quote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:08 schreef huuphuup het volgende:
Ja die weet het nog nietomdat ik dus wilde wachten met haar vertellen tot ik mn baas gewoon netjes op de hoogte had gesteld. Handig hè?
![]()
Oh, en dicht...
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 16:31 schreef bixister het volgende:
maar als er niet naar haar gevraagd wordt zal ze misschien ook niet terug komen, dus ik vind 't wel een goede vraag van diaan.afgezien van de spelfout in d'r naam dan.
en ik wil eigenlijk ook graag weten hoe het met je gaat Carmella!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:03 schreef mijsje het volgende:
[..]
begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind het ook een hele goede vraag van Diaan!
hihi tis dat ik ff de hand op de knip moet houden.. andes was ik al lang helemaal los gegaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 08:24 schreef huuphuup het volgende:
Ja haha, mijn ouders hadden ook een heel fors bedrag gedoneerd!Ik had er een nieuwe hippe bugaboo ofzo van kunnen kopen. Maar goed, lief en ik zijn allebei niet zo merkbewust
en nu riep mn moeder heel enthousiast van oooh dan hou je heel veel geld over voor een auto! Dus daar ben ik ook blij mee.
Ik mag niet zo veel kopen van mezelf. Maar das meer omdat ik anders echt helemaal los gaen ik krijg ook al zo verschrikkelijk veel. Niet normaal. Vandaag vier ik mn verjaardag voor familie en neef en nicht (met allebei een zoontje en dochtertje) hadden het al over zakken oude kleding die ze mee zouden nemen enzo.
maar heel soms kan ik me niet inhouden hoor haha
Jullie hebben recentelijk helemaal niks van mij gehoordquote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:56 schreef miss_sly het volgende:
Recentelijk nog iets van Jore gehoord? Die is inmiddels ook over de uitgerekende datum.
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Jullie krijgen vast de hoofdprijs iamredleader!!!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef innepin het volgende:
iamredleader, wanneer ie ook komt, je kindje is toch sowieso de hoofdprijs?
Dan is het toch nog steeds de hoofdprijsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Neuh, je zal zien dat de kleine tot de volle 2 weken overtijd op zich laat wachten
Ook daar kom je wel overheen hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:01 schreef iamredleader het volgende:
[..]
ja, natuurlijk ook al is het tot nu toe een stuitligging
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 10:38 schreef mefke79 het volgende:
Fiemeeltje, streep is streep. Probeer er van te genieten. Als (als als als) het dan misgaat, heb je er in ieder geval van genoten. En ach, die onzekerheid, het zal er wel bij horen. Zelfs met een kloppend hartje blijven wij heel voorzichtig.
Vandaag van mijn man het allereerste cadeautje gekregen, een egel van Happyhorse...hihi word je dertig, krijg je een knuffel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |