En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kindquote:Op woensdag 28 januari 2009 12:57 schreef peterfan het volgende:
[..]
Oh, dat bedoel ik helemaal niet hoor! Als zij het willen vertellen (en ik kan me voorstellen dat je het, als je het eenmaal weet, wel van de daken kunt schreeuwen) dan wil ik het wel horen hoor. Kan ik alvast op een cadeau uit. Ik bedoel meer " ik wil het liever niet weten". Vind het gewoon leuker als het een verrassing is
![]()
En dat laatste wat jij zegt, over de geheimpje samen over die namen, dat vind ik ook. Is toch leuk om dan toch nog iets samen " geheim" te hebben!
quote:Op woensdag 28 januari 2009 18:59 schreef McLaura het volgende:
[..]
En ik vind dat jij het jammer mag vinden, maar daardoor 'mag' een ander dus eigenlijk niet zeggen wat hij of zij zo graag kwijt wil. En of jij het nou leuker vindt als het een verrassing is boeit niet, het is HUN kind
het was idd al uitgelegd ja..quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:13 schreef Spuuglokje het volgende:
Happy wat fijn!
En ik snap niet waarom peterfan zo verkeerd begrepen wordt. Als mensen nou eens gewoon lezen wat er staat?
...want jij was natuurlijk na één test zó overtuigd dat je helemaaaal niet meer onzeker wasquote:Op woensdag 28 januari 2009 21:34 schreef Brighteyes het volgende:
Fiemeeltje, dit vage streepje kan inmiddels lopen.Geloof het nou maar!
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezenquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:07 schreef Angel-Eyez het volgende:
Heeft Fruppel zich al gemeld vandaag?
nou dat hoop ik niet voor haarquote:Op woensdag 28 januari 2009 22:14 schreef marlieske het volgende:
[..]
Was ze vandaag naar de IQ-Test ?? want daar braken net iemands vliezen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |