Ja, dat is idd wel een beetje vroeg nog.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijk
Ik hoop dat stuiteren snel terug te vinden, want het hoort er wel een beetje bij.
Ik ging net naar de wc en zag mijn buik...het is echt een zwangere buik...of toch iig dik. En mijn borsten zijn ook echt wel voller. Nog geen 15 weken is nog erg vroeg he, om je kindje al te voelen? Als dat maar gebeurde, zou ik me een stuk beter voelen.
Ohw Happy weet precies hoe je, je voelt heb nl dezelfde gedachten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef happyme28 het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zitgewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.
![]()
Ik ben niet gelovig, ik ben me er wel van bewust dat we het allemaal maar moeten doen met hoe het loopt. Iets eraan veranderen kan toch niet. Ik denk dan niet dat als ik het kindje verlies dat wel met een reden zal zijn, maar dat hebik ook niet nodig. Ik ben niet op zoek naar redenen, al jaren niet meer. Maar wel fijn dat jij het toch wel herkent. Ik voel me zo raar, terwijl ik ook al wel gevonden heb dat het niet raar is. Nou ja, even wat moeilijke weken, en na de volgend echo en als ik mijn kindje eenmaal voel, dan zal het allemaal wel weer gemakkelijker en meer roze worden. Ik ga voor hartstikke fuchsia fluoriserend hard rozequote:Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Brighteyes het volgende:Dat klinkt idd wel naar dan Huup...
Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt.Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
![]()
En jij dus ook Rottdog.
Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor!Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?
![]()
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
Oh ja zie je, toch wel dus. Maar dan een echte en niet de angelsounds.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef owlet het volgende:
[..]
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
senks!quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Vivi het volgende:
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!
quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!
Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Eindelijk dan...quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je
Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.
Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graagquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:
De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepenEn omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |