abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65579885
Zwangerschap en geboorte deel 445

De aanstaande papa's en mama's :

2009

18 februari 2009: hassanjassan (papa)
19 februari 2009: [Zweefvliegje (was: klonelin) (meisje)
21 februari 2009: Koningin
25 februari 2009: ik80 (meisje)
03 maart 2009: Carmella
***19 maart 2009: texelonia en Micha ***
18 april 2009: S_oepstengel
20 april 2009: Iksje
21 april 2009: Berto (papa)
27 april 2009: nummer_zoveel
04 mei 2009: Noli
20 mei 2009 Marlieske
22 mei 2009: Angel-Eyez
24 mei 2009: Memmel (jongen)
31 mei 2009: Vicky
06 juni 2009: Mammania (jongen)
13 juni: TheFrankey (papa)
21 juni 2009: tessie
03 juli 2009: mikoxx (tweeling)
03 juli 2009: MeNicole
07 juli 2009: wiseguy79
11 juli 2009: Jeetjejom
14 juli 2009: Flower-Ti-Amo
21 juli 2009: Jessie
24 juli 2009: panda1980
25 juli 2009: Innepin
28 juli 2009: McLaura
*** 31 juli 2009: miss_sly en het_fokschaap ***
02 augustus 2009: Nijna
09 augustus 2009: _Bar_
12 augustus 2009: Sjotime en Quinny
16 augustus 2009: Chan
18 augustus 2009: huuphuup
*** 19 augustus 2009: Brighteyes en Stinkie ***
21 augustus 2009: Kersjes
24 augustus 2009: Poppedein
*** 25 augustus 2009: DuchessX en Juup© ***
01 september 2009: Rotdogg en Berkery
03 september 2009: Ssserpente
17 september 2009: Linda2205
19 september 2009: mefke79
*** 20 september 2009: Happyme28 en Marky ***
22 september 2009: XXXKarinXXX
28 september 2009: Takkembah
02 oktober 2009: RockabeIIa

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners.
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En mijn laatste post:
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die weet het nog niet omdat ik dus wilde wachten met haar vertellen tot ik mn baas gewoon netjes op de hoogte had gesteld. Handig hè?

Oh, en dicht...

[ Bericht 0% gewijzigd door Lois op 02-02-2009 21:10:35 ]
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:11:20 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65579922
Nou ja, op zich logisch dat je het in die volgorde wilde doen, maar mss nu even heroverwegen...
pi_65580075
Ja nee precies. Op zich zijn er wel andere vrienden/semi-collega's (van een andere afdeling) die er wel vanaf weten. Ik denk dat ik het maar even met hem overleg, hij kent mn baas erg goed dus hij kan wel een beetje inschatten hoe en wat.
Mn collega is echt een ontzettende schat maar ze praat haar mond altijd snel voorbij haha, normaal geeft dat niet maar dit moet mn baas wel gewoon van mij horen en niet via haar ofzo, dat vind k niet netjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65580273
Dan zou ik met die andere vrienden/semi-collega's even overleggen...
Het zou idd lullig zijn als je baas het via die collega hoort...
Fake it till you make it...
pi_65581747
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef bixister het volgende:
maar als er niet naar haar gevraagd wordt zal ze misschien ook niet terug komen, dus ik vind 't wel een goede vraag van diaan. afgezien van de spelfout in d'r naam dan.
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!
pi_65581908
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:03 schreef mijsje het volgende:

[..]

begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!
en ik wil eigenlijk ook graag weten hoe het met je gaat Carmella!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65583056
Ik wil ook graag weten hoe het met Carmella is

Kersjes, heb je de medicijnen nog genomen? En helpen ze?
Melden bij vk of ha lijkt me logisch, want daar meld je immers alles wat je slikt aan medicijnen?

Recentelijk nog iets van Jore gehoord? Die is inmiddels ook over de uitgerekende datum.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65584176
Dank je Brighteyes, mijn laptop was stuk en kon dus een tijdje niet inloggen.

ik ben 6 juni uitgerekend en ik krijg weer een jongen !
pi_65584306
Wij hebben vandaag een kinderwagen gekocht
Ik weet dat we afschuwelijk veel te vroeg zijn maar van kijken kwam kopen in dit geval

We hebben zo'n combi-wagen van Mutsy (ik vind het nog steeds zo'n stomme merknaam ) en we kregen er een Mutsy safe2go bij. De wagen halen we pas op in juli, anders is het wel zonde van de garantie natuurlijk

Ow en ik stond vanaaf bij de Hema bij de babykleertjes en -speelgoedjes en stond bijna te janken. Hormonen hé?
Ik voel me zo ontzettend gelukkig

Carmella, hoe gaat het met jou? Tijdje niks gehoord...

De pijn in de rug en borsten waar andere dames het al over hadden, herken ik ook. Maar erg vind ik het niet, het hoort er allemaal bij Soort bewijs dat het echt is allemaal
#geen
pi_65584410
Ah nice Duchess! Wij hebben ook al een wagen gekocht hoor stond voor 75 euro eentje bij blokker precies naar onze zin, ook een combiwagen. Voor dat geld kan ik zelfs nog vergeten dat ik er al één had ofzo over een paar maanden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65584603
Je hebt GROOT gelijk huup!
wat natuurlijk ook meespeelde is dat Juup©'s ouders een fikse financiële donatie voor de kinderwagen hadden gedaan

Ik kan het gewoon niet laten om af en toe een rompertje of leuk (unisex) truitje ofzo mee te nemen...heb jij dat ook?

Trouwens wel lastig zo die situatie met je baas
#geen
pi_65589153
Ja haha, mijn ouders hadden ook een heel fors bedrag gedoneerd! Ik had er een nieuwe hippe bugaboo ofzo van kunnen kopen. Maar goed, lief en ik zijn allebei niet zo merkbewust en nu riep mn moeder heel enthousiast van oooh dan hou je heel veel geld over voor een auto! Dus daar ben ik ook blij mee.

Ik mag niet zo veel kopen van mezelf. Maar das meer omdat ik anders echt helemaal los ga en ik krijg ook al zo verschrikkelijk veel. Niet normaal. Vandaag vier ik mn verjaardag voor familie en neef en nicht (met allebei een zoontje en dochtertje) hadden het al over zakken oude kleding die ze mee zouden nemen enzo.
maar heel soms kan ik me niet inhouden hoor haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65589296
Pfff ik heb zo slecht geslapen, door ontzettende buikpijn. Heb er nu nog last van. Geen idee waar het door komt... Vandaag maar lekker rustig aan doen...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65589377
Nou, de test is nog steeds haske licht dus ik ga er maar vanuit dat ik gewoon langzaam hcg aanmaak. Als het vruchtje niet genesteld zou zijn was het streepje vast al weg geweest en ik ongesteld. Ik zal dus toch moeten geloven dat ik 'as ut blijft plakken' over een maandje of 8 m'n eerste kindje in handen zal houden

Vriendlief vind dat ik het mezelf niet gun om ervan te genieten en dat ik allemaal 'zekerheden' probeer in te bouwen om eventuele teleurstellingen te voorkomen. (en dat klopt ook overigens) Alsof het minder pijn zou doen als je jezelf op het ergste voorbereid... Hij heeft gelijk natuurlijk, de hormonen beginnen dus al bij mij
(en m'n hartslag is ook ietwat verhoogd al, dus m'n lichaam is aan het werken!)

Ik ga dus gewoon lekker jompelen hier

Idd texelonia, gewoon lekker rustig aan doen vandaag.

Is wel wat lastig inderdaad huup, kun je geen videoboodschap opnemen en naar hem mailen? Dat maakt het toch wat persoonlijker....
pi_65589384
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 08:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja haha, mijn ouders hadden ook een heel fors bedrag gedoneerd! Ik had er een nieuwe hippe bugaboo ofzo van kunnen kopen. Maar goed, lief en ik zijn allebei niet zo merkbewust en nu riep mn moeder heel enthousiast van oooh dan hou je heel veel geld over voor een auto! Dus daar ben ik ook blij mee.

Ik mag niet zo veel kopen van mezelf. Maar das meer omdat ik anders echt helemaal los ga en ik krijg ook al zo verschrikkelijk veel. Niet normaal. Vandaag vier ik mn verjaardag voor familie en neef en nicht (met allebei een zoontje en dochtertje) hadden het al over zakken oude kleding die ze mee zouden nemen enzo.
maar heel soms kan ik me niet inhouden hoor haha
hihi tis dat ik ff de hand op de knip moet houden.. andes was ik al lang helemaal los gegaan.

Verleden week wel iets onwijs leuks bij de V&D gekocht met dank aan schoonmams.
Rood met wit gestippeld truitje en een spijkerbroekje met een "riem" van dezelfde stof als het truitje.

Wij moesten van mijn schoonmoeder een lijstje maken met wat we allemaal nog nodig hebben/willen hebben. Elke maand koopt ze iets.

Fiemeeltje, mijn collegatje was 2 weken overtijd voordat ze echt een duidelijke streep had en nu ligt daar een prachtig meisje in haar bedje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65589402
Bij mij was het ook een heel lichte streep. Maar een streep is een streep, je kunt niet een beetje zwanger zijn!
pi_65589440
Dat 'een beetje' zwanger zijn klopt ja Die heb ik de afgelopen dagen diverse malen voorbij horen komen van vriendlief. (het is geen kwantitatieve test beeb, hij is kwalitatief. streep is streep!)

Maar damn, wat legt zoiets een flinke wissel op je zelfvertrouwen en koelbloedigheid. Ik ben helemaal geen emotioneel of hysterisch mens, maar de afgelopen dagen kon je me zo wegdragen. (en nu nog wel een beetje )

Maar goed, ik zal mezelf er maar op voorbereiden dat het de komende maanden nog wel erger zal gaan worden met mij. (vriendje gaf al aan dat hij het zónder test al wel zeker wist dat ik zwanger ben, overtijd en compleet mezelf niet)
pi_65589524
Herkenbaar Fiemeeltje! Ik verzin elke keer weer wat anders. Ik voel me nu vreselijk zwanger, maar heb steeds in mijn hoofd dat dat nog steeds geen garantie is, dat er een beebje in mijn buik groeit enzo (windei en dat soort beelden schieten door mijn hoofd).

Maar ik probeer er nu ook van te genieten. We hebben het (met de nodige reserves) aan de wederzijdse ouders verteld en dat werd heel enthousiast ontvangen, maar ze begrepen onze terughoudendheid natuurlijk wel een beetje. Toch maakt dat het allemaal wat echter en hou ik het maar op (zoals ik vandeweek in het andere topic las) PUPO!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 09:47:49 #19
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65589607
Fiemeeltje, welcome back dan maar he.
pi_65590133
Fiemeeltje, streep is streep. Probeer er van te genieten. Als (als als als) het dan misgaat, heb je er in ieder geval van genoten. En ach, die onzekerheid, het zal er wel bij horen. Zelfs met een kloppend hartje blijven wij heel voorzichtig.
Vandaag van mijn man het allereerste cadeautje gekregen, een egel van Happyhorse...hihi word je dertig, krijg je een knuffel!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  zaterdag 31 januari 2009 @ 11:40:11 #21
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_65591208
Ik heb nog helemaal niet bijgelezen maar zag heeeel veel felicitaties voorbij komen!
Heel erg bedankt allemaal!!

In het foto topic staat een foto van ons meisje!
Ze doet het heel erg goed en ik knap weer een beetje op.

We zijn verliefd!!
pi_65591785
Mocht ik nog twijfelen aan de tests...

Ik tikte net de verkeerde pincode van de gezamelijke pas in en moest daar zo enorm om huilen
pi_65592964
Fiemeeltje, dat kan niet anders: je bent hartstikke zwanger

Duchess, wij hebben ook een Mutsy, ik vind het een heerlijke wagen.

Fruppel, enjoy

Owlet, thanks voor de info over de bv.

Nou, de kogel is door de kerk: rond 11 uur vanmorgen heb ik de eerste halve tablet ingenomen en.... ik merk overduidelijk verschil
Gisteravond uitgebreid met M. besproken, koortsachtig over en weer gebeld met mijn moeder en het buitenland en zo lopen twijfelen de hele tijd.
Uiteindelijk van iedereen het groene licht gekregen (om de Amerikaanse gyn te quoten "100% safe" en vanmorgen een mailtje gehad van Professor Ethan Ornoy, authoriteit op het gebied van (de invloed van) medicatie tijdens de zwangerschap. Ze zeggen allemaal dat het veilig gebruikt kan worden gedurende de zwangerschap. Wat een opluchting! En wat een heerlijkheid, ik voel me zo vrij nu!
Nog wel duizelig en hoofdpijn, mijn lichaam is natuurlijk erg verzwakt nog, maar ik zit nu voor het eerst in weken met smaak te eten en zelfs drinken gaat goed
Devin is naar mijn ouders en M. is de open huizen route aan het aflopen. En ik neem nog een broodje denk ik, honger! Tjee, wat heb ik het gemist om gewoon te kunnen eten!!!!

Oh, ik heb trouwens vrijdag lang met de vk gesproken. Zij weten er dus van daar en maandag ga ik de ha ook nog inlichten.
.... met gevoel voor drama....
pi_65593355
Wat heerlijk om zo'n positief verhaal te lezen van je Kers!! Ik ben zo blij voor je dat je gewoon lekker kunt eten! Eindelijk een beetje genieten van je zwangerschap!

*naar het fototopic vliegt voor mini-fruppel*
pi_65593462
Wat fijn Kersjes!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65593526
Kers, nu maar lekker eten en wat aansterken meis!
Fake it till you make it...
pi_65593633
kersjes wat heerlijk! Heb je niet meteen de neiging om de halve supermarkt leeg te kopen nu?
pi_65594084
Kersjes! Wow wat geweldig zeg Ben hartstikke blij voor je!!!!
#geen
pi_65594187
Gelukkig Kersjes dat je je nu goed voelt!
pi_65598576
Fijn kersjes dat je je zo goed voelt

Ik heb vandaag lekker bij Prenatal rondgeneusd. Een zwarte broek en een spijkerbroek voor mezelf gekocht, 3 monddoekjes, een slabbertje en twee rompertjes. Nu met 15% korting Ik heb ook een wiegje uitgezocht en een commode en een kinderwagen En natuurlijk uitgebreid lopen zwijmelen Kleertjes heb ik nog niet gekocht, vind het heel moeilijk om echt leuke unisex dingen te vinden. Het is echt al heel snel echt meisje of echt jongetje.

Ik vind het trouwens sowieso moeilijk om dingen te kopen. Ik zie dan een leuke slaapzak, of een leuke luiertas, of een leuke omslagdoek, of wat dan ook en dan durf ik niet, omdat ik bang ben dat ik over 3 weken iets heel anders leuk ga vinden

En net was ik even op de fiets boodschappen doen, liep daar een meisje met een heel jong babietje in een draagdoek. Ik vond dat zoo mooi om te zien, en ineens realiseerde ik me dat dat voor mij over een aantal maanden ook gewoon weggelegd is

*zucht* zwijmeldag vandaag
pi_65599599
Welke wagen heb je gekocht miss_sly?

