abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:20:43 #51
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65723441
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:16 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg, ik vind het heerlijk

Ik hoop dat stuiteren snel terug te vinden, want het hoort er wel een beetje bij.
Ik ging net naar de wc en zag mijn buik...het is echt een zwangere buik...of toch iig dik. En mijn borsten zijn ook echt wel voller. Nog geen 15 weken is nog erg vroeg he, om je kindje al te voelen? Als dat maar gebeurde, zou ik me een stuk beter voelen.
Ja, dat is idd wel een beetje vroeg nog.
Zou zo'n Angelsounds dan niks voor jou zijn? Dat je af en toe even kan luisteren. Ik dacht dat je ze ook kon huren bij de babyrent ofzo. Eens kijken hoor. Nee dus. Ik zie ze niet daar.
pi_65723523
of een goedkope van marktplaats scoren

Ik voelde Elin voor t eerst rond de 18 wk en ik geloof dat dat al best vroeg was
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65723527
Ik heb er aan gedacht, maar ben ook bang dat ik juist niets hoor. Net als vorige week bij de gyn. En als me dat thuis overkomt, kan ik niet even vlug een echo ertussendoor gooien natuurlijk...Maar ja, het is wel iets dat door mijn hoofd geschoten is, al is het maar voor deze drie weken tot de volgende afspraak. Dan ben ik 18 weken en gaat het vast een stuk beter als ik zie dat alles goed is.

Stel dat ik dat zou willen, waar haal je zo'n ding en wat kost dat?

Ik zie ze op zozwanger.nl staan, voor 42,95, 89,95 en 129,95. Behalve de tube, wat is het verschil tussen die dingen? Iemand enig idee?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_65723628
er staan er wat op marktplaats , rond de 25 euro.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_65723657
Miss fijn dat je je ietsje beter voelt!
Happy, ik hoop dat je vandaag een schitterende garnaal met kloppend/knipperend hartje te zien krijgt. Ik duim voor je!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_65723711
Miss ik hbe je ff een pm gestuurd met een site erin. Die zijn stukken goedkoper en goeie snelle levering!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 10:55:48 #57
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65724548
Je hebt geluidsversterkers en echte dopplers. Das denk ik een groot verschil
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65724604
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:00:16 #59
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65724684
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper ) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
Niet mieten! Door gieten!
pi_65725293
Bedankt voor de lieve berichtjes, maar ik mag morgenochtend om 8.15 uur.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zit gewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.

Ik heb al -tig lijstje gemaakt met redenen waarom het wel gewoon goed zit, maar ik eindig altijd weer met 'ja maar dat is ook zo als de vruchtzak nog gewoon in takt is en er verder geen vruchtje groeit' dus ben ik weer bij af

Rottdog en Mefke, ik duim voor jullie dat de echo morgen prachtig is!
BE, jij klinkt echt heerlijk zwanger
pi_65725364
happy, wat naar dat je je zo voelt. Ik hoop zo dat je gevoel er naast zit, want dat kan zomaar, natuurlijk! Ik duim voor je
pi_65725609
*grinnik* BE, heerlijk hormonaal mens

Miss_sly vervelend hè dat gevoel. Ik moet wel zeggen dat het voor de eerste echo erger was. Voor deze echo was ik niet zo zenuwachtig, de buik groeit, en de 'kwaaltjes' hoe minimaal ik die ook heb blijven wel. Dus heel naief ga ik er dan maar vanuit dat het goed zit nog.

