Fiemeeltje, dat kan niet anders: je bent hartstikke zwanger
Duchess, wij hebben ook een Mutsy, ik vind het een heerlijke wagen.
Fruppel, enjoy
Owlet, thanks voor de info over de bv.
Nou, de kogel is door de kerk: rond 11 uur vanmorgen heb ik de eerste halve tablet ingenomen en.... ik merk overduidelijk verschil
Gisteravond uitgebreid met M. besproken, koortsachtig over en weer gebeld met mijn moeder en het buitenland en zo lopen twijfelen de hele tijd.
Uiteindelijk van iedereen het groene licht gekregen (om de Amerikaanse gyn te quoten "100% safe" en vanmorgen een mailtje gehad van Professor Ethan Ornoy, authoriteit op het gebied van (de invloed van) medicatie tijdens de zwangerschap. Ze zeggen allemaal dat het veilig gebruikt kan worden gedurende de zwangerschap. Wat een opluchting! En wat een heerlijkheid, ik voel me zo vrij nu!
Nog wel duizelig en hoofdpijn, mijn lichaam is natuurlijk erg verzwakt nog, maar ik zit nu voor het eerst in weken met smaak te eten en zelfs drinken gaat goed
Devin is naar mijn ouders en M. is de open huizen route aan het aflopen. En ik neem nog een broodje denk ik, honger! Tjee, wat heb ik het gemist om gewoon te kunnen eten!!!!
Oh, ik heb trouwens vrijdag lang met de vk gesproken. Zij weten er dus van daar en maandag ga ik de ha ook nog inlichten.
.... met gevoel voor drama....