En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kindquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit. Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is
![]()
En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kind
het was idd al uitgelegd ja..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Happy wat fijn!
En ik snap niet waarom peterfan zo verkeerd begrepen wordt. Als mensen nou eens gewoon lezen wat er staat?
...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, dit vage streepje kan inmiddels lopen.Geloof het nou maar!
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
Heeft Fruppel zich al gemeld vandaag?
nou dat hoop ik niet voor haarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef marlieske het volgende:
[..]
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezen![]()
Jaaa hier ook broek op de vreethaakquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef Poppedein het volgende:
Gaat echt prima met me, thnx Huup! Zit hier heerlijk met knoop open achter de computerVanavond hele avond echospreekuur gehad, allemaal mensen die zo'n beetje net zo ver waren als ik, dus ik vond dat ik zelf ook wel weer even mocht kijken
Moeheid begint wat minder te worden en ik geniet van feit dat steeds meer mensen weten dat ik zwanger ben en er zo blij om en mee zijn!
Wanneer heb jij nou precies je nekpliimeting staan? Spannend hè, dat is zo'n mooie termijn ook om te koekeloeren, met bovendien ook nog supergoeie echo apparatuur als voorwaarde om t te mogen meten!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef innepin het volgende:
[..]
...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker was![]()
Maar eh Fiemeeltje, BE heeft natuurlijk wel gelijk hoor! Een streep is een streep!
Ik heb me idd via de website aangemeld Fiemeeltje, daar moet je dan wat gegevens invullen en toen werd ik vrij snel gebeld. Je kan vanaf de 6e week mee doen als ik het goed onthouden heb.quote:Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
fiemeeltje: je kunt je ook aanmelden via de website
Super!quote:Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef Chan het volgende:
Wat een mooie echo poppedein![]()
De magische 12 weken grens komt hier al behoorlijk dichtbij nu, zondag al
Nee hoor, geen kloon, gewoon een nog aardig onbekende nieuwelingquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:12 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Super!
Jij was toch ook een kloon?
Oh, dan heb ik me vergistquote:Op donderdag 29 januari 2009 12:25 schreef Chan het volgende:
[..]
Nee hoor, geen kloon, gewoon een nog aardig onbekende nieuweling
Bedankt voor je reactie Chan, scheelt alijtd als ik weet dat ik niet de enige ben...quote:Op donderdag 29 januari 2009 12:29 schreef Chan het volgende:
seilram ik had blaasontsteking laatst. Heb antibiotica gekregen die je gewoon mag slikken tijdens je zwangerschap (Nitrofuranantoïne MC Mylan). Ik voelde trouwens niks van de ontsteking en voel nu ook niet dat het weg is, maar de test wees uit dat het echt weer weg is nu. Ik ben dus ook maar gewoon weer gaan werken ondanks dat ik de antibioticakuur nog niet af had.. Maar misschien was de ontsteking toen al weg, want daarvoor was ik wel ziek en halverwege die kuur dus niet meer.
Omdat ik het in mn leven al veel vaker gehad heb, laat ik me over een paar weken voor de zekerheid gewoon nog maar een keertje testen denk ik.
Verkeerd gelezen, sorry. Maar sowieso alleen en dan die onzekerheid zijn vreselijk. Gelukkig heb je nu een mooiequote:Op donderdag 29 januari 2009 13:28 schreef RockabeIIa het volgende:
*20 min op de fiets en dan een afdeling zoeken waar je nooit geweest bent en dan daar in de wachtkamer wachten....
(ik bedoelde 10 min na de doptone zat ik op de fiets)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |