abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65730936
geen idee nog of ik naar de 9maandenbeurs ga, het is toch Amsterdam en persoonlijk vind ik het nu wat ver om even op en neer te reizen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_65731021
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:05 schreef DuchessX het volgende:
Happy & Rott-dog
Ik duim voor jullie dat het helemaal goed zit!

Wie van jullie gaat er naar de 9 maandenbeurs?
Ja wij gaan donderdag de 19 de.

Word een drukke week hier dan. Woensdag eerst met een ander forum met de kids naar een binnenspeeltuin, dan donderdag naar Amsterdam en vrijdag hebben we dan de 20 weken echo heeft dan eindelijk eens een lang weekend vrij. Gewoon lekker voor ons tweeen
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:11:26 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65731049
Ik twijfel nog steeds DuchessX! Aan de ene kant lijkt het me leuk, aan de andere kant hou ik helemaal niet van dat soort enorm drukke happenings. Ben het vaak na een uur al zat en dat vind ik zonde van de reis en het geld.
En ik zou dan nog iemand moeten zoeken die mee wil.

Fijn te lezen dat je het hartje gehoord hebt. Dan moet dat bij mij toch ook wel gaan lukken vrijdag, met 12+2 dagen.
pi_65731176
komt helemaal goed met het hartje horen BE
Wel snel al is nog maar 2 nachten slapen.

Hier nog even geduld hebben tot maandag
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:14:39 #80
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 11:40 schreef miss_sly het volgende:
Een collega van schaap zei dat we een meisje krijgen, aangezien we al uit de meisjesnaam zijn. Hij zei dat je het geslacht krijgt waarvan je het eerste uit de naam bent. Dat was een heel nieuw bakerpraatje voor me
Nou dat bakerpraatje ging hier niet op hoor. We wisten de namen, kaartje en soort babykamer al voor een meisje, voor een jongen niets van dat alles. En het is toch heel duidelijk een jongen hoor.
Make love, not war ☮
pi_65731336
Vivi, lief van je

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

Fijn Duchess dat je het hartje weer hebt gehoord!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:19:25 #82
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_65731431
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:17 schreef miss_sly het volgende:

Hier in ieder geval een last van mijn schouders: we zijn ingeschreven voor kraamzorg en geaccepteerd!! Geen zorgstop, misschien vanwege de drukte geen 8 uur per dag, maar de minimale zorg van 3 uur per dag is in ieder geval gewaarborgd!
Eindelijk dan...
Make love, not war ☮
pi_65731441
quote:
Vivi, lief van je

Schaap wil wel met me mee naar de 9maandebeurs. Maar voor ons is het gemakkelijker, wij gaan waarschijnlijk dan op de donderdag- of vrijdagavond. Het is tamelijk dichtbij, nog wel te fietsen met goed weer, dus dan doe je dat sneller ook maar voor eventjes.

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_65731539
Wat fijn Miss_Sly dat is dan ook al een hele zorg minder.
pi_65731608
Miss_Sly; ik heb een vrijkaartje voor de avondbeurs...hebben? Is geldig op de 19e en de 20e van 18.00-22.00.
pi_65731615
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:19 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik heb nog wel 2 kaartjes voor je voor donderdag of vrijdag avond. bij de kruidvat gekregen.
ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
pi_65731626
Oh, tegelijk met Vicky!
pi_65731647
Kan ik er dan iemand anders blij mee maken?
pi_65731821
Tinuviel en echtgenoot, hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Karin, gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben nog steeds brak en duik zo weer m'n bed in. Alles goed bijlezen doe ik wel als ik weer beter ben.
pi_65732109
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ga je die zelf niet gebruiken? Dan wil ik ze graag
jawel naar heb er volgens mij 4. pm je adres even.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 4 februari 2009 @ 14:40:45 #91
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65732237
Vicky, je hebt ook PM van mij...

En miss_sly, at fijn van de kraamzorg zeg! Dat zal een last van je schouders zijn!
pi_65732683
Peterfan, je hebt PM.

Nemo is geboren, mazal tov

Happy en Rottdog, hopelijk zitten jullie je voor niks zo'n zorgen te maken

Huup, fijn dat je echo goed was! Ik mag vrijdag en zit hem af en toe best te knijpen eigenlijk

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
.... met gevoel voor drama....
pi_65732854
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:

De mannen in M's familie kunnen geen meisjes maken wordt er altijd geroepen En omdat deze zwangerschap in vrijwel alles zo overeenkomt met de vorige (kotsen, misselijk, snel groeiende supersterke nagels, pukkels, zwaarmoedigheid) ga ik er van uit dat we weer een jongen krijgen. Maarrr.... voor hetzelfde gedl zit ik er helemaal naast natuurlijk!
Bakerpraatjes! Want vaak genoeg wordt ook weer geroepen dat je bij een meisje veel meer last hebt misselijkheid.

En Huuphuup, fijn dat de echo goed was!
pi_65732942
En mijn zusje heeft nu een heel andere zwangerschap dan de andere twee keer, en toch is het weer een jongetje.

Het zegt allemaal zo weinig, maar ach, best grappig die bakerpraatjes
pi_65733117
Kaartje voor de beurs gaat naar Kersjes!
pi_65733529
Karin gefeliciteerd met de zwangerschap!
  woensdag 4 februari 2009 @ 16:37:10 #97
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_65736177
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_65736810
Miss_Sly wat fijn dat de kraamzorg geregeld is zeg pfff!!
#geen
pi_65736963
Miss_sly wat een opluchting zal het zijn dat je in ieder geval 3 uur per dag kraamzorg krijgt! Ik hoop voor je dat de tijd een beetje snel gaat en dat schaap snel wer thuis is

Ik ga vrijdag de 20ste naar de negenmaandenbeurs samen met mijn moeder
pi_65737066
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65737617
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 17:01 schreef huuphuup het volgende:
ik ga ook naar die beurs! Met mn lief, mijn mama en zijn mama. Ik geloof dat beide oma's-to-be al een beetje routes aan het uitstippelen zijn wij zien het wel.
We gaan op zaterdag geloof ik.
Leuk is dat he Ik wilde mijn schoonmoeder ook vragen, maar het is dat weekend carnaval en aangezien zij in Limburg wonen zullen ze toch niet mee gaan.
pi_65737718
Ghehe, carnaval voor alles ja?
Mijn oeteltjes schoonouders gaan wel mee. Of nja, schoonmama dus want schoonpapa heeft nog een trauma van een veel te lange trip naar Ikea.

Hey hoe denken jullie over zo'n baby-hangmat? Ik vind ze er zo leuk uitzien, en volgens mij zijn ze ook best comfi maar toch hè...
ik bedoel dan deze, niet die dingen die je in de box hangt.

[ Bericht 15% gewijzigd door huuphuup op 04-02-2009 17:28:49 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:49:06 #103
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_65738693
Wat een leuke hangmat huup! Daar klimt mijn kat zo bij denk ik
Niet mieten! Door gieten!
pi_65738703
Wij gaan ook naar de 9-maanden/ huishoudbeurs
Gaan vrijdag 20 februari en mijn man heeft er zin in Hij zei van de week, is het al bijna 20 februari heb zin in de huishoudbeurs

Ik heb de ideale man

Nog niet zwanger overigens maar kijken kan geen kwaad
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
  woensdag 4 februari 2009 @ 17:59:53 #105
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_65739044
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 16:37 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik wil ook gaan (als het goed blijft gaan...)
We have a date!
pi_65739091
quote:
Vivi, lief van je

Wat fijn Miss_Sly!
Eindelijk!
pi_65741606
Miss Sly, heb je al kaartjes? Ik heb er twee teveel Gewone dagkaarten, dus nieuwwaarde ¤12,95 per stuk. Ze mogen weg voor ¤15 inclusief verzenden (allebei dus).

EDIT : ik heb ze zojuist via Marktplaats verkocht. Daar staan er overigens nog meer

[ Bericht 15% gewijzigd door McLaura op 04-02-2009 19:47:48 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:27:21 #108
190853 RockabeIIa
pi_65741873
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag goed idee

[ Bericht 5% gewijzigd door RockabeIIa op 04-02-2009 20:09:09 ]
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:28:38 #109
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_65741912
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_65742103
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:27 schreef RockabeIIa het volgende:
McLaura, mocht je ze niet kwijt kunnen dan hoor ik het graag
Als Miss Sly ze niet wil, ben jij de volgende. Ik kreeg net al mail van iemand die ze wel wil, en dan het geld in een enveloppe wil sturen. Die is poco loco?!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 19:52:13 #111
5428 crew  miss_sly
pi_65742766
Ik heb mijn adres al bij Vicky achtergelaten, dus ik krijg ze al via haar. Ik heb ook geen dagkaarten nodig, want wij gaan in de avond. Maar bedankt voor het aanbod, McLaura.

Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 19:54:36 #112
5428 crew  miss_sly
pi_65742864
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:28 schreef Lishe het volgende:
Miss Sly, wat goed van de kraamzorg! Echt heel fijn! En dat ik hoop dat die wolk snel terugkomt. Ik sprak vandaag een collega die vader werd. Zijn vriendin was ook niet 1,2,3 zwanger en had zo'n zelfde gevoel.
Nouja, gewoon. Hiephoi voor je mini. Groei!

Zou het er dan toch misschien iets mee te maken hebben, dat het allemaal wat moeizamer ging en dat nu zijn weerslag heeft? Dat in combinatie met een dalende HCG-spiegel en schaap die een week weg is, maakt me dan wel een gemakkelijke prooi voor een dip.

Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
pi_65742881
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:52 schreef miss_sly het volgende:

Ik hoor net dat de zwangerschap van een vriendinnetje niet goed is gegaan. Ze is ongeveer 4 weken minder ver dan ik, een week of 11 dus. Weet niet precies hoe of wat, maar ik vind het zo verdrietig.
Shit zeg, dat zijn altijd nare berichten
pi_65742928
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn buik groeit wel echt. Ik vind hem eigenlijk best groot voor bijna 15 weken
Hier ook al zo één

pi_65743203
ik voel al een paar dagen een klein randje boven mijn schaambeen en ik ben nog niet eens 8 weken!
Maar goed, verder ook nog nergens vetreserves kunnen vinden, die zaten er nog van de vorige keer.
Net vakantie geboekt, over 6 weken al naar de zon! Nou alleen voor die tijd nog een bikini in maat olifant kopen, want ik had al D/E en ik vrees dat ze daar nu niet meer inpassen. Ik zag bij wehkamp wel iets, maar mooi is anders. Iemand nog een tip?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:10:34 #116
190853 RockabeIIa
pi_65743426
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
pi_65743447
Ahw mefke wat leuk je groeit!

en bikini, hmm, ik vind dat altijd heel moeilijk. Als je een grote cupmaat hebt zou ik denk ik gaan voor zo'n bh-achtige. Je weet wel wat ik bedoel toch? Wehkamp kan ja, misschien Livera of Hunkemoller even proberen, die hebben vaak in de winter ook nog wel iets hangen. (kun je gelijk het bovenstukje even passen.)

Ik knal ook uit mn bh's het is niet eens enorm gegroeid heb ik het idee maar ik merk dat ik door de dag heen heul oncharmant mn tet aan het terugfrotten ben in mn bh ziet er niet uit natuurlijk dus zaterdag maar eens een mooie nieuwe halen. Groeit dat nog heel veel meer? ik bedoel ik ben nu dan 12 weken, moet ik uitgaan van gemiddeld nog een keer zoveel groei ofzo? of gaat het straks nog veel harder? (hoeft niet zo van mij )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743477
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:10 schreef RockabeIIa het volgende:
ik voel ook al een bolletje boven mijn schaambot....
dat zijn je eieren
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743529
Huuphuup, ik ben in de eerste 12 weken 1 cupmaat gegroeid en heb toen een nieuwe bh gekocht (Swegmark, geschikt om mee te tennissen, niet sexy maar zit oh zo heerlijk!).

Ik hoop niet dat ik een nog uitgebreidere voorgevel krijg, ik vind deze aanbouw wel genoeg
pi_65743710
Ja ik denk dat als ik me nu laat meten dat ik ook wel op 1 extra maat kom ofzo. Dan zou ik nu in D zitten en daar ben ik al niet bijzonder blij mee Ik moet echt iets met beugels hebben anders voel ik het zwabberen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65743738
Ik heb geen beugels (vroeger altijd wel), en mis ze totaal niet
pi_65743748
McLaura: aanbouw...
Tja, ik ben normaal dus al gezegend met iets groters, al valt dat absoluut niet op, ben zeg maar breed en lang, dus vandaar. Heb net even wat rondgekeken op internet, maar mijn god, wat een lelijke dingen! Ik ga er maar even vanuit dat ik wel nog een eigen broekje aan kan tegen die tijd (heb van die kleine shortjes) en dan moet ik maar ergens een los topje scoren in maat E/F
Maar he, ben al lang blij dat we geboekt hebben en gaan...

Huup: mijn bh's zitten 's ochtends oke en als ik dan halverwege de dag eens spiek op 't toilet, zijn ze bezig aan een ontsnappingspoging.

Happy en Rottdog, hoe laat moeten jullie morgen?
pi_65743834
Happy en Rott moeten om 16:00!

mijn geheugen doet het nog!
pi_65743970
en het mijne dus niet maar ik heb dan weer geen aanbouw aan mijn voorgevel!
(krijg je ervan, lees tussendoor op het werk zo snel, dat ik de helf vergeet)
pi_65744064
Niet eens? Tssss.... vet cool hoor, een aanbouw. Handig ook als de zon verkeerd op de gevel staat, kun je in de aanbouw in de zon zitten.

En jeuken dat ze weer doen.... Volgens mij gaat er weer wat bijkomen.
pi_65744096
Ben trouwens ook breed en lang, 1m82 en aan de verkeerde kant van de 100 kg.
pi_65744186
ik ben 1.68 en ehm niet zo heel breed? gemiddeld breed denk ik.
mefke dr tetten op avontuur! hahaha. Dat doen die van mij dus ook. Ik weet niet of mn bh nou verschuift of dat mn borst gewoon omhoog kruipt maar het ziet er echt niet uit.

Succes trouwens Happy en Rottdog!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65744253
Ik vind al mijn bh´s super irritant zitten! Een paar uur gaat nog wel, maar dan moeten ze echt uit.
Had ook al zo´n meegroei/voedingsbh gekocht, maar dat is niet veel beter...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_65744336
Tetten kende ik niet, maar klinkt wel erg schattig, is Mefke toevallig Vlaams?
  Moderator woensdag 4 februari 2009 @ 20:33:48 #130
5428 crew  miss_sly
pi_65744471
Ik heb nog maar 1 bh die nog redelijk zit, mijn sport beha. Ik heb normaal ook al een D, en dat vond ik eigenlijk groot genoeg. Helaas groeien ze toch echt door. Ik wil eigenlijk ook een meegroeibh kopen, maar hoe doe je dat? gewoon op je normale eigen maat, of al een maat groter?

Ik dacht trouwens dat happy m orgen al vroeg de echo had; 8.15 uur ofz.
pi_65744535
nuh..mefke is brabants...
enneh, geen idee wat ik weeg, ergens tussen 75 en 85, maar wel breed in bouw. Dus brede schouders, lange armen, lange benen en brede heupen enne 184 hele centimeters lang + vetlaagje rond mijn buik. Hopelijk hebben ze in positiemode ook lengte maten, anders heb ik echt een probleem.
Mijn bh's komen trouwens nu gewoon van de hema (normaal triumph) en die zitten super. Lekker zacht, dubbele stof, redelijk brede bandjes en een goede beugel en...maar 14 euro!
pi_65744634
hmmm op die site van hunkemoller staat echt bar weinig aanbod zeg qua zwemdingen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65744866
Hier, dit wat anders? Gaat tot en met E. en zo te zien is ie grote-tetten-proof
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65745167
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:

Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meer
pi_65745210
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:35 schreef mefke79 het volgende:
nuh..mefke is brabants...
Ook schattig
pi_65745237
Mijn man zegt altijd 'memmen'

Dat doet het goed hier in Friesland, want hier is 'Mem' je moeder
pi_65745266
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:51 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Rott moet om 16.00 uur en ik om 8.15 uur hihi, het werkt toch niet zo goed meer
Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*

Wel lekker vroeg Happy!
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:55:28 #138
190853 RockabeIIa
pi_65745297
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef huuphuup het volgende:

[..]

dat zijn je eieren
pi_65745308
ghehe
mn lief en ik zeggen altijd tetten. Ik weet niet waarom. Tieten klinkt gelijk zo plat ofzo en borsten klinkt weer zo ehm, klinisch? Ik zeg wel borsten als het zeer doet ofzo trouwens, dus "auw mn borst doet zeer" en "jeumig mn tetten groeien"
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_65745356
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:20 schreef McLaura het volgende:

Niet helemaal...Linda en Rott moeten morgen om 16:00..happy is vroeg in de ochtend...half 9 dacht ik

Ik heb vandaag voor het eerst gekotst
Lotte!
Noah!
pi_65745383
Mijn man, ahum, sja...

Goed, we zouden eens even gaan kijken of we nog wisten hoe we moesten sexen. Ik ging bovenop meneer zitten. Krijgt ie ineens een lachbui....... Tussen het hikken door zegt ie "doe wel rustig aan anders sla je jezelf k-o met je memmen".

Tssssss
pi_65745415
Overigens is dat sexen een probleem hier. Is nu zo ongeveer 2-3 keer gebeurd sinds ik zwanger ben, en het doet zeer. We hebben de Durex Play Glijrommel er al bijgepakt maar dat helpt niet.
pi_65745480
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:54 schreef McLaura het volgende:

[..]

Dan moest iemand anders ook om 16:00 *hield zij eigenwijs vol*

Wel lekker vroeg Happy!
Ja, ik zit ook diep te graven. Er waren er 2 om 16.00 uur. Maar weet niet meer wie nog meer naast Rott. edit: ah het was dus toch Linda ik dacht het al, maar wist het niet zeker

Op zich wel prettig inderdaad, dan heb ik het maar gehad. Ik zit de hele middag echt heel hard te wensen dat mijn gevoel er helemaal naast zit. Mijn man probeert me op te beuren, maar het lukt nog niet echt. Ik hoop dat ik morgen toch met mooi nieuws kan komen. Dat zou echt een mooi wondertje zijn.
pi_65745482
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:56 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst gekotst
Jekkes, dat zijn de mindere mijlpalen
pi_65745550
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:00 schreef happyme28 het volgende:

[..] Ik hoop dat ik morgen toch met mooi nieuws kan komen. Dat zou echt een mooi wondertje zijn.
Ik hoop het met je!
pi_65745768
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef McLaura het volgende:
Overigens is dat sexen een probleem hier. Is nu zo ongeveer 2-3 keer gebeurd sinds ik zwanger ben, en het doet zeer. We hebben de Durex Play Glijrommel er al bijgepakt maar dat helpt niet.
Hier ook niet echt een succes...we proberen het wel af en toe, maar echt feest is het niet. De frequentie is drastisch afgenomen en meestal bloed ik achteraf, wat ons weer zorgen geeft enzo...

En dat kotsen was balen ja, vandaag 7w en 6 dagen, dus ik hoopte het er verder ook kotsvrij vanaf te brengen, maar dat ging helaas niet...en ik haaaaat kotsen, maar geloof niet dat er überhaupt iemand hier is die daar van geniet

En happy, probeer geen overhaaste conclusies te trekken...ik duim voor je dat je een prachtige echo hebt
Lotte!
Noah!
pi_65745858
Ik had ongeveer het hele eerste trimester geen zin om te sexen Maar pijn deed het niet... dus dat weet ik niet.... Maar goed, bij mij kwam de zin in elk geval vanzelf weer terug
pi_65745899
Ooh vergeet ik bijna, heeeeel veel succes morgen happy! Ik duim gewoon heel hard door dat het toch allemaal goed zit.
pi_65745940
zin is hier ook het probleem niet...maar sommige houdingen doen echt pijn, omdattie dan gewoon te ver er in is zeg maar...plus dat vriendlief het nog altijd een beetje een gek idee vind om daardoor de buurman van onze baby te worden...vaak zijn we bezig, stoptie, ik: wat? hij: dat kan toch niet, daar zit een baby in...ik:
Lotte!
Noah!
pi_65745949
Linda, ik heb 0 keer gekotst totdat ik 12 weken was. En de afgelopen 3 weken is het dus nogal vaak 'bal' helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')