Happy

bleh ik word er zo moe van, mensen in allebei onze families zijn er nog steeds op aan het hameren dat het wel een jongen moet zijn. Gebaseerd op niets natuurlijk. Maar goed, ik laat ze maar denken, het zal wel. Maar men heeft het nu al over "gelijk krijgen" en "wed maar dat...", "ooooh wat krijg ik als ik gelijk krijg" en de ergste komt van mn schoonmoeder "ik wil een meisje, maar je krijgt vast een jongen" hoezo je wíl?! je hebt niets te willen, en moet ik et terugstoppen als het een jongen is ofzo?
Ik snap best dat mensen het leuk vinden om te raden enzo maar het blijft op totaal niets gebaseerd (een gevoel hooguit) en het stoort me dat er uitspraken worden gedaan van "mja, het zal wel een jongetje worden" met een zucht erachter aan. Alsof het bijna niet goed genoeg is als ik inderdaad een ventje krijg.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:34:40 #63
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65725722
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:21 schreef happyme28 het volgende:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik helemaal niet zenuwachtig ben, want ik weet eigenlijk wel zeker dat het niet goed zit gewoon een heel sterk voorgevoel gecombineerd met de 100 berekeningen die ik er op los heb gelaten waaruit blijkt dat vorige keer echt al veel meer te zien had moeten zijn. Ik hoop echt echt echt dat ik er helemaal naast zit, maar het gevoel is echt heel sterk. Heb een soort gelatenheid over me en heb stiekem al afscheid genomen.
Ohw Happy weet precies hoe je, je voelt heb nl dezelfde gedachten.
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:34:51 #64
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65725729
Dat klinkt idd wel naar dan Huup...

Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt. Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
En jij dus ook Rottdog.

Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor! Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?
pi_65725743
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:00 schreef seilram het volgende:
Miss_sly, ik heb dat ook gehad in het begin... maar je zult misschien niets aan dit advies hebben. Ik probeerde zelf gewoon heel nuchter te denken: ik heb geen buikpijn en geen bloedverlies, dus mijn beeb zit lekker rustig te dobberen. En ik dacht ook heel vaak (maar ik ben gelovig): wat moet gebeuren, dat gebeurd. Klinkt een beetje gek, maar ik dacht... als er iets mis is en ik verlies het kindje, dan is dat met een reden. Maar ik vond het ook heel moeilijk hoor! Nu nog, soms voel ik hem niet meteen als ik wakker wordt (hij is een lang slaper ) en dan zou ik ook het liefste meteen een echo krijgen om te kijken of alles goed is met hem. Sterke
Ik ben niet gelovig, ik ben me er wel van bewust dat we het allemaal maar moeten doen met hoe het loopt. Iets eraan veranderen kan toch niet. Ik denk dan niet dat als ik het kindje verlies dat wel met een reden zal zijn, maar dat hebik ook niet nodig. Ik ben niet op zoek naar redenen, al jaren niet meer. Maar wel fijn dat jij het toch wel herkent. Ik voel me zo raar, terwijl ik ook al wel gevonden heb dat het niet raar is. Nou ja, even wat moeilijke weken, en na de volgend echo en als ik mijn kindje eenmaal voel, dan zal het allemaal wel weer gemakkelijker en meer roze worden. Ik ga voor hartstikke fuchsia fluoriserend hard roze
pi_65725865
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Brighteyes het volgende:
Dat klinkt idd wel naar dan Huup...

Happy, wat jammer dat je je zo rot voelt. Ik hoop echt zo dat je morgen ongelijk krijgt.
En jij dus ook Rottdog.

Over ongelijk krijgen en geslachten. Die vrienden van mij die maandag de geslachtsbepaling hadden waren dus ooit bij een medium geweest en die had ze voorspeld dat ze 2 keer een X zouden krijgen. Maar ik 'wist' gewoon zo zeker dat ze het fout had bij deze zwangerschap iig. En ja hoor! Zal ik mezelf ook maar voor medium uitgeven?

kun je best doen, ik denk dat je net zoveel weet als ieder ander medium

nee maar het maakt me echt niet zo gek veel uit als mensen raden naar het geslacht ofzo. Het hoort er ook gewoon een beetje bij, net als dat mn familie straks ook ongetwijfeld allemaal aan mn buik gaan zitten enzo haha. Het is voor hen ook allemaal leuk en spannend enzo. Maar deze manier waarop het gebracht wordt vind ik gewoon ik weet niet, ik krijg er een nare smaak van.
Ik heb nooit tegen hen gezegd dat ik géén jongen wil, of dat ik denk dat het een meisje is, maar er wordt nu wel een soort wedstrijdje tegen mij van gemaakt nu. En die andere opmerking kan natuurlijk echt niet (vind ik dan) maar dat heb ik wel gelijk beantwoord met "ik denk dat we al heel blij mogen zijn als het gewoon normaal gezond is en alles het naar behoren doet"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65725931
Rottdog, ik hoop dat jij ook ongelijk krijgt

Ik moet zeggen dat in mijn omgeving het gedoe over jongetje of meisje redelijk rustig is. Er zijn wel wat speculaties, maar niet dat ik er genoeg van heb. Ik heb zelf vroeger met mijn vader 2 keer gewed: eerste keer dat ik een zusje zou krijgen en 2e keer dat ik een broertje zou krijgen. En ik had twee keer gelijk, wat me een paar lakschoentjes en een paar stripboeken van de roze panter opleverde
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
pi_65726212
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 10:57 schreef miss_sly het volgende:
Wat is het verschil dan? Ik heb werkelijk geen idee, ben een volledige noob
De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
pi_65726214
Hier denkt iedereen dat we een jongetje krijgen, denk ik zelf ook. Maar er wordt gelukkig niet vervelend of raar over gedaan ofzo. Als het een meisje is, is iedereen volgens mij net zo blij. Het zijn ook meer uitspraken van wat mensen denken, dan uitingen van wensen volgens mij.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:53:27 #70
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65726383
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:48 schreef owlet het volgende:

[..]

De een is een soort microfoontje dat de geluiden die je in je buik hoort versterkt. De ander is een doptone zoals de verloskundige die gebruikt. Een echte dopronekost wel wat, zeker meer dan die 30 euro die je soms ziet staan.
Ik heb bij beide zwangerschappen een doppler gehuurd via http://www.bellytalk.nl. Goede service en we konden met tien weken het hartje heel duidelijk horen. Het is net zo'n dingetje als de verloskundige gebruikt
Oh ja zie je, toch wel dus. Maar dan een echte en niet de angelsounds.
Dat is dan evt. mss ook nog wel een optie miss. Maar eerst dat andere maar even afwachten?

Oh, en als dat van die namen zo was... Ik weet niet wie er eerder was, ik met de meisjesnaam voor mezelf of F. met de jongensnaam voor zichzelf. Hij zal het wel geweest zijn dan.
pi_65726499
Happy, ik hoop voor je dat je gevoel je bedriegt. Rottdog en voor jou hoop ik dat natuurlijk ook. Al snap ik maar al te goed hoe jullie je voelen
Mijn echo is pas volgende week donderdag...nog een weekje wachten. Ik vind het niet eens echt erg. Ja, als ik nu de aanbieding voor een echo kreeg, zou ik ja zeggen. Maar dan graag volgende week nog een keer, want dan zijn we de 8w3 ongeveer voorbij en voor die tijd heb ik toch geen echte rust.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 februari 2009 @ 13:21:45 #72
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65729171
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!

BE'tje

En ook een dikke kus voor Miss_Sly, jij hebt best een emotionele achtbaan achter de rug, dus logisch dat je nu zo nu en dan ff een terugvalletje krijgt daarvan..je bent al die tijd zó sterk geweest!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65730040
Happy en Rottdog sterkte met afwachten meiden en hopelijk dan morgen een prachtige echo met knipperende hartjes en stuiterende kindjes

Miss_Sly hopelijk vind je snel de weg terug naar de roze wolk

Be wat klink je gelukkig

Hier eigenlijk nergens last van, dribbel beetje voort en merk het a.s maandag allemaal wel.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65730779
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:21 schreef Vivi het volgende:

senks!

BE, ik moest wel om je lachen!

Rottdog en Happy, ik hoop zo op goede berichten voor jullie morgen, wat vreselijk naar dat jullie er allebei zo'n slecht gevoel over hebben.

Over het geslacht/namen: dan krijgen wij een jongetje, want die naam staat nog van de 1e zwangerschap! Wij willen overigens niet weten wat het wordt (of eigenlijk...is)

Wij krijgen dezelfde kraamhulp als bij Meike! Zo leuk!!!! Dat is het voordeel van een free-lancer! Ik kon haar gewoon op haar 06 bellen.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_65730828
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Ik heb gister het hartje weer gehoord bij de verloskundige Net een stoomtreintje
Volgende week ben ik alweer 12 weken zwanger Wat gaat het snel! Oh en ik ben alweer afgevallen en mijn buik en borsten zijn ook afgevallen (we meten elke week ). Ik heb van een vriendin een buikband gekregen en die wil ik toch echt wel binnenkort gaan dragen maar zo gaat dat niet lukken

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
#geen
pi_65730936
geen idee nog of ik naar de 9maandenbeurs ga, het is toch Amsterdam en persoonlijk vind ik het nu wat ver om even op en neer te reizen.
pi_65731021
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Ja wij gaan donderdag de 19 de.

Word een drukke week hier dan. Woensdag eerst met een ander forum met de kids naar een binnenspeeltuin, dan donderdag naar Amsterdam en vrijdag hebben we dan de 20 weken echo heeft dan eindelijk eens een lang weekend vrij. Gewoon lekker voor ons tweeen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:11:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65731049
Ik twijfel nog steeds DuchessX! Aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant hou ik helemaal niet van dat soort enorm drukke happenings. Ben het vaak na een uur al zat en dat vind ik zonde van de reis en het geld.
En ik zou dan nog iemand moeten zoeken die mee wil.

Fijn te lezen dat je het hartje gehoord hebt. Dan moet dat bij mij toch ook wel gaan lukken vrijdag, met 12+2 dagen.
pi_65731176
komt helemaal goed met het hartje horen BE
Wel snel al is nog maar 2 nachten slapen.

Hier nog even geduld hebben tot maandag
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:14:39 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.
Make love, not war ☮
pi_65731336
Vivi, lief van je

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:19:25 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731431
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Eindelijk dan...
Make love, not war ☮
pi_65731441
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:
Vivi, lief van je

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65731539
Wat fijn Miss_Sly dat is dan ook al een hele zorg minder.
pi_65731608
Miss_Sly; ik heb een vrijkaartje voor de avondbeurs...hebben? Is geldig op de 19e en de 20e van 18.00-22.00.
pi_65731615
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
pi_65731626
Oh, tegelijk met Vicky!
pi_65731647
Kan ik er dan iemand anders blij mee maken?
pi_65731821
Tinuviel en echtgenoot, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!

Ik ben nog steeds brak en duik zo weer m'n bed in. Alles goed bijlezen doe ik wel als ik weer beter ben.
pi_65732109
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:40:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65732237
Vicky, je hebt ook PM van mij...

En miss_sly, at fijn van de kraamzorg zeg! Dat zal een last van je schouders zijn!
pi_65732683
Peterfan, je hebt PM.

Nemo is geboren, mazal tov

Happy en Rottdog, hopelijk zitten jullie je voor niks zo'n zorgen te maken

Huup, fijn dat je echo goed was! Ik mag vrijdag en zit hem af en toe best te knijpen eigenlijk

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_65732854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.

En Huuphuup, fijn dat de echo goed was!
pi_65732942
En mijn zusje heeft nu een heel andere zwangerschap dan de andere twee keer, en toch is het weer een jongetje.

Het zegt allemaal zo weinig, maar ach, best grappig die bakerpraatjes
pi_65733117
Kaartje voor de beurs gaat naar Kersjes!
pi_65733529
Karin gefeliciteerd met de zwangerschap!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:37:10 #97
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65736177
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65736810
Miss_Sly wat fijn dat de kraamzorg geregeld is zeg pfff!!
#geen
pi_65736963
Miss_sly wat een opluchting zal het zijn dat je in ieder geval 3 uur per dag kraamzorg krijgt! Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat en dat schaap snel wer thuis is

Ik ga vrijdag de 20ste naar de negenmaandenbeurs samen met mijn moeder
pi_65737066
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')