? Die zijn misschien wel hartstikke blij met hun ventje of meiske, maar jíj wilt het niet weten en dus mogen zij niets tegen je zeggen, terwijl het hun kind is en niet dat van jou. Als vrienden zoiets tegen mij zouden zeggen dan zou ik het ze niet direct vertellen maar ik ga er zeker geen geheim van maken en als ze op een verjaardag ofzo ergens zijn en het komt ter sprake dan heeft men gewoon pech.
Namen hebben we al compleet, maar die houden we wel geheim. Gewoon om het simpele feit dat ik wel eens denk van oooooh wat nou als je twee dagen voor de bevalling ineens een andere naam wilten gewoon omdat het dan toch nog als een klein geheimpje tussen mn lief en mij voelt.
in dat geval heb ik verkeerd gelezen, excuusquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit. Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is
![]()
En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
Ik twijfel niet over het willen weten hoor!quote:Op woensdag 28 januari 2009 11:56 schreef marlieske het volgende:
Oooh BE ik snap je twijfels wel hoor over wel of niet het geslacht willen weten
*knip*
Hee miss_sly, heb je Parnassus al geprobeerd?quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:47 schreef miss_sly het volgende:
Mijn verzekering regelt het niet!! Anders had ik daar toch allang aan de bel gehangen? Zij zeggen gewoon dat ik me rechtstreeks kan aanmelden. Nou, dat lukt wel, alleen aangenomen worden blijkt een lastiger iets.
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:14 schreef peterfan het volgende:
Wij wisten niet wat het zou worden en ik vond die verrassing juist geweldig! Een zoon!!! Wow![]()
Ik vind het eerlijk gezegd een beetje jammer dat zo veel mensen het al willen weten, en het dan ook nog vertellen. En sommigen gaan zelfs nog verder, die vertellen ook de naam al (en ik zag hier zelfs iemand die het geboortekaartje al maanden van te voren liet zien...).. Jammer vind ik het.
Ik wil het van vrienden dan ook nooit weten en merkte dat iedereen het bij ons ook zo leuk vond dat het een verrassing was.
Ah, ik ben zoooo 2008quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Memmel het volgende:
Per 1 januari is dat idd veranderd, Tico. Je moet nu zelf je kraamzorg regelen en dan doorgeven aan je verzekeraar. Ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens bellen. Weet niet meer of ik nou een bevestiging heb gehad of niet.
Bij mijn verzekeraar niet hoor? Heb bij hen doorgegeven dat ik zwanger was en welk bureau ik wilde en ik kreeg van de week keurig de aanmeldingsbevestiging binnen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:11 schreef Memmel het volgende:
Per 1 januari is dat idd veranderd, Tico. Je moet nu zelf je kraamzorg regelen en dan doorgeven aan je verzekeraar. Ik ga voor de zekerheid ook nog maar eens bellen. Weet niet meer of ik nou een bevestiging heb gehad of niet.
Het verschil zat m voor mij vooral in het niet weten, het spannende, tijdens de zwangerschap én in het verrassingseffect voor onze omgeving. Maar ik ben geloof ik de enige hier die er zo over denkt...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...
Ik zie het gewoon als 3 leukemomenten, de eerste als je zwanger blijkt te zijn, de 2e als je het geslacht te weten komt en de 3e als het kindje geboren is en je hem/haar eindelijk leert kennen.
Ik denk dat mijn moeder net zo verrast en blij zal zijn als ze over 4 weken hoort wat het wordt, als wanneer ze dat meteen na de bevalling hoort. Het is een moment eerder in de zwangerschap, maar dat is dan ook het enige verschil.quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef peterfan het volgende:
[..]
Het verschil zat m voor mij vooral in het niet weten, het spannende, tijdens de zwangerschap én in het verrassingseffect voor onze omgeving. Maar ik ben geloof ik de enige hier die er zo over denkt...
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 28 januari 2009 14:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil dan? Je hoort met 20w of het een jongetje of een meisje is, of met 40 weken? Het is toch net zo'n verrassing? Je hoeft er alleen minder lang op te wachten...
Ik zie het gewoon als 3 leukemomenten, de eerste als je zwanger blijkt te zijn, de 2e als je het geslacht te weten komt en de 3e als het kindje geboren is en je hem/haar eindelijk leert kennen.
Doe ik later even, ik lig nu in bed en moet eigenlijk rusten...quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk. Fijn dat jullie zo boffen met jullie verzorgster Diaan.Spam nog eens wat! <3
Nee hoor de eerste keer dachten wij er hetzelfde over maar oor omstandigheden bij de vorige bevalling en deze zwangerschap is mijn visie drastisch gewijzigd overigens vertellen we niemand in de directe omgeving het geslacht of de naam!quote:Op woensdag 28 januari 2009 14:19 schreef peterfan het volgende:
[..]
Het verschil zat m voor mij vooral in het niet weten, het spannende, tijdens de zwangerschap én in het verrassingseffect voor onze omgeving. Maar ik ben geloof ik de enige hier die er zo over denkt...
Je kunt het ook vragen als je dan in de drogist bent. Die horen dat toch te weten.quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:23 schreef marlieske het volgende:
Enige wat ik ff zou checken is hoestdrankjes die mogen soms niet en soms wel dus eerst de gebruiksaanwijzing lezen voor je zo'n fles van 10 euro koopt
Lishequote:Op woensdag 28 januari 2009 16:40 schreef Lishe het volgende:
Misske, ik wenste dat ik bij je in de buurt woonde. Dan kwam ik op zn minst bordjes fruit (creatief gesnedenYoghurt met hagelslag erover (ter decoratie) en boterhammen met prikkertjes brengen. Echt rot dat het niet lukt. Als het echt niet gaat lukken, heb je dan iemand uit je omgeving die kan mantelzorgen? En misschien de vk elke dag voor controle? Bah.
En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kindquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit. Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is
![]()
En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kind
het was idd al uitgelegd ja..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Happy wat fijn!
En ik snap niet waarom peterfan zo verkeerd begrepen wordt. Als mensen nou eens gewoon lezen wat er staat?
...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, dit vage streepje kan inmiddels lopen.Geloof het nou maar!
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
Heeft Fruppel zich al gemeld vandaag?
nou dat hoop ik niet voor haarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef marlieske het volgende:
[..]
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezen![]()
Jaaa hier ook broek op de vreethaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef Poppedein het volgende:
Gaat echt prima met me, thnx Huup! Zit hier heerlijk met knoop open achter de computerVanavond hele avond echospreekuur gehad, allemaal mensen die zo'n beetje net zo ver waren als ik, dus ik vond dat ik zelf ook wel weer even mocht kijken
Moeheid begint wat minder te worden en ik geniet van feit dat steeds meer mensen weten dat ik zwanger ben en er zo blij om en mee zijn!
Wanneer heb jij nou precies je nekpliimeting staan? Spannend hè, dat is zo'n mooie termijn ook om te koekeloeren, met bovendien ook nog supergoeie echo apparatuur als voorwaarde om t te mogen meten!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef innepin het volgende:
[..]
...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker was![]()
Maar eh Fiemeeltje, BE heeft natuurlijk wel gelijk hoor! Een streep is een streep!
Ik heb me idd via de website aangemeld Fiemeeltje, daar moet je dan wat gegevens invullen en toen werd ik vrij snel gebeld. Je kan vanaf de 6e week mee doen als ik het goed onthouden heb.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
fiemeeltje: je kunt je ook aanmelden via de website
Super!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef Chan het volgende:
Wat een mooie echo poppedein![]()
De magische 12 weken grens komt hier al behoorlijk dichtbij nu, zondag al
Nee hoor, geen kloon, gewoon een nog aardig onbekende nieuwelingquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Super!
Jij was toch ook een kloon?
Oh, dan heb ik me vergistquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Chan het volgende:
[..]
Nee hoor, geen kloon, gewoon een nog aardig onbekende nieuweling
Bedankt voor je reactie Chan, scheelt alijtd als ik weet dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Chan het volgende:
seilram ik had blaasontsteking laatst. Heb antibiotica gekregen die je gewoon mag slikken tijdens je zwangerschap (Nitrofuranantoïne MC Mylan). Ik voelde trouwens niks van de ontsteking en voel nu ook niet dat het weg is, maar de test wees uit dat het echt weer weg is nu. Ik ben dus ook maar gewoon weer gaan werken ondanks dat ik de antibioticakuur nog niet af had.. Maar misschien was de ontsteking toen al weg, want daarvoor was ik wel ziek en halverwege die kuur dus niet meer.
Omdat ik het in mn leven al veel vaker gehad heb, laat ik me over een paar weken voor de zekerheid gewoon nog maar een keertje testen denk ik.
Verkeerd gelezen, sorry. Maar sowieso alleen en dan die onzekerheid zijn vreselijk. Gelukkig heb je nu een mooiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
*20 min op de fiets en dan een afdeling zoeken waar je nooit geweest bent en dan daar in de wachtkamer wachten....
(ik bedoelde 10 min na de doptone zat ik op de fiets)
quote:Op woensdag 28 januari 2009 16:43 schreef huuphuup het volgende:
-knip-
en alleen daarom al zou ik het erg leuk vinden om een meiske te krijgenerg hè?
Gelukkig een mooi kloppend hartje! Moet dat even schrikken geweest zijn!quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:13 schreef miss_sly het volgende:
Even snel tussendoor: wij zijn de hele ochtend in het ziekenhuis geweest.
Eerst intake en een hele vragenlijst beantwoorden. Daarna de arts-assistent voor de rest, ook bloeddruk, die was prima 115/70. Daarna even naar het hartje luisteren....en dat lukte niet. Ander, beter apparaatje gehaald....ook niets. Dus een spoedecho tussendoor. Ze wilden ons niet ongerust maken, maar ze wilde wel zekerheid. Gelukkig konden we echt heel snel ertussen en meteen toen kind in zicht kwam, zag je ook het hartje kloppen en het kindje bewegen. Alles goed gelukkig
Nu alleen nog even kijken hoe het nou zit met in het ziekenhuis blijven. De gyn in kwestie die dat had aangeraden, had gezegd dat hij het wel in orde zou maken ook al is er geen officiele medische indicatie. Er was echter nog niets in orde, dus vooralsnog staan we 'op eigen verzoek' geregistreerd en dit zou betekenen dat we een eigen bijdrage moeten betalen. Even informeren hoe hoog die is en of de verzekering die vergoedt.
Ow ja, wel heel veel geluk tot nu toe: morgen 14 weken zwanger en al 5 echo's gehadwat is het toch telkens geweldig om je kindje te kunnen zien
Aha, ervaring mee?quote:Op donderdag 29 januari 2009 22:39 schreef Brighteyes het volgende:
Die Philips Avent is een prima babyfoon DuchesssX!
Hoe krijg je het voor elkaar.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 00:21 schreef Mammamia het volgende:
Mag ik weer in het lijstje..? Sta er opeens niet meer in... Maar ben nog steeds hardstikke zwanger! Ik schrik me rot! Wel een tijd niets laten horen. Komt het daar door? Maar alles goed hier. Ga eens even bijlezen...
Gefeliciteerd Fruppel, Mefke en Rocka!!!
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 01:10 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Aha, ervaring mee?
Angel-Eyez, toch een beetje rustiger aan doen hoor
Takkembah, nou pas last van je boobs? Wees blij!quote:Aahgrrr vandaag einde van week 6 en vannacht van de pijn in mijn boobs wakker geworden. Verder had / heb ik eigenlijk nog geen kwaaltjes (behalve een niet te stillen honger)....
Zou ik ervan bespaard blijven, of komt het allemaal nog :p ???
Nee, ik was dat niet. Kan me wel herinneren dat iemand dat laatst hier vertelde, maar weet niet meer wiequote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:14 schreef seilram het volgende:
Goedemiddag allen, zo ik ben me toch lam van de antibiotica... ben met manlief mee opgestaan, toen wel aangekleed en hond even uitgelaten, daarna om 09.00 uur op de bank gepoft en ik werd net wakker.... heb nog het gevoel dat ik uren kan slapen zeg.
Happy, jij had ook teveel eiwit in je urine he? Wat zeiden ze bij jou? Ik vroeg is het erg? Nee zei ze, maar ik verder niet geinformeerd waar dat dan een indicatie van is.
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 15:58 schreef peterfan het volgende:
Wat grappig Diaan73, dat gevoel dat jij omschrijft dat had ik ook heel erg na 2 weken ofzo. Heb het er eigenlijk nooit met iemand over gehad dus vind het leuk dat jij dit zo omschrijft. Na 2 weken was alles al weer zo normaal, en als je zwanger bent is alles nog zo bijzonder, zo "vol verwachting". Als je zwanger door de stad liep bijvoorbeeld, glimlachen veel mensen naar je of spreken ze je aan. Toen ik 2 weken na de bevalling snel even ging shoppen moest ik ook echt wennen dat niemand meer extra aardig tegen mee deed. Ik wilde het wel uitschreeuwen "ik ben nog best bijzonder hoor, heb "net" mijn eerste kind gebaard!!". Het moest gewoon feest blijven! Het duurde ook heel lang (wel 2,5 maand ofzo geloof ik) voordat ik de slingers, ballonnen en kaarten uit de kamer gehaald heb...![]()
Klopt, ze adviseren dan ook om het naast de Emesafene te gebruiken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 14:07 schreef sjak het volgende:
Kersjes ik hoop echt voor je dat zofran gaat helpen. Wat ik erover heb gelezen klinkt goed. Al hoor ik soms wel dat het alleen het braken doet stoppen, niet de misselijkheid.
niet om de discussie weer op te laden, maar ik ben bang dat Carmella een beetje (lees hier: heel erg) is afgeschrikt door wat er allemaal over haar gezegd is... het is ook niet niks om over je te horen/lezen...quote:
ik begrijp wat je bedoelt, zou het sneu vinden als ze daarvoor niet meer zou komen posten hier. Carmella, je mag me ook pm-en hoorquote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:27 schreef mijsje het volgende:
[..]
niet om de discussie weer op te laden, maar ik ben bang dat Carmella een beetje (lees hier: heel erg) is afgeschrikt door wat er allemaal over haar gezegd is... het is ook niet niks om over je te horen/lezen...
heeft?quote:(L2 Safe
A drug which has been studied in a limited number of breastfeeding women without an increase in adverse effects in the infant. And/or the evidence of a demonstrated risk which is likely to follow use of this medication in a breastfeeding woman is remote)
oh maar dat bedoelde ik niet met mijn post hoor, ik ga er vanuit dat het middel verder zelf waarschijnlijk heus wel safe zal zijn. Ik doelde er meer op dat het misschien verstandig is om je arts of VK ofzo te vertellen dat je het slikt, omdat het consequenties kan hebben voor andere geneesmiddelen die je eventueel nog krijgt. Niet alles kan in combinatie met elkaar toch en dat staat niet allemaal in de bijsluiter, dus misschien is het wel handig voor je behandelend arts om het te wetenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 10:51 schreef Kersjes het volgende:
Jongens, ik waardeer de bezorgdheid, maar ik heb hier echt wel onderzoek naar gedaan!
Toen ik nog in het ziekenhuis lag heb ik het voogelegd aan de gyn. Na overleg kreeg ik als antwoord dat het hier niet gebruikt wordt gedurende de zwangerschap en dat ze het me dus (liever) niet wilden voorschrijven. De huisarts vertelde hetzelfde, als het straks toch mis blijkt te zijn dan is hij altijd de schuldige omdat hij het off-label heeft voorgeschreven. Dat snap ik wel.
Ik vetrouw hierbij op de vele postieve ervaringen die ik lees en hoor en de expertise van vooraanstaande buitenlandse gyns die Emesafene, het enige middel dat hier nog op de markt is, als hopeloos ouderwets beschouwen. Nederland huppelt wel vaker achter de feiten aan wat pijnstilling en comfort betreft en de calvinistische norm die heerst... Tja, ik heb er niet zoveel mee.
Bovendien, als het echtechtecht niet veilig geweest was dan hadden er inmiddels al vele rechtzaken geweest.
Zowel de Amerikanen als de Israeliers zijn namelijk nogal van het suen![]()
Miss_Sly, wacht maar tot de kleine straks voelbaar gaat schoppen... Dat is helemaal gezellig!
ja nee precies, dat dacht ik dus ook. We staan ook wel op zo goede voet verder dat ik het ook niet wil om heel lang te wachten met vertellen ofzo. Maarja, het moment is nu een beetje rot. Zijn vrouw ligt onverwacht in het ziekenhuis en hij had het erover dat ze een major operation moest ondergaan en zn vader dus net overleden. Ik kan me voorstellen dat je dan op dit moment ook niet op dit soort geneuzel zit te wachten.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:11 schreef mrien het volgende:
Lastig Huup! Ik zou het hem dan toch maar telefonisch of via de mail vertellen, anders blijft er weinig vertellen over inderdaad!
Och, aan de andere kant moet ik niet klagen. Jij voelt je al constant ellendig.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:08 schreef Kersjes het volgende:
Nummer_zoveel. Het valt soms ook allemaal niet mee he?
Gezellig!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 17:40 schreef Brighteyes het volgende:Mijn teamgenootje belt net, zij is ook 18 augustus uitgerekend!
![]()
Echt zo leuk!
Wel een probleem voor het team nu, 3 zwangere meiden dit jaar!
Kunnen we samen met onze dikke buiken langs het veld gaan zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |