Karin, hahahhaa...de zwangerschapsdementie slaat nu al toe dus! Nou ja.. heb je toch nog even mogen weten hoe t is om een kloon te zijn... ik jompel ook nog even lekker voor t echt nu!
Huupster.. wat fijn dat de nekplooimeting goed was! Wat duidelijk hč, die echo bij deze termijn...niets garnaaltjes achtigs meer aan! Zelfs geen sleutelhanger meer
Mefke, de nekplooimeting moet officieel trouwens plaatsvinden tussen de 11+3 en 13+5 wkn. Ik zou er niet zomaar vanuit gaan dat de meting gecombineerd kan worden met de echo bij 11+6 wkn, want lang niet alle echoscopisten zijn gecertificeerd om een NT meting te doen.. zou vervelend zijn als je van een koude kermis thuis zou komen! Ik zou gewoon je verloskundige even bellen om te overleggen over het feit dat je de combinatietest wil doen, zodat de echo evt nog aangepast kan worden en/of gedaan kan worden door iemand die ook de NTmeting mag verrichten!
Iamredleader en Tinuviel.. enorm gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!

ook ik ben heel benieuwd naar zijn naam!
Bar, heel fijn dat je je langzaamaan weer wat beter begint te voelen, ik hoop dat t een goeie voorbode is!!
En Miss_sly en McLaura... ik hoop dat jullie inmiddels weer middenop je roze wolk zitten!! De afname van het HCG kan rare dingen met je doen hoor..hopelijk is het heel tijdelijk en kunnen jullie gauw weer volop genieten!! Neem het jezelf niet kwalijk hoor!!
Rottdog en Linda... heeeeeel veel succes met jullie echo's morgen!!! Mijn duimen draaien hard!!
Hier qua zwangerschap alles prima, de vermoeidheid begint wat af te nemen, maar maakt helaas plaats voor de eerste griepverschijnselen nu die me toch heeft weten te vinden... een kop vol snot, blegh! Vanavond heerlijk in een heet eucalyptusbad! Daar kan ik nu al happy van worden!