abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 10:56:37 #151
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65649169
Eigenlijk offtopic . Maar ze gaan echt wel heel lang mee omdat het eigenlijk 2 maten tegelijk zijn! Zo, nu sluip ik het topic weer uit .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65649274
quote:
Op maandag 2 februari 2009 10:56 schreef k_i_m het volgende:
Eigenlijk offtopic . Maar ze gaan echt wel heel lang mee omdat het eigenlijk 2 maten tegelijk zijn! Zo, nu sluip ik het topic weer uit .
Geeft toch niet
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_65650280
Ik heb al een aantal unisex dingen van Noppies aangeschaft, ik ben Noppiesfreak
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  maandag 2 februari 2009 @ 11:48:28 #154
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65650624
Jore, proficiat met je zoon! Wat een scheet!

Kersjes, wat fijn dat de medicijnen lijken te werken. Hoe gaat het nu met je?

Tessie, wat lekker dat je over bent!

Ik moest wel even wat bij lezen zeg. Ik ben weer aan het werk, voel me prima, zit nog wel aan de anti biotica voor de blaasontsteking. Beebje was gisteren erg rustig, gelukkig heeft hij zich vanmorgen weer laten voelen. Ik kan me daar ook erg druk over maken.

Heb afgelopen zaterdag mijn eerste officiele hormonia aanval gehad! jaja en dat met 23 weken! We hebben overdag de baby kamer geverfd. De hele dag door kwam er bezoek, mijn moeder, mijn stief-schoonmoeder, mijn nichtje, dus iedere keer kopje thee drinken, bij kletsen. Nichtje bleef eten. Het was allemaal best druk (wel erg gezellig!). Toen ik om 20.00 eenmaal goed en wel zat kwam er nog een vriend langs en die bleef maar zitten. Hardstikke lief, maar ik was doodop en ik kon gewoon niets meer zeggen zonder in tranen uit te barsten. Dus ik ben om 00.00 naar boven gegaan, kwam man lief een kwartiertje later kijken en ik kon echt alleen maar huilen, huilen, huilen. Het beebje was er ook helemaal wakker en actief van. Ik voelde me zo intens verdrietig ineens en toen was ik weer kwaad op mezelf, omdat ik zwanger ben en ik wil helemaal niet verdrietig zijn! Man lief kwam ook aanzetten met de leukste knuffel op aarde die ik voor ons ventje heb gekocht om me op te vrolijken, maar ik huilde maar door dat ik die niet wilde. Uiteindelijk heeft mijn man het bezoek rustig weg gewerkt... en is toen lekker tegen me aangekropen en toen ging het wel weer... maar ik vond het heel apart. Ik werd gisteren ook echt zo wakker van: damn! Dat dat in mij zit! hahaha
Niet mieten! Door gieten!
pi_65651542
Miis_sly, . Hopelijk voel je je gauw weer beter.
Fake it till you make it...
pi_65651590
Ah Seilram, vervelend is dat he!
Ik heb het ook heel erg, ik kan echt niet tegen die hormonen blijkbaar. Moet ook steeds huilen en nu weer al die troep van het verhuizen, al die dozen enzo. Gister was er wat familie komen helpen met uitpakken, maar dat is dan ook allemaal niet handig of niet naar mijn zin gedaan, en ik raak er gewoon helemaal gestresst van. Buh!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65651615
McLaura, in mijn ervaring valt noppies vrij klein... misschien iets om rekening mee te houden als je een halve garderobe aan gaat schaffen . Leuk spul trouwens, als ik weet wat er in mn buik zit dan ga ik ook aan de shop, leuk noppies spul gezien.
pi_65651926
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:16 schreef Nijna het volgende:
McLaura, in mijn ervaring valt noppies vrij klein... misschien iets om rekening mee te houden als je een halve garderobe aan gaat schaffen . Leuk spul trouwens, als ik weet wat er in mn buik zit dan ga ik ook aan de shop, leuk noppies spul gezien.
Dankjewel voor de tip!

Ik vind eigenlijk alles van Noppies leuk Na 11 maart (20 weken echo) kan ik hopelijk ook gericht gaan shoppen. Lief! heeft een geweldig leuk truitje in de collectie, maar echt 100% meisjesachtig, dus die ga ik nu nog niet kopen

Ik zie net trouwens dat jij, Sly en ik alledrie heel dicht bijelkaar zitten qua zwangerschapsduur, ik ben vandaag 14w6d
  maandag 2 februari 2009 @ 12:42:22 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65652547
Mijn vriendje en vriendinnetje hebben vanmorgen de 20w echo gehad, en alles was goed en ze (en wij ook) weten wat het gaat worden! Zo leuk!

Ik wil oohook weten... Nog 8 weken wachten, dat gaat wat worden zeg!
Het lijkt wel of ik deze keer nog veel ongeduldiger ben.
pi_65653213
quote:
Op maandag 2 februari 2009 12:42 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn vriendje en vriendinnetje hebben vanmorgen de 20w echo gehad, en alles was goed en ze (en wij ook) weten wat het gaat worden! Zo leuk!

