abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65509918

aaah Poppedein wat een supermooie superduidelijke echo zeg kan me voorstellen dat je er helemaal verliefd op bent ja.

Hoe is het verder met je?

Fruppel! Hopelijk gaat alles goed, ze was uit eten toch vanavond? Of was dat gister? Voor de zekerheid dan maar
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:25:25 #152
65929 Angel-Eyez
Learn from mistakes...
pi_65509921
Poppedein mooie echo!!!
En wat gaat het hard, alweer ruim 10 weken

En ik geef ook voor Fruppel alvast, voor het geval dat....
(dat etentje was gisteren ja, dat was goed gegaan)
No more games, no more drama...
pi_65510253
Poppedein, mooi helder/scherp plaatje zeg, wauwie!
Fake it till you make it...
pi_65510330
Gaat echt prima met me, thnx Huup! Zit hier heerlijk met knoop open achter de computer Vanavond hele avond echospreekuur gehad, allemaal mensen die zo'n beetje net zo ver waren als ik, dus ik vond dat ik zelf ook wel weer even mocht kijken Moeheid begint wat minder te worden en ik geniet van feit dat steeds meer mensen weten dat ik zwanger ben en er zo blij om en mee zijn!

Wanneer heb jij nou precies je nekpliimeting staan? Spannend hè, dat is zo'n mooie termijn ook om te koekeloeren, met bovendien ook nog supergoeie echo apparatuur als voorwaarde om t te mogen meten!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 28 januari 2009 @ 22:35:57 #155
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65510410
poppedein, waar woon je? Ik heb spontaan een idee voor een koekeloere-meet
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65510589
Hahahhaa! Ik kan t me goed voorstellen Rocka! Ik woon int lage noorden deslands Écht, ik zou t jullie zou graag aanbieden om allemaal onbeperkt te kunnen koekeloeren, maar vrees dat dat een iets té goed lopende business zou worden
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  woensdag 28 januari 2009 @ 23:26:32 #157
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65512461
Naah is gezellig!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65516410
Nou, ik weet niet wat ik ervan moet denken hoor, maar de lijn is niks donkerder geworden. Hij is zelfs nog iets lichter dan die van gisteren. Ik denk dat ik gewoon in het andere topic had moeten blijven. BE of Loïs, haal me voorlopig maar gewoon even uit de lijst. Ik kijk wel wat het wordt, ik gok dat ik een dezer dagen de duivels alsnog op bezoek krijg. Vage boel allemaal....
pi_65516944
Fiemeeltje, dat had ik ook. Eerste test lichtjes positief, 2e test nog lichter...daarna bij de gyn nog een test gedaan, ook die was nog niet superduidelijk...dus 3x getest, 3x onduidelijk en toch echt zwanger...Collega van mij had ook een licht streepje vertelde ze, maar nu wel een prachtige dochter....niet de hoop opgeven!
Lotte!
Noah!
pi_65517294
Fiemeeltje, wacht een dag en probeer het dan nog eens, dat HCG stijgt vrij snel, en wellicht is het verschil dan wel een stuk duidelijker... Ik denk toch nog steeds dat een + een + is hoor hoe licht dat streepje ook is. Er zit hier ook een licht plusje bij me op schoot... met een dag ertussen werd het veel duidelijker op de test. Niet te snel de moed laten zakken hoor
Fake it till you make it...
pi_65517308
Ik laat de hoop vooralsnog even varen linda, dank voor het hart onder de riem. Maar ik hou toch maar even een slag om de arm nu...
pi_65517447
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:34 schreef Poppedein het volgende:
Gaat echt prima met me, thnx Huup! Zit hier heerlijk met knoop open achter de computer Vanavond hele avond echospreekuur gehad, allemaal mensen die zo'n beetje net zo ver waren als ik, dus ik vond dat ik zelf ook wel weer even mocht kijken Moeheid begint wat minder te worden en ik geniet van feit dat steeds meer mensen weten dat ik zwanger ben en er zo blij om en mee zijn!

Wanneer heb jij nou precies je nekpliimeting staan? Spannend hè, dat is zo'n mooie termijn ook om te koekeloeren, met bovendien ook nog supergoeie echo apparatuur als voorwaarde om t te mogen meten!
Jaaa hier ook broek op de vreethaak haha. 3 Feb is de nekplooimeting. Ik ben zó verschrikkelijk benieuwd zeg. Ergens maak ik me ook wel een klein beetje zorgen, het blijft een medisch iets natuurlijk. Maar goed, vooralsnog gezien de omstandigheden (mn leeftijd, gewicht, familiegesch.) ga ik gewoon maar uit van een positieve uitslag. Ben echt heel benieuwd.

