Voor alle dames waarvan de wolk tijdelijk verkast is
Happy en rottdog veel succes bij de echo's ik hoop dat jullie gevoel niet kloppen gaat, en jullie morgen gewoon mooie garnaaltjes gaan zien, daar gaan we gewoon voor!!
Bakerpraatjes klopte hier beiden keren niet, bij Isa tot en met week 27 lopen kotsen en een buik in punt en recht naar voren, mooi glanzend haar geen puistjes de naam voor een jongen stond al een jaar of 7 vast die van een meid pas in de laatste weken. En iedereen zei "het is vast een jongen" en tada het werd een meisje
Nu niet misselijk, buik is nu nog meer naar voren en minder op de heupen, nog geen kwaaltjes, haren hetzelfde als vorige keer huid idem, niets noemenswaardig en dit is een ventje maar niemand durft nu meer te voorspellen want vorige keer zaten ze er allemaal langs. Heb vorige week nog de namen/geslacht pool (ja die doen we altijd, gokken naar naam en geslacht voor de geboorte van een kindje uit de vriendengroep) erbij gepakt en niet 1x werd er meisje gegokt.
En Huup ik vond dat toen ook zo vervelend allemaal dat gezeur en gezanik over geslacht, en nu vind ik dat alleen nog maar meer als toen, deze zwangerschap heeft weken in het teken gestaan van: als alles maar goed blijkt te zijn dan kunnen we verder, dat geslacht me echt niets deed, tuurlijk het is leuk maar zeker niet meer als dat. Hoewel ik van anderen totaal begrijp dat ze het geslacht zo graag willen weten want zo stond ik voor die beruchte nekplooimeting er ook in, onbevangen en op de roze pluche

waar ik gelukkig na een kleine dip wederom opgeklommen ben.
Want deze keer laat ik niets dat gevoel wegnemen genieten zal en moet ik

dit is namelijk de laatste keer dat ik zwanger zal zijn, ik durf hierna echt niet meer, het zou voelen als de goden verzoeken ofzo en mijn man voelt dat exact zo.
Tja en ik wilde op nog meer reageren maar ik ben t ff kwijt....
Helaas ben ik de nestdrang nog niet kwijt met als gevolg dat ik vandaag een nieuw supersonisch strijkijzer heb gekocht bij de Aldi... hoezo burgertrut?
maar het strijkt geweldig en snel Maar met het tillen van Isa bij het CB schoot het in mijn reet met als gevolg dat stofzuigen niet echt lekker meer gaat... mn vloer daar kan je dus op schieten maar eeeh je kan niet alles hebben.
Gelukkig zijn we bij het CB door de keuring heen en Isa was gewoon lekker bezig

en eet inmiddels weer lekker van tafel mee na weken van klootviolen en borden smijten

das dus een zorg minder.
Excuse me voor de lel tekst

maar het typte lekker weg