Leuk he dat zwijmelen!
pi_65599793
Kersjes wat fijn dat je nu al verbetering merkt! Heerlijk om je eten en drinken binnen te houden lijkt me. Hopelijk ben je nu snel weer wat aangesterkt!

miss_sly wat klink je heerlijk

Mijn buikpijn blijft maar aanhouden Vanochtend was de baby nog wel redelijk druk, maar nu al een tijdje niet. Dus zit ik steeds in mn buik te prikken om een schopje uit te lokken omdat ik de combinatie buikpijn en baby niet voelen toch weer wat engig vind.
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_65599876
Tex, bel de vk even!
Al is het maar voor de zekerheid en je eigen geruststelling!
pi_65600064
Maar die is nu alleen bereikbaar voor spoed, dat lijkt me dan weer zo overdreven? Zolang ik de baby maar voel bewegen maak ik me niet zo'n zorgen.
©Dumbo
pi_65601752
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:

Recentelijk nog iets van Jore gehoord? Die is inmiddels ook over de uitgerekende datum.
Jullie hebben recentelijk helemaal niks van mij gehoord
Ik ben echt beter geschikt als lurker geloof ik.

Maar: ik ben op 28 januari bevallen van een heel heel heel lief jongetje van 3500 gram en 50 centimeter. Hij heet Lieuwe Bauke en hij is zo ontzettend mooi en lief en nouja, echt onvoorstelbaar. De bevalling begon om 5.30 uur en 8,5 uur later was hij er al! Ik vond het heel erg bijzonder, vooral het persen. Dat deed ook geen pijn, dus die verhalen over een kokosnoot door een gat ter grote van een walnoot of je bovenlip over je hoofd trekken gaan voor mij niet op. Tijdens de zwangerschap kon ik mij niet voorstellen hoe het zou zijn om een kindje van mezelf te hebben en ik was echt onvoorbereid op het overweldigende gevoel van liefde wat je kan voelen voor zo'n klein wezentje. Ik ben zo trots

Dit is 'm:

Onze lieve Lieuwe
pi_65602051
Jore, gefeliciteerd met jullie prachtige zoon! Fijn dat de bevalling is meegevallen en geniet van jullie verse gezinnetje.
pi_65602124
Gefeliciteerd Jore!
pi_65602205
Gefeliciteerd Jore!
pi_65602280
Wat een mooi jongetje, gefeliciteerd Jore!! (en dat dan in het blauw)
Goed dat ik eerst even heb bijgelezen want ik had net een berichtje neergetypt met de vraag hoe het met jou zou zijn! Ook prettig dat je zo'n goede bevalling hebt gehad!
  zaterdag 31 januari 2009 @ 18:59:59 #40
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65602473
Wat een schattig menneke
Van harte met jullie zoon, Jore!
I'm so glamourous I piss glitter!
  Jubileum moderator zaterdag 31 januari 2009 @ 19:04:20 #41
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_65602594
Ahhh wat lief, gefeliciteerd Jore!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 31 januari 2009 @ 19:15:16 #42
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65602930
Oh Jore, wat een onwijs lief ventje zeg Gefeliciteerd!
pi_65603318
Jore, wat een mooi mannetje Gefeliciteerd

mrien, ik heb alleen nog maar een wagen uitgezocht, nog niet gekocht. Als ik over een slaapzakje al zo kan twijfelen, wat denk je dan over een kinderwagen Bovendien is schaap naar Seattle en zoiets koop ik natuurlijk niet zonder hem.
Maar zoals het er naar uit ziet, wordt het de Stokke, evenals de commode en de kinderstoel
pi_65603639
Wat een mooi lief jongetje, Jore
en ik vind je verhaal ook erg mooi, het overweldigende gevoel van liefde herken ik
pi_65604032
Jore, wat een mooi ventje, gefeliciteerd!

Kersjes, blij voor je dat je je wat beter voelt....EINDELIJK!

Wij hebben vanmiddag een andere auto gekocht, een Ford Focus C-Max, wat ruimer als wat we hadden.
Wel handig straks!
pi_65604081
Jore gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_65604560
Jore gefeliciteerd met Lieuwe!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:19:25 #48
24188 Belana
kloon van belana
pi_65605136
Jore, wat een mooitje van harte gefeliciteerd!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:23:54 #49
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_65605273
Jore, mooi mannetje hoor!
Nu staan er nog maar 4 boven me!
Wat gaat dat ineens snel...
  zaterdag 31 januari 2009 @ 20:23:54 #50
141023 ik80
leer het mij zelf te doen