Ik moet daar trouwens komen met een volle blaas. Man ik ben daar zo slecht in. Moet je zeg maar met je benen gekruist die bus in ben benieuwd of ik het gebouw haal
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator donderdag 29 januari 2009 @ 08:54:08 #163
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65517768
Fiemeeltje ik zou het een paar dagen de tijd geven joh. Ik wil je best uit het lijstje halen als je je daar beter bij voelt, maar wanhoop niet te snel.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_65517977
Diaan, wat een mooi ventje die Lennon! Leuk om foto's van hem te zien!

Happy, fijn dat het vruchtje in elk geval goed gegroeid is... dat is mooi nieuws! Succes voor volgende week!

Ja,hoe is het met Fruppel? Ik kwam daar even voor om het hoekje spieken... maar nog geen nieuws dus...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:13:21 #165
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65518087
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:03 schreef innepin het volgende:

[..]

...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker was

Maar eh Fiemeeltje, BE heeft natuurlijk wel gelijk hoor! Een streep is een streep!
Zo bedoelde ik het niet hoor!
  donderdag 29 januari 2009 @ 09:14:32 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65518111
quote:
Op woensdag 28 januari 2009 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
fiemeeltje: je kunt je ook aanmelden via de website
Ik heb me idd via de website aangemeld Fiemeeltje, daar moet je dan wat gegevens invullen en toen werd ik vrij snel gebeld. Je kan vanaf de 6e week mee doen als ik het goed onthouden heb.

Oh wacht, ik zie nu je laatste berichtje.
HCG verdubbelt zich elke 3 dagen, dus het is niet gek dat het nu nog niet gelijk superdonker is hoor. Maar ik snap je onzekerheid wel een beetje.
pi_65518190
Fiemeeltje, bij mij ging het ook ongeveer zo hoor! Nog niet wanhopen. Misschien een digitale CBtest proberen? (weet niet of je dat al gedaan hebt?)
pi_65520538
Dank voor jullie reacties Het stelt met wel een heel klein beetje gerust, ik ben van een volledig negatieve mood nu in de afwachtstand beland. Dit weekend nog maar eens testen. Tot die tijd met kriebels in de buik afwachten.
pi_65521318
Wat een mooie echo poppedein

De magische 12 weken grens komt hier al behoorlijk dichtbij nu, zondag al
pi_65522287
Gelukkig dat je in elk geval wat minder negatief bent Fiemeeltje.... Ik denk altijd een streep is een streep.. dus even geduld en dan gewoon nog een keertje testen.

Chan, wat fijn, zondag al 12 weken! Ik vond het zelf echt zo´n opluchting toen ik 12 weken was
En nu ben ik alweer bijna 20 weken (ook deze zondag)

Ben vandaag in stemming, we krijgen eind van de middag na een half jaar wachten eindelijk de sleutel van ons nieuwe huis!!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65523512
20 weken alweer, dan ben je op de helft

Veel plezier met de sleutel in ontvangst nemen Kunnen jullie er snel in of moet er nog veel gebeuren?
pi_65523650
Op de helft ja! Raar idee
We gaan zaterdag al verhuizen. Er hoeft gelukkig niks te gebeuren verder
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65523687
quote:
Op donderdag 29 januari 2009 11:07 schreef Chan het volgende:
Wat een mooie echo poppedein

De magische 12 weken grens komt hier al behoorlijk dichtbij nu, zondag al
Super!

Jij was toch ook een kloon?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_65523734
Even snel tussendoor: wij zijn de hele ochtend in het ziekenhuis geweest.
Eerst intake en een hele vragenlijst beantwoorden. Daarna de arts-assistent voor de rest, ook bloeddruk, die was prima 115/70. Daarna even naar het hartje luisteren....en dat lukte niet. Ander, beter apparaatje gehaald....ook niets. Dus een spoedecho tussendoor. Ze wilden ons niet ongerust maken, maar ze wilde wel zekerheid. Gelukkig konden we echt heel snel ertussen en meteen toen kind in zicht kwam, zag je ook het hartje kloppen en het kindje bewegen. Alles goed gelukkig

Nu alleen nog even kijken hoe het nou zit met in het ziekenhuis blijven. De gyn in kwestie die dat had aangeraden, had gezegd dat hij het wel in orde zou maken ook al is er geen officiele medische indicatie. Er was echter nog niets in orde, dus vooralsnog staan we 'op eigen verzoek' geregistreerd en dit zou betekenen dat we een eigen bijdrage moeten betalen. Even informeren hoe hoog die is en of de verzekering die vergoedt.

Ow ja, wel heel veel geluk tot nu toe: morgen 14 weken zwanger en al 5 echo's gehad wat is het toch telkens geweldig om je kindje te kunnen zien
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65523807
Fijn dat je gelijk een echo kreeg miss_sly!
En fijn natuurlijk dat alles gewoon goed was
Op zo'n moment wordt je gelijk 10 jaar ouder..heb het zelf ook een keer gehad bij de VK, toen mochten we ook gelijk door naar het ziekenhuis voor een echo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')