Ik wil oohook weten... Nog 8 weken wachten, dat gaat wat worden zeg!
Het lijkt wel of ik deze keer nog veel ongeduldiger ben.
Ja dat heb ik ook. Nog 2,5 week en dan weten we het. Maar men wat duurt het lang. Misschien is het omdat ik nu al een jochie heb en dus heel graag wil weten of dit een meisje word of niet. Terwijl ik er haast zeker van ben dat we een jochie krijgen weer
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_65654100
McLaura, dan gaan we gewoon voor een datumdrieling :-).
Ik mag de 11e weer naar de vk en dan denk ik dat in de folder voor de 20 weken echo meekrijg en kan ik het echobureau bellen. Ben wel heel benieuwd, we willen allebei wel weten wat het is. En dan gaan we de overige 20 weken proberen onze mond erover te houden ;-).
Maar ik ga wel gericht shoppen dan ;-).
pi_65654321
Ik mag vanmiddag naar de gyn, en heb de afspraak voor de 20 weken echo al staan (11 maart dus), en 20 april heb ik een 3d/4d echo. Steeds weer iets om naar uit te kijken dus!

Enne, die datumdrieling doen we 'ff'
pi_65654325
Ik heb deze zwangerschap ook veel meer moeite de namen voor me te houden. Was net met een vriendin op msn vertel ik ze zo
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  maandag 2 februari 2009 @ 13:45:43 #164
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65654722
Is het al donderdag 16.00 wil weten of het goed zit of niet.

Nou moet ik wel toegeven dat kwa weer mijn humeur er ook niet op vooruit gaat, wat is het koouuuddd
pi_65654777
Rott, het is bijna donderdag meid!
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 13:51:40 #166
5428 crew  miss_sly
pi_65654914
Rottdog, zeer herkenbaar! Als het nou mooi weer was, met een zonnetje en een lekkere temperatuur, was alles een beetje beter te handelen. Succes met wachten. Ik duim voor een goede echo

Dankzij kim's post ben ik er weer een beetje bovenop. Tenminste, ik voel me nog steeds kut, maar ben ook opgelucht dat niet raar is. En heel erg opgelucht dat het anders voelen zeker niet hoeft te betekenen dat er iets niet goed is met baby. Ik voelde me echt zo bang en bezorgd, en niemand om het mee te delen. En dan is er gelukkig Fok nog
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65654989
Miss_sly
Heb je al iets van het kraamburo gehoord waar je als laatste de aanvraag gedaan had?

Rottdog
pi_65655199
Sly, heb je de Kraamvogel al geprobeerd? (heb je haar weer met haar kraamvogel, maar ik lees nooit alle topics helemaal door, sorry).
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 14:05:32 #169
5428 crew  miss_sly
pi_65655341
Nog niets gehoord van de laatste, helaas. Net nog maar weer een mailtje heen gestuurd.
Kraamvogel, de Baker, Geboortecentrum geprobeerd en afgewezen, nu bezig met ACK/Zorgmaat.
pi_65655405
miss_sly, er zijn vaak ook particuliere kraamhulpen in te huren. zo hebben wij destijds voor piet iemand gehad die dus onafhankelijk van een kraambureau werkte. is dat misschien een idee? je verloskundige heeft mogelijk nog wel wat adressen?
  maandag 2 februari 2009 @ 14:07:30 #171
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_65655410
hier blijft de situatie het zelfde, dus vandaar dat ik niet zoveel post.

vandaag week 13 alweer, en had even het gevoel dat ik heel even de kleine voelde maar kan het ook verbeeld hebben.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 14:13:11 #172
5428 crew  miss_sly
pi_65655583
Ja, bix, dat heb ik inmiddels ook door. Ik wacht dus deze inschrijving even af en dan ga ik verder met andere opties
pi_65656212
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef _Bar_ het volgende:
hier blijft de situatie het zelfde, dus vandaar dat ik niet zoveel post.

vandaag week 13 alweer, en had even het gevoel dat ik heel even de kleine voelde maar kan het ook verbeeld hebben.
Dat zou vroeg zijn! Maar wel leuk natuurlijk!
Kan niet wachten tot het hier zover is.....

Net zoals ik nu al denk dat mijn buik is gegroeid.
Kan helemaal niet met 7 weken toch?
Ja je darmen ofzo.....
Nou ja, laat mij lekker denken dat het van de beeb is, ik vind het mooi.

Miss Sly, da's echt niet leuk dat je zo down bent. Hopelijk is het snel weer over.
McLaura, van hetzelfde....

Mefke, wat fijn dat je je niet zo heel ongerust maakt. En wat dat betreft, ook fijn dat je je anders voelt dan je eerste zwangerschap. Toch zul je blij zijn als je de 9weken echo hebt gehad en alles goed blijkt te zijn. Zo'n drempel waar je overheen moet....

Takkembah, heb jij niet deze week de echo??? Spannend hoor. Hoe voel je je?
pi_65656411
quote:
Op maandag 2 februari 2009 14:05 schreef miss_sly het volgende:
Nog niets gehoord van de laatste, helaas. Net nog maar weer een mailtje heen gestuurd.
Kraamvogel, de Baker, Geboortecentrum geprobeerd en afgewezen, nu bezig met ACK/Zorgmaat.
Nouja ???

Die mevrouw die ik aan de foon had zei dat ze nergens onderbezetting hadden
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 14:41:19 #175
5428 crew  miss_sly
pi_65656463
Nee, in dit geval had het niets met onderbezetting te maken, maar zij zaten niet in Oost-Watergraafsmeer, dat was te ver uit de route ofzo....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')