Nou dat ook weer niet, heb al een zoon van 4 rondlopen, dus 's ochends vroeg op om hem op tijd naar school te krijgenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:50 schreef seilram het volgende:
Texelonia, wat vervelend dat je er zo door heen zit. Nog 1 dagje volhouden en dan lekker genieten! (uitslapen, lekker uitgebreid ontbijten)
Foto!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef innepin het volgende:
Karin, gefeliciteerd!![]()
Kersjes, fijn dat je je wat beter voelt. en halleluja dat zijn nog es prijzen![]()
Minimijlpaal hier: de Moeders voor Moeders meneer was hier vandaag voor het laatst! Helemaal vergeten natuurlijk, dus blij verrast, ik dacht dat er geen eind kwam aan dat in-de-maatbeker-plassenÉn de muurschildering in de babykamer is nu echt af
Topdagje vandaag
Ik vroeg me al af waarom je de titel "Nemo" nog gebruiktequote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
Ja, in het Jodendom is het inderdaad gebruikelijk dat bij een zoon de naam op de achtste dag bij de besnijdenis wordt bekend gemaakt
Maar ik ga nu naar bed, Tinuviel is bezig met een voeding en daarna zullen we allebei een paar uurtjes gaan slapen.vanaf nu zullen de updates natuurlijk terecht komen in het grote kleine babietjes topic, maar ik lurk hier gewoon verder met jullie
Maar neen, die tijd is nu voorbij hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef iamredleader het volgende:
Maar ik ga nu naar bed, Tinuviel is bezig met een voeding en daarna zullen we allebei een paar uurtjes gaan slapen.
Wat heerlijk dat je weinig last van kwaaltjes hebt! Hopen dat het zo blijft!!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:14 schreef marlieske het volgende:
Met mij gaat het eigenlijk kei goed durf het bijna niet te zeggen na alle dames die zich zo down voelen maar kan verder geen andere woorden vinden. Heb momenteel weinig kwaaltjes tja af en toe een plekje jeuk maar het zet nog niet door *klopt meteen af* darmpjes houden zich redelijk dus tja niets te klagen![]()
Alleen zit ons spruitje mijn chips weer omhoog te schoppen, maar als dat het enige is.... nope ik ga er deze keer qua lichamelijk fluitend door *klopt wederom af* en hoop echt dat dat nog ff zo blijft.
En Raissa hoe is het met jou? van de week een scopie en Mila die thuis is gekomen, gaat het goed met je?
Fijn dat het met jou inmiddels wat beter gaat! en ik vind het nog wel ontopic hoor! je was hier in eens zo snel weg en nog behoorlijk onverwachts ook, een beetje afsluiting is toch wel op zijn plaatsquote:Op maandag 2 februari 2009 22:21 schreef Raissa het volgende:
En niet geheel ontopic: met mij gaat alles goed, ben afgelopen vrijdag met nieuwe medicatie begonnen en hoewel ik dat als bijzonder onprettig heb ervaren heb ik wel het idee dat er *iets* in mijn darmen aan het veranderen is.. Ben wel erg moe maar dat is natuurlijk vrij normaal als net-nieuwe-mamaBen super blij dat Mila thuis is, eindelijk ongestoord tegen haar kletsen
![]()
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef texelonia het volgende:
Volgens mij heb ik een teek!!Kan dit kwaad? En hoe kom je er vanaf? Hij zit precies onder mn tiet, lekker fijn plekje ook
Ik zei ook letterlijk "wat is die nou aan het doen???"quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef innepin het volgende:
McLaura, wat een lief gymnastjegrappige houding.
Meld je het wel even bij je huisartsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef texelonia het volgende:
Ik heb alleen geen idee hoe lang het er al zat, maar hij was nog niet zo dik dus zal wel niet zolang zijn? Hij is eruit iig!
Hoe komt dat ding daar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:06 schreef texelonia het volgende:
Oeh ik heb wel een pincet! Lang leve het kerstpakket van mijn moeder!
Ik heb alleen geen idee hoe lang het er al zat, maar hij was nog niet zo dik dus zal wel niet zolang zijn? Hij is eruit iig!
jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:58 schreef pinquit het volgende:
mooizo huup! heb je dat ook weer gehad! en heb jij zo'n klein hoofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |